VSS 17 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) możecie wrzucać fury lub sprzęty którymi jeździcie , ostrożnie z oftopem, ja stoję właśnie przed wymiana na nowy ale aktualnie to staruszka się tez dobrze trzyma 2.4 AT Pelna wersja z LKAS dla zainteresowanych to zasięg na zbiorniku PB ~800Km, w trasie zasięg trochę większy zachowując przyzwoite czasy przejazdów Edytowane 2 Listopada przez VSS 7 1
serwal4 20 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada Fluence, 2011r, PL salon, od maja 2023r jestem 2. Właścicielem; Kupione z przebiegiem ~73 tys. km, obecnie ~91 tys. km. 2.0 140KM + manual; Z wyposażenia brakuje tylko opcjonalnych 18" kół, ksenonów i wyższego modelu radia; Auto idealnie sprawdza się na moich objazdowych urlopach, m.in przez dość sensowny prześwit; 3 3
Krzysiak 202 Opublikowano 2 Listopada Opublikowano 2 Listopada (edytowane) To mój staruszek, czyli C5 z 2011, 2.0HDI 140@170, przelot obecnie pod 300k, w moich rękach od ponad 8 lat. Bez hydro ale za to na lekkiej glebie -40mm, czyli w przeciwieństwie do Fluence @serwal4 prześwitu zbytnio nie ma i przycieram na byle nierówności Edytowane 2 Listopada przez Krzysiak 6 2
TheMr. 226 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Mogę chyba pobić wynik prześwitu, jak tylko zrobię zdjęcie to wrzucę. Audi B7 1.8T 2007r. 163@~250 KM/340 NM. 230k już przejechał. Każda "hopka" to walka bo miska olejowa dostaje po dupie
Tombycz 31 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Gdybym wygrał w totka kupiłbym Opel Grandland - marzenie
Katystopej 34 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Dziadek się dzielnie trzyma. 2.2hdi, 352kkm i rośnie. W przyszłym roku chyba wpadnie następca, ale jeszcze nie wiem co, ale dziadek zostanie prawdopodobnie ze mną na zawsze, mam w planach zrobić lekki lift, opony at na stalowe 16" zamiast zimówek, możliwe że panel 200W na dach i przede wszystkim wyciągnę silnik z budy, porobię uszczelnienia i przygotuje go na następne set tysięcy kilometrów. 3 3
Marcusfff 29 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 13 godzin temu, VSS napisał(a): 2.4 AT Pelna wersja z LKAS Miałem takiego polifta w wersji Executive, ale bez pakietu technologicznego. Nawet w tym samym kolorze. One nadal dobrze i świeżo wyglądają. Rewelacyjne auto, bardzo je lubiłem i dobrze wspominam. Tylko średnie zużycie oleju 4,5l/15kkm Przesiadłem się trzy lata temu na Atreona niemal w full opcji Do tego jest lekko zmodzony: folia PPF, dechroming, audio i 350KM 5 1
Kowal_ 52 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada A to mój dupowóz, którym już trochę jeżdżę, 2.0TSI@330KM, 2010r. 10 1
serwal4 20 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada To jak @Krzysiak poruszył temat szurania autem - dorzucam jeszcze auto mojej Mamy, którym od czasu do czasu też się opiekuję (o ile nie zostanę postawiony przed faktem dokonanym...) Grande Punto Sport 2009r, 1.4 t-jet, kupione 2016.02 z przelotem 119 tys. km, obecnie 225 tys. km; Posadzone na sprężynach H&R -30/35mm, na foto setup zimowy, na lato rok temu wpadły Alutec Ikenu w graficie 17" O aucie można długo pisać, ale na skutek paru sytuacji (w tym jednej z winy Mamy) auto miało 3x rozbieraną głowicę (w tym raz wymiana 16 zaworów), 1x rozbierany cały silnik (pomiary, mycie ultradźwiękami), a więc i 3x UPG, jeden raz extra rozrząd, naprawę gwintów / mocowań śrub łap silnika do rozrządu... A dzięki Kierującemu Jeepem Cherokee, z OC sprawcy, w grudniu 2022 auto zostało całe pomalowane na fabryczny biały kolor + ogarnięta polerka przednich lamp; Ogółem od 1. rewizji / UPG w 10.2019r (174 tys. przebiegu) jeździ na turbo z Bravo 150, większym IC (FMIC) + program; Po dodatkowych obróbkach silnika mocy nie mierzyliśmy, ale w 2019r wypluwał ~172KM (fabryczny katalizator / wydech ograniczył większy przyrost); Dół silnika (blok, pierścienie, tłoki, panewki wszelakie itd.) wciąż fabryczny, zużycie oleju znikome (max 0.5l dolewki na 10 tys. km). Auto trzymane z sentymentu, bo ekonomiczność napraw (jedna sponsorowana przez Mechanika, który jednorazowo dostał auto w swoje ręce) już dawno się zgubiła; A z drugiej strony auto jest bez rdzy, odmalowane, po kompletnym praniu i myciu wnętrza w wakacje 2024r, ze świeżo (październik 2024r) poskładanym silnikiem i rozrządem i Mamie więcej nie potrzeba Na wiosnę wpada tylko świeża sprężarka klimy (alternator m.in też już nowy, ori Denso, bo fabryczny umarł po ~200 tys. km); Po drodze, z racji że i zamiennik tylnego wydechu już się poddawał, wpadł jeszcze akcesoryjny wydech OPC Line dla Corsy 1.7 CDTi produkcji Remusa (pasuje praktycznie plug'n'play, jedno mocowanie wymagało poprawek): 4 1
miro 81 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) 54 minuty temu, Kowal_ napisał(a): 2.0TSI@330KM, 2010r. co tam masz dłubnięte ? większe turbo ? K04 ? robiłeś coś ? bo to jeszcze felerny rocznik... też mam 2010 2.0TSI CCZB 211PS w leonie, tylko program na 276, jeżdżę tym już prawie 13 lat, teraz ma tylko 109tys przebiegu, przy 91 przeskoczył rozrząd ( nieszczęsny napinacz ) i remoncik.. Edytowane 3 Listopada przez mimuszek 2 1
Kowal_ 52 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) Intercooler, wydech, K04. Rozrząd robiłem 100 tys. km temu. Przy okazji uszczelniania silnika (wyciek przy wałkach) wpadły w maju oba napinacze nowe zapobiegawczo i tak się kula. W sumie na tym setupie właśnie okolice 100k już zrobiłem. Edytowane 3 Listopada przez Kowal_
dan254 22 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada Mazda CX 30 2019r 2.0 oraz Mazda CX 5 2019r (żonowóz)
VSS 17 Opublikowano 3 Listopada Autor Opublikowano 3 Listopada 19 godzin temu, serwal4 napisał(a): Fluence, 2011r:::::: dość mało spotykane auto, chyba pierwszy raz widzę ten model, to coś pokroju Cros i limo w jednym 19 godzin temu, Krzysiak napisał(a): To mój staruszek, czyli C5 z 2011, 2.0HDI 140@170,...... świetna kompozycja , nadwozie kolor zawias i felga super mi się podoba 6 godzin temu, Marcusfff napisał(a): ....... Przesiadłem się trzy lata temu na Atreona niemal w full opcji Do tego jest lekko zmodzony: folia PPF, dechroming, audio i 350KM Arteon to tez jeden z moich faworytów jako następne auto, boje się jednak brakiem ramek i związanymi z tym przypadłościami, Arteon naprawdę świetna linia i świetny wybór no i silnik tez słuszny ps, mój Accord nie bierze oleju a ma dopiero 77.700 Km i uwaga 22 inspekcje wedle zaleceń producenta wykonanych w ASO, jak policzyłem to koszt serwisów przekracza wartość pojazdu 5 godzin temu, Kowal_ napisał(a): A to mój dupowóz, którym już trochę jeżdżę, 2.0TSI@330KM, 2010r. jedyna model VW który cały czas przyciąga moja uwagę, ten model chyba się nie zestarzeje 5 godzin temu, mimuszek napisał(a): co tam masz dłubnięte ? większe turbo ? K04 ? robiłeś coś ? bo to jeszcze felerny rocznik... też mam 2010 2.0TSI CCZB 211PS w leonie, tylko program na 276, jeżdżę tym już prawie 13 lat, teraz ma tylko 109tys przebiegu, przy 91 przeskoczył rozrząd ( nieszczęsny napinacz ) i remoncik.. 2.0 zacny motorek, 276 PS to tak w miarę bezpiecznie bez szaleństw ale mimo tego plus ze się da zrobić moc Coobcio zaszczepił mnie jakiś czas temu właśnie 2.0TSI i tak właśnie będę tendowal w tym kierunku chyba 1
Morgan 5 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) Skoda Enyaq 80, 2021 rok, drugi właściciel. Zakup spontaniczny, żonie spodobał się kolor i za chwilę podpisywałem dokumenty. Jeździ się przyjemnie, przyspieszenie i elastyczność bez porównania do ICE, ale nie jest to auto do szybkiego pokonywania zakrętów, czuć tu masę ponad dwóch ton i bezwładność auta. Ładowanie na co dzień nic nie kosztuje - ładuję w pracy (parking ładowarek 22kwh) i to przemawiało za BEV. Zasięg, tu gdzie mieszkam 350 km. Zrobiłem nim trasę prawię 5000 km Norwegia - Polska - Norwegia, w marcu-kwietniu, z czego 3000 w Polsce i nie mogłem narzekać na infrastrukturę Gdańsk-Poznań-Warszawa. Edytowane 4 Listopada przez Morgan 4
Tornado3 21 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada 6 godzin temu, mimuszek napisał(a): też mam 2010 2.0TSI CCZB 211PS w leonie Kolegę kojarzę z forum a3-club Stare czasy 1
serwal4 20 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) 1 godzinę temu, VSS napisał(a): dość mało spotykane auto, chyba pierwszy raz widzę ten model, to coś pokroju Cros i limo w jednym Fluence, czyli Megane III w wersji sedan, oparty o płytę kombi, tzn. wydłużony rozstaw osi vs 3/5D (przy IV gen powrócili już do wspólnej nazwy dla wszystkich wersji); Choć jest to srogie uproszczenie, bo wciąż odróżnia go od Megane parę drobnostek czy konfiguracje silnik/skrzynia - poza widocznym innym pasem przednim itd. Prześwit generuje zmodyfikowane zawieszenie (piszę z pamięci, ale tylne amory i przednie sprężyny mają swój nr. katalogowy) i lekko wyższy profil opon (np. 205/55r17 a nie 205/50/r17); A jest to spowodowane głównym rynkami zbytu czyli Turcja, Rosja i Ameryka Południowa. Także prześwit jak cross ale to typowy sedan Ameryka Płd. miała w miejsce Sport-Way wersję GT, mającą jedyny i słuszny silnik 2.0T Renault ~180KM + ten sam design zewn. co mój (Europa dostała Sport-Way z 2.0 140KM Nissana) ale inne detale w środku i poprawione zawieszenie. Edytowane 3 Listopada przez serwal4
zireael7 22 Opublikowano 3 Listopada Opublikowano 3 Listopada (edytowane) No cóż, jak pokazujecie swoje fury, to może i ja pokażę swoją . BMW Seria 1, rocznik 2022, benzyna 1.5 litra (136 KM), automat. Mam je od marca - kupione z przebiegiem niecałe 17k km, od tego czasu zrobione 11k . Muszę przyznać, że nigdy nie byłam jakąś wielką fanką marki (były dla mnie raczej neutralne, od czasu do czasu budziły się skojarzenia z sebiksami). Nie brałam wcześniej pod uwagę BMW, wręcz mówiłam, że nigdy sobie nie kupię . No ale ta sztuka to była "miłość" od pierwszego ujrzenia. Wygodne, niedużo pali, fajnie się prowadzi, ładne (dla mnie). Jest to tak naprawdę pierwsze moja dłuższa styczność ze skrzynią automatyczną (do tej pory jeździłam wyłącznie manualami). Co niektórzy by powiedzieli, że to nie jest prawdziwe BMW, bo ta generacja jedynki miała już napęd na przód . Jest też parę elementów "komfortowych" - grzane fotele, tempomat (pasywny z funkcją wyhamowania, ma radar z przodu), grzana kierownica, podświetlenie z zewnątrz i wewnątrz pod nogami, asystent świateł drogowych i masa różnych czujników (np. do wycieraczek). Parę drobiazgów pewnie jeszcze by się znalazło, jakby się chwilę zastanowić. Jest też bezprzewodowy Carplay (co jako posiadaczce jabłkowych urządzeń bardzo mi odpowiada). W porównaniu z Oplem Corsą, którym jeździłam wcześniej, takie wyposażenie to kosmos, bo tam nie miałam nic, nawet czujników parkowania ani BT . Auto sprawia mi mnóstwo radości, jak na 3 cylindry kulturę pracy oceniam dobrze i nie odczuwam żadnych niedogodności związanych z ich ilością . PS Tak pół żartem, pół serio uprzedzę pytania - tak, mam kierunkowskazy . Edytowane 3 Listopada przez zireael7 7
miro 81 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 13 godzin temu, Tornado3 napisał(a): Stare czasy najlepsze 10 godzin temu, zireael7 napisał(a): BMW Seria 1 moja żona jeździ 9lat 118d, miłość bezgraniczna, zrobiła 100tys km , mi też się podoba bardzo jak to auto się prowadzi. Bardzo kobiece auto. Następna też będzie zapewne 1-ka 3
Keleris 21 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada (edytowane) Cześć, również pokaże moje auto z przypadku - Peugeot 407 3.0b w Manuelu, dlaczego z przypadku? 4 lata temu na auto typowo hobbystyczne szukałem BMW E36/E46/E39 po obejrzeniu paru śmietników rzucił mi się w oczy ten pług na placu w komisie i wróciłem nim już do domu. Zdjęcie byle jakie i z moim syfem w garażu. Edytowane 4 Listopada przez Keleris 6
green1985 24 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada To ja może po prostu wkleję link, gdzie mam fotki wszystkich dziesięciu aut, które miałem od młodości: http://grn85.prv.pl/cars/cars.html - ogólnie maniak manuali, nawet jeśli w danych wersjach wychodziło ich tylko kilkaset/tysiąc. Bodajże w wieku 23 lat kupiłem pierwsze auto - Złomegę Obecnie mam i jeżdżę na przemian tymi z nr 9. i 10. Nad sprzedażą starawej już E91 myślałem wielokrotnie, ale jakoś za dobrze mi się nią jeździ, do tego mega ekonomicznie i po każdej trasie stwierdzam, że zmiana na coś nowszego pokroju F31 lub F11 nie ma sensu. Wyciszenie jest całkiem ok, pali to ok 7L w trasie no i najwolniejsze też nie jest 5
Keleris 21 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada (edytowane) Pozwolę sobie wkleić też moje wcześniejsze auta, @green1985 E36 na sznyclach i E39 to chyba kojarzę z jakiegoś forum BMW, zaczynałem również od omegi b, jak bym wykopał Stara Nokie 6680 to bym nawet zdjęcie wstawił. Edytowane 4 Listopada przez Keleris 5
green1985 24 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Bardzo możliwe, byłem kiedyś na forum bmw-klub No ta Twoja E39 w Avusblau to sztos, polowałem na ten kolor, ale mając kryterium 540i w manualu nie mogłem zbytnio wybrzydzać - Orientblau, początkowo z rudymi dekoracjami, musiał wystarczyć A że gusta podobne... kiedyś na grupie od Zetek zapytałem czym kto jeździ na daily, to chyba 8 na 10 osób podało BMW serii 3 lub 5
green1985 24 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada Jeszcze przyspamuję, bo się napatoczyło przeglądając stare foty E39 somsiada akurat, ale ogólnie i tak nieźle się zgrało 4
serwal4 20 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada (edytowane) Będąc przy BMW to przez lekko ponad rok użytkowałem E38 - miło wspominam te auto, jednak Caravelle T4 okazał się zbyt godnym zawodnikiem na szczał w bok -> wymusiłem pierwszeństwo Najbardziej ucieszyłem się z numeracji tablic, akurat trafiłem na Klientkę sklepu, w którym pracuje, i o Dobra Dusza specjalnie poszła na zaplecze rozpakować extra paczkę bo poprosiłem o widoczne 70728 tłumacząc, że to seria i model silnika jednocześnie na tablicach Ogółem historia motoryzacyjna dość krótka bo w zasadzie przewinęły się 4 główne auta: Civic 5gen coupe 2008 - 2016 (przy ~98 tys. km wspólnie nabitych kilometrów ubity z winny innego Kierowcy) Vectra C 1.9 16v diesel 150KM 2013 - 2018 - Użytkownicy innego forum nie raz słyszeli jak bardzo szczęśliwy egzemplarz nabyłem E38 01.2018 -> 06.2019 No i Fluence od maja 2023, a w okresie 2019 - 2023 szereg gruzu wszelakiego 'byle do pracy' ... Edytowane 4 Listopada przez serwal4 3 1
zireael7 22 Opublikowano 4 Listopada Opublikowano 4 Listopada 3 godziny temu, green1985 napisał(a): To ja może po prostu wkleję link, gdzie mam fotki wszystkich dziesięciu aut, które miałem od młodości: http://grn85.prv.pl/cars/cars.html - ogólnie maniak manuali, nawet jeśli w danych wersjach wychodziło ich tylko kilkaset/tysiąc. Bodajże w wieku 23 lat kupiłem pierwsze auto - Złomegę Obecnie mam i jeżdżę na przemian tymi z nr 9. i 10. Nad sprzedażą starawej już E91 myślałem wielokrotnie, ale jakoś za dobrze mi się nią jeździ, do tego mega ekonomicznie i po każdej trasie stwierdzam, że zmiana na coś nowszego pokroju F31 lub F11 nie ma sensu. Wyciszenie jest całkiem ok, pali to ok 7L w trasie no i najwolniejsze też nie jest Moi rodzice pamiętam, że mieli kiedyś Omegę. Chyba przez 7 lat nią jeździli... Tylko ich była taka ciemnomorska. Ale to E36 to kuuurde, fajne . Mam cichą nadzieję kiedyś znaleźć jakąś, która nie będzie nadawało się wyłącznie do zezłomowania...Te stare beemki też mają swój klimat i chyba fajnie byłoby mieć w garażu jakąś, póki jeszcze w ogóle są . A moja jedynka w trasach pali tak +/- 5,5 litra - wiadomo, zależy od nogi i stylu jazdy, ale tu raczej nie ma co narzekać . Trafiały się nawet pojedyncze trasy, że średnie spalanie mi zjeżdżało poniżej 5 litrów. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się