Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No oczywiście, że Sony rękami AMD wszak zupełnie przypadkowo trochę mi oczy krwawiły jak zobaczyłem co potrafi PSSR na PS5PRO i nie zobaczyłem tego konkretnego szlifu, którego nie da się podrobić. Ja rozumiem, że Sony obecnie nie jest w formie bo trawi je pewien ideologiczny wirus ale robotę teamu AMD widać jak na dłoni jak mawiali w Top Gearze "Ambitious, but rubbish" jakby team Japończyków wypuścił coś takiego to zrobiliby rytualne sepuku. Dopiero ten shitex naprawiają a Digital Foundry dwoi się i troi aby nie powiedzieć wprost to w sumie wygląda gorzej niż FSR2.2 to ma vibe DLSS 1.0. Driver team AMD zniknął ludzie na forum AMD a oprócz totalnych laików są tam długoletni fani marki a i ci zaczynają grozić przesiadką na Nvidie. Nie mniej jak chcesz wierzyć w korponarracje to twoja broszka chyba, że nie wychwyciłem ironii.

Opublikowano
Godzinę temu, Art385 napisał(a):

Nie mniej jak chcesz wierzyć w korponarracje to twoja broszka

 Powtorze raz jeszcze, PSSR nie tworzy AMD i na tym zakoncze bo widze, ze wlacza ci sie jakis niezrozumialy bełkot ;)

Opublikowano
2 godziny temu, Art385 napisał(a):

No oczywiście, że Sony rękami AMD wszak zupełnie przypadkowo trochę mi oczy krwawiły jak zobaczyłem co potrafi PSSR na PS5PRO i nie zobaczyłem tego konkretnego szlifu, którego nie da się podrobić. Ja rozumiem, że Sony obecnie nie jest w formie bo trawi je pewien ideologiczny wirus ale robotę teamu AMD widać jak na dłoni jak mawiali w Top Gearze "Ambitious, but rubbish" jakby team Japończyków wypuścił coś takiego to zrobiliby rytualne sepuku. Dopiero ten shitex naprawiają a Digital Foundry dwoi się i troi aby nie powiedzieć wprost to w sumie wygląda gorzej niż FSR2.2 to ma vibe DLSS 1.0. Driver team AMD zniknął ludzie na forum AMD a oprócz totalnych laików są tam długoletni fani marki a i ci zaczynają grozić przesiadką na Nvidie. Nie mniej jak chcesz wierzyć w korponarracje to twoja broszka chyba, że nie wychwyciłem ironii.

Chciałbym żeby wszystkie gry z FSR 2.2 tak wyglądały 

 

 

Problemem nie jest samo PSSR tylko to że w wielu grach jest implementacja zrobiona na kolanie gdzie devsi poszli na łatwiznę i wrzucili do silnika starsze wersje SDK.

 

Mówisz że poziom DLSS 1.0? No chyba raczej nie

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...