JeRRyF3D 1 725 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września 16 minut temu, z1k napisał(a): Ja nie wiem czy wy wszystko chcecie mieć dorpacowane, silnik jest dl2 podrasowanym takie sa tekstury. Nawet w gowno bf 6 jest drewno i kartony, nie wiem czego tu się czepiać. Klimat gry powrócił to najważniejsze. Pite było? Bo nie kumam nic z tej "wypowiedzi". 1
samsung70 210 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września (edytowane) odpaliłem DL2 z RT w 4K wszystko max plus LOD chyba 200 i lata to w około 120FPS bez FG i muszę przyznać, że w MOICH oczach DL2 wygląda o wiele ładniej niż obecne tutaj The Best... to pewnie sprawka RT... Edytowane 21 Września przez samsung70 1
Phoenix. 4 711 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września DL2 bez RT tez wygladal jak kupa bo niedopracowali rasteryzacji na start. Za to po wielu latkach byla to juz inna lepsza gra wiec pewnie tu bedzie to samo. 1
ODIN85 3 500 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Ciekawe co robili przez ten dodatkowy miesiąc. No i to ich silnik to jak nie ogarnęli Rt
tgolik 545 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Nie dali rady z wydajnością z RT. Stutter w tak dynamicznej grze byłby trudny do zaakceptowania.
z1k 43 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września (edytowane) 52 minuty temu, tgolik napisał(a): Nie dali rady z wydajnością z RT. Stutter w tak dynamicznej grze byłby trudny do zaakceptowania. Jeden normalny : P tak głównie o to chodziło, nawet na pokazie darmowym od nv szmacilo ekran, widziałem na jednym gameplayu jak gościu podczas soku na drugi budynek złapał ścinę w locie i spadł 🤣 Edytowane 21 Września przez z1k
zozolek 312 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września 1 świetna, 2 spoko. Parkour z tego co pamiętam świetnie zrealizowany, fabularnie dźwigało, rozwałka zombiaków dawała fun. Nie mniej minęło kilka lat, wiec graficznie no niedowieźli, ale jeśli reszta dźwiga to i tak spoko.
Reddzik 2 762 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września (edytowane) @Phoenix. Dzięki za info, czyli jednak jest problem z FG, bo jak testowałem to była masakra- nie było tak płynnie jak w innych grach, a jak wyłączyłem musiałem restartować grę, bo FPS się zaciął na jednej pozycji. Edytowane 21 Września przez Reddzik 1 1
HappyLittleGamer 190 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Z tego co zWORMz potestował to problem z FG jest na wszystkich generacjach kart.
ODIN85 3 500 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września https://ithardware.pl/aktualnosci/dying_light_the_beast_sukcesem-45272.html
Reddzik 2 762 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Przyznać się bez bicia, który to z was tak się zagalopował, że zapomniał wrócić do domu? Widać, że balanga się udała Spoiler Do tego robi sobie selfi? 2
Pavel87 703 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Ja już pierwszą noc poza domem przetrwałem, było ciężko ale się udało. Odwykłem od takiego poziomu stresu w grach ewidentnie bliżej jest tutaj do DL1 niż DL2.
eciepecie 91 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 23 minuty temu, Reddzik napisał(a): Przyznać się bez bicia, który to z was tak się zagalopował, że zapomniał wrócić do domu? Widać, że balanga się udała Ukryj zawartość Do tego robi sobie selfi? To chyba już większe harce po fentanylu. Ulubiony przysmak zombie
caleb59 1 621 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 34 minuty temu, Pavel87 napisał(a): Ja już pierwszą noc poza domem przetrwałem, było ciężko ale się udało. Odwykłem od takiego poziomu stresu w grach ewidentnie bliżej jest tutaj do DL1 niż DL2. Z tymi gonitwami po dachach nocą jest ten problem, że cześciej zginiesz przez jakąś pierdolę typu "nie widzę do końca gdzie skaczę bo ciemno jak w dupie" lub wskoczysz gdzieś i postać Ci się zaklinuje/złapie tak, że nie będziesz miał możliwości manewru tylko zeskok w dół - to mnie najbardziej irytuje - przez te dwie sytuacje zginąłem nocą bo dogoniły mnie szatany. Tutaj to wina nie moja, tylko designu samego miasta. 1 1
samsung70 210 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września dzien dobry, ej a na konsolkach gra ma RT?
Pavel87 703 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września @caleb59W sumie też racja, niewiele widać i może być tak, że zleci się gdzieś przypadkiem gdzie Cię dorwą i po Tobie. Ale pamiętam, że w pierwszej części też trochę tak było 1
ODIN85 3 500 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 26 minut temu, caleb59 napisał(a): Z tymi gonitwami po dachach nocą jest ten problem, że cześciej zginiesz przez jakąś pierdolę typu "nie widzę do końca gdzie skaczę bo ciemno jak w dupie" lub wskoczysz gdzieś i postać Ci się zaklinuje/złapie tak, że nie będziesz miał możliwości manewru tylko zeskok w dół - to mnie najbardziej irytuje - przez te dwie sytuacje zginąłem nocą bo dogoniły mnie szatany. Tutaj to wina nie moja, tylko designu samego miasta. Przed każdą misją śpię do rano i olewam nocki 1
@MUZ 109 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Czy cały czas nie da się chwili spokojnie lokacji poeksplorować i polootować, bo za dużo jest zombie na ulicach i nas co chwilę atakują?
ODIN85 3 500 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Na ulicy nie ma sensu szukać. Wbija się do mieszkań i tam jest pusto albo ze dwa zombi. Idzie ich po cichaczu załatwić.
Pavel87 703 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września 18 minut temu, @MUZ napisał(a): Czy cały czas nie da się chwili spokojnie lokacji poeksplorować i polootować, bo za dużo jest zombie na ulicach i nas co chwilę atakują? Bardzo ciężko, trzeba mieć oczy dookoła głowy, jest pełno zombie na ulicach i między budynkami. Tak jak napisałem @ODIN85, trzeba wbijać do pomieszczeń a ulice po prostu na szybko przebiegać i wbijać na zabudowania. Oczywiście w dzień, bo w nocy to już raczej tylko ucieczka póki się mocno nie dokoksuje postaci
caleb59 1 621 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Olivia na samym początku sugeruje przez radio by latać po dachach i unikać ulic. Mnie akurat takie zagęszczenie trupów nie przeszkadza, jest to wręcz bardziej realistyczne. 1
@MUZ 109 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września (edytowane) 9 minut temu, Pavel87 napisał(a): Bardzo ciężko, trzeba mieć oczy dookoła głowy, jest pełno zombie na ulicach i między budynkami. Tak jak napisałem @ODIN85, trzeba wbijać do pomieszczeń a ulice po prostu na szybko przebiegać i wbijać na zabudowania. Oczywiście w dzień, bo w nocy to już raczej tylko ucieczka póki się mocno nie dokoksuje postaci Irytuje mnie to maks - bo czasami przydałaby się chwila oddechu, aby pokombinować jak gdzieś się dostać itp. a tu co chwilę jesteśmy atakowani lub gonieni i tak już jest od części pierwszej i jeszcze te ciągłe chwyty oraz przeciwnicy gąbki - 5 ciosów pałką, aby zabić na początku gry to jest przegięcie i zły design tym bardziej, że tych zombie jest tyle dookoła - wydaje mi się, że to celowe zagranko, aby wydłużyć grę..ech..ta seria wciąż wymaga szlifu i mniej tego ciągłego rozgrywkowego adhd Edytowane 22 Września przez @MUZ
tgolik 545 Opublikowano 22 Września Opublikowano 22 Września Czy może mi ktoś wytłumaczyć co sprawia, że włącza się tryb bestii? Czy jest do tego jakiś wskaźnik czy licznik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się