some1 41 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Prey to metroidvania. W podobnym stylu jest Batman Arkham Asylum, ale późniejsze gry z serii poszły bardziej w stronę open worldów.
Zas 53 Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Ale to, że gra jest na pięć godzin, też nie znaczy, że będzie arcydziełem To nie wielkość mapy jest problemem, a założenia, pomysł, umiejetności. 1
Stjepan 313 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada Yennefer z netfliksowego Wiedźmina nie pomogła twórcom Unknown 9: Awakening. Zwolnienia w Reflector Entertainment A co miała pomóc woke gównu ze spartolonym wszystkim, przez grafikę, po grywalność itd. 1
Zas 53 Opublikowano 20 Listopada Opublikowano 20 Listopada No właśnie najbardziej tam chyba leży grafika i gameplay, woke to mniejszy problem.
azgan 524 Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu https://www.gry-online.pl/newsroom/tworca-helldivers-2-mowi-o-fatalnej-sytuacji-branzy-gier-i-potrze/z72b7c9
Lypton 40 Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu (edytowane) W dniu 12.11.2024 o 22:20, krukkpl napisał(a): Nie wiem jak fachowo określić taki model rozgrywki, ale pewnie kto grał, ten zrozumie BTW. Polecicie coś podobnego jeśli chodzi o balans otwartości z dobrą fabułą? Immersive simy albo metroidvanie. To tak - Control, (nie tak już) nowe Deus Exy, remake System Shocka z tych najbardziej podobnych. O podobnej strukturze, ale w konwencji slashera, to seria Darksiders oraz Okami. I Weird West z rzutem izometrycznym i twin-stick shooterową walką. Edytowane 14 godzin temu przez Lypton 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się