Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia (edytowane) Cytat Czwarta główna część popularnej serii slasherów, za której opracowaniem stoją studia Team Ninja i PlatinumGames. W Ninja Gaiden 4 wcielamy się w Yakumo, czyli młodego wojownika ninja z własnym stylem walki, który podąża śladem dotychczasowego głównego bohatera – Ryu Hayabusy. źródło: https://www.gry-online.pl/gry/ninja-gaiden-4/ze6c0e Team ninja wraz ze współpracą Platinium Games właśnie zapowiedzieli na Xbox_direcrt. Ja się jaram. Uwielbiam slashery, a Ninja Gaiden należy do moich ulubionych. Chętnie sięgnę po następna część. Zapowiada się grubo. Gra jest robiona na UE5 i trafi pierwszego dnia do XGP. Edytowane 25 Stycznia przez Jaycob 1
Isharoth 597 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia Fajnie wygląda. Grałbym. Nawet jeśli nie grałem w poprzednie części.
Phoenix. 4 714 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia To beganie po scianach to taka kopia nie powiem czego.. meh
Tankietka 218 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia (edytowane) Oprawa past gen niestety. Sterylny, płaski naleśnik. I co to za pedzio z kiczowatą fryzurką i maską? Serio? Wtf. Edytowane 23 Stycznia przez Tankietka
brainq 47 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia no levele są w stylu gry ghostrunnera no ale jak bedzie premiera to się obada dobrze ze do gamepassa wjechało ninja gaiden 2 black wiec bede sprawdzał.
Jaycob 1 934 Opublikowano 23 Stycznia Autor Opublikowano 23 Stycznia Ja już pobieram - 81 GB. Sporo jak na grę, która og wyszła na X360.:E Ciekawe czy będzie tak samo trudna jak zapamiętałem.
brainq 47 Opublikowano 23 Stycznia Opublikowano 23 Stycznia Przenieśli na silnik UE5 no jestem ciekaw co oni zmienili ale tez mam kolekcje nie ograną i ludzie piszą ze black a giga sporo rożni.
azgan 1 127 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia 9 godzin temu, brainq napisał(a): Przenieśli na silnik UE5 no jestem ciekaw co oni zmienili Zmiany podobne jak w 2 która też została przeniesiona na UE5 1
brainq 47 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia 6 godzin temu, azgan napisał(a): 6 godzin temu, azgan napisał(a): Zmiany podobne jak w 2 która też została przeniesiona na UE5 Tu nie chodzi o grafike a zawartość itp.
DżonyBi 1 969 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia (edytowane) I jak? Gral ktos w tego Remake'a 2, bo zamierzam sciagnac. Warto? Edytowane 24 Stycznia przez DżonyBi
JayDee016 31 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia (edytowane) 1 godzinę temu, DżonyBi napisał(a): I jak? Gral ktos w tego Remake'a 2, bo zamierzam sciagnac. Warto? Właśnie pykam, imo, fajniutki, ale wersja z gamepassa nie ma DLSS (.dll jest w folderze z grą. ale nie ma opcji do wyboru), także gud job gud effort m$. Edit: No i UE5...cutscenki stutterują fest Edytowane 24 Stycznia przez JayDee016 1
Tankietka 218 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia (edytowane) Ahh wspomnienia. Przed erą Soulsów ludzie padali jak muchy na bossach. Wielu nie dało rady przejść Almy (chociaż dla mnie trochę demonizowana i są trudniejsi tam bossowie). W sumie dla mnie Ninja Gaiden z pierwszego Xboxa to taki souls bez pewnych "soulsowych" elementów. Edytowane 24 Stycznia przez Tankietka
brainq 47 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia 3 godziny temu, DżonyBi napisał(a): I jak? Gral ktos w tego Remake'a 2, bo zamierzam sciagnac. Warto? Zdecydowanie warto jak jest w gamepass bo kupowanie tego remaka za 230zł to mnie na głowe nie upadło. Ale kiedyś jak stanieje dość mocno na pewno kupie do kolekcji.
Qrdello 826 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia 11 godzin temu, brainq napisał(a): Zdecydowanie warto jak jest w gamepass bo kupowanie tego remaka za 230zł to mnie na głowe nie upadło. Ale kiedyś jak stanieje dość mocno na pewno kupie do kolekcji. Warto, dwa pierwsze rozdziały już za mną. Jakiś starszy SDK zaimplementowali w tym Remaku bo a) wydajność jest zaskakująco dobra (brak stutteru, spadków do absurdalnych wartości) b) util sprzętu jest zupełnie normatywny, nawet podczas kompilacji shaderów c) na RTX3080 nie widzę opcji dlss , ale i tak gra w 1440p z scalerem na 90% trzyma spokojnie 60 klatek. Jak chcę grać na locku na 90 to wystarczy zjechać do 70% - obraz dalej ostry, a +20 fps na lekko.
Jaycob 1 934 Opublikowano 25 Stycznia Autor Opublikowano 25 Stycznia (edytowane) 17 godzin temu, JayDee016 napisał(a): Właśnie pykam, imo, fajniutki, ale wersja z gamepassa nie ma DLSS (.dll jest w folderze z grą. ale nie ma opcji do wyboru), także gud job gud effort m$. Dziwne, że nie ma, a FSR jest. MS wciąż się nie ogarnął z grami na GP, które mają problemy. Ja trochę pograłem i przerwałem, ale nie dlatego, że mi się nie podoba, tylko wcześniej rozpocząłem inną grę i najpierw chcę ją ukończyć. Bardzo dobry remake, ale mógłby być jeszcze lepszy. Szkoda, że kamery nie poprawili i często mam problemy z odróżnieniem Hayabusy od innych ninja. A tak to fajnie się sieka, wszędzie krew, jucha leci hektolitrami, kończyny odlatują, dużo ciekawych przeciwników i ładne kobiety.:D Esencja czym powinien być gaming. To jest Ninja Gaiden 2, jaką zapamiętałem. Edytowane 25 Stycznia przez Jaycob 1
Isharoth 597 Opublikowano 25 Stycznia Opublikowano 25 Stycznia Trochę pograłem w ten remake na GP (w końcu kupiłem to jeszcze Indiego spróbuję). Po dostosowaniu opcji kamery gra się świetnie, bo na domyślnych ustawieniach było mi niewygodnie. Czuję się jakbym grał w starą gierkę, mimo że grafika mówi co innego. Dla mnie to plus. Kocham taką oldschoolowość i taka prostota jak tutaj jest dobrą okazją do odpoczynku od tony różnych mechanik i cyferek. Na max detalach mam jakoś 90-100 fps w tych początkowych lokacjach, ale moje oczy mają wrażenie że jest nieco mniej. Może mi się wydaje. Jakby co w wersji gry na GP nie ma DLSS z jakiegoś powodu. A no i w końcu japońska gra ze wsparciem 21:9 (no poza cutscenkami) - gratulacje! 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 8 Czerwca Autor Opublikowano 8 Czerwca Premiera 21 października. Wygląda niesamowicie dobrze. Dla mnie day1.
Jaycob 1 934 Opublikowano 8 Sierpnia Autor Opublikowano 8 Sierpnia Jaranko level max. W końcu przerwa od soulslików i będzie można przyciąć w konkretnego slashera. Walka wygląda super płynnie i responsywnie, a krew leje się jak z hydrantu. Czekam! 1
Jaycob 1 934 Opublikowano 11 Października Autor Opublikowano 11 Października W końcu coś fajnego, gdzie nie lata się po tych sterylnych lokacjach. Jeszcze tylko 9 dni do premiery, nie mogę się doczekać! Btw - już można odpalać pre-load.
Jaycob 1 934 Opublikowano 21 Października Autor Opublikowano 21 Października Wykupiłem Game Passa…Będzie grane! 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się