Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hejka! 

Ukończyłem studia prawnicze. Zastanawiam się nad przebranżowieniem. 

Czy praca testera jest trudna? Trudno jej się nauczyć? Jak szybko z testera potem można zostać programistą?

Edytowane przez ampere1
Rozszerzenie zakresu tematycznego wątku, chęć poprawy przejrzystości i porządku na forum poprzez zebranie tematyki poruszanej w nim w jednym miejscu.
Opublikowano
17 minut temu, GordonLameman napisał(a):

Tego to nie wiem :)

ja jestem prawnikiem i robię cybersec od strony prawnej, ale ty śmiało możesz robić mod strony IT :) 

A jakie województwo? Izba do której należysz? 

Opublikowano

Sam też jestem w podobnej sytuacji. Wykształcenie prawnicze, ale od 20 lat własna firma nie związana z prawem i wypalenie zawodowe i chciałbym robić jeszcze coś innego... Jako hobby zajmowałem się informatyką śledczą co jest powiązaniem IT i prawa, ale bez skończenia 5 lat informatyki żadnego papieru raczej nie dostanę. A informatyki nie skończę bo za słaby jestem z matematyki i fizyki i generalnie nauk ścisłych.

• Like 1
  • Sad 1
Opublikowano (edytowane)

Ok. A co można robić jeszcze w IT w moim przypadku? Tak od zera niemalże. (Chociaż na prawie uczy się myślenia algorytmicznego). 

57 minut temu, hubio napisał(a):

Sam też jestem w podobnej sytuacji. Wykształcenie prawnicze, ale od 20 lat własna firma nie związana z prawem i wypalenie zawodowe i chciałbym robić jeszcze coś innego... Jako hobby zajmowałem się informatyką śledczą co jest powiązaniem IT i prawa, ale bez skończenia 5 lat informatyki żadnego papieru raczej nie dostanę. A informatyki nie skończę bo za słaby jestem z matematyki i fizyki i generalnie nauk ścisłych.

Znam ten ból. Dlatego właśnie skończyłem prawo, a nie informatykę.

Edytowane przez ampere1
Opublikowano
3 minuty temu, ampere1 napisał(a):

Ok. A co można robić jeszcze w IT w moim przypadku? Tak od zera niemalże. (Chociaż na prawie uczy się myślenia algorytmicznego).