Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 minuty temu, Doamdor napisał(a):

Ta gra wygląda jak RT OFF, a brakuje RT ON. xD

 

Mam wrazenie jakby AO nie było albo nie wiem, coś z wypalaniem światła statycznego było zepsute. Dochodzi do sytuacji, że mamy ok pogode(powiedzmy popołudnie pochmurnie) jest jakaś chatka, nirmalnie są okna a ja nie widzę 3/4 pomieszczenia bez latarki i widoczne jest tylko to co jest bezpośrednio oświetlone przez okno. Takie cieniowanie z ery (powtórzę się po raz któryś w tym wątku) direct x 8, gdzie mamy cienie kompletnie czarne albo nie ma ich wcale.

 

Chwała im za to, że czarny jest czarnym i to widać zajebiscie na oledzie, mada gier w tym cp2077 i np taki starfield mają okropnie podniesiony poziom czerni, przez to zawsze jest ta "mgiełka" tutaj tego niema i mogłoby byc tak pięknie ale nie, coś skopali. Tutaj nie trzeba RT, tylko zmienić metodę jak oswietlenie jest wypalane chyba. Bo mi nie może być tak, że nam potrzebna jest latarka za dnia w zwykłym pomieszczeniu :E

15 minut temu, Crew 900 napisał(a):

Kolejny dowód na to, że to konsumenci niszczą gry. Gra jest zabugowana do granic możliwości i nie zawiera AI poza punktami spawnu a jednak ma wysoki poziom sprzedaży jak i 79% pozytywnych komentarzy na steam. Upadek totalny...

Tutaj jest użytkonik ładnie opisał na jakiej zasadzie "działa" A.I

https://steamcommunity.com/app/1643320/discussions/0/4626980894528321814/

 

Z tego co gościu opisał, to jest scenariusz na jakim AI ma być spawnowany i to według GSC było A.I 2.0, a teraz udają idiotów.

No i proszę, miałem rację zwykle skrypty walnęli, dlatego usunęli to o A-Life 2.0 z opisu gry i jak mówisz udają idiotow :E Nie ogarnęli tego a life pod UE 5 albo też, zwyczajnie ich to przerosło i w sumie, dla nas nie powinno to być nic aż tak złego, tylko znowu, nie ostajemy czegoś unikatowego co było w jedynce i działało, tylko rzucają nam jakas protezę, do tego zrobiona na kolanie na za przeproszeniem od******l. Inaczej tego się już nazwać nie da skoro są kwiatki typu spawnujacy sienrozwciwnicy jeden po drugim w odległości 5m od gracza. Serio zmiennej blokującej spawn nie ogarnęli, gdy gracz jest bliżej niż 50m etc?  To samo jeśli chodzi o ogólny spawn, patrzysz na miejscówkę orzez lunete z 200m, nikogo nie ma, podbijasz a tutaj z niakd ludzie, psy etc wyskakują. Halo mamy 2024, takie rzeczy były ogarniane w asasynach 10 lat temu gdzie połowa gry to było kopiuj wklej.

Opublikowano (edytowane)

Ja tam panie w jutuby, stimy i metaki nie patrze panie.
Ja tam panie patrze na nexusa.
Jak dziennie (!) pojawia się do jakiejś gry po 50 modów, to ja panie wiem, że ta gra żre.
Dobra być nie musi, ale... żre i tak. ;) 

 

 

 

5 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

Odpalilem jakiegoś jutubera dzisiaj, opowiqda o stalkerze i pada tekst " mozecie nie znac tej gry bo niektórych z was nie było na świecie kiedy wyszła pierwsza część" - stary już jestem.

Ja tak reaguje jak dostaje CV z rokiem urodzenia = 2001.
Ciągle nie mogę się otrząsnąć z tego, że to są dorośli już ludzie! :)

 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano

GSC to nie jest to co kiedyś. To są inni ludzie i oni pojechali po marce. Teraz cholera wie czy oni widzą błędy po swojej stronie skoro jest taki positive po zewnętrznej którzy nic nie oczekują. Myślę, że jak oni nie zatrudnią jakichś kompetentnych ludzi do naprawy tego to nic z tego nie wyjdzie poza kosmetycznymi zmianami. 

  • Upvote 2
Opublikowano

Trzeba dać im szansę, komunikaty są obiecujące i konkretne - nie obiecują gruszek na wierzbie tylko najpierw kilka hotfixów na najbardziej palące problemy, a później większe aktualizacje na spokojniej. Zobaczymy tylko jak im to ostatecznie wyjdzie bo pisać to jedno, a robić to drugie. Też nie wierzę w mega zmiany/poprawki bo niektóre problemy jak słusznie wcześniej zauważono ciągną się przez sam silnik, który jest w starej wersji 5.1 i pewnie trzeba by było całą grę portować na nową wersję by się pozbyć niektórych krzywych akcji a to na pewno nie nastąpi. Pytanie ile uda im się naprawić lub zamaskować by nie raziło tak w oczy i jak długo to zajmie.

Opublikowano
37 minut temu, Joloxx9 napisał(a):

Mam wrazenie jakby AO nie było albo nie wiem, coś z wypalaniem światła statycznego było zepsute. Dochodzi do sytuacji, że mamy ok pogode(powiedzmy popołudnie pochmurnie) jest jakaś chatka, nirmalnie są okna a ja nie widzę 3/4 pomieszczenia bez latarki i widoczne jest tylko to co jest bezpośrednio oświetlone przez okno. Takie cieniowanie z ery (powtórzę się po raz któryś w tym wątku) direct x 8, gdzie mamy cienie kompletnie czarne albo nie ma ich wcale.

 

Chwała im za to, że czarny jest czarnym i to widać zajebiscie na oledzie, mada gier w tym cp2077 i np taki starfield mają okropnie podniesiony poziom czerni, przez to zawsze jest ta "mgiełka" tutaj tego niema i mogłoby byc tak pięknie ale nie, coś skopali. Tutaj nie trzeba RT, tylko zmienić metodę jak oswietlenie jest wypalane chyba. Bo mi nie może być tak, że nam potrzebna jest latarka za dnia w zwykłym pomieszczeniu :E

No i proszę, miałem rację zwykle skrypty walnęli, dlatego usunęli to o A-Life 2.0 z opisu gry i jak mówisz udają idiotow :E Nie ogarnęli tego a life pod UE 5 albo też, zwyczajnie ich to przerosło i w sumie, dla nas nie powinno to być nic aż tak złego, tylko znowu, nie ostajemy czegoś unikatowego co było w jedynce i działało, tylko rzucają nam jakas protezę, do tego zrobiona na kolanie na za przeproszeniem od******l. Inaczej tego się już nazwać nie da skoro są kwiatki typu spawnujacy sienrozwciwnicy jeden po drugim w odległości 5m od gracza. Serio zmiennej blokującej spawn nie ogarnęli, gdy gracz jest bliżej niż 50m etc?  To samo jeśli chodzi o ogólny spawn, patrzysz na miejscówkę orzez lunete z 200m, nikogo nie ma, podbijasz a tutaj z niakd ludzie, psy etc wyskakują. Halo mamy 2024, takie rzeczy były ogarniane w asasynach 10 lat temu gdzie połowa gry to było kopiuj wklej.

tak sobie poczytałem ten wątek i komentarze z innych czesci internetu (pare przykładów poniżej)

 

qTf11YD.jpeg

 

8YXKXoa.jpeg

 

odaFoGy.jpeg

 

i wiem już ze nie bede grał w ten półprodukt który nie jest nawet średniakiem na chwile obecną, tylko poczekam sobie długo na ewentualne sensowne łatki do tej gry jesli wogole kiedykolwiek wyjdą lub jakieś porządne mody. 
Wydaje mi sie ze developer po prostu nie udzwignął zupełnie tematu od strony technicznej (sytuacja nieco podobna do tej z Cyberpunkiem na premiere)

 

  • Upvote 5
Opublikowano

Skoro cała gra to przechadzka od Annasza do Kajfasza, żeby znaleźć Cymbała co powie żebyś poszedł  do kolejnego ....

Brak póki co nawet 1 postaci drugoplanowej, którą można zapamiętać - nie pamiętam dawno gry w której tak było.

Opublikowano
1 godzinę temu, sideband napisał(a):

Problemy od strony Lumen jeżeli są to nie wina Lumen tylko majstry nie potrafią odpowiednio ustawić Lumen. Odbicia są marne bo to softowy Lumen gdzie odbicia są dużo gorsze i znacznie tańsze.

 

Lumen nie działa dobrze od strzała. Problem z cieniami i pojawiającymi się obiektami to prawdopodobnie celowy zabieg by zmniejszyć wymagania od strony CPU.

A na prezentacjach miał działać cudownie na 2080 :E 

  • Haha 1
Opublikowano
42 minuty temu, lukadd napisał(a):

Z cyklu mi dobrze działa, szamiemy konserwy i youtube wszystko przyjmie :E

 

Trochę słabo się nagrało, ale lata :E A te piesy to czasami masakra :E 

No a wystarczyło rzucić tym psom tą konserwę i uciekać...

  • Haha 5
Opublikowano (edytowane)

Ponoć ten ALife 2.0 istnieje, tylko nie działa na UE5 :E 

 

Cytat

proof A-life is in the game but has been disabled. Modders who have the old A-Life source code that was re written for Anamaly/ gamma have confirmed that it's there but disabled due to conflicts caused by UE5's own AI systems.

here is a link to the WIP mod to address A-Life 2.0 spawner issues, it doesn't work because UE5's AI system is doing some shenanigans and still randomly spawns things.

https://www.nexusmods.com/stalker2heartofchornobyl/mods/62?tab=posts

also the man himself who wrote the A-Life code for Anomaly is involved but only helping until the SDK is released. He says that once it is he will completely overhaul it and possibly work on anomaly 2.

Edytowane przez Zas
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Właśnie odpaliłem Chernobylite (19zł na Enebie) bo ktoś tu o tym wspominał. I wiecie co? To jest na UE4 z tego co wiem.

Na moim RTX 2060 śmiga bez zająknięcia 70-100fps na Ultra z DLSS "jakość" i wygląda przy tym dużo lepiej niż Stalkier 2.  

Co poszło nie tak? Czy UE5 jest tak upośledzony? 

Spoiler


Zrzut ekranu 2024-11-24 014128.png

Zrzut ekranu 2024-11-24 014240.png

 

Edytowane przez MJRegul
  • Upvote 1
Opublikowano
3 godziny temu, DyndaS napisał(a):

No a wystarczyło rzucić tym psom tą konserwę i uciekać...

A przynęta to byłoby coś.

 

Z dzikami walczyłem dzielnie, aż do pozbycia się całej amunicji, padło kilkadziesiąt i dalej się pojawiały. xD

 

Opublikowano

Robiąc samą fabułę to jedyne bugi jakie mam to przenikanie postaci i szalejące oświetlenie. Tak to nic nie wywala,przytnie czasem. 

Jak są mutanty to nawet z nimi nie walczę. Szkoda pestek i mniej na naprawę broni wydaję:E

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik


  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Nie wiem czy to przestępstwo czy nie, ale dla mnie chora sytuacja. W sądzie? Kiedy już jest akt oskarżenia i toczy się rozprawa? OK. Ale to? Jeśli nie ma na to paragrafów, to trzeba je napisać.  Rozwiń, bo nie wiem na czym nieświadomość w tym konkretnym przypadku polega. 
    • https://store.steampowered.com/news/app/2909400/view/514098767258978258?l=polish   Added DLSS Multi Frame Generation support 
    • Po pierwszym śniegu mogę stwierdzić, że Nokian Snowproof 1 naprawdę spoko. Dobrze się jeździ. W porównaniu do poprzednich Matador Sibir Snow jest przepaść.
    • 1. Czy Curve Optimiser dla integry działa inaczej niż dla CPU? Mi wraz z upływem czasu napięcie zasilające integry rośnie. 2. Po podłączeniu oddzielnej karty graficznej integra mi się nie wyłącza (płyta to MSI PRO B650M-P). To normalne?
    • Obejrzałem wiele opinii przed premierą, tak samo jak wy. Nie było gry, były opinie tych którzy mogli ją przetestować przed premierą.   I to też jest ciekawostka, do czego potrzebni są ci ludzie, skoro gra jest kiepska ? Jaki mieli mieć wpływ ?   Nie wymądrzam się, ale przez ostatnich kilka miesięcy robię ffb i setupy jak najęty i przynajmniej mogę powiedzieć, że byłem na start gry przygotowany żeby ją prawidłowo przetestować.   Wystarczyły mi 3 godziny, żeby znaleźć w grze jej strukturę w zakresie kierowania i ustawień samochodów - dla mnie to jest najważniejsze, to jest baza.   Reszta jest oprawą i przynajmniej w czasie testu nie powinna przeszkadzać. Początkowe okolice 60-70 FPS były grywalne tak jak na konsoli, lagi były tylko na Replay-ach. Ale gra w kokpicie była płynna i nie przeszkadzała w skupianiu się na jeździe. Jedyne co mogło potwierdzać problem, to wskazania licznika FPS.   A potem wydali patch i wydajność jest na oczekiwanym mentalnie poziomie, licznik FPS pozwala uspokoić emocje   Nie wiem kto ma rację, czy ja czy on, nie interesuje mnie to w takim ujęciu. Fakty - przynajmniej te przedstawione - są takie, że co widzę opinię, to nikt nie wchodzi głębiej w ustawienia. Wszyscy wsiadają jadą i narzekają. A w okienku parametrów na temperaturach opon jak byk widać, że są na domyślnym poziomie.   Już samo to nie daje mi podstaw żeby odnosić się do tych opinii poważnie. Ale o zgrozo, wszyscy na nie czekają, na tego typu opinie.   Trailbraking wychodzi gdy samochód się dobrze prowadzi. A jeśli się nie prowadzi, to raczej nic nie wychodzi, co widać na większości opiniujących filmów.     Na razie ludzie, którzy mają lepsze pojęcie o ustawieniach w większości się nie wypowiadają. Fakty są takie, że na razie tylko @GamersMuscle siedzi i rozkminia podstawy i podaje wskazówki.   Resztą się zlatuje na to sępie sabatowisko.         Nie chodzi o krucjatę bo mi się podoba czy nie.   Wiele kanałów na YT (większość?) nie robi treści na bazie wnikliwego analizowania. Robią content z eventu którym jest sama ich jazda ("widzowie, napiszcie o czym chcecie żebym zrobił kontent") i bardzo często to jest gdzieś w podtekście test tego czy innego sprzętu. To się sprytnie przenika, łączy i napędza. "Celem dzisiejszego strima jest dobicie do 10.000 subskrypcji". No jakież to wartościowe!   Wyżej napisałem, że najbardziej wartościowi twórcy w tematach analiz i wskazówek na razie milczą. Spodziewam się trochę lepszych analiz z pod maski.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...