Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Konsola wysłana :)

Wyszła mnie równe 3 070,04 zł z podkładka pod mysz wliczając natychmiastowy cashback Zen + 3 rok gwarancji od Zen ;)

Screenshot_20241106_144502_MediaMarkt.png

Screenshot_20241106_144943_ZENCOM.png

Edytowane przez LYCONE
  • Like 2
Opublikowano

Tak jak 4 lata temu ludzie martwili się czy kiedykolwiek da się kupić PS5 w normalnej cenie. Trzeba było z rok poczekać, ale się dało. Tutaj też ceny napędów wrócą do poziomu MSRP, tylko kurz musi opaść.

Opublikowano
10 minut temu, Bardak napisał(a):

Szkoda tylko, że dwie gry obecnie najczęściej odpalane to są w wersjach płytowych :/

Ja się zabezpieczyłem i wziąłem PS5 Slim z napędem, przełożę sobie i protestuje :D Potem najwyżej opchne Slim jako Digital za 1500 zł może pójdzie. 

Opublikowano
Godzinę temu, azgan napisał(a):

 

T gra z tego co czytalem najlepij wyglada i dziala w trybie performance, stabilne jak skala 60fps, ostra rozdzialka i wiecej detali. No ale moglby ten tryb RT dzialac w 60fps. Ponoc odblokowany tryb skacze miedzy 40-60fps z RT. kolejna gra do ogrania co nie gralem a nabralem ochoty.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Z tego video od DF co je zdjęli wyglądało na to, że jest zazwyczaj 30% fps więcej tam gdzie gry miały odblokowane klatki. Poza miejscem gdzie cpu trzyma bo tam były ze 2 fps więcej :E

Edit: metaphor podobno trzyma 60 fps teraz bez problemu

Kurde jakbyście widzieli okazję w stylu tej z Media markt to dajcie znać :E

Edytowane przez michaelius33
Opublikowano
Godzinę temu, DżonyBi napisał(a):

W standardowej wersji dziala naped bez internetu to i w pro musi. Internet potrzebny tylko przy pierwszym razie, aby przypisac naped do konsoli.

Można też przekładać napęd, ważne, żeby podłączyć konsolę na pierwsze uruchomienie. 

Opublikowano

A moje PS5 fat właśnie zostało sprzedane więc zostaje póki co bez konsoli 🤭

3 godziny temu, LYCONE napisał(a):

Ja się zabezpieczyłem i wziąłem PS5 Slim z napędem, przełożę sobie i protestuje :D Potem najwyżej opchne Slim jako Digital za 1500 zł może pójdzie. 

 

Nie tylko Ty wpadłeś na ten pomysł inni robią tak już od zapowiedzi PS5 PRO jak okazało się że napędu nie będzie 😉

  • Haha 2
Opublikowano

Ja mam "fata", więc u mnie lipa z przełożeniem napędu, jestem ciekaw czy cena napędu się wyrówna czy nadal będzie to "chora" cena i trzeba będzie pudełka sprzedać by pójść w digitale za 300zł :metal:

  • Like 1
Opublikowano
25 minut temu, Reddzik napisał(a):

Ja mam "fata", więc u mnie lipa z przełożeniem napędu, jestem ciekaw czy cena napędu się wyrówna czy nadal będzie to "chora" cena i trzeba będzie pudełka sprzedać by pójść w digitale za 300zł :metal:

Jaka lipa, trochę roboty i będzie działać :E

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

https://www.eurogamer.pl/ps5-pro-recenzja-i-test-jak-nowa-konsola-sony-radzi-sobie-z-grami-i-czy-warto-ja-kupic

 

"PSSR to konsolowy DLSS. Upscaler Sony nie jest chwytem marketingowym

 

Wspomniana już kilkukrotnie technika PlayStation Spectral Super Resolution, z której korzysta PS5 Pro, to temat niezwykle ciekawy i warto się przy nim zatrzymać. Myślę, że niewielu czytelników zdaje sobie sprawę, że mamy do czynienia z pierwszym podejściem Sony do rekonstrukcji obrazu opartej na uczeniu maszynowym. Takie rarytasy były do tej pory domeną pecetowców dzięki podobnym rozwiązaniom stosowanym przez Nvidię w ramach DLSS.

Rekonstrukcja obrazu z niższej do wyższej rozdzielczości w celu odciążenia podzespołów to nic nowego również na PS5, ale bazowa konsola korzysta z Fidelity FX Super Resolution (w skrócie FSR) od AMD. To technika oparta na bardziej klasycznych algorytmach, obarczona licznymi problemami, które widać w każdej grze wykorzystującej ten upscaler - wliczając w to tryby wydajności w tytułach na PS5. Migotanie krawędzi, artefakty, niepoprawnie odtworzone elementy przy szybkim ruchu czy agresywne, „sztuczne” wyostrzanie obrazu to chleb powszedni dla gier korzystających z FSR.

 

PSSR nie tylko jest pozbawione tych usterek, ale często generuje też obraz niemal identyczny z natywnym 4K wspartym TAA (temporal anti-aliasingiem). Znacznie lepiej niż FSR radzi sobie też z obszarami, które sprawiają upscalerom szczególną trudność, np. efektami cząsteczkowymi czy wieloma drobnymi elementami poruszającymi się na ekranie - jak sypiące się iskry czy konfetti. Można śmiało powiedzieć, że to taki konsolowy DLSS.

To naprawdę imponujące, że na tak wczesnym etapie swojego życia PSSR zapewnia lepsze rezultaty niż trzecia wersja FSR i podobne rezultaty jak trzecia generacja DLSS, które jest przecież pionierem w tej dziedzinie.

Można się też spodziewać, że Sony nie osiądzie na laurach i będzie dopracowywać PlayStation Spectral Super Resolution, by było jeszcze wydajniejsze i z większym powodzeniem odtwarzało szczegóły obrazu. Poziom, z którego startuje ta technika, jest bardzo obiecujący, więc jestem ciekaw przyszłości PSSR".

Edytowane przez azgan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...