Skocz do zawartości

Sterowniki GeForce & NVIDIA App - temat zbiorczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
15 minut temu, Adikon napisał(a):

Potwierdzam to co mówił @sideband. Spadek wydajności między 581.29, a 591.44 na 4090 wynosi w takim EAWRC24 około 8 procent już, a testy powtarzałem kilka razy na tym samym oesie ;)

Oczywiście na niekorzyść nowszych sterów :D

 

 

No to zieloni zrobili świetny hotfix :Crash:

  • Upvote 1
Opublikowano
4 godziny temu, ODIN85 napisał(a):

Chyba logiczne że nowe sterowniki się optymalizuje pod nowe gry a nie pod jakieś starocie.

Jakby to tak działało to byś miał optymalizacje ciągle tylko pod 2 gry które mają aktualnie premierę :hihot:

  • Haha 1
  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 6.12.2025 o 15:03, maxmaster027 napisał(a):

@Adikon dają daja 

image.thumb.png.9213697352ce2b7942defae6fcca1e1f.png

Bez ruszania krzywej :P 

 

Tyle mi wyszło na 4090 na stock. Z gsync OFF lepiej wychodzi. W ogóle zauważyłem, że przy 4080s low latency mode włączone poprawiało wyniki w grach itd, ale na 4090 najlepiej jest wyłączyć tę opcję w panelu NV :D

 

Zrzut ekranu 2025-12-16 160133.png

  • Upvote 1
Opublikowano (edytowane)
48 minut temu, Adikon napisał(a):

 

Tyle mi wyszło na 4090 na stock. Z gsync OFF lepiej wychodzi. W ogóle zauważyłem, że przy 4080s low latency mode włączone poprawiało wyniki w grach itd, ale na 4090 najlepiej jest wyłączyć tę opcję w panelu NV :D

 

 

Ładnie, :) porób benchmarki bo jestem ciekaw :D  :D zrób CP77 DLSS Q  w 1440p z pathtracingiem tzn RT overdrive tylko że z Quality i z DLAA :) i FG x2 

A jeśli chodzi o portroayal, to rekord ale na niestabilnych nastawach mam 

Zrzutekranu2025-12-07012650.thumb.png.5b6ba98f2225371284f0a842c2de0ce4.png

Na stabilnych jest mniej 

Zrzutekranu2025-12-06150214.thumb.png.3d755ccef1c9394651678ec290ba236f.png

 

Edytowane przez maxmaster027
  • Like 1
Opublikowano
4 minuty temu, maxmaster027 napisał(a):

Ładnie, :) porób benchmarki bo jestem ciekaw :D  :D zrób CP77 DLSS Q  w 1440p z pathtracingiem tzn RT overdrive tylko że z Quality i z DLAA :) i FG x2 

A jeśli chodzi o portroayal, to rekord ale na niestabilnych nastawach mam 

Zrzutekranu2025-12-07012650.thumb.png.5b6ba98f2225371284f0a842c2de0ce4.png

Na stabilnych jest mniej 

Zrzutekranu2025-12-06150214.thumb.png.3d755ccef1c9394651678ec290ba236f.png

 

Nie mam CP77. Ja simracingowiec jestem ;p

Jutro może porobię. Ewentualnie napisz na pv jakie ustawienia i co odpalać w 3dmark to wrzucę ;)

 

Opublikowano

No i lipa. Na najnowszej wersji zacząłem widzieć dziwny jitter/stutter w Escape From Tarkov z włączoną opcją Nvidia Smooth Motion.

Czy ktoś używa Nvidia Smooth Motion w innych grach i może dać znać czy na 591.59 też zaczął widywać jitter/stutter?

Opublikowano

GPU Tweak III v2.0.7.3

 

https://dlcdnets.asus.com/pub/ASUS/Graphic Card/Unique_Applications/GPU-Tweak-III-v2073.zip

 

v2.0.7.3

New Feature: Added monitoring of 1% low and 0.1% low FPS to the OSD, with optional logging to a file.

Updated to support the latest NVIDIA drivers.

Fix: Resolved an issue where certain positions on the custom fan curve could not be moved.

Opublikowano (edytowane)

Zgadza się.

 

--------------------------------

 

Cofnąłem sterowniki do wersji 591.44, czyli o jedno oczko niżej niż obecne i potwierdzam, że Smooth Motion zaczął ponownie działać normalnie.

Coś jest nie tak z Nvidia Smooth Motion w najnowszych 591.59.

Edytowane przez caleb59
  • Like 1
Opublikowano

Pod Cyberpunka dla RTX 5xxx jest jakaślepsza wersja sterownika, czy po prosru najnowsze wgrać?

 

Dwa. Pamiętam, że była jakaś aplikacja działająca podobnie jak Afterburner. Przypomni ktoś nazwę?

Opublikowano

Quantum Break dokładnie te same problemy na 5090 co na 4090 :hihot:

Ale, że trzeba przejść praktycznie 3/4 gry to mało kto jest świadomy tego problemu.

Co do wyników w FC5 to presentmon-y pokazują bzdury najwidoczniej mają problemy z DX11 i starszymi API. Także w praktyce w FC5 nowe czy stare stery wydajność zbliżona.

 

Opublikowano
16 godzin temu, sideband napisał(a):

Quantum Break dokładnie te same problemy na 5090 co na 4090 :hihot:

 

 

Mam tą gre, kupilem bo zrobila na mnie wrazenie. A to nie microsoft ja wydał, albo jemu przytulne firmy? Z tego co pamietam, to gra działała bezproblemowo na starszym sprzecie, i ta gra jakos sporo ramu wciagała na tamte czasy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @Fenrir_14 Ten nawyk wypracował im się za czasów kryptowalut, gdzie jawnie sklepy potrafiły kłamać, po czym anulowali zamówienia. 
    • @LeBomBa zatem dzisiaj potrzebuje asystentKI, dla koleżanki księgowej. Ważne aby to była kobieta, nawet kosztem niższych kompetencji, bo nie potrzebuję aby mojem mężatej i dzieciatej koleżance ktoś mieszał w głowie i jeszcze doprowadził do rodzinnej tragedii.  Jutro natomiast potrzebuję kierowCY ciagnika siodłowego. Koniecznie mężczyzny, nawet kosztem mniejszego doświadczenia, czy ogólnego oszlifowania umiejętności. Nie potrzebuje miedzy pięcioma samcami jednej samicy, która będzie zamęt niczym onlyfanniara wśród nasieniowców. Poza tym, musi to być osoba silna fizycznie, która będzie dźwigała więcej niż 12 kg.  Szkoda mi czasu na marnowanie go na rozmowy z osobami nie pasującymi do tych profilów. Mój czas jest za drogi. 
    • W modelach darmowych płacisz rozmowami z AI, bo dane z rozmów darmowych w większości zasilają bazy danych AI. W pozostałych przypadkach masz płatne plany.  Korzystanie z Internetu też generuje CO2 w bardzo dużych ilościach. Pewne emisje są nieuniknione, ale pewne możemy ograniczać. Dużo np. zależy od źródła zasilania serwerów. Takie ustawienia są już co najmniej od pół roku jak nie dłużej. 
    • MS był wydawcą na początku ta gra była tylko u nich w sklepie w DX12 później pojawiła się lepiej działająca wersja DX11 na steamie. Ona działa dobrze na 4090 tylko na sterach sprzed Blackwella   Jest bambol w sterach tylko i stąd problem, ale problem pojawia się w 4 akcie, a gra ma 5 aktów    Różnice między sterami jednak nie są tak duże jednak trochę zajęło czasu zanim złapałem, że soft pokazuje bzdury. Dobrze, że już nie testuje bo by mnie głowa rozbolała co potrafi soft obecnie wypluć  Na dzień dzisiejszy tylko do pomiarów wydajności czysto z klatek to presentmon 2.3.1 z Rivy względnie się nadaje do DX12/VK(ale i tak nie mam przekonania), a do DX11 i starszych to klasycznie Fraps. Implementacja CapframeX z PS2.2 pokazuje banialuki, a OCAT, którzy też bazuje na PS potrafi wpłynąć na wydajność grze nawet podnosząc ją  Gdybym nie miał podglądu na odświeżanie monitora to bym założył, że OCAT błędnie odczytuje wydajność. Gsync nie wpływał w żaden sposób na wyniki(sprawdzałem) ,a bez jakiekolwiek softu w tle monitor wypluwał odświeżanie zgodne z wynikiem na PS 2.3.1 z RTSS  Ale to czy 2.3.1 z implementacji z RTSS jest do końca cacy to tego nie wiem trzeba by poświęcić sporo czasu Nie wspominając, że zachowanie na innych buildach Win10/Win11 może być inne  A miałem sobie spokojnie sprawdzać sterowniki 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...