Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to ja widzę, że gra przypadnie do gustu fanom RDRII a reszta znowu się odbije :E

 

Swoją drogą to KCD II przypomina mi mocno Stellar Blade - widać włożone serce ale technicznie to jeszcze daleko, daleko do gier AAA.

  • Like 1
Opublikowano
2 minuty temu, Kris194 napisał(a):

No to ja widzę, że gra przypadnie do gustu fanom RDRII a reszta znowu się odbije :E

 

Swoją drogą to KCD II przypomina mi mocno Stellar Blade - widać włożone serce ale technicznie to jeszcze daleko, daleko do gier AAA.

Gra przede wszystkim przypadnie do gustu fanom jedynki. :E

 

Żeby jeszcze każda gra AAA pod względem technicznym dowoziła, to można by było pokiwać głową. ;) Natomiast pod względem mechanik, questów, postaci czy dialogów, im mniej ta gra będzie miała wspólnego z AAA, tym lepiej.

  • Like 2
Opublikowano

Hmm, w takim razie jestem ciekaw czy będą fani RDRII, którzy się odbiją od tego tytułu. Z mojej perspektywy obie te gry stawiają gry na jak największą immersję i jeńców w tej kwestii nie biorą. To zdecydowanie nie jest gra dla kogoś kto szuka nieustannej akcji.

  • Like 1
Opublikowano

macie jakies tipy co do walki w kcd? Bo atakuje mnie wiecej przeciwników to nie czaje do końca pracy tej kamery, jakoś dziwnie lockuje na jednym i nawet nie ma jak się obrócić. Do tego on czasami tak dziwnie ustawia ta tarcze, ze nic nie widać prawie. Ciężko wybrać konkretnego przeciwnika do walki, tak jakby ta kamera źle pracowała.

Opublikowano
1 minutę temu, Slayer napisał(a):

macie jakies tipy co do walki w kcd? Bo atakuje mnie wiecej przeciwników to nie czaje do końca pracy tej kamery, 

Jak atakuje ciebie więcej niż 1 przeciwnik to odwrót i z łuku ;-)

  • Haha 1
Opublikowano
5 minut temu, Kris194 napisał(a):

 

W sam raz na wieczorny seans :)

Mam nadzieję, że na premierę poprawią to doczytywanie szczegółów. Rozumiem w oddali, podczas jazdy, ale nie podczas przerywników, gdy kamera stoi w miejscu.

Opublikowano
14 minut temu, Slayer napisał(a):

macie jakies tipy co do walki w kcd? Bo atakuje mnie wiecej przeciwników to nie czaje do końca pracy tej kamery, jakoś dziwnie lockuje na jednym i nawet nie ma jak się obrócić. Do tego on czasami tak dziwnie ustawia ta tarcze, ze nic nie widać prawie. Ciężko wybrać konkretnego przeciwnika do walki, tak jakby ta kamera źle pracowała.

Tylko heavy armor się liczy w tej gierce, zawsze na wsteczniaku idziesz żeby byli przed Tobą + oczywiście - niestety - master strike jest zbyt OP by z niego nie korzystać, no chyba, że nie jesteś osaczony. Walisz master strike i od razu kolejny w głowe. Jak konsekwentnie tak grasz to idzie rozwalać całe grupy solo.

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, DEFTONES101 napisał(a):

Mam nadzieję, że na premierę poprawią to doczytywanie szczegółów. Rozumiem w oddali, podczas jazdy, ale nie podczas przerywników, gdy kamera stoi w miejscu.

To wszystko są drobne problemy techniczne, które moim zdaniem da się połatać. Przypomnij sobie za to jaki chłam pokazywał niedawno publicznie Ubisoft a Warhorse to przecież przy nich mały wypierdek...

 

edit

 

Oglądnąłem ten prawie godzinny materiał od VGC i co tu dużo mówić, jestem kupiony. 4 Lutego od razu po pracy kieruję się na jakiś MM/ME albo coś podobnego :)

Edytowane przez Kris194
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Ależ oczywiście, że są. Czuć, że to taka nasza, europejska produkcja :) Czesi naprawdę potrafią tworzyć perełki, kiedyś Mafia a teraz Kingdom Come Deliverance.

Edytowane przez Kris194
  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano

Ja KCD 1 nie lubię za walkę, klimat to to ma, RDRII się odbiłem, za to RDR1 to jest zajebista gra dla mnie, a tu nie wiem obserwuje, jak będę miał wydać mój ciężko zarobiony pieniądz to raczej kupię przygody Henryka z Czechii, a niżeli czarnego samuraja, asfalta. :)

Opublikowano
1 godzinę temu, Kabor napisał(a):

Jak atakuje ciebie więcej niż 1 przeciwnik to odwrót i z łuku ;-)

Na prawdę wystarczy od kapitana straży nauczyć się kontry , wtedy serio naciskasz przycisk odpowiadający za kontrujący blok i atak , coś jak w serii Arkham i dziesiątkach gier które to kopiowały. Oczywiście podane w specyficznym powolnym drewnianym sosie :E ale jednak banalne. Z odpowiednimi później skillami ciachalem jednocześnie 4 przeciwników ( przytomnie się cofając ciągle żeby mnie nie otoczyli )

  • Like 1
Opublikowano
2 godziny temu, Kris194 napisał(a):

No to ja widzę, że gra przypadnie do gustu fanom RDRII a reszta znowu się odbije :E

 

Swoją drogą to KCD II przypomina mi mocno Stellar Blade - widać włożone serce ale technicznie to jeszcze daleko, daleko do gier AAA.

To nie jest gra AAA ani studio od tytułów AAA ale robią gry AA które spokojnie mogą powalczyć z innymi AAA 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Czekałem na to i teraz na spokojnie będę mógł sobie ograć pełny prodókt i w niższej cenie 😁👍    
    • https://www.purepc.pl/nvidia-dostawy-pakiety-aib-pamiec-vram-kryzys-karty-graficzne "NVIDIA całkowicie wycofuje się z dostarczania kości GDDR7 w pakietach AIB, czyli zestawów chipów GPU i pamięci VRAM dla partnerów odpowiedzialnych za produkcję kart graficznych GeForce RTX 5000 z rodziny Blackwell. Powodem jest to, że producenci pamięci: Samsung, Micron i SK hynix, nie są w stanie zaspokoić popytu na układy konsumenckie. Rosnące zamówienia na pamięć operacyjną dla rynku sztucznej inteligencji zapewniają im wyższą marżę i stabilniejszy dochód, przez co priorytety produkcyjne zostały przesunięte. Według informatora "Golden Pig" NVIDIA nakazała swoim partnerom samodzielne pozyskiwanie kości GDDR7 potrzebnych do produkcji kart graficznych."
    • Napisalem u mnie jest 2-4% po przesunieciu POWER LIMITU. I tak też było.  Bo to wczesniej sprawdzalem. Natomiast napisalem CI jak krowa na rowie ze sa GPU ktore dobijaja do 1.1V albo nawet wyzej i one potrzebuje wiecej PL i to jest dosc czeste w konstrukcjach chlodzonych woda albo w drozszych kartach typu Astral      Dałem Ci przyklad ze 5070Ti najczesciej dostanie 1-2%, ALE jak masz 8% (chociaz powątpiewam że po samym przesunieciu PL masz az 8% ale niech Ci bedzie)to oczywiscie SUPER najwidoczniej masz rdzen 1.07 lub 1.08V czyli max jaki sie moze trafic.  Masz zestawienie 5080 FE 8250pkt vs 5070Ti asus prime 6800pkt po OC i przesunieciu PL z 20% robi sie 30%. Bo tak reaguja na to GPU z wyższym napieciem rdzenia.  Skończ wreszcie bo sam to zaczales. 
    • Wystarczy użyć np Revo unistaller i wywalić całkowicie edge z windy - problem z głowy     @j4z    
    • Szału nie ma także w r23, ale trzeba było się tego spodziewać - przy takim poborze i kiepskiej sztuce na -15 chłodzenie nie wyrabia. Napięcia też wysoko, a pobór to samo co w r24
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...