Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, azgan napisał(a):

 

Nie rozumiem, jak mogą popełniać taką abominację :E jak nie ogarniają PSSR na tym SDK, na którym jest obecnie SH2 to wystarczy wrócić do DRS/TAA z wersji 1.00 i gra będzie śmigać i wyglądać ok :E 

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, caleb59 napisał(a):

Czekam na meldunek czy dalej gra sypie się przy wyłączaniu z crashlogiem Unreal Engine na czarnym tle.

Melduje panie kapitanie, że cichego crasha nie było... bo gra się sypnęła po około kwadransie z crashem "głośnym" do pulpitu :E 

 

Wcześniej była stabilna cały czas, pewnie mi się Ryzen zdegradował :D 

Wygląda na to, że naprawili Dual Sense'a (pewności nie mam jeszcze na 100%) ale przy okazji coś popsuli :P 

 

edit: naprawili skoro ludki piszo o tym, o crashach też wspominajo po najnowszym patchu ;) 

 

https://steamcommunity.com/app/2124490/discussions/0/4638239892706444474/

 

images?q=tbn:ANd9GcRqw4BtS7HLAG5cobQQpof

Edytowane przez lamparcicho
  • Thanks 1
Opublikowano
13 godzin temu, lamparcicho napisał(a):

O, pan cześć jak czopek wrócił ;) 

 

Chyba naprawili W KOŃCU te upierdliwe usterki dotyczące obsługi padów :D 

 

https://www.konami.com/games/silenthill/2r/news/eu/en/update_106

 

-Fixed interference between saving a game and properly performing vibrations on the controllers

-Improved range and step for mouse sensitivity

-Fixed mouse input issues

-Fixed issues with game controllers

 

Wrócił, wrócił 😁

 

 

  • Like 2
Opublikowano

Gra wybitna, małe arcydzieło Polskiego studia, dla mnie GOTY 2024, muzyczna uczta dla uszu i graficzny wszędobylski brud ściekający ze ścian.

Szkoda że gra nie jest dopracowana pod względem optymalizacji i cierpi na stutter praktycznie non stop ale i tak daje jej 10/10. 

 

Silent Hill będę tesknić... 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
14 godzin temu, MrKetiw napisał(a):

Gra wybitna, małe arcydzieło Polskiego studia, dla mnie GOTY 2024, muzyczna uczta dla uszu i graficzny wszędobylski brud ściekający ze ścian.

Szkoda że gra nie jest dopracowana pod względem optymalizacji i cierpi na stutter praktycznie non stop ale i tak daje jej 10/10. 

 

Silent Hill będę tesknić... 

Ten shuttering na pc masz dalej? 

Opublikowano (edytowane)

Dzień dobry wszystkim 🙂 Jak wygląda sytuacja w Silent Hill 2? Czy optymalizacja została choć trochę poprawiona? Jak sprawuje się funkcja FG? Czy są jakieś spadki wydajności, które wymagają ponownego uruchomienia gry? Zastanawiam się, czy kupić na PC lub, wersje PS5😬

Edytowane przez Devils1100
Opublikowano

A co do samych błędów w grze? Można śmiało zaczynać bez obaw, że w połowie gry się zablokuje czy dalej czekać? Miałem poczekać jeszcze parę tygodni ale kupiłem grę w dobrej cenie (50 zł) więc może warto już zacząć ogrywać bo nie powiem czekałem na grę z wypiekami na twarzy :glodny: Z drugiej strony jak mam się irytować to wolę poczekać, parę gier w kolejce jeszcze czeka

Opublikowano

Obecnie stuttering jeszcze pozostał, ale tego chyba nie wyeliminują już całkowicie. Spokojnie można grać, nie ma tam sytuacji że się gry nie przejdzie z powodu błędu. Był tylko jeden taki kłopot z labiryntem jak ODIN wspomniał, ale to już dawno naprawione. Śmiało odpalać i grać ;)

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

I tak za każdym razem będziesz wyszukiwał jakieś kwiatki? Przecież nawet nie wiadomo z czego to wynika. Wrzucone ot tak bez żadnych informacji. Ludzie mają jakieś nieogarnięte i niestabilne kompy. Dwa razy przeszedłem tę grę i ani razu mi się nie wysypała czy zawiesiła podczas rozgrywki. To samo wychodziło przy Stalkerze 2. Jak powrócili do ustawień fabrycznych to nagle gra przestała się wywalać.

Edytowane przez Necronom

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Jest, a jezeli chodzi o celowanie to ustaw sobie celownik laserowy. Ja przechodzilem HL2 jak mialem 22 lata. Powrot do gry po 20-latach w VR az mnie wzruszyl.
    • Wiesz co, ze swojego doświadczenia, powiem tak, kiedyś próbowałem klonować hdd, na ssd, jestem trochę ogarnięty, wiec net i poradniki, gdzieś coś nie pykło i koniec, końców, zrobiłem czystą instalację, wyszło mnie szybciej niż szukanie, co poszło nie tak itp itd. A pomysł z adapterem z ali to też bym powiedział że średni... z jakością u nich różnie bywa, a raczej byś niechciał jakiejś awarii podczas kopiowania  Mówię jako człowiek co woli na zimne dmuchać. Ile programów posiadasz na tym dysku że musisz klonować? Ze wszystkich korzystasz? Bo często się słyszy że nie chcę formata, bo później wszystko trzeba na nowo instalować... a później się okazuje że 90% programów jest w ogóle nie używana  
    • Lubię gdy VR oferuje płynne przejście między trybami stojącym, siedzącym + wyborem stylu przemieszczania się, ale to HL:A mnie rozpieściło. W modach zgaduję że jest to samo? Tematem interesowałem się na bieżąco koło premiery HL:A i wtedy wyrobiłem sobie zdanie że mnie to nie interesuje, no ale sprawdzę szybciej  Akurat czekałem na doładowanie kontrolerów. HL2 znam bardzo dobrze, bo to jedyny fps którego tyle razy przechodziłem, ale jednocześnie mniej chce się do niego wracać po latach.   Kolejny tytuł sprawdzony z mojego ulubionego gatunku bullet hell - Yuki. Niestety, jestem rozpieszczony powierzchowną znajomością genialnie złożonego Touhou,  głównie 6-9 i beznadziejną muzykę, która nie jest dobrze zgrana z akcją na ekranie od razu poczuję. Losowość przeszkód i przeciwników wydaje się dobra, do czasu aż człowiek zda sobie sprawę, że wtedy brakuje umyślnego projektu i sposobności do synchronizacji muzyki.... Losowe elementy byłby by dobre, ale nie całość... Co za spartolony projekt, gdzie na dodatek przeciwnicy wyglądają bardzo podobnie, a niektórzy identycznie a robią co innego. Natomiast idea Bullet Hell w VR jest świetna, nawet mimo ogromnego partactwa w założeniach mógłbym do tego wracać..., gdyby nie marnowanie mojego czasu kolejny  elementem z nowoczesnego podejścia - odblokowywane wzmocnienia po śmierci. Nienawidzę tego w takich grach, wolę od razu mieć pełnię możliwości, odblokowywaną w czasie przechodzenia poziomów. Taki szajs powinien być oddzielnym trybem. Nie cierpię wciskania roguelike, gdy nie ma to sensu lub z braku chęci do zaprojektowania poziomów. I znowu "geniusz Valve", ich mini gierka statku z The Lab jest dużo bardziej przemyślana. Statek można przekładać z ręki do ręki, bez użycia zakichanych ustawień z menu i to w czasie przechodzenia poziomu! Wystarczy skopiować ich pomysł!  Przeciwnicy robiący co innego, wyglądają inaczej. Poziomy są zaprojektowane, a nie losowe. Brak tekstu w środku walki, bo po licho mi SAME NAPISY, bez nagranych dialogów, gdy mam przed sobą dziesiątki pocisków i przeszkodę do ominięci z pilnowaniem utrzymania widoczności dla uników. I co tam jeszcze.
    • Tak to logiczne, ale zamiast tabliczek z gliny myslalem ze moze sa jakies tanie adaptery na aliexpress zeby jakos tam wpiac dwa nvme i cos sklonowac, albo chociaz jeden jakas przesciowka dac na sata itp.  Bo znajomych z dwoma portami M.2 tez nie mam
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...