musichunter1x 101 Opublikowano 31 Października Opublikowano 31 Października (edytowane) Jedni uwielbiają za ciekawe doświadczenie, inni jeszcze muszą docenić symulator kuriera Przynajmniej tutaj mogę wbić swoją flagę. Za jakiś czas przejdę drugi raz, tym razem na PC. Jak będę miał dostęp do komputera to wkleję mapę tyrolek, którą wykonałem po swoim przejściu na PS4. Szkoda byłoby to stracić na Pclab. Polecam przeczytać Homo Ludens, jeśli ktoś chce wiedzieć o co chodzi Kojimie z tą "maskotką studia" i utworem Ludens. Te intro loga robiło niezapomniane wrażenie w czasie premiery, przynajmniej dla mnie. Edytowane 31 Października przez musichunter1x
musichunter1x 101 Opublikowano 31 Października Autor Opublikowano 31 Października (edytowane) PClab jeszcze przechowuje załączniki, inaczej bym tego nie znalazł Zielone kropki to moje, a czerwone to tyrolki postawione przez innych graczy, linie to połączenia między nimi. Trasa po lewej była postawiona dla zabawy, aby zgrabnie wszystko połączyć, na szczycie góry znalazł się magazyn przedmiotów, postawiony przez kogoś z paroma zapasami. A teraz trochę o tym, jak to działa... Gra ma limit twoich budowli, gdzie każda zabiera ileś tam punktów, limit można zwiększyć poprzez "reputacje" lub coś tam od odbiorców paczek i przyłączanie sektorów. Gra losowo wrzuca budynki innych graczy, ALE można wybrać których graczy chcesz mieć więcej w swojej sesji. Twoje budowle również losowo pojawiają się w jakimś %, dlatego nigdy cała trasa nie będzie obecna. Przez interakcję lub coś tam, możesz zwiększyć % budowli danego gracza w twojej sesji. Abym mógł połączyć każdy ważny punkt siecią tyrolek, musiałem ulepszać je do ostatniego poziomu, dla maksymalnego zasięgu, inaczej nie starczyłoby. Również potrzebny było szczęście z budowlami innych graczy, ale system jakoś o to dba. Aby ulepszyć ostatni poziom, potrzeba zazwyczaj więcej surowców, często tych ciężkich, więc czasem zasuwałem z zaprzęgiem wózków po górach, np. te po lewej. Na dodatek wymaga to jakiejś konserwacji lub stawiania w obszarach bez magicznego deszczu, ale gdy sprawdziłem po paru miesiącach to trzymało się w miarę dobrze. Nie wiem jak to działa, ale pewnie musi być używane w jakiejś sesji, aby czas był odliczany. Zrobiłem to również na pierwszej mapie i też było to angażujące doświadczenie., ale nie mam mapki Pięknie zasuwało się przez te góry. W drodze powrotnej, w czasie głównej misji złapały mnie te "duchy" i się mocno zdziwiłem, bo myśłam, że jestem bezpieczny na tyrolkach. Było niezapomniane, gdy musiałem improwizować w środku gór południowych. Wpadła platyna na PS4, a nawet te znajdźki był często ciekawe, choć przydałby się lepszy sposób na znajdywanie ich. Gdyby nie trochę sztywne napisanie postaci pobocznych lub ich zachowania i niektóre interakcje to byłaby to moja ulubiona gra... Baa, w pewnym sensie jest dla mnie ważniejsza od gier Valve, ale zabrakło nieco lepszego napisania pobocznych postaci lub stylu interakcji z nimi. Było to czasem takie sztywno pozytywne i zabrakło jakiś stawek, niekiedy emocji itp., ale pewnie nie takie było założenie. Super byłoby mieć ograniczony czas na podjęcie dostawy od ogłoszenia i jego realizację, przez co można jakieś zadania na dobre stracić, z konsekwencjami dla kogoś... No, ale wtedy byłoby to trochę za mocne dla tak szerokiej grupy docelowej. Choć jest co najmniej jeden odbiorca w takim mroczniejszym stylu, o którym pamiętam. Edytowane 31 Października przez musichunter1x
azgan 476 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Mam nadzieję że Death Stranding 2 szybko pojawi się na STEAM tak jak pierwsza część Premiera DS1 na PlayStation - 8 listopada 2019 a na PC trafiła już 14 lipca 2020. Tutaj powinno wyglądać to podobnie.
Ryszawy 12 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Ja trochę odpadłem, przez specjalność Kojimy czyli cringowe dialogi. Niektóre były tak śmieszno-pompatyczne, że po prostu popsuły mi cały odbiór gry. Ale ciągle o tej grze myślę, oglądam filmiki z muzyką na Tubie. Kiedyś wrócę.
azgan 476 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada 6 godzin temu, Ryszawy napisał: Ja trochę odpadłem, przez specjalność Kojimy On już dawno odleciał i jest na innej planecie https://www.gry-online.pl/newsroom/jesli-stworze-cos-z-czego-jestem-zadowolony-wieki-pozniej-kosmici/zc2b25a
Kelam 717 Opublikowano 1 Listopada Opublikowano 1 Listopada Kolejna gierka z kupki wstydu. Kupiłem, a leży. Potem kupiłem upgrade i nadal leży.
Vulc 339 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Pewnie trochę jeszcze poleży, gry tak od strzała nie da się ograć, chyba że ma wolne ze 2 tygodnie. Nawet wtedy polecam skupić się głównie na wątku głównym, bo poboczne aktywności potrafią bardzo mocno rozwodnić rozgrywkę. 1
musichunter1x 101 Opublikowano 2 Listopada Autor Opublikowano 2 Listopada (edytowane) 12 godzin temu, azgan napisał: On już dawno odleciał i jest na innej planecie Przynajmniej poczucie humoru nadal ma, próbując ująć istotę swojej twórczości Od strony rozgrywki należy podejść do DS, jako piaskownicy usprawniania logistyki i sprawnego przemieszczania się, wraz z przygotowaniem gruntu na później. Walka też ma sporo możliwości, choć nie jest wymagająca..., ale pozwala na stylowe kombinacje. Jeśli ktoś po prostu chce zanieść paczkę i przejść do następnej głównej dostawy to może się tym zmęczyć i znudzić. Przyjemnie optymalizuje się ładunek i trasę, aby jak najwięcej spraw załatwić po drodze. Dlatego już na pierwszej, małej mapce siedziałem kilka godzin więcej niż fabuła tego wymaga. Niektóre, a może i większość pobocznych zadań z małych schronów ma zbyt pozytywne i "growe" dialogi, choć część to również smaczki jak np. Geoff Keighley od hostowania różnych wydarzeń lub jakiś reżyser. Są często pretekstem do dania Ci paczki i kolejnego punktu dostaw. Może odczuwałem mniejszy "cringe", bo gram po angielsku, bez polskich napisów Edytowane 2 Listopada przez musichunter1x 1
Kelam 717 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada W końcu będzie się trzeba za to zabrać. Cringe, to dubbing krajowy daje w gierkach i filmach, napisy zawsze miło widzę i ustawiam gdzie się da.
Reddzik 324 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Zatraciłem się w grze na 100 godzin, i nie nudziło mnie, choć jak próbowałem wbić 100% achiev, to niestety się wypaliłem, a do tego sporo moich zbudowanych pomocy na trasie poznikała, lub była na wykończeniu, do tego warunki, które tam występowały przyśpieszały niszczenie tych wszystkich moi pomocy, autostrady, tyrolki czy inne cudaczne budowle jakie gra oferuje. Jak ktoś lubi jeździć tirem w Euro Truck, czy grywać w inne piaskownice, to tu nie powinien mieć problemu, do tego ciekawa fabuła, bardzo fajny polski dubbing, te filmiki umilają nasza przygodę w świecie bycia kurierem, który rozwozi paczki, ale przy okazji musi zadbać o ich bezpieczeństwo, ale tutaj przychodzi do pomocy spory arsenał broni i możliwości pozbywania się przeciwnika, jak i korzystania z pojazdów w celu przyśpieszenia naszego obowiązku kurierskiego, mamy też misje na czas itd.
azgan 476 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada I ja wreszcie nadrobiłem ten tytuł. Fabuła, muzyka, grafika oraz dobra obsada aktorska prima sort ale to dostarczanie paczek przez cały czas gry jest strasznie monotonne, tych zadań pobocznych to w ogóle nie robiłem
Jaycob 289 Opublikowano 8 Listopada Opublikowano 8 Listopada W dniu 2.11.2024 o 07:52, Vulc napisał(a): Nawet wtedy polecam skupić się głównie na wątku głównym, bo poboczne aktywności potrafią bardzo mocno rozwodnić rozgrywkę. Dla mnie te poboczne właśnie były najciekawsze. Budowanie autostrad, sieci tyrolek itd, aby dowożenie paczek szybko i zgrabnie funkcjonowało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się