Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

https://www.ppe.pl/news/359352/wiedzmin-4-najwieksze-tajemnice-nowego-zwiastuna-wyjasnione-cd-projekt-red-zaspokaja-ciekawosc-fanow.html

 

To zastanawiająca kwestia, ponieważ do tej pory było wiadomo, że Ciri nie przeszła Próby Traw. Reżyser gry Sebastian Kalemba w wywiadzie dla chińskiego portalu Gamersky ujawnił, że Wiedźmin 4 pozwoli nam tego doświadczyć, a prezentowana scena wypicia eliksiru ma miejsce po sławnym procesie.

Jej oczy uległy mutacji. Jest to w rzeczywistości bardzo ważne, ponieważ przekazuje graczowi kluczową wiadomość: ta scena ma miejsce po tym, jak Ciri zmutowała się w łowcę demonów. Dla tych, którzy ukończyli Wiedźmina 3, ostatnią rzeczą, jaką widzieli, była Ciri, a jej miejsce pobytu po tym było tajemnicą. Ale w rzeczywistości gracze doświadczą "Próby Traw" osobiście w Wiedźminie 4 i zobaczą jej przemianę w wiedźminkę.

To również wyjaśnia, dlaczego przeżyła. Eliksir jest śmiertelny dla przeciętnego człowieka, ale ona przeżywa. Zwykli ludzie na pewno by zginęli, gdyby go wypili. Jednak ze względu na szczególne okoliczności, w jakich znalazła się Ciri, była w stanie wytrzymać skutki uboczne . Jeśli chodzi o więcej szczegółów, nie mogę ich w tej chwili ujawnić.

  • Upvote 1
Opublikowano

Bardzo ciekawy wywiad:

 

(tłumaczone przez translator)

źródło: https://www.gamersky.com/news/202412/1859114.shtml?toutiao

Cytat

P: Zauważyliśmy, że Ciri w zwiastunie wydaje się być starsza niż w poprzedniej grze, więc w którym momencie serii "Wiedźmin" fabuła czwartej generacji będzie kontynuowana?

 

O: Akcja rozgrywa się kilka lat po wydarzeniach z Wiedźmina 3: Dziki Gon. Zobaczysz, że Ciri staje się bardziej dojrzała i potężniejsza. Dzieje się tak, ponieważ w swoim trudnym życiu przeszła przez wiele trudnych dni walki z potworami dzień po dniu. W związku z tym chcieliśmy, aby w Wiedźminie 4 wyglądała bardziej dojrzale, wciągająco i dynamicznie. Teraz postawiła stopę na ścieżce wiedźmina.

To surowe środowisko sprawia, że jej życie staje się jeszcze trudniejsze. Zobaczycie też, że jest teraz lepiej wyposażona - ma na sobie zbroję, nosi dwa miecze, a na szyi nosi wiedźmińską odznakę. Jest więc w pełni przygotowana i gotowa do walki z potworami.

 

Nie wygląda mi na kilka lat.

 

Cytat

P: W zwiastunie jest ujęcie, w którym Ciri pije eliksiry, a w oryginalnej scenerii ludzie, którzy nie przeszli Próby na Trawie, nie mogą używać wiedźmińskiego eliksiru, więc dlaczego mogą?

 

O: Zgadza się, właśnie dlatego jej oczy są zmutowane. Jest to w sumie bardzo ważne, ponieważ przekazuje graczowi kluczową wiadomość: ta scena ma miejsce po tym, jak Ciri zmutowała się w wiedźmina. Dla tych, którzy ukończą Wiedźmina 3, ostatnią rzeczą, jaką widzą, jest niezmutowana Ciri, a potem jej miejsce pobytu staje się tajemnicą. Ale tak naprawdę gracze doświadczą procesu "Próby trawy" z pierwszej ręki w "Wiedźminie 4" i zobaczą proces jej przemiany w wiedźmina.

To również wyjaśnia, dlaczego przeżyła. Eliksir jest śmiertelny dla przeciętnego człowieka, ale ona przeżywa. Zwykli ludzie na pewno by zginęli, gdyby wypili ten eliksir. Jednak ze względu na szczególne okoliczności, w jakich znalazła się Ciri, była w stanie wytrzymać skutki uboczne eliksiru. Jeśli chodzi o więcej szczegółów, nie można ich w tej chwili ujawnić.

Cytat

P: Oprócz kultowego miecza Geralta i wiedźmińskiego eliksiru, jaki nowy sprzęt przyniesie Ciri? Jakie ciekawe zmiany wprowadza to do walki w Wiedźminie 4?

 

O: Wspomnieliśmy już o magii, magia Ciri nie opiera się na pieczęci jak Geralt, ale jest bardziej złożoną magią źródłową. W zwiastunie widać, że zaczęła już używać tych zaklęć, takich jak używanie łańcuchów do wiązania potworów, co jest jedną z jej nowych umiejętności. Chociaż te nowe mechaniki są bardzo innowacyjne, nie możemy jeszcze ujawnić zbyt wielu szczegółów na temat systemu walki. Jedno jest jednak pewne, w walce pojawi się sporo zmian, które przyniosą zupełnie nowe wrażenia.

Cytat

P: Dlaczego zdecydowaliście się użyć silnika Unreal Engine 5 w grze Wiedźmin 4, zamiast kontynuować grę na REDengine?

O: Zdecydowaliśmy się na użycie silnika Unreal Engine kilka lat temu i jest wiele powodów, dla których go wybraliśmy. Przede wszystkim Unreal Engine daje nam o wiele więcej możliwości, a jego technologia jest bardzo stabilna i nadaje się do budowania ogromnego otwartego świata. Oczywiście to, co widzisz dzisiaj, jest oparte na silniku Unreal Engine 5, ale jest to również niestandardowa wersja, którą opracowaliśmy w ścisłej współpracy z inżynierami Epic. Mamy nadzieję, że ten silnik da nam mocne wsparcie w budowaniu dużego i szczegółowego świata gry.

Naprawdę fajnym szczegółem jest to, że zwiastun, który widzisz, jest w rzeczywistości prerenderowaną scenką filmową bez żadnego post-compositingu. Zasoby gry, z których korzystamy, są rzeczywistymi materiałami w grze. Innymi słowy, jakość materiału filmowego w zwiastunie to rzeczywista jakość rozgrywki w grze. Było to dla nas wyzwanie, ponieważ po raz pierwszy zrobiliśmy zwiastun w ten sposób, ale jesteśmy bardzo szczęśliwi, że podjęliśmy tę decyzję. Nie tylko pomogło nam to ustalić ogólną jakość gry, zwłaszcza pod względem wizualnym, ale także zapewniło, że styl wizualny gry jest spójny przez cały czas.

Bardzo się cieszymy, że nasz zespół bardzo dobrze współpracuje z inżynierami z Epic Games. Dzięki tej współpracy jesteśmy w stanie zapewnić, że gra osiągnie nowe wyżyny pod względem technologicznym i zapewni graczom jeszcze bardziej oszałamiające wrażenia wizualne i wrażenia z gry.

Cytat

P: Około ośmiu miesięcy temu zespół programistów powiedział, że było to ponad 400 osób. Ile więc osób pracuje obecnie nad Wiedźminem 4?

O: Liczba programistów w zespole wciąż wynosi ponad 400. Jesteśmy w trakcie produkcji, a organizacja i przepływ pracy zespołu są w pełni sprawne, a my wszyscy ciężko pracujemy, aby zapewnić wspaniałe wrażenia z gry.

Cytat

 

P: Czy odznaka wiedźmina na oryginalnym plakacie zwiastuna "Wiedźmina 4" to szkoła *Lynx, o której fani spekulowali wcześniej?

O: Nie mogę powiedzieć zbyt wiele, ale cieszymy się, że ludzie o tym mówią. Jest to rzeczywiście bardzo ważny punkt fabuły, którego gracze w pewnym momencie sami doświadczą. To, co można potwierdzić, to to, że jest to rzeczywiście herb szkoły Lynx, tak.

Jeśli chodzi o więcej szczegółów, to w tej chwili nie można ich ujawnić. Gdybym powiedział więcej, fani pewnie by mnie "zabili" (śmiech). W przyszłości odkryjemy więcej szczegółów. To poczucie tajemniczości pobudza wyobraźnię gracza i każdy może odgadnąć ukrytą za nim historię.

 

*Lynx - Ryś.

  • Thanks 3
Opublikowano
34 minuty temu, Jaycob napisał(a):

A kto powiedział, że facetów? Może być les i uprawiać:

 

 

Bardziej prawdopodobne, że Ciri będzie mieć tylko dwa główne romanse w W4. Tak jak Clementine w ostatnim The Walking Dead - do wyboru pana i panią.

Opublikowano

Pytanie o silnik gry i porzucenie RedEngine, wyborne ominięcie w odpowiedzi :E No przecież nie przyznają się że osoby odpowiedzialne za silnik już dawno wyrzucone, stracili dostęp do niego żeby bardziej majstrować, i nowy “skład” nie bardzo potrafi pisać oryginalny silnik :E 

Zdecydowanie możemy uznać że UE5 ładnie zarżnie komputery. 
 

Co do samej premiery, jeśli wychodzi już taki trailer, spodziewam się premiery za 2-3 lata.  

  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

a kto powiedzial ze to bedzie na obecna generacje konsol? rownie dobrze gra moze wyjsc za 5 lat xD nie ma daty, nie ma potwierdzenia na ktore konsole. Po CP2077 redzi nie zrobia tego samego bledu z wersjami na zbyt slabe konsole.

Edytowane przez ryba
  • Like 1
Opublikowano
6 godzin temu, Voodoo2 napisał(a):

Napewno dużo bardziej spoko niż np. Geralt zabawiający się z Lambertem :D tfuu

Mamy komputery, samoloty, latamy na księżyc, zaglądamy miliony lat w wszechświat... ale nadal najważniejsze to kto komu wsadzi w dziurę 8:E 

Natury nie oszukamy :D

 

Nie no, ja też wolę dwie zabawiające się panny :banana:

  • Upvote 1
Opublikowano
6 godzin temu, ryba napisał(a):

a kto powiedzial ze to bedzie na obecna generacje konsol? rownie dobrze gra moze wyjsc za 5 lat xD nie ma daty, nie ma potwierdzenia na ktore konsole. Po CP2077 redzi nie zrobia tego samego bledu z wersjami na zbyt slabe konsole.

Wiedźmin 3 Cinematic trailer był 2 lata przed premierą. Tutaj myślę ze będzie podobnie, W4 to kwestia 2-3 lat. 
2 lata pre produkcji, to sporo czasu. Wiedźmina 3 robili 4 lata. 
Jakby mieli robić to prawie 7 lat to byłaby mała katastrofa. 

  • Like 1
Opublikowano

Redzi zrobią ten sam "błąd". Niewydanie gry w dzisiejszych czasach na dominującą generację, to finansowe samobójstwo. Wiedźmin 4 musi ukazać najdalej w 2027 roku, co i tak będzie oznaczało 7 lat prac nad grą (początek 2021 rok).

Opublikowano
7 godzin temu, ryba napisał(a):

a kto powiedzial ze to bedzie na obecna generacje konsol? rownie dobrze gra moze wyjsc za 5 lat xD nie ma daty, nie ma potwierdzenia na ktore konsole. Po CP2077 redzi nie zrobia tego samego bledu z wersjami na zbyt slabe konsole.

Gry na UE5 robi sie szybciej. Wiele funkcji masz z UE4 i nawet UE3. 

Kazda firma chce wydac gre na stara generacje tuz przed wydaniem nowej.

W ten sposob moga bardziej zmonetyzowac gre. Oplaty za upgrade itp

Nie mowie ze bedzie tak w tym przypadku ale mozliwe. Zreszta jak Wiedzmiszcze 4 bedzie nie wypalem to CDPR straci juz do konca wiarygodnosc. 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
    • Jaki Linuks dla początkujących?Która dystrybucja Linuksa jest najlepsza dla osób początkujących. Czy dla komputera co ma 4 GB pamięci RAM gdyby wybrać Gnome albo KDE to czy wystarczyłoby miejsca w pamięci RAM na uruchomienie przeglądarki internetowej czy lepiej jest wybrać pulpit XFCE albo jeszcze lżejszy. Czy pulpit Cynamon jest lekki czy ciężki. Czy to złe pomysł wybierać lekkie ale mniej znane pulpity jak LXDE. Czy programy w Linuksie są pisane tylko pod konkretną dystrybucję Linuksa czy też pod konkretny pulpit KDE albo Gnome albo XFCE? Ubuntu ma taką polityke że tam muszą być tylko pakiety na darmowej licencji to tam zabraknie kodeków i ma swój rodzaj pakietów to też jest na minus. To że w Google najwięcej stron odnosi się do Ubuntu to nie znaczy że to najlepsza dystrybucja. Rozważam tylko 2 dystrybucje. Linuksa Mint albo Linuksa Debiana i taki pulpit graficzny żeby był jak najlżejszy żeby zostało coś wolnej pamięci RAM ale jednocześnie popularny żeby miał jak najmniej błędów to XFCE wydaje mi się oczywistym wyborem bez względy na to jaką bym wybrał dystrybucję Linuksa. Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana ale Linuks Debian jest dużo czystszym Linuksem od Linuksa Minta i dużo stabilniejszy i ma programy z w wersji ESU z długoterminowym czasem wsparcia na przykład przeglądarka internetowa Firefox. Interesuje mnie taki Linuks żeby był na zasadzie żeby zainstalować i zapomnieć i się z nim nie mordować. Co z tego że Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana jak Linuks Debian ma dużo więcej deweloperów i jest dużo lepiej dopracowany i stabilniejszy i jak coś będzie trudniej zainstalować to można użyć ChataGPT. Sprawdzałem różne Linuksy w wirtualnej maszynie VMWare Worsktation to sporo programów w Linuksie Mincie i tak trzeba ręcznie z konsoli za pomocą ChataGPT zainstalować i Linuks Debian oferuje dodatkowo większą stabilność. Czy da się tak Ustawić Linuksa żeby w czasie uruchamiania systemu nie trzeba było wpisywać hasła i nawet do wchodzenia do panelu sterowania i zarządzania partycjami i żeby systemowa konsola każde polecenia traktowała jako administratora tak jak to jest w Windowsie? Na naukę Linuksa najlepszy jest osobny komputer z przydzielonym całym dyskiem to nie ma takiej obawy że usunie przez pomyłkę Windowsa. Mam zainstalowanego Windowsa 10 22H2 64 bit na dysku talerzowym i tylko 8GB pamięci RAM to jest to do dupy pomysł żeby powolny dysk twardy jeszcze obciążać instalację Linuksa na VMWare Workstation. W takiej własnie konfiguracji Lnuks będzie najbardziej mulił. Czy gdybym zdecydował się na instalacje Linuksa na komputerze z 2003 roku na procesorze 1 rdzeniowym i obsługującym tylko 32 bity to czy lepszym pomysłem jest wybranie ostatniej dystrybucji Linuksa Debiana albo Minta co jeszcze obsługiwała 32 bity czy mniej znanej ale najnowszej co obsługuje 32 bity. Czy na procesorze 1 rdzeniowym muliłby YouTube gdyby na takim komputerze był zainstalowany najlżejszy możliwy graficzny Linuks. Dla Windowsa żeby oglądać bezpośrednio YouTube absolutne minimum to 2 rdzenie i 2 wątki. Czy Linuks nadaje się do codziennego użytku zamiast Windowsa. Czy MacOS jest dużo lepszy od Linuksa i czy Linuks jest tylko dlatego alternatywą dla Windowsa że jest darmowy i nie wymaga specjalnych komputerów i czy gdyby wszyscy ludzie byli bogaci to gdyby zrezygnowali z Windowsa to czy braliby tylko pod uwagę MacaOSa? Czy Linuks jest dla biednych osób i trudny terminal w Linuksie jest za kare że nie chciało się ludziom pracować i zarabiać więcej pieniędzy żeby sobie kupić lepszy komputer do najnowszego Linuksa albo komputer od MacaOSa?
    • Czy dałoby się w laptopie HP 530 8HTF12864HDY-667E1 Mobile Intel Calistoga-GME i945GME wymienić 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz na 2-rdzeniowy procesor Intel Pentium Dual-Core T4200. Znalazłem zapusty laptop PP33L z popękanym i zepsutym monitorem i uszkodzoną płytą główną i 2-rdzeniowym procesorem Intel Pentium Dual-Core T4200 ale mam sprawny laptop HP 530 ale ma tylko 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz i chciałbym ten procesor wymienić na 2-rdzeniowy. Oryginalnie ten laptop miał 1 GB pamięci RAM i wymieniłem RAM na 4 GB. Jaki system operacyjny najlepiej pasowałby do tego laptopa HP 530. Nie wiem jaki model ma płyta głowna z Laptopa PP33L dlatego że nie dało się tego laptopa uruchomić żeby sprawdzić w BIOSie albo w systemie. Spisałem jakieś liczby z płyty głownej tego laptopa CN-OP-132H-48643-8CB-0220-A00 DP/N OP132H BPB8C0020 002219 DA8B70-LanID GX D-VOA 94V-0 2-1 0842 E0EC 909G8222E M47 REV :  D DA0FM7MB8D0 PWB T012G REV : A00 Weźcie pod uwagę że zero to moze być duża litera o i odwrotnie.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...