Skocz do zawartości

Raytracing w grach - Przyszłość rozwoju gier czy tylko kolejna ciekawostka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 26.12.2024 o 20:16, tomcug napisał(a):

Porównujesz prawdziwe odbicia na RT do statycznych odbić na cube mapach, czy jak to tam w HL2 robili. Porównanie zupełnie z czapki.

Nic nie porównuje, wrzuciłem to z HL2, Alan Wake 2 jako prześmiewczą ciekawostkę, a pytanie na które odpowiedziałeś cytując mój post //blabla było kontynuacją pytania sprzed kilku stron do fana i eksperta od RT użytkownika JeRRyF3D i nie dotyczyło tego HL2.

 

Chociaż tak na marginesie zostając przy HL2, a dokładnie modyfikacja RTX to jak myślicie jeżeli wyjdzie w przyszłym roku to gra będzie śmigać dopiero jak należy na RTX 5090 czy premiera się opóźni i gra się załapie już na RTX 6090 i dopiero wtedy tam to będzie grywalne?

Opublikowano
20 godzin temu, Gothic napisał(a):

Nic nie porównuje, wrzuciłem to z HL2, Alan Wake 2 jako prześmiewczą ciekawostkę,

A gdzie tu jest prześmiewczo, a gdzie ciekawie na tym screenie?

 

20 godzin temu, Gothic napisał(a):

(...) pytania sprzed kilku stron do fana i eksperta od RT użytkownika JeRRyF3D

Nie jestem ekspertem.
Fanem owszem.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

RTX Hair czyli czekamy jeszcze na RTX Eyes, RTX Weapons, RTX Nails, a na końcu każda opcja graficzna zostanie zastąpiona nazwą RTX nawet dodatkowa fizyka w grach będzie się nazywać RTX tylko muszą to lepiej rozegrać bo z PhysX im nie wyszło zresztą tak samo jak z HairWorks bo słaby marketing wtedy zrobili.

 

Także już spokojnie mają otwartą furtkę na następne 10 lat aby cały czas wydawać "nowe" generacje bo wymagania gier cały czas będą wzrastać dzięki tym super technologią.

 

789568371_450.jpg

Opublikowano

Długo nie trzeba było czekać, za kilka lat rzeczywiście może być tak, że każdy obiekt będzie miał osobną opcję graficzną, a nie tak jak dotychczas, że jest np. na wszystko od niski do wysokich lub ultra ustawień graficznych, cwaniaczki dobrze to sobie wymyślili.

 

08_nvidia_rtx_kit_neuronowe_renderowanie

Opublikowano
5 godzin temu, azgan napisał(a):

Wygląda jak galareta 🤭

 

To headcrab a nie człowiek. Swoją drogą dobrze, że dali w dużą zieloną ramkę, bo bym nie wiedział na co patrzeć ;)

Opublikowano (edytowane)

Alan Wake 2’s forthcoming update also adds a new Ultra quality level Ray Tracing preset, adding fully ray-traced refractions, fully ray-traced transparent reflections, and higher quality fully ray-traced indirect lighting.

 

 

Edytowane przez sideband
  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 12.01.2025 o 19:49, sideband napisał(a):

Alan Wake 2’s forthcoming update also adds a new Ultra quality level Ray Tracing preset, adding fully ray-traced refractions, fully ray-traced transparent reflections, and higher quality fully ray-traced indirect lighting.

 

 

O "super" czekam teraz jeszcze na Über PT w aktualizacji do Cyberpunk 2077 🤭😉

 

Kolejna generacja sprzętu i ciągle te same gry z podkręconym RT/PT 😂

W dniu 12.01.2025 o 20:20, sideband napisał(a):

Trzeba dopchać żeby pokazać moc na 5090 :E

Albo szybko ją ubić żeby zrobić miejsce już na 6090 :lol2:

  • Haha 3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...