@MUZ 109 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września (edytowane) 9 godzin temu, babayaga napisał(a): Nigdy nic nie wiadomo. Cronos to też niezłe drewno, a jednak ludzie chwalą. Cronos nie wyglądał na drewno i na pewno nie gra się w niego jak w drewno - postać jest responsywna, nie jest ociężała i nie ma długich powolnych animacji, znerfili tylko celowo stabilność celowania od startu (która staje się coraz lepsza po ulepszeniach) i dlatego mięczaki płaczą w internecie. ---------------------------------------------------------------------------------- Ja wczoraj widziałem fragmenty rozgrywki z pełnej wersji SH f, bo Konami pozwala wybranym jutuberom na pokazanie chyba 2-3 pierwszych godzin gry i w sumie nie wiem co myśleć. Mechanik związanych z walką jest dużo jak na taką grę (unik, kontratak, focus itp.), ale sama walka wygląda słabo i jest sporo uciekania przed wrogami co jest samo w sobie jako koncept słabe. Edytowane 18 Września przez @MUZ 1
SaRaSaRa 13 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Wczoraj opłaciłem pre-order, liczę na to, że to będzie coś wyjątkowego 1 1
DITMD 793 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września (edytowane) Godzinę temu, @MUZ napisał(a): Mechanik związanych z walką jest dużo jak na taką grę (unik, kontratak, focus itp.), ale sama walka wygląda słabo i jest sporo uciekania przed wrogami co jest samo w sobie jako koncept słabe. Przecież w tej serii zawsze tak było, większość przeciwników po prostu zostawiało się w tyle i omijało, a walka była opcjonalna. Ludzie robili no combat, pacifist runy itp. Mówimy tu o grze, w której robiło się slalomy pomiędzy przeciwnikami Edytowane 18 Września przez DITMD 1
@MUZ 109 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września (edytowane) I też był unik, kontratak i fokus? Czyli dodali te wszystkie nowe elementy związane z walką, ale zaserwują rozgrywkę jak w starych częściach? Coś tu się nie spina, czyż nie? Nie po to rozbudowują walkę, aby kazać ci uciekać i robić slalomy całą grę. Może się mylę - zobaczymy. Godzinę temu, SaRaSaRa napisał(a): Wczoraj opłaciłem pre-order, liczę na to, że to będzie coś wyjątkowego Widziałem pierwsze 2-3h godziny rozgrywki z początku gry i szczerze to wygląda tak sobie, ale ostatecznie przekonamy się po premierze i oby coś fajnego z tego wyszło. Edytowane 18 Września przez @MUZ
DITMD 793 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września (edytowane) 20 minut temu, @MUZ napisał(a): I też był unik, kontratak i fokus? Czyli dodali te wszystkie nowe elementy związane z walką, ale zaserwują rozgrywkę jak w starych częściach? Coś tu się nie spina, czyż nie? Nie po to rozbudowują walkę, aby kazać ci uciekać i robić slalomy, więc myślę pora zapomnieć o tym jakie SH było kiedyś i używania tego jako argument. Rozbudowali tylko trochę walkę, która w większości przypadków jest opcjonalna, bo większość przeciwników w grze można ominąć, tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach. Nie trzeba wchodzić w konfrontację z nimi. Cytat Okamoto (translated by Yamamoto): Something we find very interesting, and this is not just Silent Hill f or Silent Hill series but just games in general, is if you give someone a weapon, no matter how bad it is, they will fight everything in front of them. With that in mind, Silent Hill f is because we still are trying to emulate the horror game here. And then as you know, classic Silent Hill titles do have a lot of combat in there. But the key thing here is most of the game is designed [in a way] that you don’t actually have to fight everything in your way. That’s your choice. Even some of the stronger boss monsters you might have run across, you don’t have to fight them. There’s lot of opportunities to run away. In terms of the entire game, without giving a very specific number, you can get through most of the game without fighting anyone if you so choose and you’re skilled enough to do so, but we do also have bosses that you will have to fight. There’s no way to circumvent them, there are actual key points in game where fighting is the only option. Edytowane 18 Września przez DITMD
Necronom 431 Opublikowano 18 Września Autor Opublikowano 18 Września Dlatego na remake Fatal Frame II czekam dużo bardziej. Typowy japoński horror, walka znacznie bardziej subtelna o ile to walką nazwać można. No i oryginalny FF II jeden z najlepszych horrorów pod względem straszenia. 1
@MUZ 109 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 7 minut temu, DITMD napisał(a): Rozbudowali tylko trochę walkę, która w większości przypadków jest opcjonalna, bo większość przeciwników w grze można ominąć, tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach. Nie trzeba wchodzić w konfrontację z nimi. Ok, dzięki za to info, bo tego nie wiedziałem (przyznam, że nie śledziłem gry za bardzo) - byłem przekonany, że skoro tak rozbudowują walkę to jednak będziemy zmuszeni walczyć. 1
Necronom 431 Opublikowano 18 Września Autor Opublikowano 18 Września (edytowane) Całkowity brak siły uderzeń, dziwne spowolnienia podczas ataków. Przeciwnicy zadające obszarowe obrażenia i stunowanie poprzez darcie japy itp(nie znoszę tego). Może jeszcze to odszczekam, ale coś wątpię 🙂 Edytowane 18 Września przez Necronom 1
DITMD 793 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Też mi się to nie podoba, ale grę sprawdzę, bo za jej scenariusz odpowiada Ryukishi07, jeśli nie założyli mu smyczy i kagańca, to może być naprawdę ciekawie.
ODIN85 3 503 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września 3 godziny temu, @MUZ napisał(a): Cronos nie wyglądał na drewno i na pewno nie gra się w niego jak w drewno - postać jest responsywna, nie jest ociężała i nie ma długich powolnych animacji, znerfili tylko celowo stabilność celowania od startu (która staje się coraz lepsza po ulepszeniach) i dlatego mięczaki płaczą w internecie. ---------------------------------------------------------------------------------- Ja wczoraj widziałem fragmenty rozgrywki z pełnej wersji SH f, bo Konami pozwala wybranym jutuberom na pokazanie chyba 2-3 pierwszych godzin gry i w sumie nie wiem co myśleć. Mechanik związanych z walką jest dużo jak na taką grę (unik, kontratak, focus itp.), ale sama walka wygląda słabo i jest sporo uciekania przed wrogami co jest samo w sobie jako koncept słabe. A czego się spodziewałeś po nierozwiniętej postaci?
@MUZ 109 Opublikowano 18 Września Opublikowano 18 Września Spoko okazuje się, że strzępię jęzor a niewiele wiem o tej grze
Necronom 431 Opublikowano 20 Września Autor Opublikowano 20 Września (edytowane) Ta, najlepszy SH ever, 10/10 video.mp4 Edytowane 20 Września przez Necronom 1
AndrzejTrg 2 752 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września 6 godzin temu, Necronom napisał(a): Ta, najlepszy SH ever, 10/10 Może trzeba im powiedzieć że mamy 2025, a nie ~2010 🙂 Drewniane to takie jest.
Lyman66 4 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Wygląda to tragicznie tzn ta walka, potwory w ogóle niereagują na uderzenia i jeszcze ten przesadzony unik.
caleb59 1 634 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Napluć na każdego kto będzie w tą abominację grał. 3 1
Crew 900 1 000 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września O kurde czemu taka pauza jest podczas uderzenia?
Qrdello 832 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września 2 godziny temu, Lyman66 napisał(a): Wygląda to tragicznie tzn ta walka, potwory w ogóle niereagują na uderzenia i jeszcze ten przesadzony unik. Tak, bo w SH2 walka wyglądała jak z mortal kombat przecież to praktycznie wizytówka serii, że walka jest pokraczna, tępa i wolna postaciami w tych grach są normalni ludzie a nie żołdacy czy mistrzowie kung fu. Poza tym, cały ambaras polega na tym że bez jednego uderzenia większość SH da się skończyć
Necronom 431 Opublikowano 21 Września Autor Opublikowano 21 Września (edytowane) W remake'u 2 wygląda jednak sporo lepiej. Przecież nawet w starych częściach przeciwnicy reagowali na uderzenia. Seria walką nie stała, ale nie róbcie jaj, to minęło ~20 lat. Edytowane 21 Września przez Necronom
Qrdello 832 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Mgły też nie muszą już dawać, a dają. Taka spuścizna. Jedyne, co muszę przyznać dziwne, to te nienaturalne odskoki można to było jakoś złagodzić.
Necronom 431 Opublikowano 21 Września Autor Opublikowano 21 Września Ale co ma wspólnego mgła. Przecież to zaleta. W pierwszej części wynikała z ograniczeń, ale że idealnie się wpasowała w klimat to zostawili. Natomiast kiepska walka na odwal się nie ma uzasadnienia.
ODIN85 3 503 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Godzinę temu, caleb59 napisał(a): Napluć na każdego kto będzie w tą abominację grał. Dzięki
Necronom 431 Opublikowano 21 Września Autor Opublikowano 21 Września Nie no beta testerzy potrzebni są, ale rzetelni
ODIN85 3 503 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września Odpale tylko jak lata. Dying light jeszcze nie skończyłem.
Qrdello 832 Opublikowano 21 Września Opublikowano 21 Września 34 minuty temu, Necronom napisał(a): Ale co ma wspólnego mgła. Przecież to zaleta. W pierwszej części wynikała z ograniczeń, ale że idealnie się wpasowała w klimat to zostawili. Natomiast kiepska walka na odwal się nie ma uzasadnienia. Wszystko. Drewniana walka jak i mgła wynikały z ograniczeń sprzętowych, silnika, małego teamu przy SH1, później przy SH2 było już ciut lepiej ale wciąż te same problemy ekipę hamowały. Takich ograniczeń nie było przy SH3 i 4 a mimo to gra wyglądała jak Rasiak po przejęciu w środkowej części boiska piłki i już wtedy tłumaczono to takim stylem gry i brakiem konieczności walki. SH to przygodówka do której walka jest dołożona, a nie odwrotnie. W SH2 też jest relatywne drewniactwo pomimo, że to nie konami robiło remake. I tutaj bloober się wypowiadali, że chcieli zachować duch oryginału więc nie usprawniali zbytnio walki. Nie twierdzę, że to zaleta - ale pamiętam że jak przy okazji Downpour wprowadzili żołdaka i dali mu uniki, to świat rozlewał gównoburzę ze to już nie Silent także wiesz, jakaś publika na ten klasycyzm jest. Mi to generalnie raczej nie będzie przeszkadzać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się