sideband 1 781 Opublikowano 5 Września Opublikowano 5 Września 4 godziny temu, galakty napisał(a): Mi się marzy porządny RTS, ale dziś brak singlowych Niektóre typy gier wymierają niestety i klepią jedno i to samo
Reddzik 2 776 Opublikowano 5 Września Opublikowano 5 Września EA https://delistedgames.com/codemasters-old-dirt-and-grid-titles-lose-online-services-on-march-16th-2026/ Cytat Dirt Showdown (RP6) for Xbox 360, X1, PS3, PS4, EA App, Steam, Switch, MAC OS Dirt 3 for Xbox 360, X1, PS3, PS4, EA App, Steam, Switch, MAC OS Grid Autosport for Xbox 360, X1, PS3, PS4, EA App, Steam, Switch, MAC OS Grid 2 for Xbox 360, X1, PS3, PS4, EA App, Steam, Switch, MAC OS 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 5 Września Opublikowano 5 Września 17 godzin temu, Roman_PCMR napisał(a): Spokojnie. Na ciebie tez przyjdzie czas Będę grał do końca... 2 1
Sheenek 330 Opublikowano 5 Września Opublikowano 5 Września 4 godziny temu, Jaycob napisał(a): Będę grał do końca... Ja to samo, z padem I myszka mnie skremuja🤣 1
VRman 2 641 Opublikowano 5 Września Opublikowano 5 Września (edytowane) Spoiler Ten gość chyba się stara być jeszcze gorszy od łysego. W trybie przenośnym, czyli najważniejszym dla tej platformy: - 540p z DLSSem który kompletnie rozpada się w ruchu - pop-in jest do tego taki, że psuje kompletnie imersję. To w Turoku w 1997r. było już lepiej z mgłą. Mamy 2025 do ciężkiej cholery - jest stabilne 30fps, o ile nie biegniemy za szybko... no ale jest rejtrejsink A narrator z DF przy tym "to niesamowite że na takiej platformie uzyskano tak bogate wizualia". No ja pier... Co następne? W 6060Ti będą przy słupkach +12% chwalić "it's amazing how big of a gap we're getting for free here"? Ja serio po części rozumiem, że wolą smarować developerom i producentom sprzętu, ale to przekroczyło granicę absurdu. Grafika wygląda w tej grze jak dupa zza krzaka. Switch 2 nigdy nie powinien powstać w tej formie i jak widać jest tragiczną platformą do gier multiplatformowych tej generacji konsol (PS5/XsX) PS. I znowu. Kolejna gra, którą wszyscy się zachwycają, tym razem Hollow Knight: Silksong, ale nie dla mnie. Jak w 99,9999% przypadków gier indie, które są lepsze od korpo-szajsu, stylistyka mi całkowicie tytuł dyskwalifikuje. Tym razem połączenie elementów znienawidzonego anime (blyski i tym podobne badziewia) ze stylistyką Cioci Jadzi co to ma ogromne doświadczenie w robieniu ilustracji do podręcznika nauki czytania. No niestety. Choćby gra była najlepszą platformówką w historii gier, w sensie gameplayu, to ta oprawa video (audio też zresztą) jest murem, którego czubek chowa się w chmurach. Edytowane 5 Września przez VRman
j4z 943 Opublikowano 7 Września Opublikowano 7 Września A The Getaway pamiętacie? Dobra gra była. Za czasów PS2.
musichunter1x 1 323 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września (edytowane) Bez jaj, że to teraz jest prawda. Niedługo tak będą wyglądać skórki nawet do CODa. Edytowane 8 Września przez musichunter1x
Stona 19 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września 18 godzin temu, j4z napisał(a): A The Getaway pamiętacie? Dobra gra była. Za czasów PS2. Pamiętam, że na pierwszych pokazach screenach gra wyglądała tak, że człowiek nie mógł uwierzyć. No i okazało się, że te pierwsze screeny trochę odbiegały od tego, co wypuścili
j4z 943 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września Ja tam pamiętam, że graficznie robiła na mnie duże wrażenie.
VRman 2 641 Opublikowano 8 Września Opublikowano 8 Września Oprawa miała potencjał. Jakby robili tą grę na kilkukrotnie lepszy sprzęt to by wyglądało faktycznie imponująco. A tak to tą grę zapamiętałem ze screnshotów w PSX Extreme lub Neo+, na których pokazywano jedne z najgorszych przypadków teksur na poziomie roku 1996. Sama gra też jakoś mnie nie porwała. Może z 15 minut pograłem u kolegi i to tyle.
VRman 2 641 Opublikowano 9 Września Opublikowano 9 Września Ja pierd(zie)lę. Gra wygląda jak gra z PS2 na emu + wyższa rozdzielczość. No dobra, przesadziłem. PS3 A CEO mówi, że na kompie poniżej 12700K+rtx2070 należy oczekiwać, że gra w ogóle nie ruszy i to normalne. Czyli jak? Wymagania minimalne: 15fps, gra się uruchamia Sprzęt zalecany: 30fps w najniższych detalach, 1080p i z FG? Wincyj Unreal Enginów! Branża wytrzyma!
Krystian03 12 Opublikowano 10 Września Opublikowano 10 Września W dniu 8.09.2025 o 17:32, Stona napisał(a): Pamiętam, że na pierwszych pokazach screenach gra wyglądała tak, że człowiek nie mógł uwierzyć. No i okazało się, że te pierwsze screeny trochę odbiegały od tego, co wypuścili Fajnie by było gdyby dało się zagrać na lepszej grafice i na nowszych sprzętach
VRman 2 641 Opublikowano 10 Września Opublikowano 10 Września (edytowane) No to podsumujmy: pomiędzy oryginałem a premierą konsoli x360 minęło 9 lat. 1996-2005. A ten remake jest cięty pod moc Switcha. Konsoli o mocy x360. Czyli remake gry sprzed 29 lat jest krojony pod konsole sprzed 20 lat. Nawet pewnie przekroczymy pełne 20 lat. Switch 2 i gównokartoflana "przenośna" PS6 będą miały tak samo katastrofalny wpływ na gry. A potem korporacje się dziwią, że młodzi nie chcą grać, wolą robloxa, fortnite'a i tyle. Ja tylko przypomnę, że oryginał był hitem bo.. po prostu był grą 3D. Wtedy oprawa imponowała, zachwycała, bawiła tym, że jest nowoczesna. A teraz takie guano. Przecież to wygląda jak dupa zza krzaka. Od razu jak zobaczyłem to pomyślałem "oho, taka graficzna bieda to pewnie robią wersję na komórki albo na Switcha. No ale na Switcha to nie, nie w grze planowanej na późny 2025 albo 2026. Nikt nie byłby taki głupi". A jednak Edytowane 10 Września przez VRman
Stona 19 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września 21 godzin temu, VRman napisał(a): A teraz takie guano. Przecież to wygląda jak dupa zza krzaka. Bo to jest dupa zza krzaka (?), "remake" po taniości. Tutaj nie jest winny Switch czy inne konsole, tylko samo podejście twórców do tego tytułu.
VRman 2 641 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Sam styl mógłby nie być tak tragiczny, ale zobacz na tą biedę geometryczną. Brak realistycznego oświetlenia i materiałów z "pięćdziesięcioma" warstwami dla PBT to nie jest problem, bo oryginał nie był realistyczny. Ale już efekty energii są delikatnie irytująco popsute, za to cała reszta to dno, wynikające bezpośrednio z niemocy CPU i GPU rodem z konsoli x360. Mam czasem wrażenie, że jak ktoś sprzedaje licencję pod remake to w kontrakcie jest: - gra musi być w 30fps nawet jak oryginał na PS1 30 lat temu szedł w 60, a jeśli nie - to musi być krojona pod konsole sprzed 20 lat, żeby w tym samym roku (jakby ktoś chciał) można zrobić remake remaku i jeszcze trzeci remake remake'u remaku - zaleca się dodatkowo absolutnie nie oddać stylu oryginału i popsuć wszystko co było fajne. Najlepiej kompletnie zaorać markę (Flashback 2) - absolutnie zabrania się wydawania gry na platformy, na których to miałoby najwięcej sensu, a jeśli już (REZ w końcu na VR) to należy wszystko konkretnie popsuć, np. dając lock na 60fps w grze VR (90Hz) W żadnym wypadku nie wolno np. zrobić nie tyle remake co port gry pod VR, dzięki czemu osiągnięto by tanią w produkcji pozycję, która idealnie sobie poradzi na nawet słabych mobilnych układach np. w Oculus Queście 2 i 3. Nie wolno też wydać gry dużo zyskującej na wyraźnym i dynamicznym ruchu na VR, gdzie ekran sobie z tym świetnie poradzi i szybka gra arcade nie utraci swoich zalet. - należy wywalić zajebistą muzykę, jeśli występowała taka w oryginale i zastąpić jakimś rzępoleniem, najlepiej w kompletnie innym stylu i nie pasującym do rozgrywki (Ratchet and Clank remake na PS4) Ja nie pojmuję co się w tej branży odpierdziela z tymi remake'ami Jakaś klątwa? Fatum? Kosmici? W zasadzie to chyba raz na dekadę wychodzi remake który nie jest kompletnie do dupy. No przynajmniej z perspektywy kogoś nie przepadającego za japońską szkołą robienia gier, bo może i FFVII im wyszedł, nie wiem, nie moje klimaty.
VRman 2 641 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września Nie da się wyłączyć lumena. 3/4 wydajności w piach z powodu pogoni za realistycznym światłem w grze... stylizowanej na kreskówkę (cell shading). Przypomnieć Sly'a z PS2 w tej stylistyce i w ilu chodził? Ano chodził w natywnej 576p (PAL) w stałych 60fps. Nikt na brak realistycznych odbić czy superrealistycznych cieni nie narzekał. Co więcej, tamten cellshading był ładniejszy. To tutaj ma za dużo tych obrysów, wygląda jakby ktoś nałożył jakiś głupi filtr w shaderach na normalną grę. To trochę jak wycinać z łyżki widelec aby potem naklejać na niego kawałki taśmy klejącej, aby dało się tym jeść zupę, którą i tak potem czuć smakiem taśmy klejącej i do tego co chwila się to rozkleja i kawałki taśmy wlatują do zupy (shader stutter) To jest kandydat na najgłupszy wybór silnika i designu w historii branży gier. Głupiej się nie da. Chyba, że ktoś zrobi w Unreal Engine 6.0 grę tekstową, gdzie każda litera będzie osobną geometrią i gra zajmie 50GB choć w formie tekstu zmieściłaby się w 50KB. 1
Element Wojny 4 776 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września Square Enix potwierdziło, że nie tylko Final Fantasy VII Rebirth trafi na inne platformy niż PlayStation 5 i PC, ale też powstająca trzecia część. Oznacza to, że Final Fantasy VII Remake Part 3 będzie od dnia premiery dostępne na PlayStation 5, Steamie, Epic Games Store, Xbox Series X|S i Nintendo Switch 2. W końcu się ogarnęli. 1
Kadajo 7 418 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września Jeszcze Gran Turismo 7 na PC i obiecuje, że przestanę pisać - PS5 to złom 2 2
galakty 3 335 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września Sam bym ograł GT7 i zobaczył z czym się je
Element Wojny 4 776 Opublikowano 12 Września Opublikowano 12 Września 2 godziny temu, ODIN85 napisał(a): Kasa się nie zgadzała Z Rebirth z pewnością, zaliczyli takiego flopa sprzedażowego że głowa mała.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się