lamparcicho 697 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 (edytowane) 58 minut temu, caleb59 napisał(a): @lamparcicho to nic nie zmienia, u mnie od początku apka akcesoria xbox "widziała pada" i mimo wszystko w grze zero reakcji, jedyne co się zmienia to jak nacisnę guzik "A" na padzie i tylko ten jeden wtedy układ sterowania w grze zmienia się i widzę w rogu ekranu ikonkę "A" z Xboxowego pada zamiast klawiaturowego "F" i to tyle. Pad podpięty oryginalnym przewodem od Microsoftu dedykowanym do padów Xbox. A próbowałeś zabaw z włączaniem i wyłączaniem steam input i innych kombinacji w zakładce kontrolery na steam? Pamiętam, że komuś to pomogło Ile ja się naczytałem for, redditów w czwartek i piątek to moje Jeszcze bym sprawdził ewentualnie na Twoim miejscu jeśli Ci się chce w kliencie steam w opcjach kontrolerów czy masz zainstalowany "sterownik obsługi rozszerzonych funkcji xbox", na daną chwilę mam to odinstalowane u siebie. Usunąłem to chyba przedwczoraj i na tyle jest to ingerujące w system, że wymaga restartu kompa więc ostrzegam bo ja byłem pewny, że tylko steam się wyłączy a tu niespodzianka się stała Wstawiałem też wcześniej, że usunięcie pliku CustomizeControls.cfg też niby może pomóc, znajdziesz go w C:\Users\user_name\AppData\Local\Stalker2\Saved. Więcej grzechów nie pamiętam Powodzenia! Edit: widzę, że się udało no i gitarka 38 minut temu, caleb59 napisał(a): Matko Boska, zaraz na łeb upadnę. Upewnijcie się, że usługa systemowa GameInput Service jest przełączona w tryb uruchomienia "Ręczny" w usługach systemu Windows. Po tym zabiegu pad od Xboxa jest poprawnie wykrywany. Thx! To byłem blisko bo ja tylko sprawdzałem, czy jest włączona wg innej porady i była ale że ma być na ręcznym a nie na automatycznie jak u mnie obecnie to nie wpadłem Edytowane 23 Listopada 2024 przez lamparcicho 1
azgan 1 127 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 5 minut temu, Stjepan napisał(a): Ktoś pisał że Serce Czarnobyla wygląda jak Cień Czarnobyla, nie nie wygląda, wygląda o wiele lepiej, tu screen z Cienia Czarnobyla, vanilla oczywiście. Bez przesady, bez modów wygląda to biednie i S.T.A.L.K.E.R 2 jest zauważalnie bardziej na czasie czysto graficznie oczywiście
DITMD 787 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 6 minut temu, Stjepan napisał(a): Ktoś pisał że Serce Czarnobyla wygląda jak Cień Czarnobyla, nie nie wygląda, wygląda o wiele lepiej, tu screen z Cienia Czarnobyla, vanilla oczywiście. Między Sercem, a Cieniem jest przepaść jeśli chodzi o grafikę. Spoiler
Reddzik 2 763 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 (edytowane) Jedno z dziwniejszych błędów w grze, czy jak to nazwać, jak się ustawi blokadę na 60fps mimo, że np gra i tak w tym miejscu nie osiąga takiej liczby, grając na padzie czułem dziwną ślamazarność, ociężałość, jakiś input lag? Podczas gdy mam bez limitu, czy nawet 120fps nawet z 40fps w mieście, czy 60-70fps poza miastem pad działa bez zastrzeżeń, jest coś skopane i to poważnie skopane. edit: Łapiąc za myszkę i obracając kamerę przy limicie fps nie odczuwam tego co się czuje na padzie, widać, że obsługa pada jest skopana, tak samo jak jego wykrywanie u niektórych graczy. Edytowane 23 Listopada 2024 przez Reddzik 1
Frog67 389 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 (edytowane) Ale powiedzmy sobie szczerze S.T.A.L.K.E.R.2 ma to coś co poprzednia część pomimo nierównej grafiki i miejscami mocno średniej, a miejscami zapierającej dech (dużo zależy od pory dnia i fakt zamknięte podziemia wyglądają gorzej) to art design grafiki coś w sobie ma że jest pięknie i robi wrażenie. @ReddzikGram bez limitu klatek z wylaczonym vsync w grze, za to w sterowniku ustawiony lock na 90fps maksymalnie, inna sprawa że nigdy tyle nie osiągam czasami dobija w okolice 80 kilku Edytowane 23 Listopada 2024 przez Frog67 1
azgan 1 127 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 https://ithardware.pl/aktualnosci/stalker_2_amd_ryzen_7_9800x3d-36755.html "rozwiązanie problemu" optymalizacji w S.T.A.L.K.E.R 2 🤭 3
musichunter1x 1 311 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 Przejrzałem parę stron i widzę, że mało co tu działa, a tylko roślinność i doły w ziemi są super Może czas wybrać się na grzyby? Będzie to samo w VR, bez bugów o tej porze roku.
Necronom 431 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 Jak usuną te spawny wrogów znikąd to może zacznę w to grać, bo to taka upierdliwa bolączka, która całkiem psuje doznania na ten moment. 2 1
Reddzik 2 763 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 (edytowane) @Frog67 Ja w grze dałem na bez limitu, a w RTSS ustawiłem 120fps jako limit, ale chodzi mi o ustawienie bardziej przyziemne do mojego sprzętu, czyli te 60fps i to jest skopane, choć to mowa o limicie w grze, nie sprawdziłem w RTSS, zaraz odpalę i to zrobię, może być tak, że problem jest z limitem w grze, i to nie ma znaczenia, że mam teraz 120fps w RTSS i coś się gryzie, bo nawet zanim tak ustawiłem, to już zauważyłem ten problem, i ten lock w RTSS to po teście z limitem, jak limiter nie działa jak powinien w grze. Edytowane 23 Listopada 2024 przez Reddzik
Frog67 389 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 (edytowane) 3 minuty temu, Necronom napisał(a): Jak usuną te spawny wrogów znikąd to może zacznę w to grać, bo to taka upierdliwa bolączka, która całkiem psuje doznania na ten moment. Aż się dziwnie czuje czytając o tym, a nigdy nie widziałem u siebie. Zawsze jak trafiam na przeciwnikow to daleko przed sobą, ale żeby tak na bezczelnego się respili to nie, zazwyczaj to tak przedział tych 100-150m i słysze kogos, czasami strzelają do kogoś a czasem po prostu chodzą po zonie. Edytowane 23 Listopada 2024 przez Frog67
Necronom 431 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 Są są, mam przegrane 4h i występują takie jaja. Czyścisz teren z wrogów, lootujesz i z nie wiadomo skąd respią się nagle psy.
azgan 1 127 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 5 minut temu, Necronom napisał(a): Jak usuną te spawny wrogów znikąd to może zacznę w to grać, bo to taka upierdliwa bolączka, która całkiem psuje doznania na ten moment. No teraz to trochę przypomina... 😉 1
Frog67 389 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 1 minutę temu, Necronom napisał(a): Są są, mam przegrane 4h i występują takie jaja. Czyścisz teren z wrogów, lootujesz i z nie wiadomo skąd respią się nagle psy. Zawsze jak czyścilem teren to po wszystkim bylo czysto, inna sprawa jak odejde i wróce tam za jakiś czas to ktoś nowy zawsze się znajdzie.
caleb59 1 621 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 (edytowane) Chwilę sprawdziłem pada w grze i stwierdzam, że też są braki - nie ma płynnego przełączania się na pistolet, broń główną 1 i 2 - zawsze wybiera między bronią główną 1 i 2 a pistolet pomija wciskając "Y" na padzie - trzeba korzystać z menu kołowego by wybrać pistolet, tak samo nieresponsywne jest małe menu związane z dodatkami do broni w czasie rzeczywistym - zdejmowanie tłumika z pistoletu działa od razu ale założenie tłumika trzeba potwierdzać guzikiem "A" i nie zawsze to zatrybi - nie wyobrażam sobie czegoś takiego w trakcie walki, kiedy np. trzeba zmienić kolimator na lunetę itd. Wychylanie się na boki też nieintuicyjne - w prawo nie ma problemu bo trzeba przycelować z broni trzymając "LT" na padzie i wcisnąć 1x "RB" na padzie, z kolei w lewo to już niewygoda totalna bo musisz palcem środkowym przytrzymać "LT" na padzie by wtedy użyć palca wskazującego by nacisnąć 1x "LB" na padzie - dla mnie totalnie niewygodne bo muszę dwa paluchy zatrudniać do jednej czynności. Pewnym obejściem na to byłaby zmiana celowania na "naciśnięcie 1x" zamiast "trzymania" "LT" na padzie ale wtedy z kolei trzeba by było naciskać 2x klawisz "LT" - 1x by przycelować, i drugi by przestać celować co też może być upierdliwe no ale jest za to obsługa jednym palcem. Do tego ktoś tu wspominał, że jest drift kontrolera i rzeczywiście czasami postać sama potrafi obracać się w prawo w moim przypadku czego w innych grach nie ma. @azgan pisał wcześniej, że gubił wibracje - tego nie zweryfikowałem ale wierzę na słowo. Wracam na klawę i mysz póki co bo wsparcie pada wymaga poprawek ze strony GSC. Edytowane 23 Listopada 2024 przez caleb59 2 1
JeanPepin 333 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 1 minutę temu, Frog67 napisał(a): Aż się czuje dziwnie o tym czytając, a nigdy nie widziałem u siebie. Jak miałem coś takiego dwa razy jak czyściłem jakiś znak zapytania , powybijalem, i pokręciłem się bo budynku szukać fantów , wychodzę i nagle dostaje strzały , nie ma co za długo przesiadywać w jednym miejscu na swoim configu miałem po za wioską z 65 FPS z epickimi i dlss quality , w wiosce spadki do 25, włączyłem wczoraj generator i w terenie 90-100, w wiosce 60-65, rozdzielczość 2k
DITMD 787 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 7 minut temu, Necronom napisał(a): Jak usuną te spawny wrogów znikąd to może zacznę w to grać, bo to taka upierdliwa bolączka, która całkiem psuje doznania na ten moment. Pop-in i te spawny rujnują kompletnie immersję 1
azgan 1 127 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 (edytowane) 45 minut temu, DITMD napisał(a): Między Sercem, a Cieniem jest przepaść jeśli chodzi o grafikę. Pokaż ukrytą zawartość Ale S.T.A.L.K.E.R Anomaly (Zew Prypeci) już nie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile lat dzieli te tytuły Edytowane 23 Listopada 2024 przez azgan 2
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 1 godzinę temu, azgan napisał(a): Ej ten stuttering to widać nawet na tym krótkim promocyjnym materiale od NVIDIA więc nie mówcie że jest O.K bo nie jest Taki drobny? Praktycznie nieodczuwalny.;) 1
babayaga 136 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 To ja dużo nie grałem, a takich sytuacji miałem kilka. Wchodzę na wysoki punkt, rozglądam się nie ma nikogo w obrębie 300 metrów. Schodzę biegnę kilkanaście metrów, patrzę w prawo, 30 metrów ode mnie nagle mutanty. Albo idę spokojnie przez czysty teren, rozglądam się, pusto. Biegnę kilkanaście metrów przed siebie, patrzę w tył a tu 6-7 neutralnych stalkerów sobie maszeruje 20 metrów ode mnie w przeciwną stronę. Skąd się tam wzięli nagle. I takie sytuacje też widzę na gameplayach, bo grę już zwróciłem. Po prostu gra respi co chwilę różne istoty w pobliżu naszej postaci. Są w ogóle momenty w grze, poza zeskytpowanymi misjami, że widzimy oddział wroga z 200-300 metrów i możemy ich wysnajpić? Czy to za daleko, żeby się zrespili? ;p. Już nawet pomijam te respy dosłownie na plecach w budynkach. Myślałem, że ten cały alife 2.0 to będzie jakaś tam symulacja ekosystemu, a to po prostu zbugowany system do randomowego respienia postaci/wrogów/mini eventów w okręgu 50 metrów od gracza. 3
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 Też tak miałem, rozglądam się na boki i pusto, przechodzę 20 m i respawn przeciwników za moimi plecami. 1
azgan 1 127 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 6 minut temu, babayaga napisał(a): Myślałem, że ten cały alife 2.0 to będzie jakaś tam symulacja ekosystemu, a to po prostu zbugowany system do randomowego respienia postaci/wrogów/mini eventów w okręgu 50 metrów od gracza. A-Life 2.0#77* 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 1 godzinę temu, Element Wojny napisał(a): Skoro Sony miało jaja wywalić Cyberpunka ze sklepu "ze względu na stan techniczny", nie widzę powodu by tutaj nie miało być podobnie. Steam 79% pozytywów na 23k graczy, nikt już tego nie wywali.
Necronom 431 Opublikowano 23 Listopada 2024 Opublikowano 23 Listopada 2024 Ale żeby nawet bindy klawiatury były popsute to już szczyt. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się