tomcug 2 441 Opublikowano 26 Grudnia 2024 Opublikowano 26 Grudnia 2024 20 godzin temu, Gothic napisał(a): //blabla Porównujesz prawdziwe odbicia na RT do statycznych odbić na cube mapach, czy jak to tam w HL2 robili. Porównanie zupełnie z czapki. 1 1
Gothic 120 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Opublikowano 28 Grudnia 2024 W dniu 26.12.2024 o 20:16, tomcug napisał(a): Porównujesz prawdziwe odbicia na RT do statycznych odbić na cube mapach, czy jak to tam w HL2 robili. Porównanie zupełnie z czapki. Nic nie porównuje, wrzuciłem to z HL2, Alan Wake 2 jako prześmiewczą ciekawostkę, a pytanie na które odpowiedziałeś cytując mój post //blabla było kontynuacją pytania sprzed kilku stron do fana i eksperta od RT użytkownika JeRRyF3D i nie dotyczyło tego HL2. Chociaż tak na marginesie zostając przy HL2, a dokładnie modyfikacja RTX to jak myślicie jeżeli wyjdzie w przyszłym roku to gra będzie śmigać dopiero jak należy na RTX 5090 czy premiera się opóźni i gra się załapie już na RTX 6090 i dopiero wtedy tam to będzie grywalne?
tomcug 2 441 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Myślę, że RTX 4080 wystarczy A na pewno wiem, że my będziemy grać i się dobrze bawić, a Ty będziesz narzekać 1
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 28 Grudnia 2024 Opublikowano 28 Grudnia 2024 20 godzin temu, Gothic napisał(a): Nic nie porównuje, wrzuciłem to z HL2, Alan Wake 2 jako prześmiewczą ciekawostkę, A gdzie tu jest prześmiewczo, a gdzie ciekawie na tym screenie? 20 godzin temu, Gothic napisał(a): (...) pytania sprzed kilku stron do fana i eksperta od RT użytkownika JeRRyF3D Nie jestem ekspertem. Fanem owszem.
Gothic 120 Opublikowano 7 Stycznia Opublikowano 7 Stycznia RTX Hair czyli czekamy jeszcze na RTX Eyes, RTX Weapons, RTX Nails, a na końcu każda opcja graficzna zostanie zastąpiona nazwą RTX nawet dodatkowa fizyka w grach będzie się nazywać RTX tylko muszą to lepiej rozegrać bo z PhysX im nie wyszło zresztą tak samo jak z HairWorks bo słaby marketing wtedy zrobili. Także już spokojnie mają otwartą furtkę na następne 10 lat aby cały czas wydawać "nowe" generacje bo wymagania gier cały czas będą wzrastać dzięki tym super technologią.
Gothic 120 Opublikowano 8 Stycznia Opublikowano 8 Stycznia Długo nie trzeba było czekać, za kilka lat rzeczywiście może być tak, że każdy obiekt będzie miał osobną opcję graficzną, a nie tak jak dotychczas, że jest np. na wszystko od niski do wysokich lub ultra ustawień graficznych, cwaniaczki dobrze to sobie wymyślili.
Kadajo 7 418 Opublikowano 8 Stycznia Opublikowano 8 Stycznia No coś ten Subsurface scattering jakiś dziwny wyszedł
azgan 1 130 Opublikowano 9 Stycznia Autor Opublikowano 9 Stycznia (edytowane) 18 godzin temu, Kadajo napisał(a): No coś ten Subsurface scattering jakiś dziwny wyszedł Wygląda jak galareta 🤭 Edytowane 9 Stycznia przez azgan 1
azgan 1 130 Opublikowano 9 Stycznia Autor Opublikowano 9 Stycznia 9 lat temu 😉 Nowe ubijacze wydajności 1 1
Roman_PCMR 866 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia @azgan Dokladnie. Zreszta caly UE5 to ubijacz wydajnosci.... 1
Art385 339 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia 5 godzin temu, azgan napisał(a): Wygląda jak galareta 🤭 To headcrab a nie człowiek. Swoją drogą dobrze, że dali w dużą zieloną ramkę, bo bym nie wiedział na co patrzeć
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 9 Stycznia Opublikowano 9 Stycznia 9 godzin temu, azgan napisał(a): Wygląda jak galareta 🤭 No i super, bo... o to chodzi? Gdyby miał wyglądać, jak beton, to nie byłaby potrzebna technika SSS.
sideband 1 781 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia (edytowane) Alan Wake 2’s forthcoming update also adds a new Ultra quality level Ray Tracing preset, adding fully ray-traced refractions, fully ray-traced transparent reflections, and higher quality fully ray-traced indirect lighting. Edytowane 12 Stycznia przez sideband 1
sideband 1 781 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia Trzeba dopchać żeby pokazać moc na 5090
JeRRyF3D 1 727 Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia Niestety. Jestem fanem RT i podciągania jakości, ale wiem też, że będziemy królika gonić do rtx 9090. I myślę, że nawet tutaj nie dogonimy.
Ryszawy 403 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia No co ty, ktoś policzył, w 8 generacji ma już być cacy. 6
galakty 3 340 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia Dorzucą więcej promieni i znowu wrócimy do 20 FPS 2
skypan 1 753 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia Zrobią SRTX i tylko nowe karty to dostaną jak nowe DLSS
IceMan 103 Opublikowano 13 Stycznia Opublikowano 13 Stycznia Ja myślę że nie bez powodu w tytule Cyberpunk jest rok 2077 ... W tym roku gra osiągnie pełną płynność 6
azgan 1 130 Opublikowano 14 Stycznia Autor Opublikowano 14 Stycznia W dniu 12.01.2025 o 19:49, sideband napisał(a): Alan Wake 2’s forthcoming update also adds a new Ultra quality level Ray Tracing preset, adding fully ray-traced refractions, fully ray-traced transparent reflections, and higher quality fully ray-traced indirect lighting. O "super" czekam teraz jeszcze na Über PT w aktualizacji do Cyberpunk 2077 🤭😉 Kolejna generacja sprzętu i ciągle te same gry z podkręconym RT/PT 😂 W dniu 12.01.2025 o 20:20, sideband napisał(a): Trzeba dopchać żeby pokazać moc na 5090 Albo szybko ją ubić żeby zrobić miejsce już na 6090 3
galakty 3 340 Opublikowano 14 Stycznia Opublikowano 14 Stycznia 26 minut temu, azgan napisał(a): Kolejna generacja sprzętu i ciągle te same gry z podkręconym RT/PT 😂 A szum przy RT dalej spory...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się