Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Gret te słabiutkie karcioszki, to raczej wiedzą, że nie są do tego stworzone, więc muszą się liczyć, że będzie piach, kiedyś zagram, ale teraz nie mam na to ochoty i jeszcze jak widzę te wymagania to utwierdzam się w przekonaniu, że dobrze zrobiłem.

  • Odpowiedzi 1,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Gret napisał(a):

iD tech z reguły nie miał żadnych wymagań a tu niespodzianka. :E

 

Z reguły jeśli wychodził DOOM od Id Software czyli twórców silnika, tu mamy MachineGames, a samo Id Software jest zajętę bo klepią nowego Dooma the Dark Ages

 

Przypomnij sobie jak wyszło Dishonored2 na zmodyfikowanym Id Tech (STEM Engine) też na premiere byla kaszanka i nikomu to dobrze nie chodziło.

Edytowane przez Frog67
Opublikowano
58 minut temu, Frog67 napisał(a):

Z reguły jeśli wychodził DOOM od Id Software czyli twórców silnika, tu mamy MachineGames, a samo Id Software jest zajętę bo klepią nowego Dooma the Dark Ages

 

Przypomnij sobie jak wyszło Dishonored2 na zmodyfikowanym Id Tech (STEM Engine) też na premiere byla kaszanka i nikomu to dobrze nie chodziło.

a czasem  MachineGames nie robiło nowych wolfów? One też nie miały wymagań, doświadczenie z tym silnikiem mają. 

Opublikowano
14 minut temu, CzerwonyJohn napisał(a):

Ta gra nie zadziała bez rdzeni tensor jak Alan Wake 2 ?

Co większych bzdur nie czytałem, a karty AMD to niby mają rdzenie tensor.

Alan Wake2 wymaga tylko od GPU obslugi Mesh Shaders 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, sideband napisał(a):

Działa wolniej bez, a nie wymaga ;)

No tak, ale bez to będzie w granicach 20-25 jak na 1060TI albo i niżej na gorszej karcie, więc grać sie nie da.

Edytowane przez Frog67
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, PiPoLiNiO napisał(a):

@lukadd Ty chyba nie rozumiesz, że dla niektórych nie istnieje coś innego niż wszystko w prawo.

 

Cyberpunk ma PT i nie trzeba używać PERFORMANCE aby mieć pod 90 fps :)

 

A wygląda ze 100 razy lepiej... 

 

3 godziny temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Tu nie trzeba na nic czekać. W cyberpunk masz pierdyliard elementów, Indii wygląda jak gra z późnego PS3 tylko, że w 4k.

 

Tu się nie da usprawiedliwić wymagań. Wukong chodzi jak gówno, ale wygląda 11/10, Cyberpunk wygląda 11/10 ale chodzi okej. Nawet gniot STALKER 2 chodzi w trybie Quality w ponad 100FPS. A tu masz w gorszym trybie 60 :D 

 

1 godzinę temu, PiPoLiNiO napisał(a):

Bo pewnie w grze nie na żadnej kałuży, a lustra nie mają odbić bo na 4090 by musiał być dlss HIPER WYDAJNOŚĆ i oryginalna rozdzielczość byłaby 480p :sex:

 

 

Po prostu nie wierzę w to co czytam! :o

Od kogoś, kto tak gniecie temat i tak atakuje / krytykuje oczekiwałbym minimum kumacji.

Przecież to, jak gra wygląda, ma się nijak do tego, jakiej techniki używa do realizacji.
Jeżeli gra ma mieć RT / PT (nie wnikam, czy zasadnie czy bezsensownie), to "liczy" scenę tak samo, jak w "oczojebnym" Cyberpunku.
Po prostu w CP jest miliard szkieł, mokrych asfaltów, posadzek, itd. i tam "to widać" i pozornie jest "dużo ładniej".
Co nie zmienia faktu, że bez różnicy jest GPU, czy liczy odbicia i wszelkie inne ceregiele RT / PT odbijane od połyskującej posadzki, czy betonu lub klepiska (dajmy na to RT/PT w RDR2 też by poskładało grę), 
Mechanika ta sama. Liczenie / wymagania będą te same. Tylko efekt "wizualny" na ekranie różny.
Więc nie ma co rozkminiać, co "jak wygląda", tylko - jeżeli pojawia się termin RT / PT = bankowo BĘDZIE DOJECHANE WSZYSTKO, co świat IT do tej pory wymyślił = klękanie topu topów.

Abstrahuję od samego talentu i umiejętności implementacji RT / PT.
Jedni zrobią to wybornie / sprawnie w całkiem wymagającym tytule, a inni spierniczą nawet kupę graficzną (w moim mniemaniu = np. STALKER2).

 

Edytowane przez JeRRyF3D
Opublikowano
28 minut temu, Gret napisał(a):

a czasem  MachineGames nie robiło nowych wolfów? One też nie miały wymagań, doświadczenie z tym silnikiem mają. 

Robiło i nie miały. Ale tutaj rozchodzi się zapewne o wszyte na stałe w silnik rozwiązania raytracingowe. W końcu w minimalnych jest GPU z obsługą RT.

  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, azgan napisał(a):

Aż dziwne że się NVIDIA nie pochwaliła jeszcze żadnymi filmikami z DLSS3, FG ani nawet RTX ON z RT/PT 🤭

Za chwilę będzie wysyp recenzji i takich filmików. Możliwe, ze sam sprawdzę, jak uda się sfinalizować kod :cool:

Opublikowano (edytowane)

Takie sporawe te wymagania.

Szkoda, że nie podają High dla 1080p przy 60 klatkach.

 

Nie wydawało mi się, że ta gra ma jakąś epokową grafikę, że zabije 4080 lub 4090.

Edytowane przez Szambo
Opublikowano (edytowane)

No to zaczynam wstępnie pobierać 🤠
Nvidia wycwaniła się, gdy mamy już aktywowaną grę na koncie, to kolejnej z vouchera już nie przyjmie. Na szczęście trafiłem na bardzo uczciwego sprzedawcę i aktywował u siebie oraz na moim (zabezpieczonym przed przejęciem) koncie Steam :E.

 

Zrzutekranu2024-12-04153624.thumb.png.8de1b79751da815a9d963f52b7a75a09.png

Edytowane przez PaVLo
Opublikowano

czyzby to byl pierwszy tytul gdzie bez sprzetowego RT gra sie nie uruchomi? 

swoja droga, jesli kart pokroju 4070 80 90 nie zapewnia przyjemnej gry w 1440p i 4k a na XBOX X bedzie to dzialac w 60FPS i wygladac podobnie do tego co na PC to ja osobiscie co raz bardziej sklaniam sie ku zakupowi konsoli na premiere GTA6, 

czuje malutki hype na generajce 50xx jako posiadacz 3080, ale jako gram bardzo, bardzo malo nie wiem czy jest sens pchac sie w 5080, lub 5070 :(

 

pozdrawiam .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...