Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

1730309282_2f599625808918084d792f9678638

Dodatek Cyberpunk 2077 i Phantom Liberty zapowiedziane na Maca

 

Prawie cztery lata po pierwotnej premierze Cyberpunk 2077 trafia na zupełnie nową platformę: macOS. Opracowana przez CD Projekt RED gra RPG została zaprezentowana dla komputerów Mac podczas zapowiedzi M4 MacBook Pro. Jak widać na zamieszczonym poniżej filmie od Apple w 10 minucie, niewielka sekcja o sprawności sprzętu w grach wrzuca, że Cyberpunk 2077 pojawi się na macOS "na początku przyszłego roku".

 

Jeśli chodzi o to, jakiego rodzaju technologii mogą spodziewać się właściciele układów scalonych Apple w tym wydaniu, CD Projekt RED mówi, że "gracze mogą cieszyć się zaawansowanymi funkcjami, takimi jak path tracing, generowanie klatek i wbudowany dźwięk przestrzenny, aby zapewnić jeszcze bardziej wciągającą rozgrywkę i oszałamiające efekty wizualne".

Cyberpunk 2077: Edycja Ultimate będzie dostępny na Steam, GOG, Epic Games Store i Mac App Store. Dokładna data premiery i więcej szczegółów na temat portu zostaną ogłoszone w 2025 roku.

 

Cyberpunk 2077 oficjalnie trafi na komputery Mac. Apple chce przekonać do swojego sprzętu także graczy

Edytowane przez Tombycz
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano

Podstawkę mam od dawna tylko nieograną i zastanawiam się czy dokupić dodatek od razu czy zacząć gołą podstawkę. Bo nie wiem czy dodatek coś dodaje do gry czy startuje tam gdzie kończy się podstawka. 

Opublikowano
18 godzin temu, Asag napisał(a):

 Bo nie wiem czy dodatek coś dodaje do gry czy startuje tam gdzie kończy się podstawka. 

Dodatek to tak naprawdę zbiór misji w nowej lokacji, oddzielonej od reszty miasta wjazdem. Tak jakbyś przeniósł się do innej dzielnicy z nową zawartością, nie mającą wpływu na podstawowy wątek, poza możliwością nowego zakończenia i paru telefonów.
Gdy zrobisz jakieś zakończenie to cofanie cię do mementu sprzed misji i bez problemu możesz wtedy zacząć dodatek. 

Opublikowano

Ja ograłem na premierę i teraz powoli wracam żeby przejść wraz z dodatkiem i powiem tak - ilość zmian która została wprowadzona jest OGROMNA. Gra się teraz zupełnie inaczej (czytaj lepiej).

Jeśli w takim stanie gra wyszłaby na premierę, to byłaby na pewno dużo bardziej chwalona. Cóż... miejmy nadzieję, że CDP wyciągnie wnioski i kolejny raz już nie wydadzą niedokończonego produktu.

Opublikowano (edytowane)

Gdyby ktoś szukał zoptymalizowanych ustawień ;) Można jeszcze sobie dym zmniejszyć, jeśli komuś nie robi to różnicy. W końcu to niewiele wpływa na odbiór gry, a na słabych systemach jest to różnica między 30, a 40fps.
image.thumb.png.c7441dfcef6dbabccc85e3f6cc6613b1.png

Edytowane przez musichunter1x
Opublikowano

A to nie jest tak czasem, że dodatek wprowadza zmiany i we wcześniej dostępnej części Night City? Nie jestem pewien bo pierwszy raz przeszedłem tą grę gdzieś rok od premiery a potem na całego zacząłem grać i kończyć poszczególne wersje już po zakupie dodatku.

 

Ciągle coś nowego w tej grze znajduję, nie wiedziałem np. tego że w mieszkaniu Judy jest kompletny kombinezon MaxTacu do zebrania... :woot:

  • Upvote 1
Opublikowano

Wygląda to niesamowicie, chociaż wiadomo, że nie taki zamysł artystycznyh mieli twórcy. Mocno realnie to wszystko wygląda. Gdzieś czytałem, że nadal jest sporo artefaktów w trakcie samej gry. Przy kolejnym przejściu z chęcią spróbuję takich modów. 

  • Upvote 1
Opublikowano

Pewnie będę robił kiedyś drugi run cybera i też konkretniejsze mody wpadną. Ale to już na kolejnym gpu. 6800xt nie wyrobi:P.

Opublikowano
W dniu 5.11.2024 o 00:51, Spychcio napisał(a):

Wygląda to kosmicznie:woot:

Najlepiej wyglądający/zmodowany CP2077

Aż czuć swąd fajczących się komponentów. :E Idealne na zimowe wieczory, można w jaskini na spokojnie otworzyć wszystkie okna.

Opublikowano
W dniu 6.11.2024 o 00:23, tgolik napisał(a):

Po tych zmodowanych filmikach widać, jaki ogrom pracy włożono w stworzenie tej gry. Ilość detali, którą odsłania Path Tracing jest oszałamiająca.

Kolejny raz, wielka wielka szkoda, że więcej nie zobaczymy REDengine. Niesamowity potencjał ma ten silnik. Decyzja podjęta przez redów jest zrozumiała, ale i tak cholernie szkoda. 

  • Like 2
  • Upvote 3
Opublikowano

I to jest spory błąd moim zdaniem. Nie jedno duże studio trzyma się swojego silnika, który po prostu ulepsza. Nie bez powodu. Czasem to jest lekka patola jak ten od beth, ale czasem jest rodzynek jak ten rage rockstara. 

Opublikowano
4 godziny temu, TmK napisał(a):

Kolejny raz, wielka wielka szkoda, że więcej nie zobaczymy REDengine. Niesamowity potencjał ma ten silnik. Decyzja podjęta przez redów jest zrozumiała, ale i tak cholernie szkoda. 

Nie było już komu dłubać przy tym silniku tak pewnie dalej by go rozwijali 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Godzinka odśnieżania. Takie coś ostatnio pamiętam 1 listopada w latach 90ych
    • Dasz screena ze swoimi ustawieniami hud? Chciałbym takie ostre ładne kolorki co ty masz Chyba, że to mi telefon amoledem tak wypukla
    • Witam, proszę o pomoc w doborze podzespołów pod nowy PC, ponieważ spontanicznie... chociaż kusi od dłuższego czasu... myślę o zmianie mojego leciwego zestawu (i7-6700k, 16GB DDR4, GTX 1080) na coś nowszego, co mi może znowu posłuży lata. Spontaniczna decyzja, bo racjonalnych powodów wstrzymywałem się z tym już długo (mało czasu na granie), ale ceny RAM odlatują, a mi sie udało spontanicznie "ostatnim rzutem" kupić je jeszcze w akceptowalnej chyba cenie. Dodatkowo  "ludzie gadają", że inne rzeczy jak dyski, GPU też poleca w góre, wiec możliwe, że ostatni dzwonek na zakup czegoś w "przyzwoitych" pieniądzach.  Zestaw głównie do grania + ewentualnie zabawa w obróbka/montaż foto/wideo, ale do tego mam tez MB Pro M4 Pro z 48 GB RAM. Część rzeczy zostaje, z obecnego zestawu, bo niedawno kupowane lub jeszcze nadaje sie do użytku - obudowa, chłodzenie custom LC, wentylatory, dyski SSD M.2, itd. Obecnie używam monitora 4K MSI MAG 321UPX QD-OLED. Myślę nad poniższymi częściami: AMD Ryzen™ 7 9800X3D MSI MAG X870E TOMAHAWK WIFI - tutaj może coś innego jeszcze zaproponujecie  CORSAIR DOMINATOR TITANIUM RGB DDR5 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 (CMP64GX5M2B6000Z30) - ilość na wyrost pewnie, ale spontanicznie już kupione 5 listopada na Amazon za 1399PLN, zanim ceny juz kompletnie odleciały. Mam możliwość zwrotu do 31.01.2026, ale nawet jakby te RAMy były kiepskie, to teraz za tę cenę już raczej nic lepszego i w takiej ilości nie kupię). NZXT C1200 Gold ATX 3.1  / CORSAIR RM1000x -  wybrane z podpiętego tutaj na forum tematu z polecanymi zasilaczami. Moc zawyżona pewnie, ale lubie cisze, wiec chce żeby wentylator sie "nudził", a nie wiem jeszcze w jakie GPU bede celował. GPU - tutaj nie wiem czy czekać na modele SUPER od nV (chyba maja bys opóźnione?), czy kupować co jest, bo przez sytuacje z RAM, ceny GPU tez moga poleciec znowu ostro w górę. Patrząc na ceny chyba celowałbym w coś typu RTX 5070Ti lub Radeon  RX 9070 XT. Kompletnie nie znam obecnie rynku, wiec proszę o jakieś propozycje solidnych modeli GPU (cena/jakość, względna cisza).
    • Jasne, ten MSI Center chyba też może coś szczerze przeszkadzać, z tego co czytałem to więcej złego robi niż dobrego, z Latencymon jeszcze nie miałem okazji korzystać na obecnym zestawie. Jeżeli chodzi o ustawienia graficzne to nie robi to jakoś większej różnicy, w gierki typu Valorant/LOL/Fortnite gram na najniższych, w War Thunder testowałem na niższe było delikatnie tylko lepiej przez to że pewnie mniej shaderów musiało się doczytywać. ( tak jak mówię na ultra bez problemu mam 200+ fps tylko ten micro stutter o 2-5 fps w dół )  Sprawdzałem na locked 60 fps też są spadki np do 47. Jeżeli chodzi o blokowanie klatek to mam vsync, czyli 144 fps idealnie do monitora, gdy robię limit fps ręcznie na 144 lub 3 mniej to powstaje screen tearing i obraz się rozjeżdża, efekt taki jakby monitor był przecięty na pół przy mocniejszych ruchach myszki albo mimo że mam te stałe fps to nie ma wcale płynności obrazu. Dzięki za linki do tematów innych, czytałem już je i raczej średnio co mi pomoże patrząc że to kompletnie inny procek, chipset itd. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...