Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
19 godzin temu, RTX5090 napisał(a):

Robiłem te fotki w Watykanie. Gram bez FG na 3440X1440. 68 - 75 fps z DLAA + PT. 

Tak naprawdę testem obciążeniowym jest sam początek gry, później to dużo przyjemniej chodzi. 

Gdzie ty masz opcje FG?

Opublikowano

Ludzie tutaj już kończą, a ja nadal Vaticano. 😄 Wylazłem dopiero z podziemi i uderzam pod fontannę. Lokacja jest dużo większa niż początkowo myślałem, ale to może kwestia tego, że trochę biegam bez celu szukając sekretów i robiąc zdjęcia sierściuchom. :E 

 

Niestety potwierdza się to, co pisano w recenzjach, zagadki są bardzo proste. A przecież w opcjach można włączyć easy mode. Dodatkowo warto grać od razu na wysokim poziomie, albo podregulować siebie opcje w menu - jest tam sporo możliwości.

Opublikowano
10 minut temu, Vulc napisał(a):

Ludzie tutaj już kończą, a ja nadal Vaticano. 😄 Wylazłem dopiero z podziemi i uderzam pod fontannę. Lokacja jest dużo większa niż początkowo myślałem, ale to może kwestia tego, że trochę biegam bez celu szukając sekretów i robiąc zdjęcia sierściuchom. :E 

 

Niestety potwierdza się to, co pisano w recenzjach, zagadki są bardzo proste. A przecież w opcjach można włączyć easy mode. Dodatkowo warto grać od razu na wysokim poziomie, albo podregulować siebie opcje w menu - jest tam sporo możliwości.

Ja sobie tam zostawiłem na deser te zadania poboczne żeby było jeszcze co robić po przejściu fabuły 

Opublikowano (edytowane)

Kurde, trochę się obawiałem tego 12GB jak kupowałem 4070s, ale nie sądziłem że tak szybko dostanie przez to czkawki. FG przy PT już w 1440p nie włączę, a pozwoliłoby przebić te 60, bo bez to 40+. 

 

Tak jak na zewnątrz jeszcze nie zawsze widać od razu, tak w pomieszczeniach, już na tym uniwerku na początku potrafi kompletnie zmienić odbiór sceny. Poprawne oświetlenie/cieniowanie nie jest efekciarskie jak kiedyś shadery/bloom, ale jak już raz zobaczysz to ciężko się potem patrzy na te źle osadzone w przestrzeni elementy.

Edytowane przez Zdzichon
Opublikowano

Duże są różnice wizualne między najwyższym a niższym ? Czy coś jak w Rewident Evil, gdzie ten najwyższy pakiet tekstur brał dużo pamięci, na niższym można było grać na 8GB a różnic z lupą nie znalazłeś. Jeszcze nie grałem i nie bawiłem się ustawieniami 

  • Upvote 1
Opublikowano
3 minuty temu, Kadajo napisał(a):

Było pisane już klika razy, zmień ustawienie bufora tekstur na niższy.

@azgan wytłumacz koledze.

No ja się nie dziwię ludziom jak przestawiają z przyzwyczajenia wszystko co jest w prawo i nie zastanawiając się przy tym za co odpowiada wybrane ustawie a później zdziwienie że kiepsko 🤭. Z drugiej strony nie każdy musi się na tym znać i to developer powinien odpowiednio zadbać o doinformowanie ludków/klikaczy 😉.

Opublikowano

Ale @SebastianFM sprzedał już PRO tipa jak można to obejść w temacie o Ray Tracingu w grach macie rozwiązanie 😁

No i też trzeba sobie trochę poklikać bo domyślnie nie jest to wł.

13 minut temu, skunRace napisał(a):

Duże są różnice wizualne między najwyższym a niższym ? Czy coś jak w Rewident Evil, gdzie ten najwyższy pakiet tekstur brał dużo pamięci, na niższym można było grać na 8GB a różnic z lupą nie znalazłeś. Jeszcze nie grałem i nie bawiłem się ustawieniami 

Wygląda to podobnie ale było już to tłumaczone w temacie o RT 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...