userKAMIL 856 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Teraz, Phoenix. napisał(a): dla mnie na jakość obrazu składa się jakość grafiki oraz płynność obrazu i tyle Jeszcze chwile temu pisałeś że jakość to jakość a płynność to płynność. Co za typ! XD
Phoenix. 4 713 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) 8 minut temu, userKAMIL napisał(a): Nie, Ty cały czas nie rozumiesz, że ta jakość jest uzależniona od tej płynności Nadal nie odniosłeś się do tego co napisałem więc powtórzę, czy gownianie wyglądająca gra w 240fps to będzie nadal nadal gownianie wyglądająca gra niezależnie od płynności czy 360fps sprawi że gra będzie wyglądać super ? 1 minutę temu, userKAMIL napisał(a): Jeszcze chwile temu pisałeś że jakość to jakość a płynność to płynność. Co za typ! XD No tak czyli dwa elementy do oceny grafiki które są od siebie różne. Nie musisz mnie łapać za słówka, ja cały czas piszę o dwóch elementach w ocenie jakości obrazu. Edytowane 24 Kwietnia przez Phoenix.
userKAMIL 856 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia 1 minutę temu, Phoenix. napisał(a): Nadal nie odniosłeś się do tego co napisałem więc powtórzę, czy gownianie wyglądająca gra w 240fps to będzie nadal nadal gownainoe wyglądająca gra niezależnie od płynności czy 360fps sprawi że gra będzie wyglądać super ? Nie, gówniana gra w 240FPS będzie jeszcze bardziej gównianie wyglądała w 30\60FPS. Niestety nie rozumiesz o czym my tu piszemy... 1
tgolik 546 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) Wydawało mi się, że porównujemy TLOU2 w ruchu w 30fps i tę samą grę w 120 fps. A nie tetrisa w 500 fps'ach z Alanem Wakem 2 w 30 fps. Edytowane 24 Kwietnia przez tgolik
Phoenix. 4 713 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Teraz, userKAMIL napisał(a): Nie, gówniana gra w 240FPS będzie jeszcze bardziej gównianie wyglądała w 30\60FPS. Niestety nie rozumiesz o czym my tu piszemy... No i na tym zakończymy. Dziękuję Teraz, tgolik napisał(a): Wydawało mi się, że porównujemy TLOU2 w 30fps No jak widać ci się tylko wydawało. Ja od początku rozmowy nie pisałem nic o fps, to ty zacząłeś pisać o klatkarzu 4 godziny temu, Phoenix. napisał(a): A jak na konsli opdialisz Fidelity tryb to juz wgl roznice sa znikome, poza fps oczywiscie. Ja od początku rozmowy podkreśliłem że poza fps i rozdzielczością różnice są znikome i nadal podtrzymuje to słowo. Dla was wyższa rozdzielczość i klatkarz to przepaść i ok szanuje wasze zdanie ale dla mnie przepaść to może być w tlou na ps3, a wersja na ps5/pc.
sideband 1 772 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia 4 godziny temu, userKAMIL napisał(a): Oczywiście, że jest i tylko nie wielka grupa gier ma dziś taką jakość. Nie chodzi aby teraz każdy piksel porównywać. Całościowo jest to TOPka. Dla Ciebie, ale nie dla mnie. Nie wkładam do jednego wora kwestii technicznych, historii i rozgrywki.
userKAMIL 856 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia 6 minut temu, sideband napisał(a): Dla Ciebie, ale nie dla mnie. Nie wkładam do jednego wora kwestii technicznych, historii i rozgrywki. Od początku bardzo wyraźnie to zaznaczałem.
Necronom 431 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia 40 minut temu, Phoenix. napisał(a): Jakość to zbyt ogólnikowe słowo i każdy jak widać może interpretować po swojemu , dla mnie na jakość obrazu składa się jakość grafiki oraz płynność obrazu i tyle. I tak jak pisałem wcześniej płynność obrazu przy słabej oprawie graficznej nie sprawi, że jakość grafiki będzie wow Zdawać by się mogło, że to przecież oczywiste, ale jak widać nie dla wszystkich. Płynność zdecydowanie poprawia przyjemność z rozgrywki i ma wpływ na komfort. Ale pisanie, że na podstawie wysokiej płynności coś jest top graficzne to duże nadużycie. 1
Roman_PCMR 866 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) Tyle fajnych gier wyszlo a wy gadacie o takim kompletnym szambie fabularnym. Graficznie i mechanicznie gra dobra, ale fabularnie jest to mega gowno jak film klasy B. Motyw zemsty pfff jeszcze scena sexu z gejami pffff Juz wole AC: Shadows Edytowane 24 Kwietnia przez Roman_PCMR 2
babayaga 136 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Który mamy rok? W 120hz to się grało kilkanaście lat temu. Przecież 120fps w ruchu to rozmazana paćka. Bez 360hz i fps nie ma co monitora włączać. Przepaść względem 120, polecam :P.
userKAMIL 856 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) 25 minut temu, Necronom napisał(a): Ale pisanie, że na podstawie wysokiej płynności coś jest top graficzne to duże nadużycie. Ale tutaj nikt czegoś takiego nie pisze. Tworzysz teraz sobie sytuacje, której nie ma. XD Edytowane 24 Kwietnia przez userKAMIL 1
Necronom 431 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia No jak nie, jak na poprzedniej stronie zacząłeś mieszać jedno z drugim. I jeszcze to. 1
userKAMIL 856 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) I zostało to bardzo konkretnie wyjaśnione. Wizualnie gra wygląda lepiej\ostrzej w 120FPS a niżeli w 30FPS czy nawet 60. Wszystko jest bardziej wyraziste przy ruchu kamery. Żadne statyczne obrazki tego nie pokarzą bo nie ma takiej możliwości aby oko to zobaczyło na statycznym obrazie. Jest to tylko jeden z kilku aspektów powodujących, że gra wygląda lepiej niż na konsoli. Nikt nigdzie nie napisał, że tylko na tej podstawie jest to topka. Oczywiste jest, że gdy nie ruszasz kamerą to nie ma to znaczenia i tak samo wygląda w 1 FPS jak i 1000FPS. Edytowane 24 Kwietnia przez userKAMIL 1 1
Necronom 431 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) Nie napisałem, że tylko na tej podstawie. Ale podajecie to jako jeden z argumentów. Oczywistym jest, że w wyższym fps jest wyraźniej w ruchu, ale to się tyczy przecież każdej gry. @Phoenix. to ci łopatologicznie wyjaśnił. Edytowane 24 Kwietnia przez Necronom 1
userKAMIL 856 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) 2 minuty temu, Necronom napisał(a): Nie napisałem, że tylko na tej podstawie. Jak nie? Wy czytacie to co sami piszecie? XD Godzinę temu, Necronom napisał(a): Ale pisanie, że na podstawie wysokiej płynności coś jest top graficzne to duże nadużycie. 3 minuty temu, Necronom napisał(a): Oczywistym jest, że w wyższym fps jest wyraźniej w ruchu, ale to się tyczy przecież każdej gry. Dla mnie jak i kolegi wyżej jest oczywiste. Jak widać nie dla wszystkich. Edytowane 24 Kwietnia przez userKAMIL 1 1
Necronom 431 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) No nie, to ty nie rozumiesz i czepiasz się słówek. Przecież twierdzicie, że to jeden z elementów. Edytowane 24 Kwietnia przez Necronom 1
userKAMIL 856 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) Jakich słówek? Większa płynność sprawia, że obraz nie wygląda jak jedna wielka rozmazana ciapa na erkanie. Tym samym poprawia się jakość obrazu i jest to ze sobą połączone. Teraz nagle każdy to już rozumie. XD Edytowane 24 Kwietnia przez userKAMIL 1 1
Necronom 431 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia Czy wyższy fps nagle sprawia, że tekstury są lepsze, że oświetlenie jest lepsze niż w niższym na takich samych ustawieniach na PC? Nie, po prostu smużenie nie jest tak widoczne. 1 1
userKAMIL 856 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) 2 minuty temu, Necronom napisał(a): Czy wyższy fps nagle sprawia, że tekstury są lepsze, że oświetlenie jest lepsze niż w niższym na takich samych ustawieniach na PC? Oczywiście, że nie i nikt tego tu nie pisał. Sprawia jednak, że cały obraz jest ostrzejszy i bez tej rozmazanej ciapy na ekranie przy niższym FPSie. Finalnie przekłada się to na lepszej jakości obraz w ruchu. Edytowane 24 Kwietnia przez userKAMIL 1 1
Necronom 431 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia 3 godziny temu, userKAMIL napisał(a): Jeżeli faktycznie tak jest to tym większe moje zdziwienie, że nie do końca widzisz tak subtelną różnicę miedzy 30-120FPS. Jakość obrazu przy takiej różnicy klatkarzu to jest KOSMOS! Zostawię to tylko i kończę. 2
userKAMIL 856 Opublikowano 24 Kwietnia Opublikowano 24 Kwietnia (edytowane) No bo to jest kosmos 30 VS 120 XD Tym samym obraz pod czas ruchu to zupełnie inne wizualnie doświadczenie. Mnie po 5 minutach w 30 klatkach bolą dosłownie oczy. Przeczytanie jakiegoś tekstu na ścianie pod czas ruchu w 30 klatakach graniczy z cudem. Edytowane 24 Kwietnia przez userKAMIL 1 1
@MUZ 109 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia (edytowane) Co Wy się kłócicie o tekstury jak niektóre z nich głównie te otoczenia to są żywcem przeniesione z PS4 Gra wciąż wygląda świetnie, ale jest kilka aspektów graficznych po których widać, że to tytuł na poprzednią generację konsol. Edytowane 25 Kwietnia przez @MUZ
Vulc 2 191 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia (edytowane) 8 godzin temu, Necronom napisał(a): Zostawię to tylko i kończę. Podziwiam, że Ci się chce, już powinieneś zauważyć, że proby dyskusji to w tym przypadku strata czasu. Skończyłem pierwsze etapy z Bliznami i na razie chyba zrobię przerwę. Fragmenty z Abby mnie męczą w dłuższych sesjach. Teraz, jak wyszedł serial, ludzie mają zgryz - tam Abby jest zupełnie inna i nie wiadomo czy hejtować, bo zmienili postać czy też się cieszyć, bo nie wygląda jak Pudzian. Edytowane 25 Kwietnia przez Vulc 1
tgolik 546 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia 8 godzin temu, Necronom napisał(a): Czy wyższy fps nagle sprawia, że tekstury są lepsze, że oświetlenie jest lepsze niż w niższym na takich samych ustawieniach na PC? Nie, po prostu smużenie nie jest tak widoczne. Tak. Niższy fps (60 fps i niżej) sprawia, że tekstury w ruchu są wyświetlane nieprawidłowo - rozmyte, rozmazane. Np. w Horizon ZD w jaskiniach ze stalaktytami i naciekami skalnymi przy płynności dostępnej na PS4pro szczegóły w ruchu ginęły zupełnie w smużeniach. Tymczasem w wersji PC, przy 100-120 fps można podziwiać ostre tekstury rozglądając się w około, co na konsoli nie było możliwe. 1
Kadajo 7 405 Opublikowano 25 Kwietnia Opublikowano 25 Kwietnia 5 godzin temu, tgolik napisał(a): Tak. Niższy fps (60 fps i niżej) sprawia, że tekstury w ruchu są wyświetlane nieprawidłowo - rozmyte, rozmazane. Boże święty co za bzdury. To nie ma nic wspólnego z teksturami a co najwzyej z zaimplementowanym rozmyciem ruchu w obrazie. Zresztą kto normalny ocenia jakość tekstur podczas ruchu obrazu. W życiu też jak oceniasz jakość czegokolwiek to najpierw się rozpędzasz i biegasz w kółko tego jak baran ? Problemy i "rozwiązania" tych problemów jakie tutaj co poniektórzy już wymyślają ocierają się o płaskoziemców. Naturalnym jest ze w czasie ruchu obraz się rozmazuje, a to czy komuś się emulacja tego efektu podoba, czy nie już nie ma znaczenia. 3 1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się