Skocz do zawartości

Raytracing w grach - Przyszłość rozwoju gier czy tylko kolejna ciekawostka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najprawdopodobniej dlatego w takim CP2077 możesz wybrać, z którego modelu będziesz chciał korzystać ;)

Zapewne wszędzie będzie to do wyboru, jeśli wydajność wyraźnie będzie spadać.

No i nagle MFG ma więcej sensu niż by się mogło wydawać :E

 

 

A może nie będzie tak źle ;)

 

https://wccftech.com/nvidia-dlss-frame-generation-rtx-40-gpus-new-ai-model-faster-lower-vram-requirement/

Opublikowano
1 godzinę temu, Kadajo napisał(a):

No i nagle MFG ma więcej sensu niż by się mogło wydawać :E

Zaczyna się to samo co przy 4000, na początku "hahaha ale gunwo, nie kupuję", a potem "hmmm no jakby pomyśleć to ma sens" xD 

  • Like 1
  • Haha 4
Opublikowano
W dniu 13.01.2025 o 19:22, IceMan napisał(a):

Ja myślę że nie bez powodu w tytule Cyberpunk jest rok 2077 ...

W tym roku gra osiągnie pełną płynność ;)

 

A w czasach W40K jaka będzie płynność, albo Diuny w roku 32025. :E

  • Haha 1
Opublikowano
W dniu 14.01.2025 o 19:29, Stjepan napisał(a):

A w czasach W40K jaka będzie płynność, albo Diuny w roku 32025

Jak się nawciągasz przyprawy to pewnie będzie 500 FPS w 32K :E 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Największym problemem RT w grach jest odszumianie. Po prostu nie da się wygenerować sensownie wyglądającej grafiki, nawet z jednym odbiciem promieni, w real time, bez agresywnego odszumiania, bo próbkowanie jest tak mało precyzyjne, że głowa mała (plus oczywiście degradacja rozdzielczości, bo wydajność). To co pokazało AMD, przypominam, że w oficjalnym demie, to jest jakaś tragedio-komedia, bo w grach to będzie po prostu wyglądało tylko gorzej...

Gdybym miał do wyboru, w jakiejś hipotetycznej grze, granie z RT w takiej jakości, z falującymi samplami, masakrycznym blurem przy szybszym ruchu, to po prostu bym to wyłączył (o ile oczywiście byłaby taka możliwość, co w czasach współczesnych nie jest już taką oczywistą sprawą).

 

A chciałbym, żeby było inaczej, bo dominacja Nvidii już trochę wkurza...

Edytowane przez Ryszawy
Opublikowano

Nvidia daje 500 klatek bo po prostu może tak samo jak może dać 1000 lub 2000 w 8K, RT. PT itd. ale nie da bo cały czas musi zarabiać.

 

Kiedyś też się jarałem tymi wszystkimi podzespołami, teraz wiem, że to wszystko jest jedną wielka iluzją, tylko zastanawia mnie od kiedy wymagania gier tak naprawdę nie istnieją czy od zawsze czy też od pewnego czasu np. 5, 10 lub 15 lat.

 

 

Opublikowano

Tylko po co w grze single 125x4 = 500 FPS? Ja wiem że mamy monitory 480Hz, ale tyle to głównie do esportu, a tam nie będziesz używał MFG :E 

 

Nie widzę po prostu zastosowania zbytnio, a dodatkowo póki co MFG tworzy artefakty widoczne gołym okiem :/ Jak dopracują tak jak DLSS4 to zwrócę honor.

  • Upvote 1
Opublikowano

Lepiej miec wiecej jak mniej. Dla mnie wysoki fps sie liczy w kazdej grze i gdybym mogl miec w cyberku 500fps to czemu nie ;) A co do jakosci MFG to tez z czaasem ulegnie poprawie tak jak na poczatku FG nie dzialal najlepiej tak po dwoch latach jest znaczna poprawa i w takim Horizonie z powodzeniem uzywalem majac baze 100fps. Dla mnie cale to generowanie klatek ma sens tylko wtedy jak bazowy fps jest wysoki gdzie marketing nvidia opieral sie w druga strone, zeby z gowna ukrecic bata :D 

  • Haha 1
Opublikowano

Serio? Do czego następnego fejkowego się przyzwyczaicie i będziecie przyklaskiwać? Fejkowa rozdzielczość? Ok. Fejkowe klatki? Ok. Co dalej? Wolę chyba nie wiedzieć.

 

Podobnie w samochodach. Fejkowy dźwięk silnika z głośników, fejkowe tłumiki robiące za ozdobę zderzaka. Widzę, że ludzie uwielbiają być oszukiwani.

  • Like 2
  • Haha 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...