Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 minut temu, TheMr. napisał(a):

Wulkanizator to założy wszystko, szkoda byłoby stracić dowód przy kontroli w razie :E Rozmowę miałem z diagnostykiem na stacji, bo się go zapytałem jak on to widzi. 

Więc chyba nie warto oszczędzać, stracisz dowód i na złych oponach będziesz w plecy i tak zmuszony kupić prawidłowe.

Opublikowano

Opony to wrzucę sobie do kolejnego samochodu po prostu, ale byłem po prostu ciekaw, bo sam diagnosta nie był przekonywujący, powiedział że musi się upewnić :E Trzeba będzie pojeździć na tych XL przez te dwa tygodnie, dopóki nie dojdą GY Cargo z C.

W dowodzie nie ma napisanego nic na temat nośności albo jakich opon używać, a w Internecie nic nie mówią na ten temat :) 

Opublikowano

Ciężko by było, dwa rzędy siedzeń wyciągnięte, z przodu tylko ja i dziewczyna, cały tył służy jako miejsce do spania :) Samochód zrobiony pod lekkie wakacje po Europie. Jak tam będzie 2.5t to wszystko. 

 

Opublikowano

Przy takim setupie opony sobie poradzą. 
Tfu tfu odpukać obawiałbym się tylko kolizji (zwłaszcza za granicą) i skrupulatną weryfikację auta via wymogi homologacyjne...
Przy rutynowej kontroli nikt raczej patrzeć na coś więcej poza stanem bieżnika raczej nie będzie.

Dwa zapewne jest tu też kwestia opony 'osobowej' vs modele stricte pod auta dostawcze (te z C);
X/naście lat temu pamiętam siakiś test opon 'dostawczych' i osiągami odstępowały od modeli osobowych...

Aczkolwiek jak to typowy Polak: nie znam się, a swoje musiałem napisać...

Opublikowano
W dniu 14.11.2024 o 12:28, Krzysiak napisał(a):

U mnie jedno auto na wielosezonie od hankook, więc na szczęście tylko w jednym musze zmieniać :E 

Odkąd wszedłem w całoroczne, mało wątpliwe jest abym wrócił do sezonowych. Obecnie "dokańczam" Goodyear V4S 2-gen. Trzeba tylko pamiętać, ażeby co jakiś czas przełożyć tył na przód, bo osie zużywają się nierównomiernie.

 

W dniu 14.11.2024 o 15:32, TheMr. napisał(a):

Czy różnica 50kg nośności robiłaby dla was różnice przy wyborze opony? Pewien diagnostyk robi mi wykład że do Renault Traffic nie mogę założyć opon wzmocnionych XL o nośności 850kg, muszą być C - 900kg. 200kg na całym samochodzie, 3.6t vs 3.4t. 

Ekspertem nie jestem, ale osobiście trzymałbym się parametrów podawanych przez producenta. Opona to jeden z najważniejszych elementów pojazdu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...