Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I to dubbing realizowany przez firmę Rysława. Na pewno będzie dobry!

 

Jedyne co do czego mam obawy to walka. Niestety po gameplayu trudno ją ocenić. Mam też nadzieję że nie wtrynili nigdzie skalowania statystyk przeciwników, czyli coś czego nagminnie używa się w nowych RPG.

Opublikowano

Aktorzy sami mu się pchali do roboty. Będzie poziom exów Sony.

1 minutę temu, Isharoth napisał:

I to dubbing realizowany przez firmę Rysława. Na pewno będzie dobry!

 

Jedyne co do czego mam obawy to walka. Niestety po gameplayu trudno ją ocenić. Mam też nadzieję że nie wtrynili nigdzie skalowania statystyk przeciwników, czyli coś czego nagminnie używa się w nowych RPG.

.

Opublikowano
28 minut temu, Isharoth napisał:

Mam też nadzieję że nie wtrynili nigdzie skalowania statystyk przeciwników, czyli coś czego nagminnie używa się w nowych RPG.

Raczej nie, pisali już że np. potwory i wrogowie nie będą się respawnować, czyli jak w oryginale - wyczyścisz obszar to potwory wrócą dopiero w kolejnym rozdziale

  • Like 2
Opublikowano

Pamiętam że jak kiedyś było to pierwsze ogólnodostępne demo to całkowicie straciłem nadzieje na ten remake, ale mimo wszystko rozpisałem się w ankiecie, jaka była pod koniec dema. Potem przez długi czas nie byłem zainteresowany grą aż do czasu nowych materiałów które mocno przywróciły moją wiarę. Naprawdę nieźle udało mi się przełożyć klimat oryginału na nowy silnik. Wiadomo, zawsze mogło być lepiej, ale wygląda to naprawdę świetnie.

Opublikowano

Jest dobrze:)) wiele osób zapomina, że to gra AA a nie AAA. To robi ogromną różnice jeśli chodzi o budżet. Fani pewnie będą zadowoleni a gra dostanie jeszcze pewnie sporo łatek do czasu premiery jak i po premierze:))

Opublikowano (edytowane)

Skopiuję to z laba, żeby tu było dla wiadomości, bo to najnowsze info z PGA

Parę odpowiedzi na temat Remake'u prosto z PGA.

- Przeciwnicy wciąż będą odradzać się co rozdział - bez respawnu w trakcie, jak w oryginale. Kult expa więc wróci.
- Dev twierdzi, że drabiny działają
- Nie potwierdzają, ani nie zaprzeczają, że Jacek Mikołajczak wraca jako Bezi. Zostało jednak powiedziane, że "nie wyobrażają sobie Gothica po polsku bez niego"
- Nadal będą punkty nauki do rozdania, nadal będziemy uczyć się od NPC
- Orkowie będą mieli bardziej rozbudowane struktury społeczne.
- Członkowie frakcji dbają o swoich. Jeśli zabijesz kogoś z któregoś z obozów i są świadkowie, będą do ciebie niechętnie nastawieni, a w skrajnych przypadkach nie będą chcieli z tobą gadać.
- Nie zaprzeczają, że pojawi się ponownie In Extremo. "Zobaczymy, a raczej usłyszymy :)"
- W zespole developerskim cały czas dyskutują, czy przy przyłączeniu się do obozu bractwa Bezi będzie mógł zgolić się na łyso.
- Jakiś rodzaj cheatów będzie dostępny. Może Marvin wraca xd
- Urizel nadal będzie tylko dwuręczny. Nie zrobią jak ze szponem Beliara w G2.
- Żadnych turorial promptów. Wszystkiego uczymy się w grze.
- Wraca dziennik i ma być bardziej rozbudowany. Wciąż żadnych znaczników - trzeba będzie słuchać dialogów i pamiętać informacje.
- Postarają się załatać dziury w lore. Odnieśli się do kamieni ogniskujących.
- Będzie Photo Mode
- Od premiery będzie można gierkę łatwo modować, ale będą limity. Nie dostaniemy na start moding toola.
- Będzie system gotowania. Inny crafting też - ale bez szczegółów.
- za parę tygodni dowiemy się kto podkłada głos pod Snaffa
- Bezi będzie miał ten sam charakter co w oryginale.

Edytowane przez Reddzik
Opublikowano

U mnie było inaczej - od zawsze gardziłem Gothickami, ich ogólną topornością, ciosaną siekierą grafiką i archaicznymi mechanikami rozgrywki przez co bywałem nazywany antypolakiem. :szatanek:

Remake to inna para kaloszy bo pozwoli takim osobom jak ja wyrobić sobie świeże spojrzenie bez uprzedzeń związanych z w/w problemami, których nie mogłem wytrzymać w oryginale.

Opublikowano

Ja co jakiś czas lubię wrócić do g1 / g2nk chociaż w większości gram już na raty, przejdę jeden rozdział później 2/3mc przerwy i wracam.

Gothic remake i nowa mafia to są nieliczne gry na które czekam, na premierę się nie skuszę bo gram tylko od święta, poczekam na recenzje i obniżki, możliwe że sprzęt też trzeba będzie wymienić chyba że zaskoczą i gra będzie dobrze zoptymalizowana i da radę chodzić 60fps na i5 12400f + rtx 3060ti.

Opublikowano

Dawniej miałem pewne obawy o to, jak z tym rimejkiem będzie.

Natomiast ostatnio zmieniłem praktycznie całkowicie zdanie na ten temat. Czemu nie całkowicie? Nigdy nic nie wiadomo przed premierą.

Gra powinna się okazać w większości starym Gothicem, bardziej przystępny wizualnie (choć w oryginał też bym chętnie zagrał), ogólnie unowocześniony, ale jak zawsze w dobrym drewnie, być może trochę lepiej ociosanym niż dwadzieścia lat temu. *.*

Opublikowano

Ja w Gothica zagrywam się od 2005 roku. :E Nawet nie zliczę ile razy go przeszedłem, ale spokojnie będzie kilkanaście razy, jak nie więcej. W trójkę grałem najmniej, bo jest największa i najbardziej nużąca, ale i tak bardzo dobrze ją znam. ;)

 

Dopiero Kroniki Myrthany sprawiły że nie wiem czy będę jeszcze regularnie wracać do G2:NK. Ten mod jest genialny i jest lepszy od oryginału chyba we wszystkim. Oczywiście jak ktoś nigdy nie grał to warto ograć wszystko.

 

Jestem ciekaw czy do remake też tak będę wracać. Ogólnie coraz częściej brakuje mi gier, po których ukończeniu mam odczucia w stylu 'jeszcze tu wrócę!'. Ba, do ukończenia niektórych gier musiałem się nawet zmuszać, bo były zwyczajnie za długie i niezbyt dobrze przemyślane. Wiadomo że w przypadku Gothica częściowo może przemawiać przeze mnie nostalgia, ale potrafię podać w nim przykłady dobrego gamedesignu, które w dzisiejszych RPG trochę zanikają.

Opublikowano

W Gothic bardzo lubiłem muzykę w tle i w nocy jak gdzieś się przemieszczałem i za blisko podszedłem do jakiegoś silniejszego wroga to jak że strachu uciekałem i skakałem po skałach to czasami zaliczyłem upadek w dolinę śmierci 😀😉

Opublikowano (edytowane)

Z muzyczki dla mnie ta jest najbardziej nostalgiczna:

 

Jestem pewien, że w którymś z materiałów z remake też ją słyszałem. No w końcu Kai wróci do Gothica. ;) 

Tak, teraz spojrzałem że w trailerze był fragment.

Edytowane przez Isharoth
Opublikowano
5 godzin temu, Isharoth napisał:

Dopiero Kroniki Myrthany sprawiły że nie wiem czy będę jeszcze regularnie wracać do G2:NK. Ten mod jest genialny i jest lepszy od oryginału chyba we wszystkim. Oczywiście jak ktoś nigdy nie grał to warto ograć wszystko.

KM to jest dobre lizniecie magii Gothica dla tych co nigdy z nim nie mieli stycznosci a chca zobaczyc jak to jest w streszczeniu. No oczywiscie ten remake jak wyjdzie dobrze, stanie sie "go to" gra dla nowych. 

Opublikowano (edytowane)
Dnia 30.10.2024 o 20:51, Reddzik napisał:

- Przeciwnicy wciąż będą odradzać się co rozdział - bez respawnu w trakcie, jak w oryginale. Kult expa więc wróci.
- Żadnych turorial promptów. Wszystkiego uczymy się w grze.
- Wraca dziennik i ma być bardziej rozbudowany. Wciąż żadnych znaczników - trzeba będzie słuchać dialogów i pamiętać informacje.

 

Bardzo mnie to cieszy, wygląda na to że będzie klasyka gdzie trzeba ruszyć głową i skupić się na grze bez klik i idź, bez skalowania potworów przez co będzie mocno czuć postępy postaci, czekam i coś czuje że trzeba będzie wziąć urlop na granie.
 

Edytowane przez Keleris

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • A ktoś mówi, że nie jest? Jest po prostu za mało lepiej jak na taką różnicę w cenie. PS4 Pro to był faktyczny przeskok i chyba każdy liczył na coś podobnego a dostał w zasadzie 2x mniej. 
    • Od ~dziewięciu lat używam jednej myszy (egzemplarz / sztuka) i siła przyzwyczajenia jest za duża. Na tyle, że po paru podejściach do jej zmiany (włącznie z jej następcami) kupiłem na Allegro zapasową sztukę, która się pojawiła (model od dobrych paru lat nie jest oferowany). To już chyba ten etap ulubionego palnika na płycie...
    • Niestety nie wiem, bo nigdy nie używałem Fortecta.   Co do Malwarebytes, to tylko wyłącz ochronę w czasie rzeczywistym:   https://support.malwarebytes.com/hc/en-us/articles/360038517794-Enable-or-disable-Protection-settings-on-Malwarebytes-for-Android-v3   Ta ochrona i tak przestanie działać po 14 dniach, o ile nie kupisz licencji.
    • Brak kartki z nickiem z forum, proszę uzupełnić albo kosz.
    • Przypisanie klawiszy szwankuje pewnie dlatego że sporo jest przypisana z marszu do odpowiednich i tu dla przykładupodam latarkę. Pewnie jest pod L ale jest możliwość jej przypisania i daję ją na na strzałkę w górę, a i owszem działa pod tym klawiszem ale jak wejdę w koło broni. Drugi przykład pod klawiszem numeryka 5 mam cofanie się ale jakimś cudem (nie ma alternatywnego przypisania na inny klawisz) potrafi mi zacząć patrzeć w górę  Czyli taki port z konsoli gdzie jak zauważyłem jeden przycisk pada może za dwie funkcje odpowiadać lecz na pc nie ma możliwości jego zmiany. Ktoś pisał o drabinie, w normalnej grze bym przyciskiem naprzód wchodził i wstecz schodził ale nie tu , tu trzeba użyć W i S. To samo z szybkim dostępem. Właśnie na to sterowanie jak na razie gra wydaje mi się nie grywalna przynajmniej dla mnie. O ile sobie przypominam w Cyberpunku było podobnie zanim coś tam naprawili i tam edytowałem jakiś plik ustawień ręcznie aby przypisania zmienić, może tu się też tak da.
  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      Jaycob
      Jaycob
      192
    2. 2
    3. 3
      Kelam
      Kelam
      165
    4. 4
      azgan
      azgan
      163
    5. 5
      Camis
      Camis
      162
×
×
  • Dodaj nową pozycję...