Skocz do zawartości

Raytracing w grach - Przyszłość rozwoju gier czy tylko kolejna ciekawostka?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, JeRRyF3D napisał(a):

i?

I nadal nie odpowiedziałeś na pytanie w kwestii dlaczego stare gry sprzed nawet 20-25 lat po dodaniu np. RTX Remix mają nagle takie same wymagania jak dzisiejsze gry odpalone z RT I PT.

Opublikowano
15 godzin temu, Gothic napisał(a):

I nadal nie odpowiedziałeś na pytanie w kwestii dlaczego stare gry sprzed nawet 20-25 lat po dodaniu np. RTX Remix mają nagle takie same wymagania jak dzisiejsze gry odpalone z RT I PT.

Do każdej gry wrzucane są te same biblioteki z tym samym kodem od NV dlatego implementacja jest zawsze taka sama i tym samym wydajność, ale wynik końcowy w postaci ogólniej lepszej oprawy już niekoniecznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...