Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i luz, po to są mody na PC, żeby każdy dopasował grę pod siebie, a popularność na Nexusie pokazuje, że jest zainteresowanie tym "udogodnieniem". Podejrzewam, że będzie to jedno z pierwszych, jakie się pojawi, o ile będzie to możliwe.

 

Prawdą jest również to, że z modami trzeba uważać, aby nie przedobrzyć. Jeśli ktoś głód, obciążenie, zmęczenie, rany i resztę tego typu mechanik wyrzuca za pomocą modów, ile z pierwotnej wizji twórców tutaj zostaje? Trzeba mieć umiar i dać grze szansę w wersji vanilla. To nic nie kosztuje.

 

Ja używałem moda na brak animacji podnoszenia ziółek i na kropkę podczas celowania z łuku. Za pierwszym razem przechodziłem na konsoli bez żadnych modów. 

 

 

  • Like 3
Opublikowano
2 godziny temu, kptEnter napisał(a):

Ale boję się, że bez kodu na celownik w łuku będę musiał poczekać. Walczę tylko łukiem.

W sumie ten sam silnik, więc pewnie kod z jedynki będzie działał.

  • Like 1
Opublikowano
17 minut temu, Lypton napisał(a):

W sumie ten sam silnik, więc pewnie kod z jedynki będzie działał.

:E 

 

Wystarczy że zmienią kilka parametrów i się rozjedzie kodzik ;) Ale oczywiście naprawa tego będzie w miarę prosta.

Opublikowano
2 godziny temu, Jaycob napisał(a):

Przykładem jest ostatni S2, gdzie część graczy w grze survivalowej z pomocą modów wyłączyła wszystkie elementy survivalowe, takie jak stamina, znacznie większy ekwipunek czy brak uszkodzeń broni. Gdzie tu sens, skoro całe core gry opiera się na przetrwaniu?

Trochę tak i trochę nie…Wyłączanie tych elementów faktycznie nie ma sensu ale sam modami je „poprawiałem” zmniejszając choćby ceny za naprawę czy obrażenia od mutantów. Co zresztą sami twórcy później to zrobili bo zwyczajnie źle zbalansowane to było. 

36 minut temu, galakty napisał(a):

Dlatego ja mod na autozapis, strzelanie z łuku zobaczę jak wygląda najpierw, szybsze zbieranie ziół i może podniesienie obciążenia. Resztę zostawię. + jakieś graficzne pewnie.

Ja podobnie na start. 

Opublikowano (edytowane)

Łuk w tej grze to jeden z najciekawiej opracowanych elementów. Wcale nie zajmuję dużo czasu, aby opanować o co w tym biega i robi konkret klimat.
Nie wyobrażam sobie psuć zabawy z poznawania łuków modami :E

 

Jak ktoś totalnie nie ogarnia i chce szybciej się nauczyć strzelać to na necie są poradniki jak się do tego zabrać :E

Np.

 

Edytowane przez lukadd
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

Gamespot twierdzi, że stan techniczny gry jest na premierę o niebo lepszy niż w przypadku pierwszej części. Przez 70 godzin nie natknęli się na żadne game breaking bugs, zarówno w przypadku zadań głównych jak i pobocznych. Jest trochę lewitujących obiektów, koślawego przenikania i tym podobnych cudów, ale ogólnie jest całkiem w porządku. Nie zaskakuje to w sumie, pamiętając jak jedynka wyglądała na początku. Tym niemniej cały czas cieszy.

Edytowane przez Vulc
  • Like 4
Opublikowano (edytowane)

Na pjurze chwalą optymalizację i pewnie jutro wlecą testy. Kompa mam już leciwego (Ryzen 5 5600 I RX 6600 XT) i to mnie tylko powstrzymuje przed zakupem teraz, now, natychmiast. 

Edytowane przez Lypton

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...