Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, Keller napisał(a):

Jak ma być gra dla mas to nie będzie souls bo będzie za trudne i będzie płacz.

A co to za problem wprowadzić poziom trudności, gdyby w sekiro Boss zadawał ci 1/100 tego co normalnie a czas na parowanie i unik byłby mocno wydłużony to prosta gra 

Opublikowano (edytowane)

@Keller trollujesz czy nie potrafisz zrozumieć prostej rzeczy ? 

Chodzi o kierunek a nie kopiuj wklej tego samego systemu

 

Czy walka z nekkerami w wiedźminie 3 przypomina to o czym pisał Sapkowski w książce?

Albo spamowanie igni w babę cmentarną i upada po 5 sekundach 

Edytowane przez voltq
  • Confused 1
Opublikowano
2 godziny temu, crush napisał(a):

Nie. Opowiadał nową historię ale kanonu trzymał się całkiem dobrze.

W jaki sposób się trzymał kanonu, skoro opowiadał historię z książek na nowo?

 

Czym odbiega od tego trailer Wiedźmina 4? :E

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
8 minut temu, Dirian napisał(a):

W jaki sposób się trzymał kanonu, skoro opowiadał historię z książek na nowo?

 

Czym odbiega od tego trailer Wiedźmina 4? :E

Trzyma się ram, założeń. Nie tworzy nowości z dupy, jak np. wiedźminka Ciri.

  • Confused 1
Opublikowano
51 minut temu, crush napisał(a):

Trzyma się ram, założeń. Nie tworzy nowości z dupy, jak np. wiedźminka Ciri.

Grałeś w Wiedźmina 3? Chyba nie. Przecież jedno z zakończeń to wiedźminka Ciri

  • Like 2
  • Haha 1
Opublikowano
4 godziny temu, voltq napisał(a):

Zebrałem masę krytyki za to ,  ale wg mnie  gra w stylu souls like , chodzi mi o bossów bardziej pasuje do wiedźmina i tej bardzo trudniej walki z potworami, potworów powinno być mniej ale powinny być tworzone tak jak bossowie 

Więcej sekiro/ER itp w wiedźminie i więcej RdR 2 

 

 

Sekiro zniszczyłoby Wiedźmina poziomem trudności a RDR2 zupełnie mi nie siadło więc też nie chciałbym, żeby się wzorowali.

Niech From, Rockstar i Redzi robią lepiej gry każdy po swojemu.

  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
5 minut temu, crush napisał(a):

Nie moje. Niezgodne z materiałem źródłowym.

 

A dlaczego miałoby być w 100% zgodne z materiałem źródłowym? CDPR tworzy własną historię, bazując (mocno) na uniwersum, i chwała im za to. Sapkowi sensowne pomysły się skończyły, a Sezon Burz i Rozdroże Kruków to dobitnie potwierdzają. To dalej przyjemne lektury, ale nic poza tym. Czemu studio tworzące gry miałoby się 1 do 1 trzymać tego co napisał autor?

  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
9 minut temu, Dirian napisał(a):

 

A dlaczego miałoby być w 100% zgodne z materiałem źródłowym? CDPR tworzy własną historię, bazując (mocno) na uniwersum, i chwała im za to. Sapkowi sensowne pomysły się skończyły, a Sezon Burz i Rozdroże Kruków to dobitnie potwierdzają. To dalej przyjemne lektury, ale nic poza tym. Czemu studio tworzące gry miałoby się 1 do 1 trzymać tego co napisał autor?

No zobaczymy co im wyjdzie z tego kreatywnego rzemieślnictwa.

 

 

Pytanie do @tgolik. Ty jesteś upośledzony umysłowo?  Skutkiem czego jest ten spam reakcjami? 🤔

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Jaki spam? Piszesz bzdury więc oznaczam Twoje posty tak, jak o nich myślę.

Napisałbym, co sądzę o Twoich odzywkach ale nie chcę iść na dwutygodniowy odpoczynek od forum.

Edytowane przez tgolik
  • Haha 1
Opublikowano
24 minuty temu, crush napisał(a):

No zobaczymy co im wyjdzie z tego kreatywnego rzemieślnictwa.

Patrząc na to co wyszło Sapkowi w ostatnich dwóch książkach, to gorzej na pewno nie będzie.

  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, Dirian napisał(a):

Patrząc na to co wyszło Sapkowi w ostatnich dwóch książkach, to gorzej na pewno nie będzie.

Pozwolę się nie zgodzić , rozdroże kruków jest wg mnie obiektywnie lepszą książka od sezonu burz a obie te książki są lepsze od pani jeziora , wg mnie tylko opowiadania z ostatniego życzenia i miecza przeznaczenia są na poziomie światowej fantastyki , później jest gorzej 

 

Godzinę temu, tgolik napisał(a):

Sekiro zniszczyłoby Wiedźmina poziomem trudności a RDR2 zupełnie mi nie siadło więc też nie chciałbym, żeby się wzorowali.

Niech From, Rockstar i Redzi robią lepiej gry każdy po swojemu.

Kolejny troll ?  w wiedźminie 3 potwory są śmieszne a nie straszne i ciężkie, to już lepiej to wygląda w wiedźminie 2 gdzie jest ich mniej ale bardziej przypominają te z książek, chodzi mi o kierunek potwory unikalne z unikalnymi zdolnościami i cięższe do zabicia mniej ale lepiej , takie sekiro/ER plus wiedźmin 2 gdzieś znaleźć wyważenie tego , bo jak ma to wyglądać jak w wiedźminie 3 to ja podziękuję za taką walkę z potworami bo to poziom jakieś mobilki gdzie zabijasz kolejne hordy wrogów 

Fabuła była świetna w ich wszystkich grach to tutaj mam kredyt zaufania 

A jeżeli chodzi o RdR mogli by też skopiować to co dobre np reakcje innych na to co robimy i żeby świat się zmieniał w wyniku naszych decyzji bo w w3 to była lekka tragedia

Każda gra powinna wyciągać od innych gier to co najlepsze i wprowadzać u siebie

Edytowane przez voltq
Opublikowano
43 minuty temu, tgolik napisał(a):

Jaki spam? Piszesz bzdury więc oznaczam Twoje posty tak, jak o nich myślę.

Napisałbym, co sądzę o Twoich odzywkach ale nie chcę iść na dwutygodniowy odpoczynek od forum.

Nie. To normalne nie jest. Spam bo w jednej dyskusji musisz zareagować na każdy post. Jak autysta.

 

Albo dyskutuj, albo ignoruj.

Opublikowano
7 godzin temu, crush napisał(a):

Pytanie do @tgolik. Ty jesteś upośledzony umysłowo?  Skutkiem czego jest ten spam reakcjami? 🤔

No i po co takie teksty? Naprawdę uważasz że zarzucanie komuś upośledzenia jest równoważne z kliknięciem jakiejś emotki?

Wyluzuj @crush , to nie temat polityczny i tutaj aż takiej tolerancji nie będzie.

@tgolik Klikając jakąkolwiek reakcję podbijasz koledze rangę, a nie wiem czy taki jest Twój cel, więc może przestań to robić.

Opublikowano

Wiesław 4 jeszcze nie wyszedł a już wzbudze tyle emocji. Samo to pokazuje jakie wielkie jest zainteresowanie marką mimo wszystkich obaw i doświadczeń po premierze CP2077. Zauważam też wzmożoną aktywność CDP Red w social mediach, na tych wszystkich portalach branżowych, co raz więcej mówią o Wiedźminie 4, o Ciri, boje się, że balonik będzie na tyle napompowany, że pierdzielnie z mocnym hukiem. W sumie też się zastanawiam czemu to robią, gra pewnie wyjdzie za 2-3 lata a praktycznie co kilka dni coś nowego się na jej temat pojawia. Myślicie, że "marketingowo/pr-owo" im to dobrze robi czy raczej wręcz przeciwnie? 

Opublikowano
W dniu 21.12.2024 o 23:30, crush napisał(a):

Ja bym jednak spojrzał szerzej. Jakie gry zarabiają najlepiej?

 

I ja tu nie twierdzę, że singlowe gry się nie sprzedają. Ale jak ma się Dark Souls przy Call of Duty?

 

A w BG3 to trzeba by się zapoznać z danymi dotyczącymi wybieranych poziomów trudności. 

Bo na balanced ta gra to był w sumie banał, a pytanie ilu grało na tym trybie dla recenzentów. :E

No najlepiej zarabiają gry mmo/online z mikropłatnościami. Ale ostatnimi czasy gry singlowe przeżywają prawdziwy renesans, a niektórzy kilka lat temu wróżyli koniec takich gier. A wśród nich prym wiodą tytuły, których prymu kilka lat temu nikt by nie przewidział - prawie 1 mln all-time peak Elden Ringa czy Baldur's Gate 3, no kto by pomyślał? Nie dziwię się, że CDP RED chciałby uszczknąć trochę tego tortu graczy... hmmm, hardkorowych*? Swojej fanbazy raczej tym nie odstraszą.

 

*fanów soulslajków i bardziej erpegowatych erpegów

Opublikowano

Serio ktoś wpadł na pomysł poziomu trudności rodem z Soulsów? Ta gra ma być przyjazna dla dużej liczby graczy, stać fabułą i jakością, a nie trudnością walki...

 

Owszem walka w W3 była mocno średnia, ale to nie była gra w której chodziło o walkę z bossami i pot na czole.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

@galakty

 

Sebastian Kalemba, reżyser projektu. 

Cytat

“But people that are looking for specific challenges, they will also be able to experience the story in a challenging way,” he added.

Elden Ring niby nie był przyjazny dla graczy, a grał w niego więcej ludzi niż w CP2077. Oczywiście nie musi to oznaczać robienie z W4 soulslajka, ale zastosowanie niektórych rozwiązań - eksploracja świata oparta na points of interest, a nie znacznikach, niektóre zlecenia na potwory mogą być prawdziwym wyzwaniem itp. Główna oś może być story driven, ale jak zejdziemy ze ścieżki na bok, czekać na nas może ból i udręka. 

Edytowane przez Lypton
Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, Lypton napisał(a):

Sebastian Kalemba, reżyser projektu. 

Przypomnieć jak zapowiadali CP2077? Widzę że ludkowie już się przełączyli na hype i pamięć złotej rybki daje o sobie znać. 

 

 

Edytowane przez galakty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...