Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
8 minut temu, MJRegul napisał(a):

Wy serio macie problem z tym, ze procesor z 2017 roku nie wyrabia w grze z 2025? :boink:

Nie wiem jak ty ale ja przykładowo oczekuję, że wymagania będą adekwatne do tego co widać na ekranie. A tu co mamy? Kilka NPC na krzyź, kiepskie AI i garstkę animacji oraz siatkę budynków?

  • Like 1
Opublikowano

Pytanko czy jakieś nie rozpoczęte zadania poboczne/aktywności przepadają? Czy można robić kiedy się chce ?

2 godziny temu, dawidoxx napisał(a):

Skompletowałem zbroje z bonusu za preordera :E

 

To jest zbroja na początek czy koniec gry ? Bo nie wiem czy robić odrazu

Opublikowano (edytowane)

Po 10h gameplayu, pochwale się ciekawymi bugami jakie uświadczyłem:

1. Jak odpalę na wstrzymanej grze nakładkę filtrów i wrócę do gry, to mam kursor którego nie mogę się pozbyć

2. Walczyłem z jakimś typem i blokując, wywaliło mnie na jakieś 10 metrów do tyłu
i uwaga...
3. Przed chwilą wywaliło mi info, że nie mam aktywowanego windowsa XD Zrestartowałem PC i jest znów normalnie

Edytowane przez Tester Wrażeń
  • Like 1
Opublikowano
Godzinę temu, voltq napisał(a):

Pytanko czy jakieś nie rozpoczęte zadania poboczne/aktywności przepadają? Czy można robić kiedy się chce ?

To jest zbroja na początek czy koniec gry ? Bo nie wiem czy robić odrazu

Raczej początek.. Nie ma jakoś mega wyśrubowanych statystyk 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Powiem szczerze, że chwilami ilość tych wszystkich mechanik mnie przytłacza i czuję się jak dziecko we mgle. 

Z drugiej strony odkrywanie i uczenie się tego wszystkiego jest mega wciągające. Po 10h praktycznie nie ruszyłem głównego wątku i latam po okolicy cały czas. Gra naprawdę wydaje się gigantyczna! Przyczepiłbym się do tego całego menu ekwipunku etc... Jakoś mało intuicyjne to jest. Gram na padzie i często przeskoczę niepotrzebnie stronę czy dwie.

 

P.S. Jak ktoś trafi na moda aby wyłączyć jakoś tą ''skaczącą'' kamera jak chodzimy to wołajcie śmiało. Do szału mnie ten efekt doprowadza. Jeszcze rozumiem jak na koniu jedziemy ale normalnie poruszając się po grze jest dramat.

Jest do pierwszej części zaklinuje aby wiedzieć o co chodzi...

https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/67?tab=description&issue_id=373800 

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 2
Opublikowano
6 godzin temu, Tester Wrażeń napisał(a):

Po 10h gameplayu, pochwale się ciekawymi bugami jakie uświadczyłem:

1. Jak odpalę na wstrzymanej grze nakładkę filtrów i wrócę do gry, to mam kursor którego nie mogę się pozbyć

2. Walczyłem z jakimś typem i blokując, wywaliło mnie na jakieś 10 metrów do tyłu
i uwaga...
3. Przed chwilą wywaliło mi info, że nie mam aktywowanego windowsa XD Zrestartowałem PC i jest znów normalnie

Zero błędów na 12h grania.

Dużo możliwości rozwiązywania zadań. Można nieźle kombinować.

 

  • Like 2
Opublikowano

 Z racji że miałem 2 dni urlopu u mnie już 26h pykło😁, jakieś drobne bugi się zdarzają, jak nieco lewitujące postacie czy błędy w animacjach, pierdoły ogólnie. Gra ani razu nie wywaliła do pulpitu. Jak na premierę, to rzadko spotykana sytuacja. Nie pamiętam kiedy ostatnio jakaś gra by mnie tak mocno wessała. Chyba 5 lat temu cp2077. 

  • Like 1
Opublikowano

Jakiś czas temu myślałem, że mam już gamingowy kryzys i syndrom wypalenia, ale po prostu trzeba umiejętnie odsiewać to w co się gra. Czyli tak na prawdę olewać jakieś 90% obecnego pseudo-AAA szajsu. Bawiłem się świetnie w Baldurze, bawie się świetnie w KCD. Nie wiem czy kiedyś miałem mniejsze wymagania, byłem bardziej "tolerancyjny" czy te gierki były serio po prostu lepsze, ale większość obecnych blockbusterów to chłam, który nawet mi się nie chce skończyć. 

  • Like 1
  • Upvote 3
Opublikowano

@TmKPewnie trochę tego i trochę tego. ;) Ale bardziej fakt, że BG3 czy seria KCD to po prostu świetne gry. A weryfikacja następuje właśnie na kompach/konsolach graczy, gdzie odsiewa się wysoko ocenianie przez branże buble (Starfield, Veilguard) od faktycznie wartościowych produkcji.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Z pomniejszych błędów to co na gifie. Zero interakcji z gostkiem a trzeba było mu coś tam powiedzieć by misja poszła dalej.  Starałem się go przesunąć i dupa. Generalnie najwięcej błędów właśnie miałem w misji z tym gostkiem. Wcześniej nie odpaliła mu się animacja powrotu i stał jak słup soli. W obu przypadkach trzeba było wczytać zapis. Czasami mam wrażenie, że gra trochę musi "pomyśleć" by przejść dalej jak coś zrobimy i czekamy na reakcję NPC-a. NPC-e jakby łapały "laga".

Timeline 3.gif

Edytowane przez skypan
  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

Takie błędy niestety się zdążają.:kwasny:

 

Czytałem że chwali się grę za dobrą optymalizację jednak błędy techniczne są ale nie ma ich dużo.:o

 

Mam pytanie czy optymizacja gry jest dobra i czy błędów technicznych jest dużo?:hmm:

 

 

Edytowane przez Czubatka Boża
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • testując nuc 14 pro plus z 185H zignorowałeś Procesor 45/115 ustawiony przez intela na 64/115 ty ustawiłeś 72/72 do testu W mobile tdp jest o wiele ważniejsze by coś wykminić bo produkty sa różne i ograniczone chłodzeniem ale w pc to starczy 100zl by kupić chłodzenie na 200wat. Ogólnie to podejrzewam ze cofając sie w czasie do  historii powstania turbo jest ona powiązana z boxem intela bo taki 14700k vs 14700 niczym sie nie różni
    • dzisiaj za 1500zł masz podstawową kartę  do grania od nvidii. Chyba niżej już nie ma. Same ulepy i frankensteiny z poprzednich generacji. Wtedy miałeś prawie topkę wydajnościową. Dziś na coś takiego musisz wydać grubo ponad 3k zł
    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...