Skocz do zawartości

Intergalactic: The Heretic Prophet


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
40 minut temu, crush napisał(a):

Porównaj wygląd postaci. Jak nie widzisz różnic to skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą

Dla mnie oba tytuły nie wyglądały zachęcająco i w obu przypadkach po trailerze dałem łapkę w dół.

41 minut temu, crush napisał(a):

Dane z tego wycieku/włamu Sony.

O czym Ty piszesz?

Aaa, czyli uprawiasz propagandę porażki.

Grę, która jest na rynku 2 lata (ten przeciek obejmował chyba okres do 2022 r.), kupiło mniej osób, niż grę, która jest na rynku od 8 lat. Kwestia ceny też nie jest istotna :D 

 

Spider Man 2 to tak samo porażka, bo SM1 ma więcej sprzedanych kopii? GTA6 po 2 latach na pewno nie pobije sukcesu GTA5. Będziesz wtedy obszczekiwał Rockstar?

32 minuty temu, Tankietka napisał(a):

Nah, w 2020 czyli roku wydania ostatniej nowej gry Naughty Dog, Ubisoft potrafił sprzedać 10 milion np. The Division 2 czy kompletne rozbicie banku z Assassin's Creed Valhalla z bodaj bilionem przychodu.

Także sam widzisz jak się wszystko zmienia przez kilka lat. W 2020 Ubisoft nie był podupadły a potęgą. Przed Naughty Dog bardzo trudne zadanie. 5 lat minęło, cały czas kasa na studio leci a ich nowy trailer otrzymał bardzo złe przyjęcie.

Czyli twierdzisz, że reputacja Ubisoftu podupadła wczoraj?

W 2020 byli potęgą, a premiera np. Watch Dogs Legion wcale nie miała miejsca?

29 minut temu, Vulc napisał(a):

Czy napisałem gdzieś, że wszystkim się jednomyślnie nie podobało? Fakty są takie, że zamieszanie wokół tej gry na pewno im nie pomogło i nie sprawiło, że ludzie jeszcze chętniej sięgną po kolejne odsłony. Wręcz przeciwnie.

Natomiast zamieszanie wokół tej gry i odbiór decyzji fabularnych, z pewnością nowych fanów nie przysporzyły.

Decyzje były kontrowersyjne i nie każdemu przypadły do gustu, ale pisanie, że z pewnością nowych fanów nie przysporzyły to jest tylko i wyłącznie Twoje zdanie.

29 minut temu, Vulc napisał(a):

Za marketingiem stoi Sony. I Adidas. I Porsche. 😏 Złośliwi mówią, że jeszcze Gillette. A tak na serio, nie mam pojęcia jak można w tej sytuacji napisać, że ma łatwo. Gorszego startu nie można było sobie wymyślić.

Śmieszki z Twojej strony i ogólnie zamieszanie w Internecie, a Sony przecież kasy nie żałuje na promocje swoich gier. O premierze Intergalactic pewnie dowie się spora rzesza graczy/nie graczy (reklamy w tv/ obklejone busy, pociągi, bloki itd.). 

Opublikowano

No tak, to moje zdanie. Zdanie, które podziela bardzo dużo osób. Przeczytaj to inaczej, "na pewno jej nie pomogły", bo w takim kontekście to napisałem.

 

No kasa jest, ale co to ma wspólnego z tym, o czym pisaliśmy? Jaki to dobry start, jeśli gra na dzień dobry budzi skrajnie negatywne emocje? Po kilkuminutowym trailerze? Normalnie powiedziałbym, że Sony powinno być zaniepokojone, ale jeśli oni Concorda przepchnęli za taką kasę, to widocznie nikt sobie z tego nic nie robi.

Opublikowano
20 godzin temu, slafec napisał(a):

A ten przykład czemu ma służyć? Marvel Rivals na zwiastunach wygląda jak typowa gra dla modern audience i jakimś cudem odniosła sukces?

 

Akurat MR nie jest dla modern audience. Doszły mnie słuchy, że postępowcy się spłakali nad wyglądem bohaterek. Są za szczupłe i gibkie. Szczególnie Luna Snow. Bohaterki nie wyglądają jak grube babony z Concord.

diokdyz-744937fe-582a-41bf-a513-2881c33d

 

Opublikowano
W dniu 30.12.2024 o 00:10, Vulc napisał(a):

No tak, to moje zdanie. Zdanie, które podziela bardzo dużo osób. Przeczytaj to inaczej, "na pewno jej nie pomogły", bo w takim kontekście to napisałem.

Zgadzamy się, że gra była kontrowersyjna i wywołała ogromne zamieszanie.

W całości Twoje zdanie podziela bardzo dużo osób w Internecie. Niestety nie mamy dobrych narzędzi, żeby rozstrzygnąć czy kierunek w jakim poszło TLOU2 większości się podobał, czy się nie podobał (i czy zaszkodził marce). Przy sprzedaży 10 milionów kopii w niecałe 2 lata można założyć, że narzekaczy było sporo, ale głównie w Internecie.

W PS Store przy 205k opinii ocena gry wynosi 4,48/5. Ocena na Metacritic została zniszczona przez review bombing, ale ciągle rośnie - obecnie 5,8 przy 164k opinii (taka liczba opinii w tym serwisie to jest coś nietypowego). Remaster został od początku odebrany pozytywnie przez graczy i ma ocenę 7,6 (przy 2.1k opiniach).

 

ND na szczęście ma wolność artystyczną i nie jest skazane na klepanie bezpiecznych sequeli. 

W dniu 30.12.2024 o 00:10, Vulc napisał(a):

No kasa jest, ale co to ma wspólnego z tym, o czym pisaliśmy? Jaki to dobry start, jeśli gra na dzień dobry budzi skrajnie negatywne emocje? Po kilkuminutowym trailerze? Normalnie powiedziałbym, że Sony powinno być zaniepokojone, ale jeśli oni Concorda przepchnęli za taką kasę, to widocznie nikt sobie z tego nic nie robi.

Napisałem wcześniej, że Intergalactic ma też łatwo, bo za marketingiem stoi Sony tj. gra całą tę internetową aferę woke vs antywoke pominie i trafi do szerokiej grupy odbiorców. Nie będzie też premiery na Steam, także nie będzie zabawy w wystawianie recenzji w ramach protestu.

Gry singleplayer to pozycje premium sprzedawane w pełnej cenie, a przez to inaczej traktowane przez wydawcę. Nie wiem po co tak usilnie w tę dyskusję wplątywany jest Concord i inne gry usługi od Sony (i nie tylko).

15 godzin temu, ghostdog napisał(a):

Akurat MR nie jest dla modern audience. Doszły mnie słuchy, że postępowcy się spłakali nad wyglądem bohaterek. Są za szczupłe i gibkie. Szczególnie Luna Snow. Bohaterki nie wyglądają jak grube babony z Concord

Ma za mały biust jak na azjatycki kanon piękna, heterochromię i jeszcze kolorowe włosy. Gdyby to była gra od ND to pewnie zostałaby spalona na stosie.

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, slafec napisał(a):

Nie wiem po co tak usilnie w tę dyskusję wplątywany jest Concord i inne gry usługi od Sony (i nie tylko).

1. Bo za marketingiem stało także Sony.
2. Bo koszt produkcji 400 mln $ - to górna półka pod względem wydatków na jedną grę - Concord nie był popierdółką.
3. Bo Jim Ryan w wywiadzie wskazywał że chciałby, aby Concord był dla PlayStation tym, czym jest Counter-Strike 2 dla Valve.
4. Bo marketing gry Concord (z tych 400 mln $) wyniósł ok. 60-80 mln $ - więc pokaźnie, może w PL tego nie było widać, ale USA jak najbardziej (TV, bilbordy itd.- wszędzie Concord).
I gracze pokazali co myślą o tej grze...

Bo 75% negatywnych łapek pod trailerem; Inter... (nawet do dzisiaj całego tytułu nie zapamiętałem, bo taką "wspaniałą" nazwę wymyślili) - nie bierze się znikąd i ND powinno wyciągnąć z tego wnioski w kolejnym trailerze, pokazania gry z dobrej strony i ewentualne zmiany elementów gry, aby gra nie skończyła jak Concord, jak przesunięta premiera AC: Shadow, lub jak Alan Wake 2 gdzie Remedy "kpiło" z braku gry na płytach i Steam - a do dzisiaj grubo po ponad roku od premiery nie wyszli nawet na zero. 

Jeżeli gracze w ocenach, komentarzach, portale o grach, youtuberzy, strony www o grach - mówią że jest słabo, to jest słabo.
Jak mówią że jesteś pijany, to ND powinno "się położyć spać".

Już prze%&* 3 lata na TLOU Multi, oby nie prze%&* kolejne 3 lata na Inter... szejk WOKE china no binar....

Edytowane przez kanon7
Opublikowano
8 godzin temu, slafec napisał(a):

Zgadzamy się, że gra była kontrowersyjna i wywołała ogromne zamieszanie.

W całości Twoje zdanie podziela bardzo dużo osób w Internecie. Niestety nie mamy dobrych narzędzi, żeby rozstrzygnąć czy kierunek w jakim poszło TLOU2 większości się podobał, czy się nie podobał (i czy zaszkodził marce). Przy sprzedaży 10 milionów kopii w niecałe 2 lata można założyć, że narzekaczy było sporo, ale głównie w Internecie.

 

Napisałem wcześniej, że Intergalactic ma też łatwo, bo za marketingiem stoi Sony tj. gra całą tę internetową aferę woke vs antywoke pominie i trafi do szerokiej grupy odbiorców.

Ludzie TLoU2 brali często z rozpędu, po świetnej jedynce, większość kupujących raczej nie czytała spoilerów. No, ale tak, jak to dokładnie wygląda, możemy sobie dywagować. Natomiast nie ma się co czarować, reakcja na trailer Intergalactic daje jasno do zrozumienia, że taryfy ulgowej nie będzie.

 

Jak wyżej zauważył kolega, za Concordem też stał marketing Sony. ;) Jasne, to nie jest taka sama sytuacja, ale z pewnością nie będzie tak łatwo pozbyć się pozostałości po tym całym zamieszaniu. Dlatego obstaję przy swoim, to będzie duże wyzwanie.

Opublikowano (edytowane)

@kanon7 Ciekawe, bo w google ciężko mi było znaleźć jakieś billboardy z Concord z USA. Trafiłem jedynie na artykuł IGN, gdzie właśnie obwiniają Sony za słabą promocję gry (i zaprzeczają temu co napisałeś). Gdyby nie memy i mędrcy z yt to nawet nie wiedziałbym o istnieniu tego tytułu. Helldivers 2, kolejna gra usługa, również miała szczątkowy marketing na premierę. Zupełna przeciwność w stosunku do gier singleplayer.

 

Koszty produkcji Concord w postaci 400 mln $ traktujesz jako potwierdzone info, a to przecież przeciek, z którym wielu specjalistów w branży się nie zgadza. Tam musiałby być ktoś faktycznie odklejony, żeby wydawać tyle kasy na nowe IP od nowego studia. Taki pewniak jak Spider Man 2 miał budżet 315 mln $, a Wolverine 305 mln $ (info bezpośrednio od Insomniac). 

Sony dopiero wchodzi na rynek gier usług i to nie jest ich jedyna porażka. Zdążyli już ubić studio London i anulować kilka głośnych projektów jak Twisted Metal czy wspominane wcześniej Factions. W produkcji mają jeszcze kilka asów. Chyba każda firma chciałaby mieć swojego Fortnite lub CSa i te marzenia Jima były zasadne. Nijak to się ma do gier singleplayer, a wręcz można napisać, że jak jakaś firma pierwotnie była skoncentrowana na grach singleplayer to przejście na live service jest bolesne. 

 

Z ciekawości wszedłem na yt i porównałem najpopularniejsze trailery z TGA.

Intergalactic THP (kanał Playstation) 2,2 mln wyświetleń, sumarycznie 373k łapek i 32,7k komentarzy

Elden Ring Nightreign (kanał Bandai Namco) - 3,4 mln wyświetleń, sumarycznie 181,6k łapek i 17,4 komentarzy

Wiedźmin 4 (kanał IGN) 9 mln wyświetleń, sumarycznie 431k łapek i 32,6k komentarzy

 

Intergalactic ma ponad 4 razy mniej wyświetleń, ale pozostałych interakcji prawie tyle samo co Wiedźmin 4 (albo nawet więcej). Na bazie tego szybkiego (i pewnie niedokładnego) porównania mogę wysnuć wniosek, że mamy do czynienia z czystym review bombingiem i zniekształcaniem obrazu przez hejterów. Czy te osoby w ogóle zainteresowane są grą? Raczej nie. Jedynym problemem może być fakt (tutaj przyznaję rację Vulc), że ludzie często lubią iść ślepo za tłumem i jak widzą, że gra jest "odbierana" negatywnie to sami szybko zaczną powielać zdanie innych. Aczkolwiek jak wspominałem wcześniej ta drama dotyczy tylko social mediów z naciskiem na yt i twitter, a reklama Sony trafi do szerszego grona odbiorców.

Edytowane przez slafec
Opublikowano

Gry DEI które miały się super sprzedać w 2024 okazały się FLOPEM i failem, Cokcord na pierwszym miejjscu, kolejno Dragon Age Wokeguard, Suicide Squade, Woke Justicise, Unknown 9 Woke, Star Wars Wokelaws, Duustborn, gracze mają dość wpychania ideologii na siłę, to widać, a te debile z dużych korpo nic sie nie uczą tylko brną w to łajno, po twoim awatarze widać że chyba urwałeś się z PPE i bronienie $ony masz we krwi.

Aha zgadzam się z @Vulc

  • Like 1
Opublikowano
30 minut temu, slafec napisał(a):

Intergalactic ma ponad 4 razy mniej wyświetleń

Ludzie musza sie po pierwsze nauczyc poslugiwanym slownictwem bo wiekszosc i tez osoby tutaj nie wiedza co to wgl oznacza "woke" ale  przeciez pod wygladzie juz pisza, ze gra jest woke gdzie wyglad postaci nie ma z tym nic wspolnego ;) tak samo wiele gier okazlao sie po prostu slabych i nie dlatego ze, mialy elementy "woke" a po prostu lezaly podstawy, jednak latweiej zrzucic wine na woke.

Opublikowano

Tak. Myślę, że zatrudnianie nie-binarnych, tęczowo-włosych aktywiszczy nie ma kompletnie nic wspólnego ze spadkiem jakości. ☺️

 

To jest wszystko kwestia przypadku. Ignorancja jest błogosławieństwem.

  • Like 2
Opublikowano

Moim zdaniem mylą się Ci, którzy twierdzą, że ten tytuł nie będzie miał pod górkę "bo to Naughty Dog i Sony". Czasy bezgranicznego zaufania nawet do takich tuz jak Naughty Dog i Rockstar Games raczej mijają i miejmy nadzieję, że bezpowrotnie. Póki co Naughty Dog nie pokazało niczego zachęcającego od strony gameplayu. Swoją drogą niektórzy mogli nie skojarzyć faktów ale w zeszłym roku obchodziliśmy 40 lecie Naughty Dog ;)

  • Like 1
Opublikowano

Nie wiem czy nawet dobra historia i gameplay spowoduje, że gra odniesie oczekiwany sukces. Główny bohater lub bohaterka to bardzo istotny element gry. Jak mam grać kimś kto wzbudza moja niechęć. Śmieszy mnie porównywanie do Ellen Ripley i jej ogolonej głowy. Ripley ogoliła głowę dopiero w 3 odsłonie Obcego (ze względów higieny osobistej i warunków jakie panują w więzieniu). Widzowie polubili tą postać w pierwszych częściach. Tutaj ogolony łeb oraz wyraz twarzy aż krzyczy, że jest to jakiś manifest silnej i niezależnej kobiety. Jakaś fantazja Druckmanna i całego tęczowe środowiska. Ja uważam, że każdy twórca ma prawo do swojej wizji ale musi liczyć się z tym, że jego produkt nie znajdzie takiej liczby odbiorców na jaką liczy. I niech potem nie płacze, że ludzie nie podzielają jego wizji i nie chcą wydać swoich pieniędzy na dany produkt.

  • Like 2
Opublikowano
13 godzin temu, ghostdog napisał(a):

Główny bohater lub bohaterka to bardzo istotny element gry. Jak mam grać kimś kto wzbudza moja niechęć.

Przeciez dzis jak nie ma ladnej laski do trzepania sie przed monitorem to kazda bylaby zla, mialaby wlosy to gracze znalezliby sobie inny problem ;) 

13 godzin temu, Kris194 napisał(a):

Póki co Naughty Dog nie pokazało niczego zachęcającego od strony gameplayu.

Dziwne, zeby pokazali gameplay, ktory zawsze jest pokazywany na dlugo po zapowiedziach pierwszych, a na gameplay sobie moze poczekamy i z rok bo gra ma wyjsc ponoc w 2026r.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 2.01.2025 o 13:55, crush napisał(a):

Tak. Myślę, że zatrudnianie nie-binarnych, tęczowo-włosych aktywiszczy nie ma kompletnie nic wspólnego ze spadkiem jakości. ☺️

 

To jest wszystko kwestia przypadku. Ignorancja jest błogosławieństwem.

Nie tylko to jest powodem, ogromnym problemem jest też "brain drain" w gamedevie, twórcy mówią o tym od lat. Chcemy wysoce zaawansowanych gier ale nagle się okazuje, że nie ma kto ich tworzyć bo Ci, którzy zjedli zęby na tworzeniu gier począwszy od przynajmniej PS2 nie byli wystarczająco szanowani i albo się rozeszli albo w ogóle rzucili tworzenie gier. Krawaciarze zniszczą każdą branżę. Zniszczyli muzyczną, filmową a teraz rozwalają grową.

Edytowane przez Kris194
  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano
W dniu 4.01.2025 o 20:48, Kris194 napisał(a):

Naughty Dog nie pokazało niczego zachęcającego

W dniu 5.01.2025 o 10:15, Phoenix. napisał(a):

Dziwne, zeby pokazali gameplay

Myślę że tutaj użytkownikowi @Kris194 bardziej chodziło o to, że na pierwszy trailer gry, ND dało d$%y. Przykład? Porównajmy sobie:

RockstarGames -> GTA VI Trailer 1
- 98,8% łapek w górę
- 1,2% łapek w dół
- W 11 dni 150 mln wyświetleń
- Wszędzie analizy trailera, mówi się o grze, szuka "smaczków"
- newsy dzień w dzień z dowolną informacją
- Jedyny minus to odległa data premiery 2025 (trailer 2023)
NaughtyDog -> Intergalactic: Trailer 1
- 25% łapek w górę
- 75% łapek w dół
- komentarze gry na youtube wyłączone w 24h po premierze trailera
- W 12 dni 1,3 mln wyświetleń
- narzekanie graczy, yuotuberów na brak konkretów, woke i słaby trailer
- prawie same słabe newsy o Intergalactic itd.

Dwie duże firmy, porównane dwa pierwsze trailery gier i reakcja graczy o 180 stopni inna i zdecydowanie o innej skali.

Opublikowano

Mnie ciekawi jak zachowa się rynek i społeczność graczy w przypadku AC Shadows i nowego IP od ND. Sam grami nie jestem jakoś specjalnie zainteresowany ale sytuacja tych 2 tytułów jest arcy ciekawa. Ten pierwszy ma uratować Ubi, a drugi może obniżyć wartość firmy w oczach graczy. Na dzień dzisiejszy głównym problemem tych tytułów jest bohater/bohaterka. Tego nie da się naprawić patchem. Raczej nie wybielimy czarnego samuraja, choć w drugim przypadku można zrobić mikropłatności na włosy i uśmiechniętą buźkę :D

Opublikowano
40 minut temu, ghostdog napisał(a):

Ten pierwszy ma uratować Ubi

Tutaj poki co nic nie wiadomo bo nawet nie da sie kupic gry, a premiera za miesiac. W przypadku ND jesli gra bedzie dobra to sie obroni, to, ze komus sie nie poodba postac jest zrozumiale ale przeciez nie kazdemu ma sie podobac wiec jako studio zlalbym takich graczy cieplym moczem i robil dalej swoje ;) Tak zapewne bedzie w tym przypadku bo w postaci nic nie zmienia kiedy gra jest juz w produkcji od ponad 4lat.

Opublikowano (edytowane)
48 minut temu, ghostdog napisał(a):

Mnie ciekawi jak zachowa się rynek i społeczność graczy w przypadku AC Shadows i nowego IP od ND. Sam grami nie jestem jakoś specjalnie zainteresowany ale sytuacja tych 2 tytułów jest arcy ciekawa. Ten pierwszy ma uratować Ubi, a drugi może obniżyć wartość firmy w oczach graczy. Na dzień dzisiejszy głównym problemem tych tytułów jest bohater/bohaterka. Tego nie da się naprawić patchem. Raczej nie wybielimy czarnego samuraja, choć w drugim przypadku można zrobić mikropłatności na włosy i uśmiechniętą buźkę :D

Jakoś miliony kupiło San Andreas i nikt nie miał problemu z bohaterem.

 

Jak jest dobra gra to mi to wisi kim gram.

Edytowane przez ODIN85
Opublikowano
5 minut temu, Roman_PCMR napisał(a):

zlewanie graczy cieplym moczem zle sie konczy.... Powinienes wiedziec o tym

Szanuje wizje artystyczna tworcow i czekam co maja do pokazania wiecej, postac w tej grze nie jest dla mnie zadnym problemem bo to nie czarny samuraj, a kobiety z krotkimi wlosami to nie jest dla mnie zadna nowosc ;)  Takze tym bardziej tworcy powinni zlac takich graczy.

Wyrazic opinie nt tego ze komus sie postac nie podoba jest jak najbardziej wporzadku ale to co gracze pisza to zwykle rakowisko.

Opublikowano

Gracze głosują portfelem, co widać, SW: Outlaws, Veilguard, Dustborn, Unknown 9, Suicide Squad oraz Concord to są DEI flopy 2024, gracze zagłosowali portfelem i gry się nie sprzedały. Dużo kasy krawaciarze stracili.

Opublikowano

Ale to sa po prostu slabe gry, a to nie to samo co hipotetycznie dobra gra z postacia ktora sie komus nie podoba. Piekna panienka takiego Outlaws by nie uratowala bo cala gra lezy jako uniwersum i reszta gier to samo a Ty nawet tego nie odrozniasz to o czy mowa ;)

8 minut temu, crush napisał(a):

Gdzie?

 

Mam nadzieje, ze jestes piekniejszy i masz swoj harem, a nie zakompleksionym dupkiem szukajacym ladnych postaci w nie swoim swiecie;)

6 minut temu, Stjepan napisał(a):

Concord

Gry uslugi to tak sliski rynek, ze nawet najwiekszym sie podwijja nogi. Nikt zreszta o ta gre nie prosil :D Popatrz jak padaja jak muchy nowe gry uslugi po krotkim czasie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...