Skocz do zawartości

The Last of Us Part II Remastered - PS5, PC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, userKAMIL napisał(a):

Nie, Ty cały czas nie rozumiesz, że ta jakość jest uzależniona od tej płynności

Nadal nie odniosłeś się do tego co napisałem więc powtórzę, czy gownianie wyglądająca gra w 240fps to będzie nadal nadal gownianie wyglądająca gra niezależnie od płynności czy 360fps sprawi że gra będzie wyglądać super ? 

1 minutę temu, userKAMIL napisał(a):

Jeszcze chwile temu pisałeś że jakość to jakość a płynność to płynność. Co za typ! XD

No tak czyli dwa elementy do oceny grafiki które są od siebie różne.

Nie musisz mnie łapać za słówka, ja cały czas piszę o dwóch elementach w ocenie jakości obrazu.

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano
1 minutę temu, Phoenix. napisał(a):

Nadal nie odniosłeś się do tego co napisałem więc powtórzę, czy gownianie wyglądająca gra w 240fps to będzie nadal nadal gownainoe wyglądająca gra niezależnie od płynności czy 360fps sprawi że gra będzie wyglądać super ? 

Nie, gówniana gra w 240FPS będzie jeszcze bardziej gównianie wyglądała w 30\60FPS. Niestety nie rozumiesz o czym my tu piszemy...

  • Like 1
Opublikowano
Teraz, userKAMIL napisał(a):

Nie, gówniana gra w 240FPS będzie jeszcze bardziej gównianie wyglądała w 30\60FPS. Niestety nie rozumiesz o czym my tu piszemy...

No i na tym zakończymy. Dziękuję ;) 

Teraz, tgolik napisał(a):

Wydawało mi się, że porównujemy TLOU2 w 30fps

No jak widać ci się tylko wydawało. Ja od początku rozmowy nie pisałem nic o fps, to ty zacząłeś pisać o klatkarzu ;) 

4 godziny temu, Phoenix. napisał(a):

A jak na konsli opdialisz Fidelity tryb to juz wgl roznice sa znikome, poza fps oczywiscie.

;) 

Ja od początku rozmowy podkreśliłem że poza fps i rozdzielczością różnice są znikome i nadal podtrzymuje to słowo. 

Dla was wyższa rozdzielczość i klatkarz to przepaść i ok szanuje wasze zdanie ale dla mnie przepaść to może być w tlou na ps3, a wersja na ps5/pc. 

Opublikowano
4 godziny temu, userKAMIL napisał(a):

Oczywiście, że jest i tylko nie wielka grupa gier ma dziś taką jakość. Nie chodzi aby teraz każdy piksel porównywać. ;)

Całościowo jest to TOPka.

Dla Ciebie, ale nie dla mnie. Nie wkładam do jednego wora kwestii technicznych, historii i rozgrywki.

Opublikowano
40 minut temu, Phoenix. napisał(a):

Jakość to zbyt ogólnikowe słowo i każdy jak widać może interpretować po swojemu , dla mnie na jakość obrazu składa się jakość grafiki oraz płynność obrazu i tyle. I tak jak pisałem wcześniej płynność obrazu przy słabej oprawie graficznej nie sprawi, że jakość grafiki będzie wow ;) 

Zdawać by się mogło, że to przecież oczywiste, ale jak widać nie dla wszystkich. Płynność zdecydowanie poprawia przyjemność z rozgrywki i ma wpływ na komfort. Ale pisanie, że na podstawie wysokiej płynności coś jest top graficzne to duże nadużycie.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Tyle fajnych gier wyszlo a wy gadacie o takim kompletnym szambie fabularnym. Graficznie i mechanicznie gra dobra, ale fabularnie jest to mega gowno jak film klasy B.

 

Motyw zemsty pfff jeszcze scena sexu z gejami pffff

 

Juz wole AC: Shadows :E 

Edytowane przez Roman_PCMR
  • Confused 2
Opublikowano (edytowane)
25 minut temu, Necronom napisał(a):

Ale pisanie, że na podstawie wysokiej płynności coś jest top graficzne to duże nadużycie.

Ale tutaj nikt czegoś takiego nie pisze. Tworzysz teraz sobie sytuacje, której nie ma. XD

Edytowane przez userKAMIL
  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

I zostało to bardzo konkretnie wyjaśnione. Wizualnie gra wygląda lepiej\ostrzej w 120FPS a niżeli w 30FPS czy nawet 60. Wszystko jest bardziej wyraziste przy ruchu kamery. Żadne statyczne obrazki tego nie pokarzą bo nie ma takiej możliwości aby oko to zobaczyło na statycznym obrazie. Jest to tylko jeden z kilku aspektów powodujących, że gra wygląda lepiej niż na konsoli. 

Nikt nigdzie nie napisał, że tylko na tej podstawie jest to topka.

Oczywiste jest, że gdy nie ruszasz kamerą to nie ma to znaczenia i tak samo wygląda w 1 FPS jak i 1000FPS.

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Nie napisałem, że tylko na tej podstawie. Ale podajecie to jako jeden z argumentów. Oczywistym jest, że w wyższym fps jest wyraźniej w ruchu, ale to się tyczy przecież każdej gry. @Phoenix. to ci łopatologicznie wyjaśnił.

Edytowane przez Necronom
  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, Necronom napisał(a):

Nie napisałem, że tylko na tej podstawie.

Jak nie? Wy czytacie to co sami piszecie? XD

  

Godzinę temu, Necronom napisał(a):

Ale pisanie, że na podstawie wysokiej płynności coś jest top graficzne to duże nadużycie.

 

 

3 minuty temu, Necronom napisał(a):

Oczywistym jest, że w wyższym fps jest wyraźniej w ruchu, ale to się tyczy przecież każdej gry. 

Dla mnie jak i kolegi wyżej jest oczywiste. Jak widać nie dla wszystkich.

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Jakich słówek? 

Większa płynność sprawia, że obraz nie wygląda jak jedna wielka rozmazana ciapa na erkanie. Tym samym poprawia się jakość obrazu i jest to ze sobą połączone. Teraz nagle każdy to już rozumie. XD

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, Necronom napisał(a):

Czy wyższy fps nagle sprawia, że tekstury są lepsze, że oświetlenie jest lepsze niż w niższym na takich samych ustawieniach na PC?

Oczywiście, że nie i nikt tego tu nie pisał. Sprawia jednak, że cały obraz jest ostrzejszy i bez tej rozmazanej ciapy na ekranie przy niższym FPSie. Finalnie przekłada się to na lepszej jakości obraz w ruchu.

Edytowane przez userKAMIL
  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
3 godziny temu, userKAMIL napisał(a):

 

Jeżeli faktycznie tak jest to tym większe moje zdziwienie, że nie do końca widzisz tak subtelną różnicę miedzy 30-120FPS. 

Jakość obrazu przy takiej różnicy klatkarzu to jest KOSMOS!

Zostawię to tylko i kończę.

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

No bo to jest kosmos 30 VS 120 XD

Tym samym obraz pod czas ruchu to zupełnie inne wizualnie doświadczenie. Mnie po 5 minutach w 30 klatkach bolą dosłownie oczy. Przeczytanie jakiegoś tekstu na ścianie pod czas ruchu w 30 klatakach graniczy z cudem. ;)

Edytowane przez userKAMIL
  • Like 1
  • Confused 1
Opublikowano (edytowane)

Co Wy się kłócicie o tekstury jak niektóre z nich głównie te otoczenia to są żywcem przeniesione z PS4 :D  Gra wciąż wygląda świetnie, ale jest kilka aspektów graficznych po których widać, że to tytuł na poprzednią generację konsol.

Edytowane przez @MUZ
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Necronom napisał(a):

Zostawię to tylko i kończę.

Podziwiam, że Ci się chce, już powinieneś zauważyć, że proby dyskusji to w tym przypadku strata czasu. ;)

 

Skończyłem pierwsze etapy z Bliznami i na razie chyba zrobię przerwę. Fragmenty z Abby mnie męczą w dłuższych sesjach.

 

Teraz, jak wyszedł serial, ludzie mają zgryz - tam Abby jest zupełnie inna i nie wiadomo czy hejtować, bo zmienili postać czy też się cieszyć, bo nie wygląda jak Pudzian. :E

Edytowane przez Vulc
  • Upvote 1
Opublikowano
8 godzin temu, Necronom napisał(a):

Czy wyższy fps nagle sprawia, że tekstury są lepsze, że oświetlenie jest lepsze niż w niższym na takich samych ustawieniach na PC? Nie, po prostu smużenie nie jest tak widoczne.

Tak. Niższy fps (60 fps i niżej) sprawia, że tekstury w ruchu są wyświetlane nieprawidłowo - rozmyte, rozmazane. Np. w Horizon ZD w jaskiniach ze stalaktytami i naciekami skalnymi przy płynności dostępnej na PS4pro szczegóły w ruchu ginęły zupełnie w smużeniach. Tymczasem w wersji PC, przy 100-120 fps można podziwiać ostre tekstury rozglądając się w około, co na konsoli nie było możliwe.

  • Confused 1
Opublikowano
5 godzin temu, tgolik napisał(a):

Tak. Niższy fps (60 fps i niżej) sprawia, że tekstury w ruchu są wyświetlane nieprawidłowo - rozmyte, rozmazane.

Boże święty co za bzdury.

To nie ma nic wspólnego z teksturami a co najwzyej z zaimplementowanym rozmyciem ruchu w obrazie.

Zresztą kto normalny ocenia jakość tekstur podczas ruchu obrazu. W życiu też jak oceniasz jakość  czegokolwiek to najpierw się rozpędzasz i biegasz w kółko tego jak baran ?

Problemy i "rozwiązania" tych problemów jakie tutaj co poniektórzy już wymyślają ocierają się o płaskoziemców.

Naturalnym jest ze w czasie ruchu obraz się rozmazuje, a to czy komuś się emulacja tego efektu podoba, czy nie już nie ma znaczenia.

  • Like 3
  • Sad 1
  • Upvote 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...