Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Nowe funkcje

Dodano funkcję Full Ray Tracing (Path Tracing) w obsługiwanych kartach graficznych NVIDIA.
Do korzystania z tej funkcji wymagane jest co najmniej 12 GB pamięci VRAM.
Pamiętajcie, że pracujemy również nad obsługą AMD FSR w przyszłej aktualizacji gry.

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
12 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Ale w jakimś ustawieniu typ ma 8 fps !

Non stop wachluje ustawieniami, FG dopaliłi i pamięć mu zapchało :E On gra na 4080 i ma 4k ustawione, to nawet z DLSS i FG, które przecież też swoje vramu wcina będzie robiło problemy w części nastawów.

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Do korzystania z tej funkcji wymagane jest co najmniej 12 GB pamięci VRAM.

Ta, ale do dla PT na low. Do wyższych ustawień już trzeba 16GB minimum

 

Zerkałem trochę teraz na streamy i ogólnie gierka klimatem i gameplayowo zapowiada się całkiem spoko tak do pogrania :E

 


Ps. Kto z was bierze nowego 5080 z 16GB vram? 8:E  @ODIN85

Edytowane przez lukadd
  • Haha 2
  • Upvote 1
Opublikowano
15 minut temu, JeRRyF3D napisał(a):

Nowe funkcje

Dodano funkcję Full Ray Tracing (Path Tracing) w obsługiwanych kartach graficznych NVIDIA.
Do korzystania z tej funkcji wymagane jest co najmniej 12 GB pamięci VRAM.
Pamiętajcie, że pracujemy również nad obsługą AMD FSR w przyszłej aktualizacji gry.

W 1440p bo 4K będzie za mało 

Opublikowano (edytowane)

Ależ to zarzyna mój sprzęt :wariat:

 

Aby mieć pełny PT musiałem włączyć DLLS na jakość, aby nie grać w 30fps ;D

Na większości zdjęć jest ustawiona aberracja chromatyczna, zapomniałem odhaczyć to dziadostwo :woot:

Niestety generator klatek powoduje wyczuwalne opóźnienie w działaniu myszki, mimo, że pokazuje 60fps i pobór mocy spada o 100W (do ~240)

 

Gra działa na Vulkanie i na razie nie wiem czy da się wymusić DX12 :heu:

 

Początek gry i pod 20GB Vram

 

oUQN0Mo.jpg

SdDhEjA.jpg

 

6NTBjUl.jpg

 

Czekam na kulkę 🤠

xjagHcT.jpg

 

I jeszcze kilka zdjęć, gra wygląda tutaj cudownie :D

 

Spoiler

 

gBNJXCa.jpg

 

OIzvUNl.jpg

 

gn8PJVN.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez PaVLo
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Kurcze. Mamy czarnego konia schyłku roku?

 

 

3 minuty temu, PaVLo napisał(a):

(...) Aby mieć pełny PT musiałem włączyć DLLS na jakość, aby nie grać w 30fps ;D

Na większości zdjęć jest ustawiona aberracja chromatyczna, zapomniałem odhaczyć to dziadostwo :woot: (...)

 

:niegrzeczny:

Edytowane przez JeRRyF3D
  • Sad 1
Opublikowano
1 minutę temu, Kadajo napisał(a):

Poza Tym ze jest ciemniej tam gdzie sa cienie i tym że wydajność spadła o 80% to cos sie zmienilo ? :smiech:

Może i nie widać że jest ładniej ale przynajmniej działa 🤭

Opublikowano

Jednak regulacji nie ma za wiele jeśli chodzi o PT. Główny suwak nie reguluję jakości czy tam ilości promieni. Po prostu na kolejnym poziomie załącza dodatkowy efekt.

 

Czyli w zasadzie mamy 3 opcje/efekty PT on, albo off.

Opublikowano
8 minut temu, Kadajo napisał(a):

Poza Tym ze jest ciemniej tam gdzie sa cienie i tym że wydajność spadła o 80% to cos sie zmienilo ? :smiech:

By cokolwiek było widać na statycznych zrzutach to jeszcze trzeba umieć to pokazać.

Opublikowano
2 minuty temu, azgan napisał(a):

Cyberpunk 2077 nie miał z tym problemu 😉

Jak to nie jak ludzie jeszcze na pclabie wynajdowali/robili statyczne screeny i pokazywali, że prawie nie ma różnic :E I po co to komu.


W jednych miejscach były mniejsze w innych większe również w CP. RT robi real time niezależnie od zmiennych oświetleniowych i najlepiej sobie to w ruchu jak się zmienia wszystko w grze oglądać :E

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...