galakty 3 332 Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia Przesadził to on porównując 0.14 do gry która miała tragiczną premierę, naprawili po wielu latach i co duży patch zmieniają fizykę opon
raul_ole 155 Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia (edytowane) Ja to wiem finalnie to będzie bardzo dobra gra ale na tą chwilę wolę pojeździć w competizione. Competizione to szajs do tej alfy? Chyba najbardziej przesadziłeś Ty Edytowane 22 Stycznia przez raul_ole
maras2574 891 Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia ACC na pewno gorzej działała jak wyszła w porównaniu do ACE teraz Sam się dziwię jak dobrze to działa we wczesnym dostępie
galakty 3 332 Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia Do tej alfy nie ma sensu porównywać obecnej ACC, po pierwszy inny typ produkcji, a po drugie ma wiele lat na karku i chyba oczywiste że działa lepiej. Choć wciąż nie potrafią ogarnąć deszczu i opon, ale mniejsza, fanów nie przekonasz. Swoją drogą EVO w deszczu też słaba, na slickach można popylać bez problemu
Dominix 405 Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia (edytowane) Ja tam na ACC nie narzekam, ale tez bardzo malo gram, ostatnio jeden wyscig z miesiac temu, tylko dlatego ze liga w ktorej sie scigam na F1 24, ma tez mini sezon w ACC. Dzisiaj zacznamy kolejny sezon na Porshe Cup i mam zamiar pojechac mimo ze nie mam zadnych setupow itd, ale jak jedziesz z ludzmi ktorzy sie znaja i jedziesz 4fun to daje to sporo zabawy. Jak nie patrzych zbyt gleboko na to co gra oferuje i co robi zle, to bardziej to doceniasz ta zabawe. F1 to arcade z jakimis elementami realizmu, ale czy powoduje to ze fun moze byc maly? jak jezdze w ligach juz kilka lat i zabawa jest przednia, to samo moze byc w ACC czy innych. Bo acc cos tam z cisnieniami ma slabe, i cos z tego jak masz grupe ludzi i mozna sie fajnie posmigac o uscisk prezesa, to wtedy na takie pierdoly sie nie patrzy bo masz fun ze scigania. ACE dziala koszmarnie, wyglada ok ale sama jazda jest bardzo przyjemna, za kilka miesiecy dodadza multi, to nawet jakis prosty wyscig z grupka znajomych bedzie mega fajny, o ile nie wywali wszystkich z sesji a to ze cos tam nie bedzie jeszcze dzialac to pal licho. czyli patch z funkcjami online najprawdopodobniej na poczatku nastepnego tygodnia. Edytowane 22 Stycznia przez Dominix
maras2574 891 Opublikowano 22 Stycznia Opublikowano 22 Stycznia (edytowane) Czy w AC i ACC można było rozwalić opony że pękły ? Zawsze grałem z ABS i nie doświadczyłem tego. Aż do wczoraj w ACE A kierę z łap wyrywa Na DD musi to być dopiero odczuwalne Edytowane 24 Stycznia przez maras2574
Adikon 140 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia Nie kojarzę tego w poprzednich AC🤔. Jutro muszę przetestować 😁
Zas 289 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia Czym te licencje różnią się od masterowania torów w ACC?
galakty 3 332 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia Nie było pękniętej opony w AC, w sumie nie kojarzę innej gry żeby to miała, może iRacing ale tam chyba po prostu jest awaria koła że nie da się jechać, LMU podobnie. A ja licencji nie mam, to jest tylko w beta wersji? W sensie beta alphy?
Tomek1623 266 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia (edytowane) 14 minut temu, galakty napisał(a): Nie było pękniętej opony w AC, w sumie nie kojarzę innej gry żeby to miała, może iRacing ale tam chyba po prostu jest awaria koła że nie da się jechać, LMU podobnie. A ja licencji nie mam, to jest tylko w beta wersji? W sensie beta alphy? Licencje wraz z aktualizacją wlatują za 2~3 dni. Pękającą gume od zużycia, miała któraś odsłona F1. Edytowane 26 Stycznia przez Tomek1623
Dominix 405 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia F1 przynajmniej od 19 pamiętam że to ma, inne serie nie wiem, może project cars lub AMS2.
galakty 3 332 Opublikowano 26 Stycznia Opublikowano 26 Stycznia Swoją drogą to nie wiem czy to dobrze, nie wiem co trzeba by zrobić żeby opona pękła od samego lock up
Tomek1623 266 Opublikowano 29 Stycznia Opublikowano 29 Stycznia Version 0.1.4. is now live. This includes: AUDIO: - reworked music system to result in better reliability and improved fading - new music for menu, gameplay and ending sessions - fixed potential issue when audio device is lost - tweaked Mount Panorama audio reverb zones - tuned audio slip ratio logic and feedback - fixed BMW M4 CSL backfire audio playing in idle - fixed Lotus Emira compressor sound - fixed Chevrolet Camaro ZL1 compressor sound CONTROLS/UI: - localization updates - fixed responsiveness issue in Manage Preset UI - fixed mirrors toggling in multi-mirror (with right mirror disabled by default) - Showroom: fixed car instrumentation inconsistencies via the car controls widget - Showroom: fixed missing lights on showroom scene change - Showroom: fixed incomplete dash display render - implemented function to listen to concurrent devices: if multiple devices are responsible for the same input - One device can be active, the other device will sleep until they are moved by a margin, replacing the active one - fixed controller steering assist affecting direct input devices when both devices were connected - mouse cursor now disappears after a few seconds of inactivity - changed default FOV of driving cameras (default button now resets to 55) - fixed overlap between game version and online status in localization - enabled axis visualization in the controls page - added 0.2s repeated function for L/R/U/D in controllers - fixed inconsistency behaviour when making quick turning inputs with a controller - fixed an issue with garage cars visibility with Italian localization - increased mirror yaw limits - fixed an issue with double startup scene loading RENDERING: - fixed black screen at Imola and other tracks in triple screen - disabled TV camera movements in VR - reduced VRAM usage - fixed VR and triple screen missing undercar shadows, artefacts on probes, veil flicker etc. - fixed VR flickering on the sky box - optimized VR GPU performance - optimized triple screen GPU performance - improved car reflections to be more cubemap resolution independent (notably medium setting has an improved quality) - fixed an issue on resource indexing (fixes some of the minor AMD-specific glitches ) GRAPHICS: - fixed missing mesh skinning from the Alfa Romeo Junior front springs - fixed minor visual issues on the Alfa Romeo Giulia GTAm - fixed Hyundai i30 N LOD issues with lights - fixed an issue with the AMG GT2 lights colour inherit - fixed a missing default rim customization definition of a Toyota GR86 configuration PHYSICS: - fixed BMW M4 CSL ride height limits - fixed BMW M4 CSL launch control - raised minimum pressure in setup limits - adjusted minimum tyre pressure limits Updates to server infrastructure to enable online mode for all will be arriving soon. Thank you for participating in the Early Access Program. 1 1
KiloKush 611 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia Jeśli komuś gra się crashuje po wgraniu tego patcha to usuńcie folder ACE z dokumentów, tam są savey i configi dla ACE. U mnie pomogło. Na tym patchu FPS mi skoczył z 45 na 55. Spoko.
Dominix 405 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia mnie D4 wciagnelo i nie odpalalem ace od tygodnia gdzies, zwykle jezdzilem bo mam lige ale na to nie ma czasu, poczekam pewnie jak online ogarna i wtedy sie wskoczy ponownie.
galakty 3 332 Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia Ja siedzę w PoE2 i LMU, na razie Evo zostawiam bo za dużo bugów i niedoróbek, a nie ma co robić. W sensie jakby dali coś konkretnego do jazdy to spoko, ale żadnego open top nawet nie ma, drogowe mi średnio podchodza, a CUP w kółko jeździć nie będę
galakty 3 332 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego This version brings online features: Special Events, Game Economy and Progression, Driving Academy. Furthermore, these improvements have been addressed: GAMEPLAY: - enabled server backend for dealership, game economy, academy, car ownership and personalization as well as special events - updated penalty checks for jump starts AUDIO: - Honda S2000 - new sound set - minor changes on rev limiter trigger - tweaked ABS sound CONTROLS/UI: - added loading screen on end of session if data cannot be retrieved - updated TV cameras - updated View Settings defaults - added leaderboards for special events - updated brake bias indicator HUD - fixed Hyundai i30N ignition display issue - updated Back button functionality for replay/credits - fixed issue related to UI scrolling to focused items without controller navigation - localization updates - updated Connection changed UI - updated showroom selection UI - removed auto-confirming connection status popup - updated 'Restart Session' behaviour - updated stability control UI RENDERING: - VR: updated water spray - updated car dash display texture gamma - fixed issue on AMD related to car materials / dash display PHYSICS: - removed academy collisions for cones - updated autoblip behaviour - updated tyre compound limits on the setup screen - fixed Mazda MX-5 autoclutch issue - updated Hyundai i30N auto clutch and auto blip - updated autoclutch assist TRACKS: - updated Imola pitbox collisions - updated Suzuka collisions - updated Laguna Seca collisions - updated Suzuka West pit exit 1
galakty 3 332 Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego Oj licencji sobie nie porobię, zalicza dopiero za 3-4 razem, strasznie zabugowane i gubi łączność z serwerami. A szkoda.
JohnyWol 81 Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego (edytowane) U mnie też niby pokazywało błąd połączenia i co jakiś czas po "egzaminie" menu się jakby przycinało i system myślał, a potem wyskakiwał błąd, że nie może pobrać danych, ale jak wracałem do menu gdzie wybiera się poszczególne licencje to zapamiętywało i zapisywało mi czas. Ale generalnie z serwerami jeszcze nie poradzili sobie do końca Edytowane 9 Lutego przez JohnyWol
galakty 3 332 Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego Mi w pewnym momencie wyzerowało wszystko i dopiero restart pomógł Trzeba poczekać. Teraz na KCD2 się przerzuciłem i LMU, jak dopracują to wrócę.
JohnyWol 81 Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego Teraz wyczytałem, że jednak od wczoraj wróciły jakieś większe problemy i znów przełącza na offline i faktycznie u mnie też się dziś nie łączy. Ale wczoraj do wieczora u mnie jeszcze działało. Generalnie nawet patrząc po numerze wersji, że jest to 0.1.x to widać, że to jest bardzo wczesny build więc gra wymaga jeszcze dużo pracy. I najwyraźniej serwery również. Pomyśleć co by się działo jak by było dużo więcej grających na raz
galakty 3 332 Opublikowano 10 Lutego Opublikowano 10 Lutego Nie rozumiem tylko po co potrzebne serwery do robienia licencji -.- 1
Tomek1623 266 Opublikowano 14 Lutego Opublikowano 14 Lutego (edytowane) No i fajnie nowe zabawki. Edytowane 14 Lutego przez Tomek1623
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się