galakty 449 Opublikowano Czwartek o 10:37 Opublikowano Czwartek o 10:37 Ja właśnie głównie jeżdżę w GTE, GT3, LMP2 i LMDh więc łopatki stykają, dokupiłem tylko magnetyczne nakładki i feeling jest znacznie lepszy. Miałem kiedyś zajawkę na drifting, dokupić skrzynię, łapę... ale nie mam rigu porządnego i miejsca
NotQuite 58 Opublikowano Czwartek o 17:24 Opublikowano Czwartek o 17:24 7 godzin temu, galakty napisał(a): A umiałeś dobrze w między gaz przy redukcji? Dla mnie to kosmos i ciężko ogarnąć Hamowanie i dodawanie gazu jedną stopą nie dla mnie. Erm...a w realu nie umisz robić?Gorzej zrobić heel&toe, to jeszcze nie próbowałem. 6 godzin temu, Dominix napisał(a): Nawet w AC przeciez byla asysta do sprzegla wiec mimo ustawienia manualnej zmiany biegow byla opcja wlaczenia automatycznego sprzegla jak sie go nie mialo i bylo git, wiec w ACE z asystami nie powinno byc problemu zaleznie jakie sprzeglo bedzie mialo auto. Jedna uwaga - AC ma wbudowaną time penalty dla osób jadących manual na łopatkach. Ludzie używający shiftera i 3. pedału są szybsi o jakieś 0.3s, co na średnio wyższym poziomie robi sporą różnicę. 10 godzin temu, galakty napisał(a): Przecież nawet w AC miałeś możliwość automatu dla każdego auta, gra ma być przystępna więc na bank dadzą taką opcję. Do tego automatyczny międzygaz, ABS itp. Już widzę jak siadają ludki do aut bez ABS na peda_łach bez load cell i blokują koła co każdy zakręt Tak, powinna być przystępna. Chociaż na zwykłym sprzęcie też się da nie blokować kół. FFB coś tam daje znać i jest też dźwięk opon. Sam wolę jeździć w wyścigach bez ABS, bo jest mniej idiotów.
Dominix 54 Opublikowano Czwartek o 18:11 Opublikowano Czwartek o 18:11 A to nawet nie wiem, mało na lfm jeździłem autami które mają h-pattern. Jeszcze co do Ace, to multi będzie dodane dopiero w drugim lub trzecim patchu, nie będzie tego na premierę, a jak będzie to przez simgrida ma być obsługiwane m
galakty 449 Opublikowano Czwartek o 18:39 Opublikowano Czwartek o 18:39 Godzinę temu, NotQuite napisał(a): Erm...a w realu nie umisz robić?Gorzej zrobić heel&toe, to jeszcze nie próbowałem. No właśnie o heel&toe mi chodzi, inaczej między gaz to popierdółka Godzinę temu, NotQuite napisał(a): Tak, powinna być przystępna. Chociaż na zwykłym sprzęcie też się da nie blokować kół. FFB coś tam daje znać i jest też dźwięk opon. Sam wolę jeździć w wyścigach bez ABS, bo jest mniej idiotów. To już zależy od gry, w AC da się w miarę, ale w takim LMU zapomnij, raz spalisz kapcia i już do końca wyścigu flat spota czuć
Zas 69 Opublikowano Czwartek o 18:43 Opublikowano Czwartek o 18:43 10 godzin temu, Dominix napisał(a): Szybkie operowanie to w F1 głównie. Ale akurat zmiana biegów to najłatwiejsza asysta do nauczenia i dająca sporo frajdy. A dla mnie najtrudniejsza, ABS już częściej wyłączam niż włączam, TC to różnie, zależnie od samochodu. A o biegach to nawet myśleć mi się nie chce (tak, wiem, że zwykle słychać, kiedy obroty są za wysokie, do tego lampki na kierownicy itp.)
Dominix 54 Opublikowano Czwartek o 20:56 Opublikowano Czwartek o 20:56 Imo na manualu, bez ABS czy TC jest o wiele lepiej bo samemu wbijasz bieg kiedy tracisz trakcję, czy zrzucasz bieg kiedy blokujesz koła. Ja się uczyłem najpierw na manualnej, później łatwiej wyłączyć ABS czy tc jak wiesz jak operować biegami. Ma początku liczyłem biegi ale z czasem ten manual działa jak automat, sam już wiesz ile zrzucić do zakrętu że robisz to z "automatu" 1
galakty 449 Opublikowano Piątek o 07:34 Opublikowano Piątek o 07:34 Na automacie się nie da jeździć na poważnie, przecież zbijaniem biegów możesz lepiej wytracić prędkość / zwiększyć rotację w zakręcie. Do tego często i gęsto zmienia w górę w złym momencie albo jak wyżej, przy utracie trakcji możesz wbić wyższy samemu. Rozumiem jakby trzeba było lewarkiem manewrować i sprzęgłem, ok, ale przy łopatkach i automatycznym sprzęgle?
maras2574 227 Opublikowano Piątek o 09:36 Opublikowano Piątek o 09:36 (edytowane) 23 godziny temu, galakty napisał(a): A umiałeś dobrze w między gaz przy redukcji? Dla mnie to kosmos i ciężko ogarnąć Hamowanie i dodawanie gazu jedną stopą nie dla mnie. Nie umiem Nawet nie próbowałem Edytowane Piątek o 09:39 przez maras2574
galakty 449 Opublikowano Piątek o 09:46 Opublikowano Piątek o 09:46 Ja na load cell nawet nie próbuję, już widziałem raz jak gościowi w skarpetach odbił hamulec i prawie mu złamał
maras2574 227 Opublikowano Piątek o 09:58 Opublikowano Piątek o 09:58 15 godzin temu, Zas napisał(a): A dla mnie najtrudniejsza Nie ogarniam, serio ? Może dlatego że całe życie na manuału, od dzieciaka. Autem sam się nauczyłem jeździć, kradnąc nie raz ojcu malucha spod chaty W grach łopatek wcale się nie uczyłem, przyszło mi to naturalnie Pamiętam jak kupiłem G25 i wyszło TDU pierwsze, ale był banan na ryju że są w grze auta gdzie można zmieniać biegi łopatkami
galakty 449 Opublikowano Piątek o 10:02 Opublikowano Piątek o 10:02 (edytowane) Też nie rozumiem tego, mam koleżankę która ma automat z łopatkami, nie używa ich bo... nie wie jak i się boi. Ale wcześniej jeździła manualem więc tym bardziej Niestety ale w simach manual to podstawa jak się chce czasy kręcić, co innego jak jeździmy dla przyjemności, ale w multi... nie ma szans. W takim LDMh na automacie to bym musiał hamować pewnie 5-10 metrów wcześniej, bo za wolno zrzuca. Edytowane Piątek o 10:03 przez galakty
maras2574 227 Opublikowano Piątek o 10:15 Opublikowano Piątek o 10:15 (edytowane) No gdzie na automacie !!! Może @Zas w realu jeździ automatem Edytowane Piątek o 10:18 przez maras2574
green1985 37 Opublikowano Piątek o 14:47 Opublikowano Piątek o 14:47 4 godziny temu, maras2574 napisał(a): Nie umiem Nawet nie próbowałem Ja próbowałem nauczyć się międzygazów na simie i mega ciężko to szło, zabrakło mi wytrwałości. Niestety brak tej umiejętności oznaczał odczuwalne zużycie sprzęgła po każdej wizycie na Poznaniu w realu. No ale na szczęście w simie można sobie tam kopać w to sprzęgło do woli Szkoda, że tak mało producentów aut z manualami i jakimiś lekko mocniejszymi silnikami daje opcję włączania automatycznych międzygazów, świetna sprawa dla ochrony układu przeniesienia napędu i dla ucha przy dobrym wydechu, a nie sądzę, żeby stworzenie takiego softu kosztowało majątek.
Dominix 54 Opublikowano wczoraj o 09:59 Opublikowano wczoraj o 09:59 https://traxion.gg/what-to-expect-from-assetto-corsa-evo-throughout-2025/ 100 aut to całkiem nieźle i to jeszcze w trakcie EA. Później dojdą dlc więc będzie czym jeździć. 1
galakty 449 Opublikowano wczoraj o 10:02 Opublikowano wczoraj o 10:02 100 to bardzo dużo jak na start, AC bez żadnych DLC miała ile? Połowę tego? Szkoda że żadnej listy nie ma...
Dominix 54 Opublikowano wczoraj o 11:25 Opublikowano wczoraj o 11:25 Może jeszcze nie mają wszystkich licencji to nie podadzą co będzie. Ale jak na takie asseto, 100 aut, do tego później będą dlc to może że 150 będzie. Więcej niż bym oczekiwał. Później jakieś mody to już będzie w czym przebierać. Patrząc na ostatnie premiery , to SIM racing ma złoty okres obecnie. Sporo tego jest i to nawet niezłej jakości. Do tego kierownicę DD w przystępnej cenie. Aż żal nie upalac gumy 1
galakty 449 Opublikowano wczoraj o 14:24 Opublikowano wczoraj o 14:24 Oj tak, mamy najlepsze czasy do ścigania się, do 2k złożysz DD, gdzie jeszcze kilka lat temu to T300 mogłeś mieć. Ja sobie kilka dni temu zmieniłem T300 na TS-PC, bo była promka i praktycznie bezkosztowo mnie wyjdzie. Nie brałem DD bo mam już cały ekosystem Thrustmaster i brak miejsca na porządny rig, na jakiś rok styka. 1
Zas 69 Opublikowano 19 godzin temu Opublikowano 19 godzin temu No i co, jest jakaś różnica między T300 a TS-PC? Co do moich biegów - no ja w multi nie jeżdżę, tylko dla rozrywki w single. Talentu też jakiegoś wielkiego nie mam, w ACC np. ogarniam AI na poziomie - o ile dobrze pamiętam - 87%... Prawka w realu mieć nie mogę, więc nigdy nie musiałem się uczyć użycia sprzęgła i żadnego automatyzmu sobie ze zmianą biegów nie wyrobiłem. Z automatem to oczywiście wszystko prawda, czasem za wolno/za późno zrzuca biegi, co opóźni hamowanie/utrudnia skręt, czasem w autach z fatalną trakcją wrzuca wyższy bieg za późno, czasem przez ustawienia skrzyni kończymy na zbyt wysokim biegu na wyjściu z zakrętu, co pogarsza przyspieszenie... o jeździe na mokrym już nie wspomnę . Bywa, że da się to korygować, ale często automat próbuje być mądrzejszy Ale w singlu to nie problem.
galakty 449 Opublikowano 18 godzin temu Opublikowano 18 godzin temu 17 minut temu, Zas napisał(a): No i co, jest jakaś różnica między T300 a TS-PC? Znacząca, przede wszystkim szybciej się kręci i łatwiej zareagować. Przy LMDh potrafi uratować sytuację. Samej mocy jest o 50% więcej, ale tu nie chodzi o moc samą w sobie, tylko właśnie o szybkość kręcenia. Dlatego ludzie kupują bazy co mają 20-32NM i skręcają max siłę. 18 minut temu, Zas napisał(a): ACC np. ogarniam AI Matko bosko... dlaczego to sobie robisz? ACC ma jedno z najgorszych AI ever. Jak grasz single to zdecydowanie AMS2 spróbuj.
Zas 69 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu W AMS2 troche już grałem, ale czekam na dobrą promocję na jakieś pakiety DLC, zanim przesiądę się na dobre. Gram jeszcze w CARS2, więc jak mi się chce lepszego AI, to mogę sobie odpalić No i w GRID-ach też jest dobre AI
Dominix 54 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu 10 godzin temu, Zas napisał(a): W AMS2 troche już grałem, ale czekam na dobrą promocję na jakieś pakiety DLC. Promocje masz teraz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się