Crew 900 1 000 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Weź wywal te nvidia app. Ja w ogóle z tego syfu nie korzystam. Czysty sterownk plus nvidia inspector.
leven 546 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Hmmm... ostatnio podmieniałem DLSS w Wieśku na najnowszy. Zaraz wrzucę poprzednią wersję i zobaczę co jest grane 27 minut temu, Crew 900 napisał(a): Weź wywal te nvidia app. Ja w ogóle z tego syfu nie korzystam. Czysty sterownk plus nvidia inspector. Nie korzystam z NV App. Tylko sterownik + NPI.
JeRRyF3D 1 726 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca (edytowane) 56 minut temu, Crew 900 napisał(a): Weź wywal te nvidia app. Ja w ogóle z tego syfu nie korzystam. Czysty sterownk plus nvidia inspector. Trochę chyba takie urban legends powtarzane dla zasady. Kto sprawdził realne wady tego? I kiedy? Mam zainstalowane. W autostarcie wyłączone. Odpalam raz na kwartał jako fanaberię. Nie zaobserwowałem obiektywnych minusów posiadania. Oprócz oczywiscie bycia lamą, bo prawdziwy pcmr przecież nie używa takich śmieci. Edytowane 12 Lipca przez JeRRyF3D 1
Reddzik 2 776 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Ja nvidię app mam w trayu, siedzi sobie w niczym nie przeszkadza, zaglądam jak potrzebuję, ściągam przez to sterowniki i instaluję jako "nakładka", odpukać żadnych problemów.
JohnyWol 81 Opublikowano 12 Lipca Opublikowano 12 Lipca Może właśnie przez OC karty. Spróbuj zrobić drugi profil na nieco mniejszym OC i potestuj przez jakiś czas w Wiedźminie. Przy nowych sterownikach i DLSS 4 gry bywają kapryśne i może wydawać się że wszystko jest OK, ale coś się właśnie wykrzacza
leven 546 Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca Obojętnie, czy gram na defaultowych ustawieniach karty, czy na UV/OC to ten strim jest zawsze aktywny. No i dzisiaj mnie zszokowała ilość zajętej pamięci Vram w jaskini, gdzie zdobywa się set kota. I to tylko w 1440p
JohnyWol 81 Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca No to nie wiem, może cos jest skopane w sterownikach? Spróbowałbym jeszcze przywrócić domyślny profil dla Woedzima w Nvidia Profile Inspector, odinstalować sterowniki za pomocą DDU żeby wszystko wyczyścić i zainstalować na nowo. I bez zmieniania czegokolwiek w sterownikach pod Wiedzmina uruchomić wtedy (oczywiście wywalić też ten folder Streamline).
Crew 900 1 000 Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca (edytowane) Ale nic nie jest skopane 5060ti to też nie jest jakaś super grafika. Są obszary gdzie gpu jest drenowane i nic z tym nie zrobisz bo już widzę tutaj idziemy w jakieś szaleństwo. U mnie w 1440p 2560x1440p jest ciągle 99% użycia GPU. Edytowane 13 Lipca przez Crew 900
JohnyWol 81 Opublikowano 13 Lipca Opublikowano 13 Lipca Chodzi o generowanie plików dla W3 w folderze Nvidiia/Streamline. Tu jest coś nie tak. Skoro przy każdej grze generują sie pliki i folder rośnie do kilkudziesięciu czy kilkuset GB
Jacob7 3 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca Warto włączyć według Was zrobić 'RTX ON' w W3? Szykuję się do drugiego przejścia po latach. W Cyberpunku dużo światełek to nawet mniej wprawne oko coś zobaczy.
tgolik 547 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca 23 minuty temu, Jacob7 napisał(a): Warto włączyć według Was zrobić 'RTX ON' w W3? Szykuję się do drugiego przejścia po latach. W Cyberpunku dużo światełek to nawet mniej wprawne oko coś zobaczy. RTX robi robotę w wiedźminie 3. Jednak w 4K nawet RTX 4090 klęka - bez FG maximum 90 klatek.
Jacob7 3 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca (edytowane) @tgolik U mnie przy 1080p i DLSS Quality 3060 Ti powinno dać radę. Nadal jest problem z wyciekiem vramu? @galakty 3060 Ti w 1080p jeszcze sobie jakoś radzi pod warunkiem DLSS. Ostatnio zdziwiłem się, że na High w Nobody Wants to Die 60 fps jest niemożliwe do uzyskania bez upscallera. Edytowane 16 Lipca przez Jacob7
caleb59 1 631 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca Nie, nie da rady - RTX 3070 nie dawał rady.
tgolik 547 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca 31 minut temu, Jacob7 napisał(a): Ostatnio zdziwiłem się, że na High w Nobody Wants to Die 60 fps jest niemożliwe do uzyskania bez upscallera. Nobody jest żarłoczne jeśli chodzi o VRAM. W zeszłym roku, w Mielnie, grałem sobie na lapku z RTX3050 ti w różne gry w tym w W3, AC : Mirage czy CP 2077. Nobody był jedyną niegrywalną grą, na jaką natrafiłem (2-5 fps w niektórych miejscówkach.)
samsung70 210 Opublikowano 16 Lipca Opublikowano 16 Lipca 10 godzin temu, tgolik napisał(a): RTX robi robotę w wiedźminie 3. Jednak w 4K nawet RTX 4090 klęka - bez FG maximum 90 klatek. możesz coś więcej gdzie według Ciebie robi robotę?, ja jakiś czas temu zacząłem grać wersję Next Gen na 3080 ale przestałem, ostatnimi czasy nabyłem nowe GPU, chyba robiłem dwa podjazdy, ale nie pamiętam gdzie ten RTX tam robi robotę. pozdr
tgolik 547 Opublikowano 17 Lipca Opublikowano 17 Lipca Na pewno RT wpływa na odbicia w wodzie, cieniowanie drzew i licznik fps.
voltq 1 372 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca (edytowane) kozak jak się ukaże Edytowane 18 Lipca przez voltq 1
leven 546 Opublikowano 18 Lipca Opublikowano 18 Lipca (edytowane) Odważyłem się pyknąć w W3 w 4K z DLSS równowaga + FG i ? Jest ponad 60fps na 5060ti 16GB Vrqm RT na max fkors. Przy 3060ti 8GB nie było mowy o graniu w 1440p z RT, a teraz 2160p z RT i lata jak ta lala. Edytowane 18 Lipca przez leven 1 1 1
leven 546 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca 2160p + DLSS jakość + FG i ... prawie zajęte 16GB Vram 1
Phoenix. 4 730 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Ok 70fps z FG to tam tych rzeczywistych jest bardzo malutko , input musi byc gruby 3
Kadajo 7 414 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca 16GB mało do 4K ? Szok i niedowierzanie Ploty chodzą ze PS6 będzie miało 24GB pamięci, pewnie jakieś 20 będzie dla GPU
leven 546 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca (edytowane) Oby skośnooki szef zielonych nie popsuł nadziei graczy z średniej półki i nie wydał kart pokroju 6060ti 12GB Minimum 16GB+ nawet dla paździerza 6060ti. 1 godzinę temu, Kadajo napisał(a): 16GB mało do 4K ? Szok i niedowierzanie Ploty chodzą ze PS6 będzie miało 24GB pamięci, pewnie jakieś 20 będzie dla GPU 24 GB do 2160p za niedługo będzie wymogiem, co by dropów nie było przez zapchany Vram Edytowane 19 Lipca przez leven
bleidd 484 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Ale to chyba na ostrych modach. Mam HD Reworked oraz 34 inne mody głównie na grafikę i tekstury i w 4K łyka mi 5.5 GB VRAM. Gram w wersję old-gen. 2 godziny temu, Kadajo napisał(a): 16GB mało do 4K ? Szok i niedowierzanie Ploty chodzą ze PS6 będzie miało 24GB pamięci, pewnie jakieś 20 będzie dla GPU Pytanie kiedy PS6, albo bardziej kiedy gry z PS6 na PC. Stawiam, że wtedy nikt o 16 GB VRAM nie będzie nawet pamiętał
Kadajo 7 414 Opublikowano 19 Lipca Opublikowano 19 Lipca Najdalej za dwa lata więc na rynku nawet RTX 7xxx jeszcze nie będzie. Większość kart będzie 12-16GB 😉
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się