Pavel87 703 Opublikowano 4 Marca Opublikowano 4 Marca @AndrzejTrgZ turówek DB to pierwsze co przychodzi mi do głowy to gra wydana na Nintendo DS, a mianowicie - Dragon Ball Z: Attack of the Saiyans, ogólnie dobra gierka ale wydana dawno temu. Natomiast jeśli chodzi o turówki w ogóle to masz klasyk nad klasykami, czyli grę Chrono Trigger, tutaj Akira Toriyama zaprojektował postacie. To już bardzo stara gra, mam nadzieję, że zrobią kiedyś jakiś remake. No i turówki i ogólnie jrpg trzeba po prostu lubić 1
Zas 287 Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca Gra jest prześliczna, muzyka wspaniała, tylko ciągle nie jestem przekonany do tych bloków i uników...
Pavel87 703 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca Mogliby jakieś publiczne demko wydać, wtedy by się zobaczyło i oceniło
Element Wojny 4 775 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca Piękna ładna srata tata - a co z fabułą, bo chyba żadna recka nie ruszyła tego tematu? Takie turówki mają sens, gdy idzie za nimi dobra fabuła, via Three Houses czy Midnight Suns.
Jaycob 1 934 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca 3 godziny temu, Pavel87 napisał(a): Mogliby jakieś publiczne demko wydać, wtedy by się zobaczyło i oceniło Nie potrzebuję, ogram w GP.
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca (edytowane) Turówka... hmm... aczkolwiek wygląda całkiem zgrabnie, ładnie, sprawia wrażenie dopieszczonej w międzymordziu. Sumując - interesująca. Edytowane 9 Marca przez JeRRyF3D
Pawelek6 252 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca (edytowane) @JeRRyF3D raptem pięć postów wyżej (w piątek) był już ten materiał wrzucany. Jak nie temat, to film powtórzony. Chyba gruba sobota była Edytowane 9 Marca przez Pawelek6 1 4
JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 9 Marca Opublikowano 9 Marca Sorry. Jakaś pomroczność odnośnie tej pozycji.
Pavel87 703 Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca Cenega potwierdziła, że zajmie się dystrybucją gry w naszym kraju i gra otrzyma polską lokalizację 1 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca A to nie było potwierdzone? Wydawało mi się, że o polskiej lokalizacji było wiadomo od początku.
Pavel87 703 Opublikowano 18 Marca Opublikowano 18 Marca Cenega wrzuciła to wczoraj, ale fakt, o polskiej lokalizacji mówiło się już wcześniej. To teraz jest już oficjalnie
Pavel87 703 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Trochę więcej o fabule i o samej grze https://www.gry-online.pl/newsroom/gdyby-tworcy-sekiro-wzieli-sie-za-turowa-walke-byc-moze-wyszloby/z32cd5e Widzę, że mają jakiś dosyć niecodzienny pomysł na walkę, niby taktyczna a bardzo dynamiczna i wymagająca jakiegoś skilla, przynajmniej z opisu tak wynika 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Nie jestem do końca przekonany do tych QTE w turówce - wciśnij guzik w odpowiednim momencie, żeby zadać mocniejszy cios. Mam też trochę zastrzeżeń do tych uników i parowania w czasie rzeczywistym. Dziwne połączenie, ale w sumie ciekaw jestem, jak to wyjdzie. Może faktycznie doda trochę świeżości do tego systemu walki.
Lypton 953 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca 1 godzinę temu, Jaycob napisał(a): Nie jestem do końca przekonany do tych QTE w turówce - wciśnij guzik w odpowiednim momencie, żeby zadać mocniejszy cios. Cytat A jeśli Was nie przekonałem... w menu dostępności znajdziecie opcję włączenia automatycznego QTE. Z opisu walka wygląda fajowo - taktyczna część ofensywna i zręcznościowa defensywna. Szkoda, że ten setting zupełnie do mnie nie trafia.
Element Wojny 4 775 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca (edytowane) Gra jest liniowa I tutaj się na ten moment zatrzymuję. Nie lubię takich liniówek, gdzie są po prostu kolejne walki do odhaczenia a my na nic nie mamy wpływu. Właśnie ukończyłem turowe Midnight Suns i drażnił strasznie mnie ten motyw "nie mam na nic wpływu". O wiele bardziej wolałem rozwiązanie z Three Houses, gdzie gra nie była liniowa, a gracz miał różne ścieżki do wyboru i sam kreował swoją opowieść. Edytowane 20 Marca przez Element Wojny
ODIN85 3 501 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca (edytowane) Dla mnie to plus że to nie openworld. Może będzie coś na wzór GoW. Edytowane 20 Marca przez ODIN85
Pavel87 703 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Dla mnie też plus, że nie będzie otwartego świata, żeby mi się otwarty świat spodobał to sam jego zamysł musi mi się spodobać, aktywności poboczne + otoczka fabularna. Co do walki natomiast, to może być to coś nowego, niecodziennego, jakieś fajne podejście, może się również wywalić na starcie i okazać się zwykłym taktykiem + QTE. U mnie nadal gra pozostaje na radarze, wzbudza moje zainteresowanie, może nie na tyle żeby zrobić preorder ale na pewno żeby śledzić dalsze informacje, opinie i recenzje po premierze. Wiadomo też, że to będzie gra AA, czyli tak jak napisali w artykule na GOL-u, nie ma co się spodziewać wodotrysków, otaczajacy świat może i piękny, ale to tylko martwa dekoracja
Jaycob 1 934 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Godzinę temu, ODIN85 napisał(a): Dla mnie to plus że to nie openworld. Może będzie coś na wzór GoW. Gra nie musi mieć otwartego świata, żeby była nieliniowa. Problem w tym, że mimo zamkniętej struktury, eksploracja również wydaje się nieinteresująca. A przynajmniej tak wynika ze wstępnych preview. 1
Element Wojny 4 775 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Godzinę temu, Jaycob napisał(a): Gra nie musi mieć otwartego świata, żeby była nieliniowa. Problem w tym, że mimo zamkniętej struktury, eksploracja również wydaje się nieinteresująca. A przynajmniej tak wynika ze wstępnych preview. Właśnie o to mi chodzi, otwarty świat nie ma dla mnie znaczenia, ale liniowość już tak. To jest kiepskie, że jedziemy grę jak po sznurku nie mając żadnej decyzyjności. Sposób opowiadania gier fabularnych się zmienia, i gracze cenią sobie coraz pewną dawkę wolności, czy to dostając możliwość swobodnej, a choćby nawet ograniczonej eksploracji, czy możliwość podejmowania wyborów. A tutaj wygląda na to, że będą ładne makiety dookoła, a Ty po prostu będziesz klikał, i to w sumie tyle. 1
Pavel87 703 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca Ja np jestem w stanie to zdzierżyć jeżeli fabuła będzie mocno angażująca, mogą mnie nawet prowadzić za rączkę jeżeli będę z zapartym tchem śledził rozwój wydarzeń. W innym przypadku będzie ciężko
ODIN85 3 501 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca 3 godziny temu, Element Wojny napisał(a): Właśnie o to mi chodzi, otwarty świat nie ma dla mnie znaczenia, ale liniowość już tak. To jest kiepskie, że jedziemy grę jak po sznurku nie mając żadnej decyzyjności. Sposób opowiadania gier fabularnych się zmienia, i gracze cenią sobie coraz pewną dawkę wolności, czy to dostając możliwość swobodnej, a choćby nawet ograniczonej eksploracji, czy możliwość podejmowania wyborów. A tutaj wygląda na to, że będą ładne makiety dookoła, a Ty po prostu będziesz klikał, i to w sumie tyle. To gra za 11zł czego Ty wymagasz?
Element Wojny 4 775 Opublikowano 20 Marca Opublikowano 20 Marca 37 minut temu, ODIN85 napisał(a): To gra za 11zł czego Ty wymagasz? A co tu ma kasa do rzeczy? AC Shadows to gra za 300zł i gówno oferuje a nie doświadczenie. 1
ODIN85 3 501 Opublikowano 30 Marca Opublikowano 30 Marca (edytowane) Edytowane 4 Kwietnia przez ODIN85 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się