DżonyBi 1 969 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca Wieksze szanse na 60fps bedzie mialo pro, a juz na pewno lepsza grafike.
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca (edytowane) Jesli to bedzie zalezec glownie od GPU, to nawet podstawowa wersja moze dostac 60fps. Natomiast, jesli GTA6 bedzie wymagac duzo od CPU, co jest bardzo prawdopodobne, to mozna zapomniec o tym by jakakolwiek konsola wycisnala 60 ramek. Edytowane 16 Lipca przez RTXnietylko4060tiUSER
kanon7 599 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca (edytowane) 5 godzin temu, @MUZ napisał(a): Wersja PC została już zapowiedziana? Nie, więc o co ha? Digital Foudury jednoznacznie określił że 60 fps odpada na każdej konsoli (w tym Pro), ze względu na CPU. Jedyna szansa to 40 fps, w Pro - szanse 50%. Po drugie R* zawsze w konsolach "rzucał" całą moc na grafikę, kosztem 30 fps. 5 godzin temu, @MUZ napisał(a): Poza tym, Pro ma większe szanse na 60fps w GTA6 niż ten twój PC z sygnaturki Zakład przyjęty - weryfikacja po premierze GTA VI na PC Edytowane 16 Lipca przez kanon7
Kadajo 7 410 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca Każde GTA od 4 grafiką niszczyło, ale dopiero na PC który pozwalał uwolnić moc silnika. Gdzie wy chcecie w GTA 6 mieć super graficzkę czy 60 FPS i super graficzkę na PS5 które jest już stare jak świat a za rok będzie jeszcze starsze. Ta gra swoja "konsolowa" moc pokaże dopiero na PS6. A prawdziwa jakość fest dopiero zobaczymy na PC'tach, a nie na 5-letniej konsoli... A jak ktoś myśli ze wersja "Pro" zrobi jakąkolwiek różnice to cóż, jest naiwny. Jeden jedyny plus tego wydania jest taki ze bedzie można zagrać rok wcześniej i tyle. 1
Kadajo 7 410 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca A to czemu. Co ma tutaj do rzeczy, że wychodzi PS6. I tak będzie lepsze, szybsze i wydajniejsze, nawet jak na PS5 będzie PSSR 9000
kanon7 599 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca PS5 Pro to konsola beta do testów PSSR, a w przyszłym roku AI AMD FSR 4. Wszyscy widzą że Pro to testy: - zawyżonej ceny - czy klient kupi - PSSR beta testy za darmo, baa za 799$ - "gotowanie żaby" konsoli bez napędu 8
Kadajo 7 410 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca W każdej grze jest realne 60 fps, to tylko kwestia ustalenia grafiki do wydajności sprzętu. Po prostu trzeba spojrzeć na sprawę realnie. Tak fajnie ze PS5 dostanie GTA 6 jako pierwsze, ale na pewno nie będzie to graficzny killer ani żadne objawienie szczególnie ze bebechy tej konsoli to raczej już pieśń przeszłości. Ile gracze wizualnie stracą to się okaże za rok, dwa. Ale zazwyczaj traci się sporo i historia to pokazywała już wiele razy. A tutaj mówimy o pozycji która ma być nexgenowa pełną gębą.
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca (edytowane) Ja mysle ze jesli 60 FPS bedzie mozliwe na PRO, to i bazowy model moze miec 60 FPS po odpowiednim obcieciu detali. Gorzej jesli Zen2 nie podola Wtedy nawet PRO nie pomoze @kanon7 PSSR z bety nie wyjdzie, zostanie zastapiony przez FSR4. Edytowane 16 Lipca przez RTXnietylko4060tiUSER
Kadajo 7 410 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca No i zobaczmy jak to na PS3 wyglądało w porównaniu do PS4 i PC 1 1
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca (edytowane) PS3 - 30 FPS, PS4 - 30 FPS. Edytowane 16 Lipca przez RTXnietylko4060tiUSER
Kadajo 7 410 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca PS5 tez będzie miała tylko 30 fps w trybie jakości i "4K" tutaj nawet nie ma co liczyć na więcej. Prędzej zobaczymy FG na tej konsoli niż 60 FPS w trybie Jakość na GTA 6
Kadajo 7 410 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca Nie przypominam sobie, ale jeśli to prawda to PS5 stawia w jeszcze gorszym świetle.
sideband 1 775 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca 1 godzinę temu, Kadajo napisał(a): PS5 tez będzie miała tylko 30 fps w trybie jakości i "4K" tutaj nawet nie ma co liczyć na więcej. Prędzej zobaczymy FG na tej konsoli niż 60 FPS w trybie Jakość na GTA 6 Już są gierki na PS5, które używają i to kiepskiego FG Konsolowiec mniej widzi i ma pada Znam majstrów, którzy grali na konsoli z upłynniaczem z TV chyba nie muszę pisać jaki był lag
ODIN85 3 502 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca Bo większość tak gra i nie widzi problemu. Tak wygląda prawdziwe życie 1
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca (edytowane) Dzisiejsze konsole to kwintesencja marketingu. Wciskaja Ci podzespoly o wydajnosci niskiej polki danego gena od AMD jako kosmiczne technologie, o ktorych nikt wczesniej nie slyszal, ale zeby to wszystko dzialalo, musisz jeszcze tylko kupic najnowszy TV 4k 120hz, najlepiej od Sony. Edytowane 17 Lipca przez RTXnietylko4060tiUSER
Phoenix. 4 722 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca 17 godzin temu, Winter napisał(a): Pro spokojnie pociągnie w 60 fps. Ale Ty jestes naiwny Zapomniales chyba, ze to ten sam procesor co w bazowej wersji, a Rockstar nie dawal i nie da 60fps na premiere. Gdyby jeszcze ich sztandarowe gry dostawały 60fps na premiere, to mozna by na podstawie tego strzelac 50/50 czy bedzie 60fps. 1
Wu70 739 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca 23 godziny temu, kanon7 napisał(a): Digital Foudury jednoznacznie określił że 60 fps odpada na każdej konsoli (w tym Pro), ze względu na CPU. Dawno dawno temu już to przewidywałem że żadne pro nie pomoże bo to nic nie zmienia w przypadku gier które nie są wydmuszkami. 15 godzin temu, RTXnietylko4060tiUSER napisał(a): Gorzej jesli Zen2 nie podola Gorzej? To jest gra na 3 generacje konsol i chciałbyś żeby już na pierwszej była tak ograniczona że zen2 ogarnia wszystko w 60fps? To nie jest tak że podoła albo nie i będzie 60 fps albo nie. To będzie po prostu znacznie gorszy produkt jeśli byłby projektowany pod 60fps zen2. Już dawno mówiłem, że w interesie wszystkich graczy jest żeby było 30fps* na premierę wersji dla starych konsol. Na szczęście R* wie co robi. Spoiler *a najlepiej jakby dropowało 20-30fps tak jak kiedyś
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca (edytowane) @WinterNo nie, ale nikt Cie nie nakrecal na monitor 4k przy zakupie RX 6700. Jesli chodzi o PS5 to przeciez tym 4k i 120FPS emanowali na kazdym mozliwym kroku, na pudelku to nawet 8k bylo Edytowane 17 Lipca przez RTXnietylko4060tiUSER
RTXnietylko4060tiUSER 450 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca (edytowane) Co ma jedno do drugiego? A czy PS5 kiedykolwiek miala moc do 4k 120fps? Edytowane 17 Lipca przez RTXnietylko4060tiUSER
Phoenix. 4 722 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca 3 minuty temu, Winter napisał(a): ale lepiej sobie radzi z HDRem Bzdura totalna jakos nie mam nigdzie problemu z HDR na windows, a jak jest zepsuty HDR w grze to i na PC i na konsoli. Postaraj sie czyms bardziej zablysnac bo cos nie bardzo ci to wychodzi. 5 minut temu, Winter napisał(a): Dla mnie HDR na OLED robi większy efekt niż te wasze RayTracingi. Ale wiesz, ze mozna miec HDR i RT jednoczesnie
Phoenix. 4 722 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca i 30fps Przy ktorych co najwyzej mozna sie zrzygac 2 1
Vulc 2 191 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca A tam pitolicie, to był prawdziwy test twardości, prawie 30 klatek na X360. Byłem tam i nie chce wracać. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się