Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Cytat

Londyn leży w ruinie, rozdarty przez nagłą inwazję z innego wymiaru. Jako Gwendolyn, ostatnia ocalała mieszkanka miasta, zmierzysz się z nadprzyrodzonymi wrogami, przemierzając świat, w którym rzeczywistość splata się z fantazją, odkrywając tajemnice spajające to rozbite istnienie.

Odkryj Sekret Przypływów i Poskładaj Rozbity Świat

Niegdyś tętniący życiem Londyn został rozszarpany na upiorne odbicie samego siebie—jego budynki uległy zniekształceniu, istoty przekształciły się w coś nieznanego, a jego historia pogrążyła się w mroku. Wyrusz w głąb tego zniszczonego świata, by odkryć ukryte prawdy i znaleźć sposób na ocalenie swojej rodziny, miasta i samej tkanki rzeczywistości.

https://store.steampowered.com/app/3292470/Tides_of_Annihilation/

 

54323883561_b70fec3fb5_k.jpg
 

54323878261_1c999b7bbb_k.jpg
 

54324106034_040abd51f4_k.jpg

 

 

Moim zdaniem najciekawsze ogłoszenie z dzisiejszego pokazu Sony. Świetnie to wygląda i setting także jest ciekawy. Premiera nieznana. Gra pojawi się na PS5/Pro, PC i Xbox Series X/S.

Edytowane przez Jaycob
  • Like 2
  • Upvote 1
Opublikowano

Mnie się podoba. Taki damski Devil May Cry z żonglowaniem przeciwnikami. Jedyne, do czego mam zarzut, to voice acting - brzmi, jakby był generowany przez AI.
%E6%88%98%E6%96%97.gif?t=1739438292

Damn, slashery chyba jakiś renesans przechodzą.:D

  • Like 2
Opublikowano

Tak samo, lubię ten gatunek, aczkolwiek dużo bardziej wolę soulslike. :P 

 

Krótki wywiad z twórcami. Tłumaczenie maszynowe:

 


"Przygotuj się na Zagładę

Moim pierwszym zmartwieniem dotyczącym Tides of Annihilation był poziom trudności gry. Nie przepadam za grami, które są trudne tylko dla samej trudności, a najtrudniejszą grą, jaką grałem w ostatnich latach, jest Stellar Blade, która jest stosunkowo przystępna.

Mając to na uwadze, chciałem dowiedzieć się, czy Tides of Annihilation, która wygląda jak crossover pomiędzy Stellar Blade a Elden Ring, będzie naprawdę trudna, gdy zostanie ostatecznie wydana.

 

„Myślimy o poziomie trudności, ale jeszcze nie zdecydowaliśmy. Zapewnimy również pewne strategiczne możliwości dla graczy, którzy nie przepadają za wyzwaniami akcji, bez przedłużania procesu w sposób zbyt długi i bolesny.”

 

Podczas Gamescom 2024 rozmawiałem z Eclipse Glow, aby dowiedzieć się o ich zamiarach, by gra przyciągnęła rynek „zachodni”. W tym celu ludzie ze chińskiego studia chcieli stworzyć potężną, wizualnie imponującą postać i umieścić ją w rozpoznawalnym świecie, mocno osadzonym w jednym z najbardziej znanych miast na Ziemi.

 

„Odrestaurowaliśmy słynne zabytki Londynu i wprowadziliśmy elementy fantastyki z innego świata, a także podstawy samej legendy arturiańskiej; czyniąc to zarówno znajomym, jak i nowym dla tych, którzy interesują się kulturą brytyjską i rycerską.”

 

„Ze względu na unikalne doświadczenie naszego zespołu deweloperskiego, chcieliśmy przedstawić zupełnie nową i interesującą perspektywę na świat i fabułę, zachowując przy tym pełen szacunek dla kultury i tematyki.”

 

Już porównywałem Tides of Annihilation do Stellar Blade i jestem pewien, że wielu graczy również dostrzeże tę zależność. Biorąc pod uwagę, że główny bohater Stellar Blade został zaprojektowany jako uczta dla oczu, byłem ciekaw, jak głęboka będzie personalizacja i dopasowywanie postaci w Tides of Annihilation.

 

„Gra oferuje bogactwo zawartości związanej z personalizacją w kontekście walki, w tym konfigurację rycerza, zmiany broni, konfigurację ekwipunku i akcesoriów itp. Oferujemy również możliwość dostosowania ubrań, koloru włosów i makijażu.”

 

„Zapewnimy również możliwość personalizacji elementów widocznych zewnętrznie, takich jak ubrania, kolor włosów i makijaż, co zostanie dodane do ogólnej zawartości rozgrywki.”

 

Osobiście jestem bardzo podekscytowany Tides of Annihilation, nawet jeśli może być dla mnie zbyt trudna do opanowania. Gra ma zostać wydana na Xbox Series, PlayStation 5 i PC, ale nie podano jeszcze okna premierowego."

źródło: https://insider-gaming.com/tides-of-annihilation-interview-devs/

 

:thumbup:

 

Personalizacja, przebieranki w ciuszka jak w SB - to lubię. :E

 

  • Thanks 1
Opublikowano
W dniu 14.02.2025 o 10:10, Jaycob napisał(a):

„Myślimy o poziomie trudności, ale jeszcze nie zdecydowaliśmy. Zapewnimy również pewne strategiczne możliwości dla graczy, którzy nie przepadają za wyzwaniami akcji, bez przedłużania procesu w sposób zbyt długi i bolesny.”

Słabo mi wygląda ta odpowiedź. Gra już jak widać w zaawansowanej fazie a oni nie wiedzą co chcą osiągnąć.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Obawiam się że fabularnie będzie na poziomie "gatcha game", ale artystycznie bardzo mi odpowiada i jeszcze te "duchy" wzmacniające ataki jak z jakiegoś Jojo... Chyba czas zobaczyć coś więcej niż pierwsza seria i memy :E 
Te biegnięcie na boku budynku i szybkie zmiany lokacji... W końcu ktoś kolejny używa dysku SSD w konsoli.

"Platformowe" lub odległe ujęcia akcji i przemieszczania się przypominają mi skalą God of War lub... MGR:R.

Pogaduszki tego bossa w bibliotece były trochę żenujące, szczególnie bez kontekstu. Czułem się trochę jakbym oglądał Power Rangers lub Scoobe Doo przez to :E

Edytowane przez musichunter1x

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...