JeRRyF3D 593 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada (edytowane) Ja tam panie w jutuby, stimy i metaki nie patrze panie. Ja tam panie patrze na nexusa. Jak dziennie (!) pojawia się do jakiejś gry po 50 modów, to ja panie wiem, że ta gra żre. Dobra być nie musi, ale... żre i tak. 5 minut temu, Joloxx9 napisał(a): Odpalilem jakiegoś jutubera dzisiaj, opowiqda o stalkerze i pada tekst " mozecie nie znac tej gry bo niektórych z was nie było na świecie kiedy wyszła pierwsza część" - stary już jestem. Ja tak reaguje jak dostaje CV z rokiem urodzenia = 2001. Ciągle nie mogę się otrząsnąć z tego, że to są dorośli już ludzie! Edytowane 23 Listopada przez JeRRyF3D
Crew 900 148 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada GSC to nie jest to co kiedyś. To są inni ludzie i oni pojechali po marce. Teraz cholera wie czy oni widzą błędy po swojej stronie skoro jest taki positive po zewnętrznej którzy nic nie oczekują. Myślę, że jak oni nie zatrudnią jakichś kompetentnych ludzi do naprawy tego to nic z tego nie wyjdzie poza kosmetycznymi zmianami. 2
Gret 203 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada Niby nie to samo a gry zbugowane tak samo 1
caleb59 372 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada Trzeba dać im szansę, komunikaty są obiecujące i konkretne - nie obiecują gruszek na wierzbie tylko najpierw kilka hotfixów na najbardziej palące problemy, a później większe aktualizacje na spokojniej. Zobaczymy tylko jak im to ostatecznie wyjdzie bo pisać to jedno, a robić to drugie. Też nie wierzę w mega zmiany/poprawki bo niektóre problemy jak słusznie wcześniej zauważono ciągną się przez sam silnik, który jest w starej wersji 5.1 i pewnie trzeba by było całą grę portować na nową wersję by się pozbyć niektórych krzywych akcji a to na pewno nie nastąpi. Pytanie ile uda im się naprawić lub zamaskować by nie raziło tak w oczy i jak długo to zajmie.
Oldman 56 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 37 minut temu, Joloxx9 napisał(a): Mam wrazenie jakby AO nie było albo nie wiem, coś z wypalaniem światła statycznego było zepsute. Dochodzi do sytuacji, że mamy ok pogode(powiedzmy popołudnie pochmurnie) jest jakaś chatka, nirmalnie są okna a ja nie widzę 3/4 pomieszczenia bez latarki i widoczne jest tylko to co jest bezpośrednio oświetlone przez okno. Takie cieniowanie z ery (powtórzę się po raz któryś w tym wątku) direct x 8, gdzie mamy cienie kompletnie czarne albo nie ma ich wcale. Chwała im za to, że czarny jest czarnym i to widać zajebiscie na oledzie, mada gier w tym cp2077 i np taki starfield mają okropnie podniesiony poziom czerni, przez to zawsze jest ta "mgiełka" tutaj tego niema i mogłoby byc tak pięknie ale nie, coś skopali. Tutaj nie trzeba RT, tylko zmienić metodę jak oswietlenie jest wypalane chyba. Bo mi nie może być tak, że nam potrzebna jest latarka za dnia w zwykłym pomieszczeniu No i proszę, miałem rację zwykle skrypty walnęli, dlatego usunęli to o A-Life 2.0 z opisu gry i jak mówisz udają idiotow Nie ogarnęli tego a life pod UE 5 albo też, zwyczajnie ich to przerosło i w sumie, dla nas nie powinno to być nic aż tak złego, tylko znowu, nie ostajemy czegoś unikatowego co było w jedynce i działało, tylko rzucają nam jakas protezę, do tego zrobiona na kolanie na za przeproszeniem od******l. Inaczej tego się już nazwać nie da skoro są kwiatki typu spawnujacy sienrozwciwnicy jeden po drugim w odległości 5m od gracza. Serio zmiennej blokującej spawn nie ogarnęli, gdy gracz jest bliżej niż 50m etc? To samo jeśli chodzi o ogólny spawn, patrzysz na miejscówkę orzez lunete z 200m, nikogo nie ma, podbijasz a tutaj z niakd ludzie, psy etc wyskakują. Halo mamy 2024, takie rzeczy były ogarniane w asasynach 10 lat temu gdzie połowa gry to było kopiuj wklej. tak sobie poczytałem ten wątek i komentarze z innych czesci internetu (pare przykładów poniżej) i wiem już ze nie bede grał w ten półprodukt który nie jest nawet średniakiem na chwile obecną, tylko poczekam sobie długo na ewentualne sensowne łatki do tej gry jesli wogole kiedykolwiek wyjdą lub jakieś porządne mody. Wydaje mi sie ze developer po prostu nie udzwignął zupełnie tematu od strony technicznej (sytuacja nieco podobna do tej z Cyberpunkiem na premiere) 5
zozolek 70 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada Skoro cała gra to przechadzka od Annasza do Kajfasza, żeby znaleźć Cymbała co powie żebyś poszedł do kolejnego .... Brak póki co nawet 1 postaci drugoplanowej, którą można zapamiętać - nie pamiętam dawno gry w której tak było.
wrobel_krk 409 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada Odpaliłem Metro po tym Stalkerze no i ja nie wiem jak można się tą grą w ogóle cieszyć:) Chyba że lubisz prawie retro grafikę i to z wymaganiami w kosmos wywalonymi. 2
Crew 900 148 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada (edytowane) A-life 2.0 to było po prostu kłamstwo. Jedyne co oni umie stworzyć to prymitywny system spawnu i nic więcej nie osiągną. Edytowane 23 Listopada przez Crew 900
lukadd 572 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada (edytowane) Z cyklu mi dobrze działa, szamiemy konserwy i youtube wszystko przyjmie Trochę słabo się nagrało, ale lata A te piesy to czasami masakra Edytowane 23 Listopada przez lukadd 2 5
Zas 69 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada (edytowane) 4 godziny temu, azgan napisał(a): srogie rozczarowanie ten S.T.A.L.K.E.R 2 "Dlatego przeszedłem całego w dwa dni " Edytowane 23 Listopada przez Zas 1
Zas 69 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 1 godzinę temu, sideband napisał(a): Problemy od strony Lumen jeżeli są to nie wina Lumen tylko majstry nie potrafią odpowiednio ustawić Lumen. Odbicia są marne bo to softowy Lumen gdzie odbicia są dużo gorsze i znacznie tańsze. Lumen nie działa dobrze od strzała. Problem z cieniami i pojawiającymi się obiektami to prawdopodobnie celowy zabieg by zmniejszyć wymagania od strony CPU. A na prezentacjach miał działać cudownie na 2080 1
DyndaS 52 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 42 minuty temu, lukadd napisał(a): Z cyklu mi dobrze działa, szamiemy konserwy i youtube wszystko przyjmie Trochę słabo się nagrało, ale lata A te piesy to czasami masakra No a wystarczyło rzucić tym psom tą konserwę i uciekać... 5
Zas 69 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada (edytowane) Ponoć ten ALife 2.0 istnieje, tylko nie działa na UE5 Cytat proof A-life is in the game but has been disabled. Modders who have the old A-Life source code that was re written for Anamaly/ gamma have confirmed that it's there but disabled due to conflicts caused by UE5's own AI systems. here is a link to the WIP mod to address A-Life 2.0 spawner issues, it doesn't work because UE5's AI system is doing some shenanigans and still randomly spawns things. https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/62?tab=posts also the man himself who wrote the A-Life code for Anomaly is involved but only helping until the SDK is released. He says that once it is he will completely overhaul it and possibly work on anomaly 2. Edytowane 23 Listopada przez Zas 1
sideband 154 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 2 minuty temu, Zas napisał(a): A na prezentacjach miał działać cudownie na 2080 Ważne, że MS jest zadowolony, że jakoś działa na ich konsolach
Zas 69 Opublikowano 23 Listopada Opublikowano 23 Listopada 12 minut temu, userKAMIL napisał(a): Szybciej jak Odin XD Z azganem na wyścigi grali. 2 1
MJRegul 127 Opublikowano 24 Listopada Opublikowano 24 Listopada (edytowane) Właśnie odpaliłem Chernobylite (19zł na Enebie) bo ktoś tu o tym wspominał. I wiecie co? To jest na UE4 z tego co wiem. Na moim RTX 2060 śmiga bez zająknięcia 70-100fps na Ultra z DLSS "jakość" i wygląda przy tym dużo lepiej niż Stalkier 2. Co poszło nie tak? Czy UE5 jest tak upośledzony? Spoiler Edytowane 24 Listopada przez MJRegul 1
Frog67 222 Opublikowano 24 Listopada Opublikowano 24 Listopada @MJRegulDla mnie Chernobylite wygląda gorzej ale to przez bloom w ilości powodującej mdlości, naprawde wypacza cała grafike, oczywiście pomijając calkowicie rozmiary jednego i drugiego tytułu.
Doamdor 246 Opublikowano 24 Listopada Opublikowano 24 Listopada 3 godziny temu, DyndaS napisał(a): No a wystarczyło rzucić tym psom tą konserwę i uciekać... A przynęta to byłoby coś. Z dzikami walczyłem dzielnie, aż do pozbycia się całej amunicji, padło kilkadziesiąt i dalej się pojawiały.
Pentium D 193 Opublikowano 24 Listopada Opublikowano 24 Listopada Właśnie obejrzałem testy od HU i co to za gra, że bez RTX 3090/4070 nie podchodź jeśli chcesz grać w 1080p native z 60 fpsami
ODIN85 647 Opublikowano 24 Listopada Opublikowano 24 Listopada Robiąc samą fabułę to jedyne bugi jakie mam to przenikanie postaci i szalejące oświetlenie. Tak to nic nie wywala,przytnie czasem. Jak są mutanty to nawet z nimi nie walczę. Szkoda pestek i mniej na naprawę broni wydaję
Tomek1623 124 Opublikowano 24 Listopada Opublikowano 24 Listopada Mnie to by szlag trafił gdybym tak miał ogrywać gry, żeby tylko speedrun zrobić. Ile to fanu odbiera. 1 1 2
Kadajo 950 Opublikowano 24 Listopada Opublikowano 24 Listopada Niektórzy grają byle tylko odhaczyć i nic więcej. Za miesiąc nawet nie pamiętają, o czym była gra. Takie konsumowanie bez namysłu. Absolutnie nie ma możliwości, aby wydobyć z takiego tytułu esencje grając w ten sposób. Tak to można podejść do DOOM'a albo NFS. 1 2
azgan 836 Opublikowano 24 Listopada Opublikowano 24 Listopada (edytowane) 7 godzin temu, Zas napisał(a): "Dlatego przeszedłem całego w dwa dni " Nie całego bo skupiłem się na fabule i po zaliczeniu paru zadań pobocznych stwierdziłem że nie chcę ich robić. 7 godzin temu, userKAMIL napisał(a): Szybciej jak Odin XD Niecałe 13h mam na liczniku to mniej niż Ty zanim dotarłeś do tej pierwszej wiochy 39 minut temu, Kadajo napisał(a): Niektórzy grają byle tylko odhaczyć i nic więcej. Za miesiąc nawet nie pamiętają, o czym była gra. Takie konsumowanie bez namysłu. Absolutnie nie ma możliwości, aby wydobyć z takiego tytułu esencje grając w ten sposób. Tak to można podejść do DOOM'a albo NFS. Tutaj nie ma żadnej esencji, to tak jakbyś doszukiwał się głębi w czyszczeniu znaczników na mapie w tytułach od Ubi. W poprzednich S.T.A.L.K.E.Rach miałem nastukane setki godzin dla porównania. Już wolę pograć w Metro Exodus Enhanced Edition gdzie mam na liczniku znacznie więcej godzin i przejść oba fabularne DLC. Edytowane 24 Listopada przez azgan
Kadajo 950 Opublikowano 24 Listopada Opublikowano 24 Listopada Czyli STALKER 2 nie ma nic wspólnego poza tytułem z poprzednimi odsłonami serii ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się