Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ściągnijcie sobie"demo" i sami sprawdźcie. Po ostatniej aktualizacji gra się na prawdę przyjemnie, ale wymagania do 4k, to ma pod RTX 5090 :E

 

mIzAFID.jpg

 

I jeszcze kilka ujęć z gry w spoilerze.

 

Spoiler

YeD7zdk.jpg

 

VR8TCjV.jpg

 

IOUJxEt.jpg

 

extxgHJ.jpg

 

K6Dk4UZ.jpg

 

Xz1WUtp.jpg

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Żeby jeszcze screeny oddawały te kosmiczne wymagania, ale ta gra nie wygląda lepiej niż Shadow of the Tomb Raider, ona jest po prostu zepsuta na wielu poziomach i dlatego prawie nikt w to nie gra.

Edytowane przez GTM
  • Confused 1
  • Upvote 1
Opublikowano
37 minut temu, Karro napisał(a):

A vram przereklamowany .11Gb widywało sie wiecej na starszych grach

w 4k i niemal wszystko na Ultra, alokuje ponad 22GB VRAM

15 minut temu, GTM napisał(a):

Żeby jeszcze screeny oddawały te kosmiczne wymagania, ale ta gra nie wygląda lepiej niż Shadow of the Tomb Raider, ona jest po prostu zepsuta na wielu poziomach i dlatego prawie nikt w to nie gra.

Grałem w tego TR i nie wiem co Ty w nim takiego lepszego widzisz, dla mnie nowy SW jest o niebo ciekawiej przedstawiony, a ten mit o zepsuciu gry, to po ograniu najnowszej poprawki?, czy "Jutubowy Guru" tak ci powiedział pół roku temu?

Opublikowano
2 godziny temu, PaVLo napisał(a):

Grałem w tego TR i nie wiem co Ty w nim takiego lepszego widzisz, dla mnie nowy SW jest o niebo ciekawiej przedstawiony, a ten mit o zepsuciu gry, to po ograniu najnowszej poprawki?, czy "Jutubowy Guru" tak ci powiedział pół roku temu?

Napisałem tylko, że ta gra nie wygląda lepiej od Tomb Ridera a nie że Tomb Rider to jakaś wybitna gra, to ty sam zaorałeś Star Wars: Outlwas wstawiając screena który wygląda fatalnie i jeszcze pisząc pod spodem że "wymagania do 4k, to ma pod RTX 5090", ja właśnie głównie do tego się odniosłem a to, że Outlwas jest też ubogi pod względem gameplayu to też raczej żadna wielka tajemnica.

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano
48 minut temu, GTM napisał(a):

Napisałem tylko, że ta gra nie wygląda lepiej od Tomb Ridera a nie że Tomb Rider to jakaś wybitna gra, to ty sam zaorałeś Star Wars: Outlwas wstawiając screena który wygląda fatalnie i jeszcze pisząc pod spodem że "wymagania do 4k, to ma pod RTX 5090", ja właśnie głównie do tego się odniosłem a to, że Outlwas jest też ubogi pod względem gameplayu to też raczej żadna wielka tajemnica.

Na tych zdjęciach nie ma niektórych efektów, które są w grze. Obstawiam, że Twój monitor nie radzi sobie z odwzorowaniem kolorów, bo jedyny masz coś nie tak do tych zrzutów :woot:

Widać od razu, że nigdy nie grałeś więc kończę tą bezproduktywną dyskusję z Tobą, bo nie masz żadnych godnych argumentów.

  • Haha 2
Opublikowano
15 minut temu, PaVLo napisał(a):

Obstawiam, że Twój monitor nie radzi sobie z odwzorowaniem kolorów, bo jedyny masz coś nie tak do tych zrzutów :woot:

Widać od razu, że nigdy nie grałeś więc kończę tą bezproduktywną dyskusję z Tobą, bo nie masz żadnych godnych argumentów.

Widzę że muszę mieć ograną grę, żeby skomentować jakość grafiki na screenach które wkleiłeś, to może pytanie do ludzi czytających ten temat, czy podoba wam się screen poniżej? Czy patrząc na niego powiedzielibyście "wow nic dziwnego że 4090 klęka"?
 

mIzAFID.jpg


A może wasz monitor też nie radzi sobie z odwzorowaniem kolorów ;)

  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano
9 minut temu, GTM napisał(a):

Czy patrząc na niego powiedzielibyście "wow nic dziwnego że 4090 klęka"?
 

 

Nie powiedziałbym ale możliwe jest że mój monitor też nie radzi sobie z odwzorowaniem kolorów :(;)

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, GTM napisał(a):

Widzę że muszę mieć ograną grę, żeby skomentować jakość grafiki na screenach które wkleiłeś, to może pytanie do ludzi czytających ten temat, czy podoba wam się screen poniżej? Czy patrząc na niego powiedzielibyście "wow nic dziwnego że 4090 klęka"?
A może wasz monitor też nie radzi sobie z odwzorowaniem kolorów ;)

To jest z trybu foto, które zauważyłem, że faktycznie sporo tnie detale :woot:

 

Odpaliłem na chwilę jeszcze raz grę, ale już nieco inna pogoda, teraz może widać jak to wygląda z samej gry, a nie trybu Foto :woot:

 

8hNJYZQ.jpg

 

 

Edytowane przez PaVLo
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Mnie to mocno zaskoczyło, że w ogóle ludzie są przyjaźni. Aż mi się głupio grało tuż po premierze. Wszyscy tylko sławetne "dont siut", no to się litowałem na początku :P. Tylko po 3 dniach zaczynało się to robić powoli nudne. Plus raz na jakiś czas zdarzył się gracz, który jednak strzelał, a człowiek przyzwyczajony, że sobie może beztrosko biegać wśród innych nie był na takie coś przygotowany :E.   W innych extraction shooterach 95% jak nie więcej ludzi jest wrogo nastawiona, więc widząc kogoś wiesz, że będzie walka. W Tarkovie może na początku wipe są sytuacje że ktoś mówi na voice, że nie chce walki, bo robi questa, ale im dalej w "sezonie" tym rzadziej się cos takiego zdarza. W Arc Raiders też tak było, w zamkniętych testach pół roku temu i przed premierą prawie każdy do siebie strzelał od razu. To ta "przyjazna" natura graczy po premierze gry była tą "nienaturalną" dla tych co przychodzili z innych extration shooterów, czy grali we wcześniejsze beta testy.   Jako, że jest to pvpve, to trzeba też brać pod uwagę otoczenie, boty/AI. To podstawowy element w tym gatunku. Walczymy z botami na głośno, musimy to robić szybko, w miarę bezpiecznym miejscu. Bo z tyłu głowy cały czas mamy to, że nasza walka z nimi mogła przywołać innych ludzi. Na otwartym terenie jest zbyt ryzykownie, lepiej boty ominąć. Zostawić ich jako czujki na innych graczy, a w tym czasie lootować sobie jakiś budynek. Jak zobaczymy albo usłyszymy, że się agrują, to wiemy że ktoś z tamtej strony nadchodzi. Wyjście z mapy powinno być sukcesem, człowiek powinien czuć satysfakcję, że przeżył raid. Od nas zależy ile jesteśmy na raidzie. Im dłużej tym więcej dobrego lootu możemy znaleźć, ale również większa szansa, że zginiemy. Tak samo podróż w miejsca z dobrym lootem, można się obłowić, ale ryzykujemy spotkanie z wieloma graczami, którzy też mają chrapkę na te miejsca.  Stosunek wyjść na poziomie 40-50% to całkiem dobry wynik w innych grach tego gatunku. W Arcu co prawda nie ma takich statsów, ale na oko mam chyba 90-95% :E.    Jedynie co bym zmienił, to wejście z darmowym sprzętem tylko po 12 minutach trwania raidu albo później, a jak wchodzisz ze swoim to zawsze na początku. Windy nie powinny się zamykać, do końca powinny być wszystkie otwarte. Oraz w solo grze zmniejszył bym trochę ilość graczy, bo jak się wszyscy zaczną napierdzielać, to będzie trochę chaotycznie.   To, że gra prędzej czy później zacznie tracić graczy jest naturalne. Mnie i tak zaskoczyła taka popularność. Nastawiałem się na 200k ludzi w okolicach premiery i koło 80-100 miesiąc po niej. Jest sporo lepiej i bardzo dobrze, bo to świetna gierka z małymi problemami (desynci, balans). Byle jej z czasem nie spierdzielili.   Na horyzoncie kolejne extraction shootery z jakimś tam potencjałem. Nowy PUBG :E, oraz Marathon od Bungie.
    • Ale klikasz obok i masz 253W  Wasze zarzuty byłyby słuszne gdyby właśnie nie to "obok"  
    • https://www.neonet.pl/karty-graficzne/gigabyte-geforce-rtx-5090-windforce-oc-32gb-gddr7-dlss4-gv-n5090wf3oc-32gd.html   9699
    • Tak jest w każdym teście CPU, nawet tych, które przysyła Intel, a nie AMD, także tutaj kulą w płot W każdym razie, co proponujesz? Zignorować w ogóle istnienie TDP i do głównych wykresów podawać typowe ustawienia automatyczne (czyli w przypadku Intela rzeczywiście będzie to 181/250 W), a obniżone limity do zestawienia zbiorczego? Ja jestem otwarty na każdą propozycję, ale musisz mieć świadomość, że to nie jest do końca tak, że to są zawsze limity, jakie masz, kiedy nie wchodzisz do BIOS-u. Bo są płyty np. B760, które fabrycznie ustawiają PL1 125 W i tylko PL2 181-253 W. A PL2 niczego do wydajności nie wnosi, po minucie spadnie w grze pobór do 125 W i już tak zostanie do końca rozgrywki.
    • I teraz pomyśl, że ten GTX 970 za 1500 zł był praktycznie na równi z GTX 780 Ti 3GB, który dwa lata wcześniej debiutował w kwocie 2849 zł.  Jednocześnie 970-tka była 50% szybsza od 770-tki.   Teraz o takich przyrostach można tylko pomarzyć. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...