Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wg mojej wiedzy Redzi wraz z Epic'iem w ramach umowy intensywnie rozwijają UE5 na potrzeby gier RPG z otwartym światem. Liczę, że UE5 zyska na tej współpracy i np. zniknie z gier stuttering.

Edytowane przez tgolik
Opublikowano
23 minuty temu, tgolik napisał(a):

Wg mojej wiedzy Redzi wraz z Epic'iem w ramach umowy intensywnie rozwijają UE5 na potrzeby gier RPG z otwartym światem. Liczę, że UE5 zyska na tej współpracy i np. zniknie z gier stuttering.

Już widać owoce ich współpracy, nowa technologia UE5 czyli MegaLights, robi ogromne wrażenie i jej demo ewidentnie pokazuje, że jest to idealnie skrojone dla Cyberpunka2.

  • Upvote 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

w 4k wszystko ultra/niewiarygodne ,  patch tracing z dlss quality i FG mam 30-35 fps w dogtown :D

 

DLSS w rozdzielczości 4K

Tryb Jakość (Quality): 2560 x 1440 pikseli

Edytowane przez voltq
Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, ODIN85 napisał(a):

Jak to wyjdzie to będzie już Rtx 8090 to może ogarnie ten silnik :lol2:

Nie bo do tej pory będzie już Unreal Engine 6 i cała zabawa od nowa. Zobacz sobie po jakim czasie w miarę ogarnęli Unreal Engine 4 np. w Jedi Survivor i na jakim sprzęcie a przecież to był silnik pod PS4 11 lat temu :E

 

 

 

Final Fantasy VII Rebirth na UE4 działa i wygląda dobrze dopiero na PS5 PRO 🤭

Edytowane przez azgan

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...