Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Z tego co wiem, to w pewnym sensie ma sens, jest nawet mniejsza szansa na pvp, bo ponoć duo i 3 os party losuje/dobiera pod tego typu rywalizację na mapie i wtedy łatwiej o pvp, zaś solo idzie częściej trafić na kogoś samotnego, który też nie będzie skłonny ku pvp. Nie mam gry i nie gram, ale od kilku dni oglądam streama u jednego kolesia, a on grywał i solo i z kimś w party na streamie. Bardzo rzadko jest atakowany, a samemu idzie jakoś się wydostać z mapy, wszystko zależy od ARCów i graczy. On ma 32 poziom, więc trochu już ma przegrane, ostatnio gra na amerykańskim serwerze.  

 

Jest też misja na jakiś loot z Leapera, a to dosyć trudny przeciwnik jak mniemam więc tu może być problem solo, ale ktoś pewnie doda od siebie jak takiego niemilca załatwić. Ogólnie zadania/questy idzie zrobić solo, bez większych problemów.

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 1
Opublikowano

Gram tylko solo i jak już na poprzednich stronach pisałem potrafiłem mieć 13 raidów z rzędu bez pvp, bo wszyscy tylko krzyczą żeby do nich nie strzelać. Na około 30 raidów zginąłem ze 3 razy. Za każdym razem od innego gracza, bo wiadomo że jednak trafi się jakiś nieprzyjazny. Sam też czasem zaczynałem walkę. Z arcami problemów nie mam, ale wiem jak z nimi walczyć i jak trudniejszych omijać.

 

Każdy Arc ma swoje słabe strony. W tych latających to są zawsze silniczki. Leaper jest mocno podatny na ogień. Plus są specjalne granaty do rozwalania tych dużych sztuk.

 

W weekend w końcu będę miał więcej czasu przysiąść, no i kumpel też kupuje więc pogram duo, a tam jest zdecydowanie więcej pvp. 

 

Jak ktoś się zastanawia nad kupnem, to można przecież po 2h oddać. W sam raz na 3-5 raidy plus podstawowy tutorial.

  • Upvote 2
Opublikowano (edytowane)

To dodatek do broni. Widzę, że kolejny działa na takiej zasadzie, że coś poprawia, ale coś innego pogarsza. Tak samo dodatek do Anvila, daje 3 strzały zamiast jednego, ale każdy z mniejszym dmg (sumarycznie może 20-30% więcej bo x3) , ale celność leci na łeb.

Edytowane przez babayaga
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Reddzik napisał(a):

 

Jest też misja na jakiś loot z Leapera, a to dosyć trudny przeciwnik jak mniemam więc tu może być problem solo, ale ktoś pewnie doda od siebie jak takiego niemilca załatwić. Ogólnie zadania/questy idzie zrobić solo, bez większych problemów.

 

Trzeba użyć granat zapalający, wygląda jak hot dog na patyku. 1 i dobić ciężką amunicją, 2 lub 3 załatwiają sprawę bez dobijania. Ogolenie na każdego Arc jest odpowiedni granat. Ja mam ubić rakietowca ale wziąłem jeden "kasetowy" okazało się, że za mało, przegrałem starcie. 3 myślę że wystarczą. Niestety nie da się go zabrać po kilka w stosie, a straci je przez nawiedzonych solo co strzelają w plecy, trochę szkoda. Najlepiej jest się podłączyć z granatami, do graczy którzy już zaczęli bić silniejsze ARC, zaliczy zadanie.

Edytowane przez KaszaWspraju
  • Upvote 1
Opublikowano

Dzisiaj zabiłem swojego pierwszego raidera, a tak naprawdę - gnojka polującego na raiderów. Biegnę sobie po dachu, a tu ziuuut - odwracam się, a miałem torrente czy coś takiego - i miiaaazzzzgggg w gościa. 4 sekundy i flara. Fajnie : ) tak sobie myślę - polować na takich : )

W dniu 5.11.2025 o 14:23, babayaga napisał(a):

Niestety jest oparty na gearze. Biorąc najlepszy sprzęt trafiasz na podobnie ubranych graczy.

No właśnie zastanawiam się, bo jakieś namiastki muszą być, ale na szczęście nie męczy to tak, jak w - brrrr - CODach...

W dniu 5.11.2025 o 17:50, KaszaWspraju napisał(a):

Takie tam znaleziska za jednymi drzwiami z zielonego klucza. Strach pomyśleć co jest za tymi purpurowymi czy złotymi kluczami, a miałem szukać wentylatorów do projektu by przejść do 3 fazy. BF6 leży odłogiem od niedzieli :P

obraz.thumb.png.aaa4814f255aba7a99ae36d700ca4171.png

 

Sielanka się skończy w solo gdy ludzie porobią zadania i zaczną farmić Projekt. Już teraz więcej graczy strzela w plecy.

Tempest, Torrente, Osprey : )

zobacz sobie https://arcraiders.wiki/wiki/Weapons

w sumie to oznacza, że blisko topki, fajnie i niefajnie ; ) aż szkoda biegać z takim sprzętem heh

Opublikowano (edytowane)

Zabijanie innych graczy w solo ma mało sensu, bo lootu jest sporo.  Dla każdego wystarczy. Nawet jak ubijesz, to praktycznie mało co zmieścisz.

Ja już ulepszyłem na max swój magazyn i teraz kasę wydaje w sklepie na bronie i granaty. Crafting, nigdy niczego nie brakuje. Strach o dobytek na rajdzie jest, niestety tylko ta nasz blokada psychiczna powstrzymuje przed granie na całego. W sumie już mógł bym biegać cały w niebieskim rynsztunku, ale nie widzę sensu. Może niebieski lekki plecak, dwie bezpieczne kieszenie przydały by się.

Edytowane przez KaszaWspraju
Opublikowano (edytowane)

Z arena breakout infinite odeszło trochę graczy do ARC Raiders, 

Jaki jest poziom skomplikowania tej gry? Bardziej przypomina to casual extraction, czy Arena/Tarkov - wiem że poziom wykończenia jest na najwyższym poziomie. 

Czy gracz stricte PVP odnajdzie się w ARC? 

Edytowane przez MaxxGroo
Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, KaszaWspraju napisał(a):

Zabijanie innych graczy w solo ma mało sensu, bo lootu jest sporo. 

Jak nie ma sensu jak jest to pvp :EPobiegaj na poczatku mapy jak masz start od 30 mim w te miejscówki gdzie leży  gwarantowany lepszy loot to się przekonasz ze nagle większość nie jest "friendly" 

 

Na mapach lata jeescze sporob ludu ze słabym gaarem więc głównie dlatego co chwilę słyszysz "dont shoot" ale ci którzy mają już dopakowane zabawki wcale tacy przyjaźni nie są.. w końcu zabijanie innych graczy to dodatkowe XP i szybsze rozwinięcie drzewka  :) 

 

Btw ile macie godzin i jaki poziom? 

 

Edytowane przez dawidoxx
  • Thanks 1
Opublikowano

Innych zabija się dla przyjemności, nie dla lootu ;).

 

1 godzinę temu, MaxxGroo napisał(a):

Z arena breakout infinite odeszło trochę graczy do ARC Raiders, 

Jaki jest poziom skomplikowania tej gry? Bardziej przypomina to casual extraction, czy Arena/Tarkov - wiem że poziom wykończenia jest na najwyższym poziomie. 

Czy gracz stricte PVP odnajdzie się w ARC? 

To bardziej casual extraction, śmierć aż tak nie boli. Jest tu co robić i gra jest bardzo ciekawa, tylko nie aż tak rozbudowana i złożona jak Tarkov.

 

Ma to swoje plusy, nie trzeba poświęcać aż tak dużo czasu jak w EFT. Emocje dalej są. Klimat jest świetny, artdesign pierwsza klasa. Ogólnie nie ma tez odczucia że gra się w jakiś early access, to prawilne 1.0. Mam kilka tys godzin w Tarkovie i w ARC bawię się znakomicie.

 

Największy minus to netcode, tickrate tutaj jest bardzo niski, 10 to max. Desynci większe niż w Tarkovie, śmierć za osłoną to norma. Z czasem ludzie zaczną to zauważać (ci co grają pvp :P). Chyba synchronizacja lootu i botów między wszystkimi graczami nie pozwala zastosować dużego tickrate, ale nie jestem specjalistą. To przypadłość wszystkich extraction shooterów, ale w Arcu jest chyba najgorzej. Mam nadzieję, że jeszcze trochę to poprawią.

 

No i perspektywa TPP, która ma plusy i minusy, trzeba się do niej przyzwyczaić. Np. specyficzne peakowanie z za rogu, gdzie widzisz wszystko bez wychylania.

  • Thanks 1
Opublikowano
15 godzin temu, babayaga napisał(a):

Gram tylko solo i jak już na poprzednich stronach pisałem potrafiłem mieć 13 raidów z rzędu bez pvp, bo wszyscy tylko krzyczą żeby do nich nie strzelać.

Ojeju, ja bym chyba strzelił jednak :E 

  • Haha 2
Opublikowano

Siłą napędową jest tu tylko ulepszanie lootu?

 

Ktoś dotarł do końca jakiejś "fabuły"?

 

Jak dla mnie mogłoby być coś takiego w singlu. Nie wiem czy dostawanie wpierdolu od ośmiolatków mnie kręci, bo raczej bym w to casualowo od święta pogrywał.

Opublikowano (edytowane)

Zdobywasz expa i zwiększasz poziom postaci. Ulepszasz jej skille (większa stamina, szybsze wspinanie, cichsze i szybsze lootowanie itd) i odblokowujesz zawartość zablokowaną poziomem doświadczenia. Zbierasz loot by ulepszać swój przyczółek. Ulepszasz go by móc wytwarzać bardziej zaawansowane rzeczy, bronie, eq. By je robić, potrzebujesz blueprintów (by nauczyć się schematu) oraz materiałów do wytworzenia. Materiały zdobywasz na raidzie, albo wytwarzasz rozkładając inne itemy, które nie są w danej chwili potrzebne, albo masz ich nadmiar. Dużo rzeczy dostaje się też za questy. Z czasem odblokowuje się też wpisy w codexie, czyli jakiś lore świata, plus od 15lvl są challenge, takie mini rankedy.  A no i są jeszcze challenge do darmowego battlepassa, gdzie odblokowujemy skórki, itemy czy walutę premium.

 

Twórcy zapowiedzieli, że co jakiś czas będą jakieś globalne eventy. Pewnie na święta. Domyślam się też, że w końcu w grywalny sposób pojawi się ten mega boss, którego czasem widać na horyzoncie, ale jest tylko tłem na ten moment. Wg roadmapy w tym miesiącu też będą kolejne questy, przedmioty. W wywiadzie wspominali, że chcą grę wspierać przez wiele kolejnych lat nową zawartością.

 

Nie znam gościa, nie oglądałem, poza pierwszymi 2 minutami, bo mi się nie chcę :P. Niby tłumaczy podstawy, mam nadzieję że nie pierdzieli głupot :E.

 

 

 

Edytowane przez babayaga
Opublikowano

miałem chwilke czasu na pogranie wieczorem i pare moich wniosków, tzn co powinno byc poprawione

 - jak jestesmy w bazie widzimy jakis przedmiot w naszym plecaku lub w schowku to w przypadku przedmiotów które mozemy juz wyprodukowac powinna sie pojawiać dodatkowa opcja o nazwie "wytwórz", bo skoro jest opcja "przetwórz" to czemu nie miałoby by być opcji "wytwórz", ja wiem ze są stoły warsztatowe ale przy powazniejszym graniu łażenie między tymi stołami jest upierdliwe , a tak np skończyła nam sie prawie cięzka amunicja bo farmiliśmy ARC-i to wchodzimy szybko do plecaka klikamy na amunicje, wybieramy "wytwórz" i produkujemy a nowa amunicja pojawia nam sie obok tej którą zaznaczylismy.

- gdy najeżdzamy myszką na przedmiot np w schowku to pojawiają sie o nim informacje , w tych informacjach mogłobybyc zawarte jakie składniki otrzymamy z tego po przetworzeniu. ja wiem ze jest opcja "przetwórz" ale to dodatkowe klikanie, to samo tyczy sie przedmiotów u sklepikarzy tez powinna byc opcja podejrzenia składników po szybkim najechaniu myszką (jeszcze przed kupnem).

 

Opublikowano

Kusi ten AR. Podoba mi się koncepcja tej gry. Taki trochę sieciowy rogalik z ciekawym klimatem. Ta gra w sumie mogłaby mieć tytuł Terminator:Raiders, bo lore wydaje się być bardzo kompatybilne z tym, z uniwersum terminatora.

Opublikowano

Mnie już dawno tak gra nie wkręciła,  idzie trafić na fajnych ludzi i trochę sie pośmiać, ale dużo jest też debili kampiacych przy punkcie ewakuacji, generalnie klimat i mapy są świetne. 

Z mojej strony niezdecydowanych polecam tą gierkę. 

Opublikowano (edytowane)

Dziwne, że jest jakaś winda przy której ludzie kampią. W innych extractionach każdy team ma w innym miejscu Extraction exit i nikt nie wie które będą używane. 

Jako gracz PVP pewnie też bym z tego skorzystał - muszą to zmienić, lepsze rozwiązania już są dostępne. 

Edytowane przez MaxxGroo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...