Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
40 minut temu, pieciak napisał(a):

mam pytanko, zbugowała mi się jedna z misji, wiec musiałem użyć konsoli z komenda :"XDKFinishQuest .... teraz po ukończeniu questa nie pojawia mi się nowy (mam tylko poboczne) co źle zrobiłem? :)

Czasem trzeba otworzyć dziennik i zaznaczyć Śledź.

Opublikowano (edytowane)

Nie dzieje się bo A-life nie jest aktywny, nie że grze brakuje rpg-owych mechanik.

 

No nie jest, o tym właśnie mówię. A fajnie jakby coś jednak urozmaicało drogę do lokacji.

 

Dotarłem do Rostoku, tam jest ten typ, który kupuje czerwony sprzęt. Oczywiście za grosze, ale można kilka tysięcy zgarnąć. Na zachód od miasta jest składowisko helikopterów, a kawałek dalej - podążając torami - tunel z ekipą noszącą całkiem niezły sprzęt. Zgarnąłem tam dwie maski przeciwgazowe, dwa pancerze, G37 i snajperkę.

Edytowane przez Vulc
  • Like 2
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, pieciak napisał(a):

mam pytanko, zbugowała mi się jedna z misji, wiec musiałem użyć konsoli z komenda :"XDKFinishQuest .... teraz po ukończeniu questa nie pojawia mi się nowy (mam tylko poboczne) co źle zrobiłem? :)

Często trzeba już do końca fabuły używać konsoli komend, żeby odpalać nowe zadania. Lepszą opcją jest używanie komendy XDKFinishQuestStage, to kończy aktualny etap zadania, a nie je całe. Przełączając na angielską wersję ordynarnie wpisujesz dany etap, np zadanie "E08_SQ01 "In the Name of Science" etap oczekiwania na nagrodę kończymy przez komendę E08_SQ01 E08_SQ01_Wait_For_Reward_From_Shcherba true. Etap w Jurnalu mamy dokładnie tak samo podpisany w wersji angielskiej gry "Wait for reward from Shcherba".

 

Ewentualnie resetujesz zadanie komendą: XResetQuestBySID

Edytowane przez seba842005
Opublikowano
Godzinę temu, DEFTONES101 napisał(a):

W uproszczeniu ta gra to jedynka z nową grafiką. Zero nowości, nowych pomysłów, nowych mechanik. 

 

22 minuty temu, seba842005 napisał(a):

Często trzeba już do końca fabuły używać konsoli komend, żeby odpalać nowe zadania. Lepszą opcją jest używanie komendy XDKFinishQuestStage, to kończy aktualny etap zadania, a nie je całe. Przełączając na angielską wersję ordynarnie wpisujesz dany etap, np zadanie "E08_SQ01 "In the Name of Science" etap oczekiwania na nagrodę kończymy przez komendę E08_SQ01 E08_SQ01_Wait_For_Reward_From_Shcherba true. Etap w Jurnalu mamy dokładnie tak samo podpisany w wersji angielskiej gry "Wait for reward from Shcherba".

 

Ewentualnie resetujesz zadanie komendą: XResetQuestBySID

 

I tu rodzi się (retoryczne) pytanie, które nie wymaga chyba odpowiedzi. 

Czy warto czekać 15 lat na genialną kontynuację gry (?), w formie takiej, jak ten "potworek", czy dalej kpić z copy / paste UBI i podobnych (?), którzy wypuszczają swoje gnioty copy / paste, ale jednak co rok albo i dwa razy do roku?
Przecież ta gra, jej innowacje, czas produkcji, optymalizacja, postęp vs 1ka, itd. to jest jakaś kpina!
IKEA Game! Tu masz klocki, tu masz nexus mods, tu masz tyldę i linię komend i sobie składaj grę.
ŚMIECH (przez łzy). 

  • Upvote 4
Opublikowano (edytowane)
17 minut temu, Crew 900 napisał(a):

No nie bardzo bo w CYberpunk to milicja się tak spawnowanała. W serii GTA to do dziś jest...

 

Spoiler

https://www.youtube.com/watch?v=soiy_SsgiTM

https://www.youtube.com/watch?v=_aKtGYRQwn8

https://www.youtube.com/watch?v=B-8JwfYkps8

 

 

Takich filmow jest pelno. Potem to poprawili i respawnuje sie teraz bardziej z sensem. Nie wyskakuja z dupy obok na oczach gracza.

 

Edytowane przez DżonyBi
Opublikowano

Dość długi ten Stalker. Myślałem że IBAOC to rzeczywiście połowa gry, ale wydaje mi się że nie. A zaznaczam że teraz robię główne zadania. 

 

Mam już za sobą walkę z bossem, nie spodziewałem się czegoś takiego w tej grze, ale była całkiem fajna.

  • Upvote 1
Opublikowano
12 minut temu, DżonyBi napisał(a):

 

  Ukryj zawartość

https://www.youtube.com/watch?v=soiy_SsgiTM

https://www.youtube.com/watch?v=_aKtGYRQwn8

https://www.youtube.com/watch?v=B-8JwfYkps8

 

 

Takich filmow jest pelno. Potem to poprawili i respawnuje sie teraz bardziej z sensem. Nie wyskakuja z dupy obok na oczach gracza.

 

Jak wspomniałem dotyczy to policji w CP. W stalkerze w porównaniu do CP nie ma jakiegokolwiek AI poza spawnem. 

Opublikowano
14 minut temu, Isharoth napisał(a):

Myślałem że IBAOC to rzeczywiście połowa gry, ale wydaje mi się że nie. A zaznaczam że teraz robię główne zadania. 

Ja ten wątek skończyłem niemal po tych 40h. Ile to zajmuje jak ktoś tylko tam prosto leci?

Opublikowano

Jestem zadowolony z tych patchy pomijając fakt, że musiałem przeinstalować grę bo nie miałem miejsca na dysku na aktualizacje :boink:

Shadery ładują się w mniej niż minutkę oraz nie mam już mikro przycieć.

  • Upvote 1
Opublikowano
17 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Ja ten wątek skończyłem niemal po tych 40h. Ile to zajmuje jak ktoś tylko tam prosto leci?

Trudno powiedzieć, bo ja jednak trochę pobocznych wcześniej porobiłem. Nie eksploruję wszystkiego, ale mam ochotę gdzieś poszperać to zerkam. ;) Zrobiłem też całą arenkę w Rostoku. Ale tak to dość mocno z głównym wątkiem lecę. Mam 40h na Steamie i jestem zaraz po walce z bossem.

 

Myślę że jeszcze spokojnie 10-20h mi zostanie. Mam sporo pobocznych lokacji niezwiedzonych. Nie dostałem się jeszcze do bazy Powinności, bo główna fabuła mnie tam nie prowadziła, ale spotkałem rekrutera i po przygodach z nim powiedział mi jak mogę się tam dostać. Może porobię teraz trochę tych pobocznych rzeczy. Ogólnie to pobocznych zadań za dużo nie ma w tej dalszej części gry, albo jakimś cudem je omijam.

  • Upvote 1
Opublikowano

Zapomniałem napisać, więc dodam, że audio dziwnie działa, jest jakby opóźnienie, np gdy próbuję się skradać w kuckach, to jak się zatrzymam to jeszcze jest odtwarzany dźwięk ostatnich moich kroków, często wydaje mi się, że to jakiś npc się zbliża, a to dźwięki mojej postaci.
Np ruszyłem beczkę, i poszedłem dalej a dopiero po chwili słyszę dźwięk przewracanej beczki, kroków itp. w słuchawkach jest to bardzo słyszalne, w głośnikach mniej, ale chyba też coś jest nie tak. Tylko w tej grze coś takiego doświadczyłem i cały czas słyszę. Biegnę, idę cokolwiek, jest lekkie opóźnienie 2-4s, tak na oko podaję. Nie wiem od czego to jest i skąd to się bierze.

Opublikowano
3 minuty temu, Frog67 napisał(a):

Mam wrażenie że trochę zbyt przegieli z nerfem żyćka mutantów, bo teraz mięsacze mogę kosić PTM-em

Dla mnie nie ma to najmniejszego znaczenia i im mniej życia mają tym lepiej. ZERO czegokolwiek z nich leci a szkoda bo mogli jakieś skóry dodać do ulepszania pancerza czy coś...

  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...