Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

El Cid 2 sezony

Ted Lasso

Czarnobyl

Suburra pierwszy sezon

 

 

sporo starsze :

 

Unit ( Jednostka ) dość stary kozacki serial o specialsach

Breaking Bad jeśli to możliwe że nie widziałeś

Gotowe na wszystko, do dziś top ten dla mnie

Gomorra, absolutny włoski killer

Shameless wszystkie sezony, co jeden to lepszy

hell on wheels

downton abbey

spartakus

Rzym

Banshee

Nocny recepcjonista

Czysta krew

z polskich, śmieszki, ale dla mnie świetnie ogląda się czas honoru i Stulecie Winnych, Rojst, chyłka, Skazana...

o takich tytułach jak kompania braci czy Sopranos nawet nie wspominam

 

dawniej było mniej tego, ale lepsze, teraz tygodniowo 10 nowych seriali ale 11 z nich nie da się oglądać

 

ze staroci jeszcze :

 

24 godziny wszystkie sezony, alez to był kozak kiedyś

Zakazane imperium

Californication

Killing

Kontra Strike Back

 

 

 

 

Edytowane przez miro
  • Like 1
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)

Idź przodem bracie

 

Jakie to jest słabe. Scenariusz jest turbodenny i turboprzewidywalny. Z aktorów tylko Marcin Kowalczyk (Jak zostałem gangsterem) tam się wyróżnia.

Jeden z tekstów

 

-znaleźliśmy 0.5mln zł gdy zabezpieczaliśmy miejsce zdarzenia, wie pani skąd się tam znalazły?
-wzięliśmy kredyt na dom
-i trzymaliście je pod materacem?
-nie ufamy bankom

xD

Edytowane przez Katystopej
  • Haha 2
Opublikowano
4 godziny temu, Katystopej napisał(a):

-znaleźliśmy 0.5mln zł gdy zabezpieczaliśmy miejsce zdarzenia, wie pani skąd się tam znalazły?
-wzięliśmy kredyt na dom
-i trzymaliście je pod materacem?
-nie ufamy bankom

xD

-i dlatego wzięliście kredyt w banku?

-materac nie mógł aż tyle pożyczyć

:rotfl2:

 

Superman i Lois sezon czwarty - pierwsze 2 i pół odcinka męczące, ale później się rozkręca choć widać, że to już nie to co było we wcześniejszych sezonach. Chyba taki urok ostatnich sezonów. Zakończenie jakieś jest, ale jak dla mnie średnie. Chętnie bym zobaczył kilka odcinków z Superboyami.

Opublikowano

Jeszcze nie oglądam, ale... Przypomniało mi się, że Arcane 2 jest już całość! Ajajaj, będzie oglądane. Jedynka była ekstra, dla mnie taka naprawdę w pytę! W LoLa nie grałem. 

Opublikowano
4 godziny temu, Pentium D napisał(a):

-i dlatego wzięliście kredyt w banku?

-materac nie mógł aż tyle pożyczyć

:rotfl2:

 

Superman i Lois sezon czwarty - pierwsze 2 i pół odcinka męczące, ale później się rozkręca choć widać, że to już nie to co było we wcześniejszych sezonach. Chyba taki urok ostatnich sezonów. Zakończenie jakieś jest, ale jak dla mnie średnie. Chętnie bym zobaczył kilka odcinków z Superboyami.

Najlepsze co powstało o Supermenie a zakończenie coś pięknego. Szkoda że to już koniec.

Opublikowano

jesli ktos lubi seriale w stylu FROM to byc moze zainteresuje sie nowym serialem

TEACUP

Grupa sąsiadów uwięziona na farmie w Georgii odkłada na bok dzielące ich różnice, by zjednoczyć się w obliczu tajemniczego i śmiertelnego zagrożenia.

emeFo6OW5tE0BISzx0HEdVqOOgG.jpg

Opublikowano
27 minut temu, ODIN85 napisał(a):

Mało uważnie oglądałeś ten sezon.

A co mi umknęło? 

 

Spoiler

Ja o jego sercu wiem, ale to i tak jest słabe. Błędem w komiksie było w ogóle dopuszczenie możliwości, że Supermana można zabić. Wystarczy, że można go osłabić kryptonitem i czerwonym słońcem, ale perma zgon to lipa. U Snydera fajniej to wyszło. 

 

Opublikowano
18 godzin temu, bleidd napisał(a):

Szukałem jakiegoś ciekawego serialu do oglądania wieczorami. Może być jakiś stary dobry procedural. Raczej coś co już zdążyło wyjść w całości, nie lubię czekać 3 lata na nowy sezon. Tematyka: dramat, kryminał, obyczajowy. Odpada: fantasy scifi, super bohaterowie.

 

 

Wyspa HArpera, jednosezonowiec praktycznie przeszedł bez echa, może i nawet lepiej że następnych sezonów nie było, bo pewnie by już odpłynęli za bardzo, ale jak nie widziałeś to można obejrzeć, co prawda oglądałem na premierę 15 lat temu, ale kojarzę że mi się podobał.  

Opublikowano

Obejrzałem "Ukryty Poziom" i fajne to było, nawet ten odcinek z Concordem. Końcówka Armored Core mroczna i zaskoczyła mnie. Do dubbingu Warhammera mogli wziąć Cavilla. Obstawiam, że za darmo by się zgodził. Exodus był super. Polecam.

  • Thanks 1
Opublikowano

Od ostatniego wpisu skończyłem Yellowstone S5B (generalnie rozczarowujące doświadczenie - szczególnie pierwsze 4 odcinki). Obejrzałem również do końca "Ukryty poziom" (odcinki 9-15) i całkiem to znośne chociaż po oglądnięciu całości muszę stwierdzić, że z grami nie jestem już na bieżąco. Jestem również po 2 odcinkach Dune Prophecy (może do świąt obejrzę całość).

Opublikowano
W dniu 15.12.2024 o 17:39, bleidd napisał(a):

Może być jakiś stary dobry procedural. Raczej coś co już zdążyło wyjść w całości, nie lubię czekać 3 lata na nowy sezon. Tematyka: dramat, kryminał, obyczajowy. Odpada: fantasy scifi, super bohaterowie.

Co prawda daleko mi do zachwytów (jakie ogólnie panują o tym serialu), ale to kawał dobrej produkcji - Mare z Easttown. Polecam!

  • Upvote 1
Opublikowano

Skończyłem dzisiaj Dune Prophecy. Trochę mnie ten serial wymęczył, trochę wynudził ale podejrzewam, że "dam szansę" tej produkcji w sezonie drugim (zapewne takowy się pojawi). Żeby nie było, nie znam materiału źródłowego ponieważ przeczytałem tylko Diunę oraz Mesjasza Diuny (i to chyba dobre kilkanaście lat temu) więc jakoś szczególnie nie będę tutaj jęczał. Część moich znajomych użyło określenia "nudny" w kontekście współczesnych filmów (Diuna 1 i 2). Ja tych akurat opinii nie podzielam, niemniej jestem w stanie je zrozumieć. Podejrzewam, że gdyby ww. znajomi zapoznali się z serialem to wrażenia byłyby jeszcze gorsze niż w przypadku produkcji pełnometrażowych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • To wygląda... beznadziejnie. Prędzej napisałbym, że to trzecia część Elexa, a nie Czarnobylitu. Kamera zza pleców, walka w zwarciu, piruety, obroty, przeciwników w grom, a niektórzy wielkości ciężarówki. No nie podeszło mi. Jedynka była jaka była, ale była całkiem niezłym, rozbudowanym walking simulatorem z przewuj klimatem. 
    • Ładny ptaszek :). Myszołów czy jakiś mniej pospolity okaz ? Sądząc po ujęciu chyba do lądowania/polowania 😁 się szykował?
    • W konfiguracji 2 stata + 2 m.2 żadna płyta na am5 nie obetnie linii pcie gpu.  Ze względu na uefi i cenę  osobiście wybrałbym bramkę numer trzy. Skisłem 
    • Jak chcą ludziom zaimponować to niech wrzucą jak sprzątają jedno z nielegalnych składowiska odpadów, najlepiej tych chemicznych
    • Tutaj w filmie masz sporo odpowiedzi. Ale ciekawie odpowiadają kolesie w komentarzach. cytat: "(...)  Cóż, no silników, nawet tych komercyjnych czy open sourcowych jest stosunkowo dużo. Własnych technologii jest jeszcze więcej. A nie jest tak, że kolejne nowe nie powstają. Także z pewnością nie grozi nam robienie wszystkich gier na UE5. Szczególnie, że wielkie korporacje lub duże studia jednak dalej trzymają się swoich rozwiązań. Rockstar - RAGE, Ubisoft - UbisoftAnvil/Snowdrop, EA - Frostbite, Creative Assembly - Warscape, Bohemia Interactive - RV/Enfusion, IO Interactive - Glacier itd. a jeszcze jest pełno firm, które udostępniają swoje silniki jak Crytek - CryEngine, Relic/Supergiant/podstudia Microsoftu - Essence Engine czy XNA, Bethesda - idTech i jego mutacje i wiele innych. No i na to wszystko mamy typowe silniki do wszystkiego (plus kilka znanych przykładów): Godot (Brotato, Dome Keeper), PyGame (stos visual novel), RPG Maker (klasyk, ale wyszedł na nim też np. Felvidek), Gamemaker (Undertale, Stoneshard, Forager, Hyper Light Drifter, Norland, Katana ZERO, ZERO Sievert, Hero Siege, Loop Hero), Unity (Rust, Cities Skylines, The Forest, Fall Guys, Raft, Subnautica, RimWorld, Unturned, Valheim, Cuphead, Kerbal Space Program, Ori Cult of the Lamb) i całą rodzinę UE PUBG, Deep Rock Galactic, ARK, Black Myth Wukong, Civ VI, Squad, Hogwarts Legacy, Palworld, Rocket League, Manor Lords, Sea of Thieves, Stray) (...)".        cytat: "I już się zebrało grono znawców enginów wszelakich i przede wszystkim unreala, większość z Was zna ten engine tylko z wiadomości na portalach. Pracuję zawodowo na UE od wersji 4.2 i na podstawie swoich doświadczeń oraz doświadczeń kolegów z branży, mogę śmiało stwierdzić że na ten moment nie ma żadnej konkurencji dla UE, stworzenie inhouse'owego enigina który byłby konkurencją jest za drogie dlatego większość twórców AAA przesiada się właśnie na niego. Co do plotek o shutteringu i innych bzdetach wyssanych z palcach - ue jak każdy engine posiada optymalizację i jest tylko narzędziem, to od użytkownika zależy jak to wykorzysta/zoptymalizuje."     cytat: " Dużo politycznych odpowiedzi na temat tego dlaczego korzysta się z Unreal'a, a porzuca własne silniki. Rzeczywista powinna brzmieć tak, że firmy tną koszty i taniej jest korzystać z gotowego produktu niż opłacać doświadczonych pracowników i rozwijać swój produkt. Efekty tego widzimy w ostatnich latach, optymalizacja leży, a nowe gry nie oferują niczego innego niż jej poprzedniczki. Nie wspomnę już o sztucznej inteligencji i fizyce w grach, które aktualnie nie istnieją. Po prostu firmy chcą tylko więcej gier, szybciej i jak najtaniej. Jakość schodzi na co raz dalszy plan.  Mieliśmy niesamowicie dobry gamedev w Polsce i masą doświadczonych pracowników znających się na rzeczy. Niestety studia ich nie doceniały, nie chciały godnie płacić i paradoksalnie za to że są dobrzy byli zwalniani, gdyż kosztowali więcej niż randomy ściągane przez HR. W efekcie Ci przebranżowili się na pochodne technologie, a naszymi silnikami nie miał kto się zająć. Ściągnięcie byłych pracowników po takim potraktowaniu stawało się co raz bardziej niemożliwe albo absurdalnie drogie. Aktualnie kadry naszych Polskich studiów zasilane są całkowicie nowymi zespołami, często ściąganych z całego świata.  Po aktualnych raportach widać, że koszty obsługi Unreal'a z czasem zbiegły się, a nawet przewyższyły dawne koszty utrzymania własnych silników. Tutaj za to winę ponoszą w sumie sami gracze, bo najlepiej sprzedaje się to co się mruga, świeci, błyszczy i jest ładne. Wszystkie pozostałe aspekty są ignorowane, dlatego proporcje artystów i programistów przeważają się na tą pierwszą stronę. Ilość osób tworzących gry stale rośnie, bo tworzenie assetów jest czasochłonne i drogie. Tutaj subiektywna opinia, assety stały się dla mnie nudne, w żaden sposób setny raz zobaczenie ładnego budynku, odbić w kałuży wody, refleksów itd., nie sprawia że chcę grać w daną grę, stały się dla mnie zupełnie obojętne. Brakuje mi całego backend'u gier, którym nikt się nie zajmuje."     cytat: "Obwinanie silnika, ze powstaja ch*** gry, to jak prz**** się do składników dań w potrawach, całkowicie pomijając najważniejszy współczynnik, czyli kucharza. Nawet z najgorszych składników dobry kucharz zrobi smaczne danie, gdzie w przypadku ch****, nawet zagotowanie wody sprawi problemy. W przypadku gier mamy dokładnie to samo, słabi kucharze [developerzy] podaja na tacy pieknie prezentujace sie potrwawy, aby po chwili poczuc, ze czesc jest spalona, druga surowa i niedoprawiona. Oczywiście, jezeli mamy tylko jeden silnik, to beda produkowane gry zblizone do siebie, tak samo jak z franczyzami restauracji czy sklepów, jak mcdonalds, ale to nie znaczy, ze ktos nie moze przerobić ta franzyce w całkowicie nowy produkt z większym bądz mniejszym wysiłkiem. Czasem bedzie oplacalniejsze stworzenie od zera, a czasem kilka lekkich modyfikacji sprawi cuda. Wynik moze byc rozny, od wiekszej ilosci engine developerów i stworzenie uniwersalnego narzedzia pod gry, po zaczecie nowych silników przez korporacje bo bedzie sie biznes opłacał. Jedynie co wiemy, ze gry pojda do przodu, niezaleznie od silnika, bo w momencie, kiedy gry z UE5 + nie beda sie sprzedawac, to HR, prezesi, udziałowcy zmusza firme do podjecia dalszych kroków, bo wszystko kreci sie w około $$"             Ale widzisz, w sposób delikatny zmieniasz front  i... super, bo o to mi chodziło. To wszystko, co piszesz, to prawda. Zgadzam się. Ale oszukuje Cię, frustruje, okrada, wypuszcza crapa... DEVELOPER ! I do niego kieruj pretensje. Nie do twórcy silnika. To deweloper w finale wydaje grę i kasuje kesz. I to on ma zadbać, aby gra "odpowiednio" działała. Niech ujmie geometrii, oświetlenia, tekstur. Niech zredukuje to, co powoduje zadyszkę (albo się douczy).   Jeżeli np. taka Toyota wypuści trefne wozy / silniki, które się rozlatują i pękają im bloki, to wnosisz skargę na (?!?) Toyotę raczej, a nie do twórcy silnika diesla, albo odlewani, która te bloki odlewa dla Toyoty. Jeżeli, ktoś wypuszcza grę, która nie działa, to winien jest developer. Mógł nie wypuszczać, mógł dopracować, mógł wybrać inny silnik, mógł zrezygnować, mógł zrobić kilka rzeczy, zanim oszukał gracza. Developer. Nie twórca silnika.  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...