Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, galakty napisał(a):

@voltq ale jakie to ma znaczenie że chodzi o królów itp? Ma to jakiś większy sens w grze? Przełożenie na fabułę? Ja w ogóle nie czuję bycia w centrum akcji, raczej pionkiem który ma ciągle gdzieś chodzić i załatwiać NAJPROSTSZE rzeczy za innych.

 

Pierwsza mapa była fajna, ale druga to dla mnie porażka. 

 

Spoiler

Można zabić króla 

Tutaj nie jesteśmy superbohaterem rodem z Marvela tylko zwykłym synem kowala 

Spoiler

Spłodzonym przez niższego szlachcica

który i tak wysoko zachodzi 

 

Ja bym się bardziej czepiał że zadań jest dużo ale są za krótkie, często jakby ucięte i za mało w nich odcieni szarości 

Spoiler

To zadanie z rycerzem w kopalniach , muzyka świetna , motywy swietne , to co on mówił też świetne , opis w tych listach niezły ale zadanie za szybko się kończy i wygląda na ucięte a próbowałem na różne sposoby je wykonywać 

 

13 minut temu, galakty napisał(a):

A macie bugi że niby jest "Nowe zadanie", ale nie idzie porozmawiać z ludźmi? Już 3 takie mam, chociaż wydaje mi się że je ukończyłem i pokazuje, jakby nie. 

Tak 3 aktywności na pierwszej mapie 

Spoiler

Więcej młocki w młynie bójki na pięści można walczyć z każdym później jeszcze raz łącznie 6 bójek i powinno zniknąć ale świeci się cały czas

2 zadania na drugiej mapie i 3-4 aktywności 

Spoiler

Zadania od sztygar włach są trzy ale świeci się gwiazdka po ukończeniu trzeciego nadal

Zadania od Czeńka też jest kilka ostatnie to wysadzenie kopalni i potem nie ma już nic ale gwiazdka nadal się świeci 

Na Czeńka też można donieść do wójta to jest dodatkowa aktywność najpierw trzeba zagadać z jakimś losowym strażnikiem 

Spoiler

3 aktywności związane z bójka na pięści w karczmie dziurka świecą się non stop pomimo tego że 6 razy łącznie się zawalczy 

 

Może też się zaświecić aktywność od kryżana związana z mapą pomimo jego wykonania 

To są znane mi bugi w zadaniach 

Edytowane przez voltq
Opublikowano
30 minut temu, galakty napisał(a):

A macie bugi że niby jest "Nowe zadanie", ale nie idzie porozmawiać z ludźmi? Już 3 takie mam, chociaż wydaje mi się że je ukończyłem i pokazuje, jakby nie. 

To niekoniecznie jest bug. Przykładowo zadanie od węglarza pod Kuttenbergiem można odebrać tylko po jego godzinach pracy, jak żłopie w karczmie. Inne zadanie z szemranej gospody pod wspomnianym miastem, dostałem dopiero po ruszeniu głównego wątku. Wtedy mogłem porozmawiać z postacią z tym symbolem. Co nie zmienia faktu, że nie jest to do końca dopracowane.

  • Like 1
  • Confused 1
Opublikowano

Jak dla mnie to bug, skoro zadanie nie jest dostępne to nie powinno być na mapie.

 

A to że dopiero jak żłopie w karczmie też jest durne, co podczas pracy nie idzie pogadać? Wystarczyłoby dać "przyjdź wieczorem, teraz nie mogę" i gotowe. Ale nie, bo po co xD 

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, Vulc napisał(a):

To niekoniecznie jest bug. Przykładowo zadanie od węglarza pod Kuttenbergiem można odebrać tylko po jego godzinach pracy, jak żłopie w karczmie. Inne zadanie z szemranej gospody pod wspomnianym miastem, dostałem dopiero po ruszeniu głównego wątku. Wtedy mogłem porozmawiać z postacią z tym symbolem. Co nie zmienia faktu, że nie jest to do końca dopracowane.

ale gwiazdki święcą sie nawet po ukończeniu linii zadań z danymi osobami 

 

210 godzin na ps5 pro , zrobiłem wszystko co się dało , jak ktos chce to od 1zł licytacja jest

Edytowane przez voltq
  • Like 1
Opublikowano
43 minuty temu, galakty napisał(a):

A to że dopiero jak żłopie w karczmie też jest durne, co podczas pracy nie idzie pogadać? Wystarczyłoby dać "przyjdź wieczorem, teraz nie mogę" i gotowe. Ale nie, bo po co xD 

No tak, to jest słabo zrobione, bo większości ludzi możesz zagadać podczas pracy. W czasie snu każą ci spieprzać, ale znów nie wszyscy, część pogada nawet w środku nocy. :E

10 minut temu, voltq napisał(a):

ale gwiazdki święcą sie nawet po ukończeniu linii zadań z danymi osobami 

No jak na pewno jest ukończone to fakt, bug. Wiem na pewno, że bitka na pięści z szemranymi typami z karczmy pod Kuttenbergiem może być powtórzona - bijesz się z nimi ponownie, dlatego gwiazdka na dal wisi na mapie.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Vulc napisał(a):

No tak, to jest słabo zrobione, bo większości ludzi możesz zagadać podczas pracy. W czasie snu każą ci spieprzać, ale znów nie wszyscy, część pogada nawet w środku nocy. :E

No jak na pewno jest ukończone to fakt, bug. Wiem na pewno, że bitka na pięści z szemranymi typami z karczmy pod Kuttenbergiem może być powtórzona - bijesz się z nimi ponownie, dlatego gwiazdka na dal wisi na mapie.

no własnie z nimi są dwa zadania związane 

Spoiler

bitka na piesci a potem wiecej bitki na piesci i powinno zniknac , bo ja juz nie moge 3 raz z nimi walczyc a zadanie sie swieci

 

 

Edytowane przez voltq
  • Upvote 1
Opublikowano
6 godzin temu, mag_zbc napisał(a):

Chyba nie graliśmy w tę samą grę. Przykładowo właśnie robię zadanie "The Thieves Code", masz cośtam odszukać. Tylko kiedy w innych grach byłoby to  zadanie "idź do znacznika na mapie" albo "idź za wiedźmińskimi zmysłami", tutaj masz rymowaną zagadkę na podstawie której masz sam znaleźć odpowiednie miejsce w mieście. Albo Zadanie z kośćmi smoka, pijaczyna po prostu opowiada ci że poszedł w stronę strumienia, a potem w górę strumyka, a jak trafił na kamień to skręcił w stronę poanki etc. Żadnego prowadzenia za rączkę, aż przypominają mi się czasy Morrowinda.

 

Bo nie jesteś? I między innymi to odróżnia KCD od innych gier, że świat żyje i nie jest tylko kolorową makietą dla gracza. Ktoś powie że spotka się z tobą wieczorem w takim a takim miejscu? To będzie tam czekał wieczorem, a jak się nie pojawisz to następnego dnia już tam nie będzie. W innych grach czekał by tam do końca świata, bo świat kręci się wokół gracza. Imersja, kolego.

Taki tryb to miał nawet AC Odyssey:E

Opublikowano (edytowane)

całkowicie inne doświadczenie graficzne na PC w porównaniu do konsoli i to ps5 pro

ustawiłem eksperymentalne/ULTRA mieszane ustawienia i DLSS jakość i w pierwszej lokacji trzyma 65fps+

Procesor niezle juz pracował w prologu w trakcie oblężenia suchodolu na 60% , dlatego na konsolach są te przycinki w trakcie oblężeń i turnieju w kuttenbergu bo tam procek nie wytrzymuje

 

 

Better Combat Changes
AI attacks more frequently.

AI switches attack zones more often.

AI reacts faster in certain situations, such as clinches.

AI dodge probability increased.

 

 

Edytowane przez voltq
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Skończyłem. 130h.

Takie gry wychodzą raz na kilka lat. Jestem zachwycony, dostałem to czego się spodziewałem.

Gra ma swoje mankamenty, może wydawać się nieco przegadana, animacje/mimika też nie powalają, ale cała reszta dowozi i to jak.

Ostatnio tak wciągnął mnie cp 2077 albo kroniki myrtany, już nie pamiętam co było wcześniej.

 

 

Edytowane przez Tomek_ITH
  • Like 1
  • Upvote 3
Opublikowano

Dobra, trochę się rozkręciła druga mapa... Chyba miałem jakieś pasmo głupich questów, bo teraz mam same ciekawe i chce się grać. I spotykam przypadkowo ciekawe postacie, wcześniej jakaś dolina była :E 

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

FPS Boost - Enable Async Compute - Conflict-Free - polecam mod u mnie fps skoczyl na pierwszej lokacji w miejscu testowym z 68 do 80

https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance2/mods/440?tab=posts

 

 

Taki mod po KCD 1 mieli dodac do kcd 2 ale tego nie zrobili niestety jest tylko w wersji angielskiej , https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance2/mods/485 , dziwie się ze warhorse tego nie dodało , a druga rzecz to porównywanie sprzętu np miecza czy zbroi , znajdujemy lepszą zbroje niż mamy na sobie i trzeba czytać jej dokładne statystyki bo jak jest uszkodzona i ma np wytrzymałość 5% to może być gorsza przed naprawą od naszej bo nasza ma np 95% wytrzymałości i musimy albo ja naprawić i dopiero wyświetli się w statystykach ogólnych ze jest lepsza od naszej aktualnej albo sprawdzać każda indywidualnie , to tez mieli naprawić 

Edytowane przez voltq
  • Upvote 1
Opublikowano

@Up. Właśnie miałem pisać, że w misji z rycerzem, który stracił zbroję, wczytałem save i spróbowałem ją założyć, bo w dialogu była opcja okłamania właściciela, że nie udało się jej odzyskać. 😆 Super, że npc tak reagują na nasze zachowanie, co przecież powinno być standardem, ale jak dobrze wiadomo - nie jest.

 

Gra pod wieloma względami jest elastyczna, w jednej misji pobocznej można oddać pierścień kobiecie, która zleciła jego odnalezienie. Można też oddać go pierwszemu właścicielowi. Po czym, po skasowaniu nagrody, ukraść go od niej. 🤭 Takich akcji jest więcej, sporo czasu poświęcam na sprawdzanie innych możliwości i choć nie ma pełnej swobody, widać że twórcy trochę czasu spędzili nad zadaniami. 

  • Like 2
Opublikowano
2 godziny temu, galakty napisał(a):

Hmmmmm czemu nie jest głośniej o tym modzie? 

Niektórzy piszą w komentarzach że ten mod async obcina animacje trawy o połowę, ja go nie sprawdzałem, ale czytałem momenty i kilka osób pisało, że nie do końca się to sprawdza. 

 

It seems to half the framerate at which they move in mine.  I uninstalled the mod and my grass/trees move normally in the wind again.

 

No I ponoć ma memory leak ten mod

 

I would advise against using this.

e_svoTI_AsyncCompute=1 - Currently introduces a VRAM based memory leak, that results in a crash once the memory is consumed. This is repeatable and appears across multiple different types of systems.

 

Mi gra chodzi od 80 do 100 fps więc się tym nie bawiłem. 

Opublikowano
8 minut temu, aureumchaos napisał(a):

Niektórzy piszą w komentarzach że ten mod async obcina animacje trawy o połowę, ja go nie sprawdzałem, ale czytałem momenty i kilka osób pisało, że nie do końca się to sprawdza. 

 

It seems to half the framerate at which they move in mine.  I uninstalled the mod and my grass/trees move normally in the wind again.

 

No I ponoć ma memory leak ten mod

 

I would advise against using this.

e_svoTI_AsyncCompute=1 - Currently introduces a VRAM based memory leak, that results in a crash once the memory is consumed. This is repeatable and appears across multiple different types of systems.

 

Mi gra chodzi od 80 do 100 fps więc się tym nie bawiłem. 

tak potwierdzam trawa dziwnie chodzi

 

 

https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance/mods/1343?tab=description - szukam takiej modyfikacji do KCD 2 ktos wie czy powstala juz taka ?

Opublikowano

Rozumiem, że wesele i późniejsze wylądowanie na zamku Troski to tak na prawdę ciągle jakby preludium do właściwej akcji? Pytam, bo właśnie to miałem, a nabiłem już ponad 30h :E

Opublikowano
8 godzin temu, voltq napisał(a):

całkowicie inne doświadczenie graficzne na PC w porównaniu do konsoli i to ps5 pro

ustawiłem eksperymentalne/ULTRA mieszane ustawienia i DLSS jakość i w pierwszej lokacji trzyma 65fps+

Procesor niezle juz pracował w prologu w trakcie oblężenia suchodolu na 60% , dlatego na konsolach są te przycinki w trakcie oblężeń i turnieju w kuttenbergu bo tam procek nie wytrzymuje

 

 

Better Combat Changes
AI attacks more frequently.

AI switches attack zones more often.

AI reacts faster in certain situations, such as clinches.

AI dodge probability increased.

 

 

Mając  takiego kompa to na Ps5 graj tylko w exy;)

2 godziny temu, TmK napisał(a):

Rozumiem, że wesele i późniejsze wylądowanie na zamku Troski to tak na prawdę ciągle jakby preludium do właściwej akcji? Pytam, bo właśnie to miałem, a nabiłem już ponad 30h :E

Początek gry:P

  • Like 1
  • Haha 1
Opublikowano
11 godzin temu, aureumchaos napisał(a):

Niektórzy piszą w komentarzach że ten mod async obcina animacje trawy o połowę, ja go nie sprawdzałem, ale czytałem momenty i kilka osób pisało, że nie do końca się to sprawdza. 

I światło/cienie czasami dziwnie gra, jakby przeskakuje. 

 

No to mod do wyrzucenia :E 

  • Like 1
Opublikowano
15 godzin temu, voltq napisał(a):

całkowicie inne doświadczenie graficzne na PC w porównaniu do konsoli i to ps5 pro

ustawiłem eksperymentalne/ULTRA mieszane ustawienia i DLSS jakość i w pierwszej lokacji trzyma 65fps+

Procesor niezle juz pracował w prologu w trakcie oblężenia suchodolu na 60% , dlatego na konsolach są te przycinki w trakcie oblężeń i turnieju w kuttenbergu bo tam procek nie wytrzymuje

 

 

Better Combat Changes
AI attacks more frequently.

AI switches attack zones more often.

AI reacts faster in certain situations, such as clinches.

AI dodge probability increased.

 

 

No właśnie, tak z ciekawości to mając takiego kompa to po co w ogole katowałes ta gre na konsoli? 

Opublikowano

Dużo komentarzy na reddicie czekających na hardcore mode bo jednak mid/late game przesadnie uproszczony.

 

Ten też mi się spodobał bo dokładnie tak widziałem ryzyko w próbie dotarcia do szerszego grona odbiorców:

Cytat

the story was kinda good.. the dialogues were well written.. the phase of the game was kinda meh.. the currency in the game was quite easy to get... at some point i wasn't even looting anymore sitting with 20k in bank without a clue what to do with it.. having max stats and best clothing/armor money can buy... at this point i can honestly say KCD 1 was a better experience if you look for a harder challenge... but KCD 2 felt more like watching a decent show on Netflix... and with over 2 mil copies sold.. i think they should make this game a Trilogy soon!

 

  • Like 1
Opublikowano

Jak się pokona już kogoś mocnego i zabierze zbroję, to lecimy jak w masło. Przekuty miecz Radzika i masz przeciwników w pełnej zbroi płytowej na jedną sekwencję ruchów :E 

 

Ciekawostka. Dopiero po 35h gry zrobiłem pierwszą kombinację długim mieczem. Czyli przez 35h pokonywałem wrogów waląc bezradnie na oślep? I było łatwo? LOL 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...