Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nowa produkcja From Software: Coop Action Survival w uniwersum Elden Ring:

https://en.bandainamcoent.eu/elden-ring/elden-ring-nightreign

 


Tytuł jest osobną, samodzielną grą, więc zasługuje na swój własny wątek, żeby nie robić bałaganu w temacie o wciąż przecież popularnym Elden Ringu.

 

Osobiście po pierwszym hyp'ie (O, nowy Elden Ring, którego nikt się nie spodziewał!) jestem mocno sceptyczny.
Wygląda to na mix filozofii "użyjmy tych assetów jeszcze raz" połączony z seamless-coop'em (mod społecznościowy do oryginalnej odsłony).
No, ale zobaczymy.
Moim zdaniem Nightreign należy traktować bardziej jako luźną wariację niż jako pełnoprawną, poważną produkcję, o czym świadczy choćby obecność w trailerze takich postaci jak strażniczka ognia czy Bezimienny Król z Dark Souls 3. 

Edytowane przez Paw79
  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano

Gezz, ponad milion wyświetleń w kilka godzin. :o

 

Te same asety i wrogowie z poprzednich gier jak Nameless King i Lady Maria, a nawet podziemia i 100k polubień. Inne marki dostałyby za to wciry. :E Podwójne standardy. :E 

 

Jak będzie można zagrać samemu, to może zagram. Jakoś w coopie sobie tego nie wyobrażam. Ciekawie jak ogarną poziom trudności dla kilku graczy.

  • Upvote 2
Opublikowano

Szczegóły na temat rozgrywki:

https://www.ppe.pl/news/359282/elden-ring-nightreign-to-samodzielna-kooperacyjna-gra-tworcy-znaczaco-odswieza-rozgrywke.html

Cytat

From Software zdecydowało się na intrygujący ruch – Elden Ring Nightreign jest kooperacyjną produkcją, w której maksymalnie trzech śmiałków będzie przedzierać się przez Limgrave. 

Produkcja zostało przygotowana z myślą o „rozgrywce nastawionej na sesje”, a twórcy zapewnią losowo generowanych wrogów oraz struktury, dzięki którym każda sesja będzie unikalna. 

Gracze będą walczyć z obozami wrogów, a ich celem będzie odnalezienie jak najpotężniejszej broni – całe działanie musi zakończyć się przed zmierzchem, ponieważ gdy zapadnie noc, pojawi się boss.
Jeśli ekipa przetrwają trzy dni w grze, zmierzy się z głównym bossem, a w Elden Ring Nightreign jest ich ośmiu.

From Software pracowało nad Elden Ring Nightreign w taki sposób, by tytuł był ciekawy i angażujący dla nowych jak i powracających fanów IP.
Pozycja zapewni ośmiu grywalnych bohaterów na start, a każdy otrzyma unikalne umiejętności i ostateczne ataki.
Jeżeli jednak nie preferujecie trybu współpracy, bądźcie spokojni – Japończycy podkreślają, że pomimo stworzenia gry z kooperacyjną rozgrywką dla trzech graczy, nadal będziemy mogli podejść do zmagań solo.

  • Like 1
Opublikowano

https://www.eurogamer.pl/pierwsza-okazja-do-zagrania-w-elden-ring-nightreign-pojawi-sie-wkrotce-ujawniono-termin-testow

 

Cytat

Już na początku przyszłego roku wybrani gracze sprawdzą potencjał Elden Ring Nightreign - nowej produkcji FromSoftware - w ramach testów infrastruktury sieciowej.
Firma podała szczegóły.

Zgodnie z informacjami podanymi na oficjalnej stronie gry, testy odbędą się w lutym przyszłego roku, a wezmą nich udział wyłącznie użytkownicy konsol PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Obecnie nie jest jasne, czy swoją szansę otrzymają też gracze PC.

Rejestracja ruszy kilka tygodni wcześniej, bo już 10 stycznia.
Do zabawy dołączy tylko wyselekcjonowana grupa chętnych, więc zapewne trzeba po prostu liczyć na szczęście.
Więcej szczegółów na temat czasu trwania testów i ewentualnym powtórzeniu ich w przyszłości powinniśmy otrzymać w przyszłym roku.

Test sieci to wstępny proces weryfikacyjny, w którym wybrani testerzy zagrają we fragment gry przed jej premierą. Różne systemy techniczne infrastruktury zostaną zbadane i zweryfikowane poprzez obciążenie sieci na dużą skale” - wyjaśnia FromSoftware.

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, Roman_PCMR napisał(a):

Panowie, czy ja sie myle czy co-op zabija sens dark soulsow?

 

Cale esencja przeciez to dostac wpi$%^, wzmocnic sie i wrocic do wroga mocniejszym

- Będzie można grać solo (choć domyślnym trybem jest coop).

- To nie będzie typowy Souls, ale raczej eksperyment pozwalający From Software wejść w nowe obszary i przetestować rozwiązania które mogą być później implementowane w przyszłych dużych tytułach
- Tego nie robi Miyazaki. Za grę odpowiada Junya Ishizaki, który dostał na nią zgodę od Miyazakiego w ramach poszerzania portfolio firmy:

Cytat

Warto wspomnieć, że Junya Ishizaki został reżyserem gry.

Deweloper miał okazję rozwijać Dark Souls, był jednym z projektantów poziomów oraz walk w Bloodrobne, a także był designerem pojedynków w Elden Ring.

"Jako deweloper miałem wiele pomysłów na to, co potencjalnie mogłoby być nowymi grami podczas rozwoju tytułów, nad którymi pracowałem, w tym Elden Ring.
Tym razem stanąłem na czele jako reżyser, dostałem możliwość pokierowania tym pomysłem dla Nightreign.
Zawsze byliśmy postrzegani jako firma, która tworzy te Soulslike'i lub tego rodzaju tradycyjne formuły gier Soulslike, więc uznałem to za okazję do zrobienia czegoś innego.
Rzucić wyzwanie sobie i firmie, aby zbudować coś nowego, jednocześnie wykorzystując to, co wypracowaliśmy w naszych poprzednich tytułach.
Osobiście lubię też doświadczenia kooperacyjnego trybu wieloosobowego, a w Nightreign chciałem stworzyć coś, co będzie bardzo na tym skupione."

Źródło

 

Tutaj jeszcze film dość dobrze tłumaczący czym ma być ta gra:
 

 

Opublikowano
5 godzin temu, Roman_PCMR napisał(a):

Panowie, czy ja sie myle czy co-op zabija sens dark soulsow?

 

Cale esencja przeciez to dostac wpi$%^, wzmocnic sie i wrocic do wroga mocniejszym

Mówisz? Ja widzę, że większość w razie niepowodzeń wzywa duchy graczy czy botów. 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Nie, nigdy nie brałem udziału, szczególnie w Eldenie, chyba w jakiejś gierce, ale nie kojarzę żebym grał w Eldena przed premierą, szczególnie, że nie jestem jakimś wyjadaczem w Soulsy, a co do tej gry to nie będę grać, nie mam zamiaru się zapisywać.

Opublikowano
38 minut temu, Paw79 napisał(a):

Gdybym miał konsolę, to też na pewno bym się zapisał.
Nie czekam z jakimś entuzjazmem na tą odsłonę, ale jestem ciekaw jak to będzie wyglądać.

Eksperymentowanie z formułą czasem kończy się nie tak jak zakładano, ale tutaj core zmianie nie ulegnie, zmienią się tylko zasady. Ot, wariacja w świecie Eldena, zachęcająca do ściślejszego coopa, choć podobno grę można skończyć w pojedynkę. Mam jednak obawy, że będzie jednak dość konkretny nacisk na korzystanie z pomocy towarzyszy.

Opublikowano
Godzinę temu, Paw79 napisał(a):

O, to pomyliłem Cię z kimś innym, bo z PCLab'a pamiętam że na pewno ktoś grał w przedpremierowe testy Eldena i pisał o tym na forum.

Na prawdę nie pamiętam, ale chyba nie grałem, bo nic nie pamiętam... dlatego przyjąłem taką wersję.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Weź mi nie rób konkurencji, co? 🤭 Śmieszne są te artykuły, ktoś sobie wystawił kod do testów za jakąś absurdalną kwotę, więc koniecznie trzeba o tym napisać. Ten portal to doprawdy ściek.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Monitory przedwczoraj przyszły także miałem możliwość porównania ich bezpośrednio jak z również z moim obecnym Dellem. Tutaj nie sposób nie wspomnieć o tym, że nawet Samsung Odyssey G7 S32DG70 mimo, że to również panel IPS miażdży jakościowo staruszka, nawet zostawiając te same 60Hz. Kolory były zaskakująco dobre i nawet czerń wydawała mi się idealna, a przynajmniej do czasu jak obok postawiłem OLEDa Odyssey G8 . Chyba nie będę jedyny, który stwierdzi że OLED ma efekt WOW, po włączeniu gry (Clair obscur expedition 33) obraz był po prostu magiczny - oczywiście komfort gry był tragiczny bo fpsy spadły z 60 do ledwo 30-40 (od 3060 Ti cudów nie można wymagać), niemniej jednak, stojąc na łące obok świecących drzewach czułem jakbym przeskoczył o generację do przodu w kwestii grafiki  no poezja. Także w grach nie mam nic do zarzucenia. Następnego dnia wziąłem się za testy w pracy, tutaj musiałem ograniczyć jasność do 0 i kontrast z domyślnych 50 na jakieś 20 bo inaczej czułem że biel wypala mi oczy. Następnie musiałem zmienić tryb na ciemny wszędzie gdzie się dało.. Po zmianie było już spoko, jakość tekstu perfekcyjna, nie byłem w stanie zauważyć żadnych problemów z ich wyświetlaniem nawet jak wsadziłem nos w monitor w ich poszukiwaniu. Generalnie po kilku godzinach nie czułem też jakiegoś większego zmęczenia oczu czy coś także raczej nie miałbym problemów z pracą na takim monitorze.   Wracając jeszcze do Samsunga Odyssey G7, tutaj czując że to właśnie powinien być mój wybór biorąc pod uwagę przewagę pracy biurowej nad grami naprawdę byłem skłonny go wybrać... ale niestety skreśliła go nie jakość panelu, bo moim zdaniem jest super i tak, tylko tragiczny interface.. co za oszołom wymyślił takie menu wraz z niewidocznymi małym przyciskami to nie wiem ale lepiej by robotę zmienił.. wisienką na torcie jest tryb gaming który zawsze włączał mi się domyślnie po uruchomieniu monitora, ignorując moje poprzednie ustawienia, co kończyło się wypalaniem oczu.    Tutaj byłem już skłonny zaryzykować i wziąć tego OLEDa do czasu jak doczytałem, że Samsung nie oferuje 3 letniej gwarancji na wypalenia, ba! oferuje jedynie 12 miesięcy gwarancji ogólnej. Takiego ryzyka nie chcę i odsyłam oba modele. Będę szukał innego IPSa (może tego LG 32GR93U-B) bo obecna ich jakość jest naprawdę dobra, albo zamówię innego OLEDa w tym rozmiarze, który będzie płaski i z pivotem i pojawi się w sensownej cenie, ale chociaż da to małe zabezpieczenie na wypalenie.    Moja konkluzja jest taka, że nie jest tak łatwo o uniwersalny monitor w obecnych czasach   
    • Ktoś pozjadał wszystkie rozumy i zapomniał spalić te kalorie.  
    • Skoro kupiłeś WOLED to wiedziałeś na co się piszesz 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...