Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Metro Exodus Enhanced Edition , Dying Light 2 z Rtx , Ac Mirage , Red dead Redemption 2 , Battlefield V zapewne by zweryfikowało stabilność Undervoltingu . Cyberpunk nie jest moim zdaniem najlepszym narzędziem to testu stabilności UV . 

Opublikowano
1 minutę temu, ronaldo864 napisał(a):

Metro Exodus Enhanced Edition , Dying Light 2 z Rtx , Ac Mirage , Red dead Redemption 2 , Battlefield V zapewne by zweryfikowało stabilność Undervoltingu . Cyberpunk nie jest moim zdaniem najlepszym narzędziem to testu stabilności UV . 

O dziwo to co przechodziło u mnie na Cyberze wywalało na Avatarze. Można dodać do listy.

  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano
Teraz, ronaldo864 napisał(a):

Metro Exodus Enhanced Edition , Dying Light 2 z Rtx , Ac Mirage , Red dead Redemption 2 , Battlefield V zapewne by zweryfikowało stabilność Undervoltingu . Cyberpunk nie jest moim zdaniem najlepszym narzędziem to testu stabilności UV . 

Czemu BFV? BF6 może być? Bo nie chce mi się grać w V :P

 

Opublikowano (edytowane)
20 minut temu, MarcoSimone napisał(a):

Żadna magia :)

pfeuyQv.jpeg

 

Wsjo max z PT i dlss dlaa transformer w 3440x1440.

A weż daj MFGx4 i pusc benchmark na tym DLAA, bo na wodzie powinienes wymiatac. 

4 minuty temu, ronaldo864 napisał(a):

Metro Exodus Enhanced Edition , Dying Light 2 z Rtx , Ac Mirage , Red dead Redemption 2 , Battlefield V zapewne by zweryfikowało stabilność Undervoltingu . Cyberpunk nie jest moim zdaniem najlepszym narzędziem to testu stabilności UV . 

RDR DL2 BFV to nie jest zaden test stabilnosci, MFGx4 i CP z PT jest duzo trudniejsze, deadloop jest dosc dobre. 

Edytowane przez maxmaster027
Opublikowano
13 minut temu, ronaldo864 napisał(a):

Cyberpunk nie jest moim zdaniem najlepszym narzędziem to testu stabilności UV

Oczywiscie ze jest, nic tak nie dociska karty jak cyberek na maxa PT plus wlaczone mfg i transformer.

Szczegolnie na blackwell.

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, MarcoSimone napisał(a):

@maxmaster027 OK. W sumie jak mam wszystko na max/PT/RT/3440x1440/DLSSQ Transformer to robi 30 klatek więcej niż na DLAA, czyli 65. Jak dam MFGx4 to 215 fps średnio leci, ale użycie GPU 97-98%.

Dałem DLAA i 125 fps i użycie 98-99%.

 

pLUAdeM.jpeg

No i kozak.

Ciekawe czy na AMD też się tak da z 30fps wykręcić 120 z obrazem żyleta, muszę przetestować i zobaczyć.

Edytowane przez wallec
Opublikowano (edytowane)

@wallec nie zabardzo ale FSR4 jest już bliżej DLSS4 i nawet moje drewiane oko to widzi. Poprzednie FSR dla mnie nieużywalne.

 

Edit:

 

Dodam, że MFGx4 robine z natywnej 3440x1440 z RT/PT, all max i bez DLSS, nie podoba mi się. Wolę DLSSQ dać i wtedy max MFG.

Edytowane przez MarcoSimone
  • Upvote 1
Opublikowano
31 minut temu, MarcoSimone napisał(a):

ale użycie GPU 97-98%

To nie ma znaczenia bo samo obciazenie gpu nic nie mowi, mozesz miec w rasterze 100% a wywali sie na 98% jak zacznie mielic caly chip i kazda funkcje ;) kazda karte testowalem co mialem w cyberku i uwazam ze nie ma lepszego testu calej karty jak na maxa z mfg 4. 

Opublikowano (edytowane)

@MarcoSimone To akurat fakt, poprzednie fsr nawet po pudrowaniu wszelkiej maści wyostrzeniami wyglądało do :dupa: już lepiej było zejść z detali na low i grać bez upscalera jak ktoś miał problemy z klatkarzem ;) @wallec ta 120 z bazowych 30 i lag na myszy jakbyś grał pod wodą :E 

Edytowane przez Send1N
Opublikowano
13 minut temu, wallec napisał(a):

@Send1N musisz sam spróbować.

Ja w cyberku w 4k ultra z Path tracing robię sobie z 18fps DLSS balans 40fps na to nakładam GG X2 i ciupie w 75-80fps i w życiu bym nie zauważył że coś kombinowane 

To jest kwestia indywidualna. Ja mimo drewnianych oczu, pewne rzeczy zauważę.

Dlatego ociągam się z OLED bo jak znam siebie, na początku będzie WOW a potem "i o co ten szum" Ale to ja :hihot:

Opublikowano (edytowane)
35 minut temu, wallec napisał(a):

Ja w cyberku w 4k ultra z Path tracing robię sobie z 18fps DLSS balans 40fps na to nakładam GG X2 i ciupie w 75-80fps i w życiu bym nie zauważył że coś kombinowane 

Czyli od tamtego roku tak bardzo to uległo poprawie? w tamtym roku sprawdzałem sobie na rtx 4070Super jak takie coś będzie działać mając bazowo "filmowy fps" i była tragedia :E

Edytowane przez Send1N
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, Send1N napisał(a):

Czyli od tamtego roku tak bardzo to uległo poprawie? w tamtym roku sprawdzałem sobie na rtx 4070Super jak takie coś będzie działać mając bazowo "filmowy fps" i była tragedia :E

W tym tygodniu Outer Worlds 2 3440/1440 4080S DLSS jakość 38 klatek zrobione FGx2 z tego i myszka pływa. Zero grania, nie da się.

Edytowane przez Grolshek
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...