Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, DITMD napisał(a):

To ma być psychologiczny horror z fajną fabułą i klimatem, a nie gra akcji, większość walk i tak pewnie pominę. Zresztą zobaczymy jutro, wracam z pracy i ogrywam Silenta, albo mi podejdzie, albo nie :cool:

No właśnie nie bardzo, bo już miesiąc temu pisali, że ta część jest znacznie bardziej nastawiona na akcję, unikanie wrogów jest trudniejsze a sama gra może być trudna.

Czy "Almost Souls-esque boss fight".

Opublikowano
10 minut temu, DITMD napisał(a):

To ma być psychologiczny horror z fajną fabułą i klimatem, a nie gra akcji, większość walk i tak pewnie pominę. Zresztą zobaczymy jutro, wracam z pracy i ogrywam Silenta, albo mi podejdzie, albo nie :cool:

Ciekawe, bo niektórzy recenzenci pisali: "Too much action at times".

Opublikowano (edytowane)

Ja oczekuję od tej gry przede wszystkim wciągającej fabuły, klimatu i napięcia. Jeśli to dostanę, to nieważne, ile będzie w niej akcji.


 

Cytat

 

Silent Hill f will have 5 endings and a game-changing New Game Plus

 

Players will experience one specific ending on their first playthrough, developers from Konami and NeoBards Entertainment said during a recent press event in Tokyo attended by Polygon. Silent Hill f writer Ryukishi07 noted that the game's creators wanted players to experience a purposefully crafted story, then experience new perspectives on that story in subsequent playthroughs. Which ending players get on additional playthroughs will depend on the player's actions and choices. Ryukishi07 said that it will not be "black and white which endings are good or bad."

 

Konami and NeoBards are including a New Game Plus mode in the game. New Game Plus runs will include expanded exploration, different boss battles, and new story developments told through new cinematics, developers said. 

 

:glodny:

Edytowane przez DITMD
  • Upvote 1
Opublikowano
Godzinę temu, Phoenix. napisał(a):

360p :hihot:

 

 

No raczej nieprawda - w materiale nic takiego nie padło. Na bazowym PS5 performance mode działa w okolicach 1080p, a quality mode w okolicach 1440p. Na PS5 Pro jest nieco powyżej 1080p, ale przez PSSR obraz ma sporo artefaktów, więc nie wygląda znacząco lepiej.

  • Confused 1
Opublikowano

Tak sobie myślę, że sporo dziwnych decyzji podjęto przy tworzeniu tej gry, z mojego punktu widzenia:

-nastolatkowie jako postacie główne - kogo to ma przyciągnąć? ewidentnie odbiorcą jest Azja, ale co z resztą świata? nastolatka w grzecznym mundurku ma mnie przyciągnąć do gry?
-wygląd walki - w sensie brzydkie rwane animacje, źle animowany i przesadzony unik, brak reakcji wrogów na uderzenia, zatrzymanie klatki przy niektórych uderzeniach (bug?) - zabrakło albo talentu albo pomysłu
-silent hill nigdy nie był tak azjatycki, więc dlaczego teraz, dlaczego Japonia, dlaczego nastolatka i jej problemy

Kiedyś zagram pewnie, ale totalnie jestem rozczarowany, bo nie tak sobie wyobrażałem nowego SH.

Opublikowano

Jakieś takie ostre jak na 360p :] To że render wewnętrznie tak generuje nie znaczy że gra na tyle wygląda :/ zresztą. To domena UE5 - niskie rozdzielczości startowe, ostry obraz przy dobrej implementacji upscalingu.

 

Odpaliłem póki co na laptopie, bo rano odblokowali i trzeba iść do pracy :E , ale na 4070m przy dlssq / 1080p i maks detalach trzyma stabilnie 60 klatek. Zobaczymy jak będzie na 3060, bo mam akurat pod ręką na zapleczu to się sprawdzi. Wizualnie, bardzo ładnie póki co.

Opublikowano

Kobieta w takim wdzianku jest mokrym snem wielu facetów:lovin:

2 minuty temu, @MUZ napisał(a):

Tak sobie myślę, że sporo dziwnych decyzji podjęto przy tworzeniu tej gry, z mojego punktu widzenia:

-nastolatkowie jako postacie główne - kogo to ma przyciągnąć? ewidentnie odbiorcą jest Azja, ale co z resztą świata? nastolatka w grzecznym mundurku ma mnie przyciągnąć do gry?
-wygląd walki - w sensie brzydkie rwane animacje, źle animowany i przesadzony unik, brak reakcji wrogów na uderzenia, zatrzymanie klatki przy niektórych uderzeniach (bug?) - zabrakło albo talentu albo pomysłu
-silent hill nigdy nie był tak azjatycki, więc dlaczego teraz, dlaczego Japonia, dlaczego nastolatka i jej problemy

Kiedyś zagram pewnie, ale totalnie jestem rozczarowany, bo nie tak sobie wyobrażałem nowego SH.

 

  • Haha 2
Opublikowano (edytowane)

To nie jest kobieta i to nie jest takie wdzianko jak masz na myśli:) nawet tego nie dowieźli

Stworzyli grę pod nastolatków/młodych ludzi z gore i tematami dla dorosłych - gdzie tu logika?

Edytowane przez @MUZ
Opublikowano
11 minut temu, aureumchaos napisał(a):

I jak tam? Gra juz ktos na pre orderze? Jak wrazenia???? 

Zaraz odpalam bo The Beast skończone.

Póki co optymalizacja git.

20 minut temu, Jaycob napisał(a):

Halo, FBI? Stary, ona ma max 15 lat - PEDO! :E 

Kobieta napisałem:red:

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)
41 minut temu, Jaycob napisał(a):

No raczej nieprawda - w materiale nic takiego nie padło. Na bazowym PS5 performance mode działa w okolicach 1080p, a quality mode w okolicach 1440p. Na PS5 Pro jest nieco powyżej 1080p, ale przez PSSR obraz ma sporo artefaktów, więc nie wygląda znacząco lepiej.

Ale ty podajesz rozdzielczość po upacalingu a nie wyjściowa … 

 

Edytowane przez Phoenix.
Opublikowano (edytowane)
Cytat

 

Na zwykłym PlayStation 5 gra w trybie wydajności działa w przedziale od 720p do nawet 360p, co przypomina standardy ery PlayStation 3 (albo nawet starsze).

Kanał ElAnalistaDeBits opublikował analizę wydajności Silent Hill f na PS5 i PS5 Pro, wskazując na bardzo niskie wartości rozdzielczości w trybie wydajności, który pozwala na rozgrywkę w 60 kl./s. Na zwykłym PlayStation 5 gra działa w przedziale od 720p do nawet 360p, co przypomina standardy ery PlayStation 3. Na PlayStation 5 Pro sytuacja wygląda nieco lepiej, ale nadal rozczarowująco, bo tryb wydajności oferuje stałe 720p, co jest słabiutkim wynikiem jak na sprzęt tej klasy.

 

https://ithardware.pl/aktualnosci/silent_hill_f_debiut_oceny_niska_rozdzielczosc_ps5-45324.html

 

360p... :smiech:

PS5 Pr0 720p :pajac:

Edytowane przez Reddzik
  • Upvote 2
Opublikowano
3 minuty temu, Phoenix. napisał(a):

Ale ty podajesz rozdzielczość po upacalingu a nie wyjściowa … 

Wszystko jest na filmie. 

3 minuty temu, Reddzik napisał(a):

Sprawdź DF - nigdzie nie podali, że wyjściowo jest 360p, przynajmniej w transkrypcji. Mówią tylko o internal resolution, czyli tym, co faktycznie renderuje silnik, i że upscaling/PSSR na PS5 Pro robi czasem artefakty.

Na bazowym PS5 performance mode działa wewnętrznie w okolicach 1080p, quality mode w okolicach 1440p, a na PS5 Pro nieco ponad 1080p.

Opublikowano
5 minut temu, Jaycob napisał(a):

Sprawdź DF - nigdzie nie podali, że wyjściowo jest 360p, przynajmniej w transkrypcji. Mówią tylko o internal resolution, czyli tym, co faktycznie renderuje silnik, i że upscaling/PSSR na PS5 Pro robi czasem artefakty.

Na bazowym PS5 performance mode działa wewnętrznie w okolicach 1080p, quality mode w okolicach 1440p, a na PS5 Pro nieco ponad 1080p.

Maintaining this stable frame rate comes at a high price with a fairly low rendering resolution. PS5 Pro stays at 720p, while PS5 ranges between 720p and 360p in performance mode. - Ideally, it would have been better to rescale to 4K from 1080p, as 720p as a starting point does not seem to me to be the ideal resolution for increasing to 2160p.

 

opis pod filmem... 

Opublikowano
5 minut temu, aureumchaos napisał(a):

Maintaining this stable frame rate comes at a high price with a fairly low rendering resolution. PS5 Pro stays at 720p, while PS5 ranges between 720p and 360p in performance mode. - Ideally, it would have been better to rescale to 4K from 1080p, as 720p as a starting point does not seem to me to be the ideal resolution for increasing to 2160p.

 

opis pod filmem... 

Nie ten film. Omawiałem DF, oni tam nic takiego nie napisali. 

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, Reddzik napisał(a):

Szczerze jakieś dziwne mi się to wydaje. Na mobilnym 4070 bez upscalingu w naticve gra trzyma bez większych problemów 30-40 fps w 1080p na maksymalnych ustawieniach. Czyli mobilny układ, zmulony do ca. 90W daje radę renderować grę w akceptowalnym framerate i frametime żeby tutaj locka trzasnąć na 30 i mieć spokój. Skąd w takim razie te 720p na pro ? :E przecież gra na PRO raczej nie ma wymaksowanych sliderów, więc powinna być w stanie spokojnie skalować się od 1080p w 60 klatkach. Może patch Day1 coś tutaj poprawi, tym bardziej że pole do manewru jest bo z analiz wynika że ciągnie równe 60 i 30 niezależnie od trybu. Może zbyt pesymistycznie skaler ustawili, bo UE5+konsole= katastrofa?

Z drugiej strony jak patrzę na skompresowane już treści na YT to nawet te internal720 czy 360 nie wygląda wcale nieostro :/ więc zasadniczo co mnie wewnętrzne renderowanie interesuje jak obraz dostaję jak żyleta.

Edytowane przez Qrdello

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne tematy

  • Najnowsze posty

    • Zależy czy procesor jest lutowany, ale tego lapka to się powinno oddać na elektrozłom i każda zł zainwestowana w niego to wyrzucanie pieniędzy w błoto.  Chyba że lubisz takie rzeczy i robisz to dla sportu to poczekaj na kogoś innego o ile w ogóle się taki znajdzie. Z mojej strony to elektrozłom i powinno się go zutylizować a nie używać  
    • Witam, poszukuję pomocy w rozwiązaniu problemów z micro stutteringu na zestawie: GPU - 5070 12 GB Gigabyte CPU - i5 14600kf MOBO - MSI PRO B760-P WIFI DDR4 CHŁODZENIE - PEERLESS ASSASIN 120  RAM - 32GB VIPER DDR4 3600MHZ A2 B2 (podczas zmiany nie miałem budżetu na DDR5 a szybko potrzebowałem nowej płyty do cpu) PSU - CORSAIR RMX 650W 80 GOLD PLUS DYSKI - M2 NVME SSD SAMSUNG 970 EVO PLUS 500GB + SATA SSD CRUCIAL MX 500 1TB  MONITORY - AOC24 1080/144HZ DISPLAY PORT + PHILIPS24/1080/60HZ DVI (podpięte w kartę graficzną nie płytę główną)  SYSTEM - WINDOWS 11 SOFTWARE który może powodować problemy i robić problem z frame time (?) - msi center + msi mystic light (odinstalowałem jednak za pewne siedzi dalej w rejestrze itd), razer synapse, sterowniki do chipsetu, intel gna, realtek, realtek ethernet, intel serial io, najnowszy sterownik nvidia game ready, sterowniki dźwiękowe itd. ( WSZYSTKIE NAKŁADKI DISCORD/NVIDIA WYŁĄCZONE ) Bios aktualny z września (7D98v1F) , wcześniej korzystałem z wersji beta z okresu maja (7D98v1F1(Beta version)) Zawsze robiłem UV poprzez cpu lite load ponieważ temperatury były przesadzone, testowałem różne ustawienia, od personalnych poradników na forum msi do losowych porad innych osób. (nawet bez uv na wyższych temp było to samo)   Linia czasowa zmiany podzespołów:  Procesor na początku tego roku razem z płytą główną, Karta graficzna w sierpniu, Reszta podzespołów: płyta główna, ram, zasilacz, itd z poprzednich zestawów ( posiadane przez 3-5 lat ) Posiadałem wcześniej rx 6700 xt  + i5 10600k, następnie 4060 ti + 10600k (zwróciłem kartę ponieważ nie byłem zadowolony z wydajności) 5060 ti + 14600kf (bardzo głośne cewki, zwrot) aktualnie 5070 i5 14600kf  Ważna informacja, na wymienionych zestawach które posiadałem przez okres 2-3 lat praktycznie na każdym miałem ten sam problem z micro stutteringiem, raz większy raz mniejszy, teraz dopiero poważnie się za to biorę bo jednak wolałbym żeby taki zestaw dawał z siebie trochę więcej stabilności i frajdy. Zawsze robiłem DDU czy nawet format więc nigdy nie było problemów żeby sterowniki się ze sobą "gryzły"  Opis problemu:  Grając w większość gier odczuwam dziwny micro stuttering, gram zwykle na vsyncu ponieważ bez niego występuje problem z screen tearingiem i rozjeżdżającym obrazem (limit fps nie poprawia tego lub zaburza płynność obrazu), fps spadają z 144 na 142/141 lub nawet 138, w 90% spadek FPS pojawia się w losowym momencie. Podczas akcji FPS jest idealnie stabilny. Praktycznie nie ważne co się dzieje nie odczuwałem spadków poprzez brak zapasu mocy zestawu. Micro stuttering występuje w momencie kiedy np stoję w miejscu lub akcja w danej grze "ucicha". Testowałem też bez vsync, limit fps, odblokowane fps, praktycznie w każdym ustawieniu jednak było to czuć. Gry które najbardziej na to cierpią i praktycznie zabierają całą zabawę z rozgrywki to:  Numer 1 - War Thunder, gram na wysokich/max ustawieniach, gra wojenna jak to wiadomo pełno akcji, wybuchów itd, fps idealnie stabilny, za to natomiast jadę pojazdem, na ekranie spokój, spadki fps do 140 z 144 co kilkadziesiąt sekund lub w dobrym okresie co kilka minut.  ( cpu 20-40% gpu 75% )  Numer 2 - Fortnite, gram na ustawieniach wydajnościowych, testowałem jednak też Direct 11 czy 12, tutaj również problem wygląda praktycznie tak samo chociaż myślę że o wiele bardziej agresywnie, spadki 1 low % z 144 na 90 itd.  Numer 3 - Valorant/League of Legends, sytuacja taka sama jak wyżej, akcja, duża ilość rzeczy dziejących się na ekranie, fps idealnie stabilny, losowe momenty i rwanie fps.  Numer 4 - Minecraft edycja z microsoft store, czuję dość częsty i mocniejszy stuttering nawet przy zmianie renderowania chunków itd. Inne gry to np:  CS2 - działa u mnie na wysokich praktycznie idealnie, nigdy nie odczułem żadnych spadków nie ważne co, Gry wyścigowe pokroju forza horizon/forza motorsport/need for speed itd ustawienia ultra bez problemów,  Rainbow Six Siege tak samo ustawienia ultra, 144 fps prawie idealnie jednak od czasu do czasu coś chrupnie. Elden Ring/Nightrein ultra 60 fps idealnie. Dodam jeszcze że podczas grania i rozmawiania jednocześnie na Discordzie problem pogłębia się/występuje częściej ( akceleracja sprzętowa wyłączona! ) Na tym zestawie nie miałem żadnego bluee screena czy losowego wyłączania kompa, jedyne co pamiętam to kilkukrotny problem z brakiem pamięci wirtualnej, udało się to naprawić poprzez powiększenie go.  Temperatury GPU to zwykle 40-60+, cpu 40-65+ stopni (bez uv np 75 w stresie podczas grania) Rzeczy jakie testowałem:  różne ustawienia BIOSU, UV, bez UV, różne ustawienia zasilania, wyłączanie, hyper threading itd itd itd... nowy bios, xmp włączony/wyłączony zmiany zarządzania energią w nvidia czy panel sterowania, odinstalowanie xbox game bar,  zmiany ustawień gry czy akceleracja gpu w windowsie,  zmiany zarządzania energią karty sieciowej i magistracji usb w menedżerze urządzeń,  wyłączenie karty sieciowej i granie na wifi a następnie wyłączenie w biosie bluetooth + wifi, granie na 1 monitorze z odpiętym całkowicie drugim,  przesłanie całej gry która powoduje problemy + shader cache na dysk NVME + fizyczne odpięcie SATA żeby na pewno nie przeszkadzał,  reset shader cache + zwiększenie rozmiaru pamięci podręcznej,  wyłączenie szybkiego rozruchu w windowsie,  różne ustawienia skalowania nvidia,  zmiana hz w klawiaturze i myszce, wyłączona izolacja rdzenia windows,  AKTUALNE USTAWIENIA BIOSU:  Włączone XMP, resizable bar, intel default power 181W, CPU LITE LOAD 15, C1E włączone, Hyper Threading włączone, E Cores P Cores itd tak samo włączone, CEP ( Current Excursion Protection) włączone (sprawdzałem z wyłączonym), reszta default praktycznie. Co mogę jeszcze zrobić, potestować żeby to naprawić? Tak jak mówię problem występował na poprzednich zestawach, od 4-5 lat posiadam ten sam RAM oraz zasilacz plus dyski, gram na 1080p w 144fps locked więc myślę że to nie wina braku mocy. Jedynie zmieniały się karty czy procesor. Można powiedzieć że problem nie jest jakoś bardzo drastyczny jednak posiadam znajomych którzy mają podobne zestawu lub lekko gorsze i nie odczuwają takiego micro stutteringu a i ja czasami mam dni gdzie wszystko działa prawie na medal, jednak następnego dnia jest 2x gorzej. Szukam rozwiązań żeby osiągnąć jak najlepszą stabilność, sprzęt wyciąga zwykłe +200/250 fps na wysokich/ultra w tych gierkach więc fajnie byłoby uzyskać płynność na tych 144 fps przy aktualnym monitorze a w przyszłości po upgrade na lepsze wyniki. Jest sens coś tam jeszcze grzebać czy może kolejny format + sterowniki gpu + chipset i wtedy testować i szukać winowajcy? Czy może jakieś konkretne ustawienia posprawdzać w biosie chociaż wątpię że jest rzecz której nie ruszałem. Dodatkowo jak sięgam pamięcią to na gorszym zestawie gdy były spadki fps to występowały one w racjonalnym momencie a w okresie spokojnym fps trzymał się stabilnie, tutaj prawie na odwrót.  Moim głównym celem jest po prostu ustabilizowanie frame time bez losowych spadków i czysta frajda w ulubionych gierkach niż jakieś wygórowane wyniki w benchmarkach. Z góry przepraszam za jakieś błędy w opisie czy ocenie sytuacji ale dopiero pierwszy raz zabieram się za diagnostykę problemów tego typu i nie ogarniam, dziękuję za pomoc i w razie pytań postaram się udzielić dalszych informacji.   
    • Jaki Linuks dla początkujących?Która dystrybucja Linuksa jest najlepsza dla osób początkujących. Czy dla komputera co ma 4 GB pamięci RAM gdyby wybrać Gnome albo KDE to czy wystarczyłoby miejsca w pamięci RAM na uruchomienie przeglądarki internetowej czy lepiej jest wybrać pulpit XFCE albo jeszcze lżejszy. Czy pulpit Cynamon jest lekki czy ciężki. Czy to złe pomysł wybierać lekkie ale mniej znane pulpity jak LXDE. Czy programy w Linuksie są pisane tylko pod konkretną dystrybucję Linuksa czy też pod konkretny pulpit KDE albo Gnome albo XFCE? Ubuntu ma taką polityke że tam muszą być tylko pakiety na darmowej licencji to tam zabraknie kodeków i ma swój rodzaj pakietów to też jest na minus. To że w Google najwięcej stron odnosi się do Ubuntu to nie znaczy że to najlepsza dystrybucja. Rozważam tylko 2 dystrybucje. Linuksa Mint albo Linuksa Debiana i taki pulpit graficzny żeby był jak najlżejszy żeby zostało coś wolnej pamięci RAM ale jednocześnie popularny żeby miał jak najmniej błędów to XFCE wydaje mi się oczywistym wyborem bez względy na to jaką bym wybrał dystrybucję Linuksa. Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana ale Linuks Debian jest dużo czystszym Linuksem od Linuksa Minta i dużo stabilniejszy i ma programy z w wersji ESU z długoterminowym czasem wsparcia na przykład przeglądarka internetowa Firefox. Interesuje mnie taki Linuks żeby był na zasadzie żeby zainstalować i zapomnieć i się z nim nie mordować. Co z tego że Linuks Mint jest dużo łatwiejszy od Linuksa Debiana jak Linuks Debian ma dużo więcej deweloperów i jest dużo lepiej dopracowany i stabilniejszy i jak coś będzie trudniej zainstalować to można użyć ChataGPT. Sprawdzałem różne Linuksy w wirtualnej maszynie VMWare Worsktation to sporo programów w Linuksie Mincie i tak trzeba ręcznie z konsoli za pomocą ChataGPT zainstalować i Linuks Debian oferuje dodatkowo większą stabilność. Czy da się tak Ustawić Linuksa żeby w czasie uruchamiania systemu nie trzeba było wpisywać hasła i nawet do wchodzenia do panelu sterowania i zarządzania partycjami i żeby systemowa konsola każde polecenia traktowała jako administratora tak jak to jest w Windowsie? Na naukę Linuksa najlepszy jest osobny komputer z przydzielonym całym dyskiem to nie ma takiej obawy że usunie przez pomyłkę Windowsa. Mam zainstalowanego Windowsa 10 22H2 64 bit na dysku talerzowym i tylko 8GB pamięci RAM to jest to do dupy pomysł żeby powolny dysk twardy jeszcze obciążać instalację Linuksa na VMWare Workstation. W takiej własnie konfiguracji Lnuks będzie najbardziej mulił. Czy gdybym zdecydował się na instalacje Linuksa na komputerze z 2003 roku na procesorze 1 rdzeniowym i obsługującym tylko 32 bity to czy lepszym pomysłem jest wybranie ostatniej dystrybucji Linuksa Debiana albo Minta co jeszcze obsługiwała 32 bity czy mniej znanej ale najnowszej co obsługuje 32 bity. Czy na procesorze 1 rdzeniowym muliłby YouTube gdyby na takim komputerze był zainstalowany najlżejszy możliwy graficzny Linuks. Dla Windowsa żeby oglądać bezpośrednio YouTube absolutne minimum to 2 rdzenie i 2 wątki. Czy Linuks nadaje się do codziennego użytku zamiast Windowsa. Czy MacOS jest dużo lepszy od Linuksa i czy Linuks jest tylko dlatego alternatywą dla Windowsa że jest darmowy i nie wymaga specjalnych komputerów i czy gdyby wszyscy ludzie byli bogaci to gdyby zrezygnowali z Windowsa to czy braliby tylko pod uwagę MacaOSa? Czy Linuks jest dla biednych osób i trudny terminal w Linuksie jest za kare że nie chciało się ludziom pracować i zarabiać więcej pieniędzy żeby sobie kupić lepszy komputer do najnowszego Linuksa albo komputer od MacaOSa?
    • Czy dałoby się w laptopie HP 530 8HTF12864HDY-667E1 Mobile Intel Calistoga-GME i945GME wymienić 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz na 2-rdzeniowy procesor Intel Pentium Dual-Core T4200. Znalazłem zapusty laptop PP33L z popękanym i zepsutym monitorem i uszkodzoną płytą główną i 2-rdzeniowym procesorem Intel Pentium Dual-Core T4200 ale mam sprawny laptop HP 530 ale ma tylko 1-rdzeniowy procesor Intel(R) Celeron(R) M CPU 530 @ 1.73GHz i chciałbym ten procesor wymienić na 2-rdzeniowy. Oryginalnie ten laptop miał 1 GB pamięci RAM i wymieniłem RAM na 4 GB. Jaki system operacyjny najlepiej pasowałby do tego laptopa HP 530. Nie wiem jaki model ma płyta głowna z Laptopa PP33L dlatego że nie dało się tego laptopa uruchomić żeby sprawdzić w BIOSie albo w systemie. Spisałem jakieś liczby z płyty głownej tego laptopa CN-OP-132H-48643-8CB-0220-A00 DP/N OP132H BPB8C0020 002219 DA8B70-LanID GX D-VOA 94V-0 2-1 0842 E0EC 909G8222E M47 REV :  D DA0FM7MB8D0 PWB T012G REV : A00 Weźcie pod uwagę że zero to moze być duża litera o i odwrotnie.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...