Skocz do zawartości

PlayStation 6 - wątek zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, lukadd napisał(a):

PS6 to okres pod koniec generacji rtx 6090 lub początek RTX 7090 :E 

 

Ile się do tego czasu jeszcze pozmienia to głowa mała :E AI, techniki scalowania, RT itd.

 

Ten wątek o PS6 na dzień dzisiejszy nie ma żadnego sensu. Za 2-3 lata może można będzie coś tam wróżyć.

Tylko ze przecieki mowia ze konsola moze wyjsc nawet za 18 miesiecy.....

  • Odpowiedzi 419
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

PS4 1.84 tfl

PS4 pro 4.2 tfl

PS5 10.3 tfl

PS5 pro 16.7 tfl

 

Ps6 będzie mieć 32-35 tfl jakiś przycięty 7800 xt, 20-22 gb  ram  i procek 8/16 przycięty 7700x , tak wróżę z fusów, napęd opcjonalny, cena 999 euro

Edytowane przez voltq
Opublikowano
Godzinę temu, voltq napisał(a):

PS4 1.84 tfl

PS4 pro 4.2 tfl

PS5 10.3 tfl

PS5 pro 16.7 tfl

 

Ps6 będzie mieć 32-35 tfl jakiś przycięty 7800 xt, 20-22 gb  ram  i procek 8/16 przycięty 7700x , tak wróżę z fusów, napęd opcjonalny, cena 999 euro

Nie patrz na Teraflopy bo w każdej architekturze u każdego producenta trzeba je przeliczać inaczej.

 

Jeśli konsola ma wyjść pod koniec 2027r. i to w cenie 999euro to byłoby tam coś na poziomie RTX4080.

Z resztą mogę się zgodzić, sam obstawiam 24GB GDDR7 i procka 8/16 tyle, że ZEN5 lub ZEN6.

  • Upvote 1
Opublikowano

Póki co śmiało można założyć koniec 2027 lub połowa 2028. No i nie ma jeszcze nowej archi AMD, a ta będzie za 2lata ;) 

6 godzin temu, Spychcio napisał(a):

ZEN5 lub ZEN6.

Niech będzie zen6 bo zen5 cienko mi się kojarzy, chyba że dadzą 3D :D 

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Spychcio napisał(a):

Nie patrz na Teraflopy bo w każdej architekturze u każdego producenta trzeba je przeliczać inaczej.

 

Jeśli konsola ma wyjść pod koniec 2027r. i to w cenie 999euro to byłoby tam coś na poziomie RTX4080.

Z resztą mogę się zgodzić, sam obstawiam 24GB GDDR7 i procka 8/16 tyle, że ZEN5 lub ZEN6.

Mnie tylko zastanawia jak to schłodzić zachowując przy tym sensowny poziom pracy nowej PlayStation? 

Edytowane przez azgan
  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Co ja czytam :E Zen6, 32GB GDDR7, RTX 4080 itd. + szybkie ubicie PS5 :E chyba nie widzicie, albo nie chcecie widzieć, bardziej oficjalnych danych:

- M$ oficjalnie pracuje nad przenośną konsolą (teoretycznie miała by być 1:1 XSS)
- ziemniak XSS będzie z nami jeszcze lata, jak XSX i PS5
- szybkie ubicie PS5 -> czyt. PS4 przez pierwsze 2-3 lata PS5 dostawała 99% tytułów
- Sony pracuje nad dwoma urządzeniami: mocniejszy i słabszym
- Nintendo zapowiedziało że chce aby "Switch 2" był jak najbardziej multi platformowym urządzeniem do gier, nowej generacji 

Widać że liczycie mocno na remastery, remasterów z PS4 w 8k, 120 fps na PS6 :E

 

Wjedzie UE6 i całe te wasze teraflopy szlag trafi :E 

Edytowane przez kanon7
  • Like 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czemu? Jeśli go uczynią na tyle plastycznym, że po odpowiednim przycięciu detali da się grać na czajniku elektrycznym, to czemu nie?

W dniu 27.11.2024 o 07:30, azgan napisał(a):

To po co by wprowadzali teraz PS5 PRO? 😉

 

 

Bo to Play Stadion, a ludzie kupują jak poparzeni Play Stadion. Po drugie ta konsola będzie miała jeszcze wsparcie na 2-3 lata dla praktycznie wszystkich nowych tytułów, a będąc szybsza od PS5 (która też to wsparcie będzie miała) te tytuły będą jakoś będą sensownie działać. I to licząc od premiery PS6.

 

Jeśli to ma być za 999 euro, to liczę na procek z X3D, 32GBb ram i jeśli karta będzie AMD, to już z tych nowych co mają mieć dedykowane jednostki RT i z wykorzystanie AI. Bez tego AMD zawsze będzie kuleć po włączeniu RT a ich technika skalowania będzie jakościowo odstawać. Jak nie to wolę aby wrzucili kartę Nvidi która już to ma.

Opublikowano
1 godzinę temu, Qrdello napisał(a):

UE6 to niech lepiej z 5 lat poczeka, bo póki co UE5 jest nie do opanowania na sprzętach dla przeciętnych użytkowników :E 

Unreal Engine 4 był niby dla PS4 a ledwo ogarnia go PS5 PRO 🤭😉

 

 

 

Opublikowano
5 godzin temu, Suchy211 napisał(a):

Czemu? Jeśli go uczynią na tyle plastycznym, że po odpowiednim przycięciu detali da się grać na czajniku elektrycznym, to czemu nie?

Nie przypominam sobie żadnego UE od czasów UE2, który spełniałby Twoje kryterium :D oni nie potrafią w optymalizację, szczególnie we wczesnych kompilacjach. Musi minąć z 5 lat od premiery, żeby UE engine zaczął działać jak trzeba :E Pod względem optymalizacji to ten silnik np. nie ma nawet półstartu do takiego RE Engine.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 19.11.2024 o 14:46, Spychcio napisał(a):

PS6 w porównaniu do PS5 to będzie przepaść np. Zen2 vs Zen6

Już mówię jak to będzie wyglądało

- 2020 r. PS5 Zen2 w końcu porządny CPU 

- 2024 r. PS5 Zen2?! x D co za paździerz 

- 2026/27. PS6 Zen6 w końcu porządny CPU 

- 2030 r. PS6 Pro Zen6?! x D co za paździerz 

- 2033/34 r. PS7 itd.  itd.
:E :E :E  

Edytowane przez kanon7
Opublikowano

Ja zostawiam konsole i wracam do PC, zwłaszcza, że gry z Playstation wychodzą już właśnie na PC... a że z opóźnieniem? To mi nie przeszkadza. W dodatku są już monitory 4K OLED 240Hz.

Jeśli PS6 wyjdzie w 2027r. to w swoim PC będę miał już wtedy RTX6080.

Mam już dość bycia ograniczonym przez słaby hardware konsol a chce godnie zagrać np. w Wiedźmina4:)

Opublikowano
10 godzin temu, Spychcio napisał(a):

a chce godnie zagrać np. w Wiedźmina4

To juz tylko na PS6 i nowym Xbox bo na PS5 i XSX to bedzie niegrywalne ;) Mogliby nie wydawac tej gry wgl na stary gen ale byc moze sie tak stanie, zeby nie powtorzyc "sukcesu" cyberpunka na ps4.

Opublikowano
Godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

To juz tylko na PS6 i nowym Xbox bo na PS5 i XSX to bedzie niegrywalne ;) Mogliby nie wydawac tej gry wgl na stary gen ale byc moze sie tak stanie, zeby nie powtorzyc "sukcesu" cyberpunka na ps4.

PS5, XSX/XSS to niestety priorytet dla Wiedźmina 4. W 2027r. będzie tych konsol łącznie jakieś 140mln, nikt o zdrowych zmysłach nie zrezygnuje z takiej bazy graczy i potencjalnej ogromnej sprzedaży.

 

Na PS6 i nowego Xboxa to się nie opłaca bo po roku od premiery (2028r) baza next-genowych konsol to będzie max 20mln, czyli byłaby katastrofa sprzedażowa gry. 

 

Dlatego obstawiam, że gra na 100% będzie cross genem, czyli wyjdzie na tą generację konsol jak i na następną.

Jedynym wyzwaniem optymalizacyjnym będzie XSS:D bo na PS5 i XSX gra spokojnie da radę na low-medium w 720-1080p.

Opublikowano
Teraz, Spychcio napisał(a):

W 2027r. będzie tych konsol łącznie jakieś 140mln, nikt o zdrowych zmysłach nie zrezygnuje z takiej bazy graczy i potencjalnej ogromnej sprzedaży.

 

Masz racje ale bedzie zaraz next gen wiec napewno wyjdzie tez wersja na nie jak przy cyberpunku, a nowy xbox ma miec premiere w 2026r na 25 rocznice tak wynika z plotek.

Opublikowano

Nowe konsole też nie będą cudem. Bedą się ratowały scalerami i fejk-klatkami. Nigdy nie zbudują żadnego potwora wydajności za 3000zł, zwłaszcza do RT/PT, gdzie muszą się jeszcze zmieścić z TDP całego zestawu 250-300W

 

Ci co będą ogrywać Wieśka 4 na PS5/XSX/XSS:E to współczuję... gra będzie potężnie przycięta.

Dlatego właśnie na generacji RTX6000 pójdę w 6080, żeby zobaczyć w pełnej krasie W4... no i pewnie GTA6:)

Opublikowano
2 godziny temu, Spychcio napisał(a):

PS5, XSX/XSS to niestety priorytet dla Wiedźmina 4. W 2027r. będzie tych konsol łącznie jakieś 140mln, nikt o zdrowych zmysłach nie zrezygnuje z takiej bazy graczy i potencjalnej ogromnej sprzedaży.

 

Na PS6 i nowego Xboxa to się nie opłaca bo po roku od premiery (2028r) baza next-genowych konsol to będzie max 20mln, czyli byłaby katastrofa sprzedażowa gry. 

 

Dlatego obstawiam, że gra na 100% będzie cross genem, czyli wyjdzie na tą generację konsol jak i na następną.

Jedynym wyzwaniem optymalizacyjnym będzie XSS:D bo na PS5 i XSX gra spokojnie da radę na low-medium w 720-1080p.

Bez przesady Banishers: Ghosts of New Eden działa na Unreal Engine 5 na aktualnej generacji a tam też masz open world nawet powiedziałbym że za duży jak na taki tytuł. Wiadomo że na PS6 będzie to wyglądać i działać lepiej ale jak studio od gier AA ogarnia UE5 to tym bardziej CDPR z zapleczem Epic Games powinno poradzić sobie z tytułem AAA. 

 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • A od kiedy graniczymy z Federacją Rosyjską ?  Nie mato jak zlot pelikanów tutaj... ale lubię do kawki przejrzeć te wypociny 
    • Sygnatura wszystko przyjmie. Nie byłeś, nie widziałeś  Równie dobrze może siedzieć na jedynym słusznym i mocarnym 1050ti tocząc nierówną walkę z siłami czerwonych   Czasem się zastanawiam czy tacy ludzie jak on nie piszą takich rzeczy dla beki aby wbić szpilę i "pobudzić" rozmówców i mieć z tego niezły śmiech.
    • Skoro ostatnio przeglądałem tą kwestię to podzielę się wnioskami... Do handheldów wchodzą lepsze ekrany IPS na LTPS - lepsza jasność, kolory, GTG... Ponoć trwałość jest teoretycznie gorsza. W telefonach od jakiegoś czasu są obecne, ponieważ ich technologia wykonania zużywa mniej prądu i ma same zalety, poza kosztami i trwałością. Nie wiem jak z monitorami, kiedyś był problem z większymi matrycami oraz uzyskiem.  RG476h właśnie ma LTPS 120hz, 1280 x 960 i Valve mogłoby odświeżyć Steam Deck LCD podobnym panelem + bebechy z OLEDa lub chociaż zmieniona rewizja płyty względem starego LCD, ale nadal 7nm.   GammaOS ponoć znacznie uprzyjemnia korzystanie z retro konsolek, a niedawno zrobili wersję dla układu T820, więc RG476h akurat skorzystał, mimo świeżej premiery. Inne konsole to m.in. seria rg406, rg556, RG cube i Slide..., może jest coś jeszcze. Przy cenie promocyjnej ~650 zł za 476 tracą sens. System również rozwiązuje problemy z nierównym odświeżaniem ekrany, ponieważ standardowo jest trochę ponad 60 / 120hz po przecinku, ale może producent naprawił to w aktualizacji rg476h.   Konsolki emulujące wszystko z PS2 / Gamecube bez problemu mogą kosztować tyle co używany Steam Deck LCD, więc mają niewiele sensu... Szczególni gdy emulator PS2 na androida jest porzucony, będąc w gorszym stanie niż ten x86. T820 radzi sobie z tymi konsolami, ale nie ze wszystkim grami. Ponoć działa trochę lepiej na GammaOS. Do gier 2D lub prostych 3D raczej nie ma sensu brać czegoś ponad T820, chyba że pojawi się Steam dla ARM. Dla emulacji Switcha, można kupić używanego Switch Lite.  Ewentualnie dla 16:9 można kupić Retroid Pocket 5, ale za ~1000 zł. Można uprzeć się na AYANEO z ryzenem... Ale znowu Steam Deck LCD jest już niedaleko tych cen, a brakuje mu tylko lepszego ekranu. Modyfikacja Deck HD jest już lepsza, ale to nadal "stary" ips, bez ltps.   Koniec końców uznałem, że na takie głupotki nie chcę wydawać więcej, a kompromisy trochę nieodpowiadają mi, poza RG476h, gdzie wolę poczekać na więcej opinii użytkowników. Kupiłem używanego Gamesir G8 oraz Samsung a55 na zablokowanej sieci. Wyszło mniej niż RG406h, ale rozmiar jest dość szeroki, a Samsung jeszcze jedzie.
    • Uwielbiam jak inni wiedzą lepiej jak mam swoje pieniądze wydawać.
    • Nikt normalny nie rozbiera nowego GPU ale ja jak postanowiłem w nowej Inno3d 5070ti dnia pierwszego położyć PTMa na rdzeń zauważyłem, że wszystkie cewki były fabrycznie zalane jakąś żywicą do okoła (kolor przezroczysto-mleczny). Wątpię aby mi się to przewidziało, chociaż robiłem to po nocy zmęczony jak koń po westernie. Może to tutaj tkwi cała magia... a może nie. Tak czy srak nie znam przypadku głośnych cewek w Inno3d co traktuję jako wartość dodaną. No i zawsze jest dupochron w postaci 14 dniowego zwrotu jakby rzeczywiście miało się mega pecha. A tak na marginesie, uwielbiam prosty industrialny styl, więc akurat design Inno3d mnie urzeka. To taki Glock wśród GPU  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...