Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nowa produkcja From Software: Coop Action Survival w uniwersum Elden Ring:

https://en.bandainamcoent.eu/elden-ring/elden-ring-nightreign

 


Tytuł jest osobną, samodzielną grą, więc zasługuje na swój własny wątek, żeby nie robić bałaganu w temacie o wciąż przecież popularnym Elden Ringu.

 

Osobiście po pierwszym hyp'ie (O, nowy Elden Ring, którego nikt się nie spodziewał!) jestem mocno sceptyczny.
Wygląda to na mix filozofii "użyjmy tych assetów jeszcze raz" połączony z seamless-coop'em (mod społecznościowy do oryginalnej odsłony).
No, ale zobaczymy.
Moim zdaniem Nightreign należy traktować bardziej jako luźną wariację niż jako pełnoprawną, poważną produkcję, o czym świadczy choćby obecność w trailerze takich postaci jak strażniczka ognia czy Bezimienny Król z Dark Souls 3. 

Edytowane przez Paw79
  • Like 1
  • Upvote 2
Opublikowano

Gezz, ponad milion wyświetleń w kilka godzin. :o

 

Te same asety i wrogowie z poprzednich gier jak Nameless King i Lady Maria, a nawet podziemia i 100k polubień. Inne marki dostałyby za to wciry. :E Podwójne standardy. :E 

 

Jak będzie można zagrać samemu, to może zagram. Jakoś w coopie sobie tego nie wyobrażam. Ciekawie jak ogarną poziom trudności dla kilku graczy.

  • Upvote 2
Opublikowano

Szczegóły na temat rozgrywki:

https://www.ppe.pl/news/359282/elden-ring-nightreign-to-samodzielna-kooperacyjna-gra-tworcy-znaczaco-odswieza-rozgrywke.html

Cytat

From Software zdecydowało się na intrygujący ruch – Elden Ring Nightreign jest kooperacyjną produkcją, w której maksymalnie trzech śmiałków będzie przedzierać się przez Limgrave. 

Produkcja zostało przygotowana z myślą o „rozgrywce nastawionej na sesje”, a twórcy zapewnią losowo generowanych wrogów oraz struktury, dzięki którym każda sesja będzie unikalna. 

Gracze będą walczyć z obozami wrogów, a ich celem będzie odnalezienie jak najpotężniejszej broni – całe działanie musi zakończyć się przed zmierzchem, ponieważ gdy zapadnie noc, pojawi się boss.
Jeśli ekipa przetrwają trzy dni w grze, zmierzy się z głównym bossem, a w Elden Ring Nightreign jest ich ośmiu.

From Software pracowało nad Elden Ring Nightreign w taki sposób, by tytuł był ciekawy i angażujący dla nowych jak i powracających fanów IP.
Pozycja zapewni ośmiu grywalnych bohaterów na start, a każdy otrzyma unikalne umiejętności i ostateczne ataki.
Jeżeli jednak nie preferujecie trybu współpracy, bądźcie spokojni – Japończycy podkreślają, że pomimo stworzenia gry z kooperacyjną rozgrywką dla trzech graczy, nadal będziemy mogli podejść do zmagań solo.

  • Like 1
Opublikowano

https://www.eurogamer.pl/pierwsza-okazja-do-zagrania-w-elden-ring-nightreign-pojawi-sie-wkrotce-ujawniono-termin-testow

 

Cytat

Już na początku przyszłego roku wybrani gracze sprawdzą potencjał Elden Ring Nightreign - nowej produkcji FromSoftware - w ramach testów infrastruktury sieciowej.
Firma podała szczegóły.

Zgodnie z informacjami podanymi na oficjalnej stronie gry, testy odbędą się w lutym przyszłego roku, a wezmą nich udział wyłącznie użytkownicy konsol PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Obecnie nie jest jasne, czy swoją szansę otrzymają też gracze PC.

Rejestracja ruszy kilka tygodni wcześniej, bo już 10 stycznia.
Do zabawy dołączy tylko wyselekcjonowana grupa chętnych, więc zapewne trzeba po prostu liczyć na szczęście.
Więcej szczegółów na temat czasu trwania testów i ewentualnym powtórzeniu ich w przyszłości powinniśmy otrzymać w przyszłym roku.

Test sieci to wstępny proces weryfikacyjny, w którym wybrani testerzy zagrają we fragment gry przed jej premierą. Różne systemy techniczne infrastruktury zostaną zbadane i zweryfikowane poprzez obciążenie sieci na dużą skale” - wyjaśnia FromSoftware.

 

 

Opublikowano
2 godziny temu, Roman_PCMR napisał(a):

Panowie, czy ja sie myle czy co-op zabija sens dark soulsow?

 

Cale esencja przeciez to dostac wpi$%^, wzmocnic sie i wrocic do wroga mocniejszym

- Będzie można grać solo (choć domyślnym trybem jest coop).

- To nie będzie typowy Souls, ale raczej eksperyment pozwalający From Software wejść w nowe obszary i przetestować rozwiązania które mogą być później implementowane w przyszłych dużych tytułach
- Tego nie robi Miyazaki. Za grę odpowiada Junya Ishizaki, który dostał na nią zgodę od Miyazakiego w ramach poszerzania portfolio firmy:

Cytat

Warto wspomnieć, że Junya Ishizaki został reżyserem gry.

Deweloper miał okazję rozwijać Dark Souls, był jednym z projektantów poziomów oraz walk w Bloodrobne, a także był designerem pojedynków w Elden Ring.

"Jako deweloper miałem wiele pomysłów na to, co potencjalnie mogłoby być nowymi grami podczas rozwoju tytułów, nad którymi pracowałem, w tym Elden Ring.
Tym razem stanąłem na czele jako reżyser, dostałem możliwość pokierowania tym pomysłem dla Nightreign.
Zawsze byliśmy postrzegani jako firma, która tworzy te Soulslike'i lub tego rodzaju tradycyjne formuły gier Soulslike, więc uznałem to za okazję do zrobienia czegoś innego.
Rzucić wyzwanie sobie i firmie, aby zbudować coś nowego, jednocześnie wykorzystując to, co wypracowaliśmy w naszych poprzednich tytułach.
Osobiście lubię też doświadczenia kooperacyjnego trybu wieloosobowego, a w Nightreign chciałem stworzyć coś, co będzie bardzo na tym skupione."

Źródło

 

Tutaj jeszcze film dość dobrze tłumaczący czym ma być ta gra:
 

 

Opublikowano
5 godzin temu, Roman_PCMR napisał(a):

Panowie, czy ja sie myle czy co-op zabija sens dark soulsow?

 

Cale esencja przeciez to dostac wpi$%^, wzmocnic sie i wrocic do wroga mocniejszym

Mówisz? Ja widzę, że większość w razie niepowodzeń wzywa duchy graczy czy botów. 

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Nie, nigdy nie brałem udziału, szczególnie w Eldenie, chyba w jakiejś gierce, ale nie kojarzę żebym grał w Eldena przed premierą, szczególnie, że nie jestem jakimś wyjadaczem w Soulsy, a co do tej gry to nie będę grać, nie mam zamiaru się zapisywać.

Opublikowano
38 minut temu, Paw79 napisał(a):

Gdybym miał konsolę, to też na pewno bym się zapisał.
Nie czekam z jakimś entuzjazmem na tą odsłonę, ale jestem ciekaw jak to będzie wyglądać.

Eksperymentowanie z formułą czasem kończy się nie tak jak zakładano, ale tutaj core zmianie nie ulegnie, zmienią się tylko zasady. Ot, wariacja w świecie Eldena, zachęcająca do ściślejszego coopa, choć podobno grę można skończyć w pojedynkę. Mam jednak obawy, że będzie jednak dość konkretny nacisk na korzystanie z pomocy towarzyszy.

Opublikowano
Godzinę temu, Paw79 napisał(a):

O, to pomyliłem Cię z kimś innym, bo z PCLab'a pamiętam że na pewno ktoś grał w przedpremierowe testy Eldena i pisał o tym na forum.

Na prawdę nie pamiętam, ale chyba nie grałem, bo nic nie pamiętam... dlatego przyjąłem taką wersję.

Opublikowano

Ja się zapisałem, Elden Ring zawsze przyciągał moją uwagę ale póki co nie grałem w żadne soulst itp więc tutaj ewentualnie bez kupowania gry sprawdzę czy coś takiego wgl do mnie przemawia o ile się dostanę. 

  • Upvote 1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Weź mi nie rób konkurencji, co? 🤭 Śmieszne są te artykuły, ktoś sobie wystawił kod do testów za jakąś absurdalną kwotę, więc koniecznie trzeba o tym napisać. Ten portal to doprawdy ściek.

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • @tekkno nie należy brać informacji z 1 źródła, ale nie należy też odrzucać wszystkich i uważać się za jedynego najmadrzejszego.  Nie wiem jaki jest problem z transferem masy w tej grze, być może masz rację, być może on - Nie działa trailbraking? Nie chce mi się w to wierzyć, bo takie coś to fizyka NFSa i Burnouta, a nie simcade i sima.  Co do ludzi oglądających streamy to zjawisko znane od czasu wynalezienia pierwszego TV, ludzie oglądają, nic nowego. Jeżeli chcesz wiedzieć dlaczego poczytaj książki o psychologii. Dlaczego wolą oglądać, niż grać? Z tego samego powodu, dlaczego oglądają TV, a nie czytają książki - granie wymaga zaangażowania, umiejętności, minimum wysiłku - oglądanie żadnego z powyższych.   
    • ile komplet zimówek średniej klasy do tego audi kosztuje? 5k? 
    • Kiedy Aliexpress wjedzie za mocno   20251126_182210.mp4    
    • https://ithardware.pl/aktualnosci/rtx_60_premiera_karta_nvidia_amd-46890.html   Jak myślicie, jednak 5000 Super faktycznie może nie być jak, już chodzą plotki, że premiera następnej generacji może być opóźniona. 
    • Ustawiasz tak samo, ale 9800 nie specjalnie się skaluje z zegarem, poza oczywiście niektórymi przypadkami, jak załadowanie shaderów i siatki dużej mapy. Natomiast zyski z ustawienia są inne, szczególnie 7800. Tego faktycznie można nie ruszać. 14600k czy 9700 też można - specjalnie wolałbym tego nie rozciągać - jest to trochę marnotrastwo.  W moim przypadku jest miodzio przy 120, w innym może być i 100.  88 jest bezpieczne - absolutnie nie optymalne. Poza tym wystarczy otymizer dać na 30 i już masz po optymalnych ustawieniach AMD. Jak puścisz wszystko z płyty, to zobaczysz i 1.45v, co jest bezpieczne dla stabilności i znowu niekoniecznie optymalne. Tylko zegar zależy od napięcia i temperatury, temperatura od napięcia i optymalne sztywne ustawienie dla jednej sztuki będzie 1.25 dla drugiej 1.35. Co znowu ni jak się ma do AMD które stworzyło i ustawiło - ręczne ustawienia o ile są sensowne zawsze będą lepsze od fabrycznych, bo one muszą uwzględniać najgorsze kawałki krzemu i margines bezpieczeństwa, żeby zawsze było stabilnie… i nie wiedzą jakie włożysz chłodzenie.  88 W też pewnie ok, ale skoro domyślnie te procesory mają 65w, to 88 jest po to, żeby zrobić jakąś różnicę (w skrócie - wiadomo pbo itp). 120 vs 88 nie będzie w żaden sposób porównywalne do różnicy jaką masz 65 vs 88, ale będzie jeszcze sensowna i dla mnie widoczna przy dropach fps - dla wielu osób nie zrobi różnicy, tak jak dla mnie średni 250 - na monitorze 240hz nie widzę specjalnie różnicy czy to jest 180 czy 240, ale drop z 250 na 120 już tak. Moje ustawienia są o tyle fajne, że to właśnie minimalizują… i nie działa to tak samo na 88W. Na zdjęciu sprzed chwili masz 166w przy średnim 158 - maksymalnie widziałem 169, najczęściej jest to 164-168 w przy średnim 155-160. To jest bez sensu i właśnie coś mi się wydaje, że ustawianie ręczne limitów nic tu nie daje 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...